LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

maar fijn, kost mij geen reet om ze te produceren, verkopen als een gek aan goedgelovige s u k k e l s en die zijn er ook genoeg. Heb m'n nieuwe wagen al besteld en ook al een vakantie naar de Bahamas, goedenavond!
Blijf op de Bahamas en neem je wagen mee!

magnetico

Ongelezen bericht door magnetico »

Prima Venantius.
Je hebt je punt gezet en ik sluit me er helemaal bij aan.

RIA49

Ongelezen bericht door RIA49 »

IK BEGRIJP EIGENLIJK NIET WAT DIE MENSEN HIER DOEN,DIE EEN ANDER
UIT MAKEN VOOR DOM,,,,WAT ZOEKEN ZE HIER.
LAAT IEDER MENS IN ZIJN EIGEN WAARDE !!!!!

ER WERD MIJ VERTELD DAT ACUPUNCTUUR OOK ONZIN IS,IK ZOU ZEGGEN VERDIEP JE ER EENS IN,VOOR DAT JE EEN MENING GEEFT.
IEDER MENS BEPAALD ZELF WEL WAT GOED OF NIET GOED VOOR HEM OF HAAR IS.
EEN IEDER DIE EEN ANDER UITMAAKT VOOR DOM ,GOOIT UITEINDELIJK MET ZIJN EIGEN NAAM KAARTJE!!!!!

OKE EEN MENING MAG,MAAR ZEG NIET DAT JOU MENING DE WAARHED IS.

HEB RESPECT VOOR ELKAAR.

GROETJES RIA

Gast

Zonder magneten inderdaad geen diverse uitvindingen.
Zonder water geen leven, maar dat wil nog niet zeggen dat je de hele dag met een glas water in je hand rond moet lopen.
Ik zie het verband niet tussen een functionele magneet in een of ander apparaat en een magneet om je nek tegen tegen allerlei vage klachten.

Gast

Ria,
als je je magneet wat optrekt, zie je dat je met hoofdletters typt.
Ik slaap er niet minder van, maar nu lijkt het alsof je schreeuwt en je wil juist iedereen duidelijk maken dat er recht is op een eigen mening.
toch?

Gast

ga eens te rade op www.kwakzalverij.nl!

RIA49

Ongelezen bericht door RIA49 »

ALS JIJ ER NIET MINDER OM SLAAPT ,WAAR MAAK JIJ JE DAN DRUK OVER DAT IK MET HOOFDLETTERS TYP.
EN ALS JIJ VIND DAT IK DAARMEE SCHREEUW,DAN IS HET JOUW PROBLEEM EN NIET DE MIJNE GAST.
BEN JIJ ALLEEN OP HET FORM OM JE ARGRESSIE TE UITEN ???

RIA

Gast

na een herseninfarct, durfde ik niet te lopen,verlamd aan1 been,na biostabiel durf ik wel,,nu loop ik gelukkig rond in huis,maar heel voozichtig. ik ben blij met deze ketting en ik zal hem iedereen aanraden!

formule55

Ongelezen bericht door formule55 »

beste mensen

ik heb een tijdje geleden ook een biostabiel kado gehad,ik heb niet lang kunnen testen of hij hielp want de zilverren ketting werd door 1 of andere reactie helemaal zwart binnen 3 weken(hij was gekocht via neckermann)ik heb hem teruggestuurd en mij geld terug gehad.Als iemand er baat bij heeft zou ik zeggen wat voor kwaad doet ut en als je er niet in geloofd moet je het niet doen want eerlijk gezegd vind ik 119,00euro ook wel een beetje veel geld

mjvm

Ongelezen bericht door mjvm »

vergeten emailadres en naam

Gast

ER WERD MIJ VERTELD DAT ACUPUNCTUUR OOK ONZIN IS,IK ZOU ZEGGEN VERDIEP JE ER EENS IN,VOOR DAT JE EEN MENING GEEFT.
Hoi Ria,

Wie heeft jou verteld dat acupunctuur onzin is?

Gast

ik heb een tijdje geleden ook een biostabiel kado gehad,ik heb niet lang kunnen testen of hij hielp want de zilverren ketting werd door 1 of andere reactie helemaal zwart binnen 3 weken

Wat Santanera en De Nooij ook beweren die "rommel" komt gewoon uit China.
Daarom laat de kwaliteit te wensen over.
Ik zeg niet dat alles wat uit China komt rommel is maar met producten zoals de BioStabil is het helaas wel zo. Zeker als het ook nog door TellSel wordt verkocht.

hans1

Ongelezen bericht door hans1 »

Ria.....zoek hulp, met de biostabil alleen red je het beslist niet. :lol:

Gast

inderdaad : acupunctuur is onzin, zelfs de chinezen keren deze behandelmethode de rug toe. er is nauwelijks wetenschappelijk bewijs voor de werkzaamheid. het kan zelfs gevaarlijk zijn!

zie onderstaand artikel:

De berichten over de acupunctuur zijn voor de aanhangers van deze prikkunst de laatste tijd niet al te hoopgevend. Bewijzen voor de werkzaamheid zijn er nauwelijks en zelfs de Chinezen keren deze behandelwijze de rug toe.

Acupunctuur had de naam goed te werken bij astma. Een Zwitserse ploeg in de Afdeling Interne Geneeskunde van het Universiteits Ziekenhuis te Zürich heeft dat eens grondig en langdurig nagepluisd, nadat ze merkten dat de reeds gepubliceerde en positieve onderzoeken van niet al te beste kwaliteit waren. Drie groepen van patiënten met astma werden vergeleken: een met echte acupunctuur, een met namaak acupunctuur en een zonder enige soort acupunctuur. De proef duurde 10 maanden. Resultaat: de verschillen tussen de groepen waren gering en klinisch niet relevant. Het gebruik van acupunctuur bij patiënten die farmacologisch goed behandeld werden had geen enkel nut.
(J. Altern. Complement. Med. 2002 Dec;8(6): 737-50)

Dat was voor astma. Maar Prof. Edzard Ernst, hoogleraar in de Complementaire Geneeskunde aan de Universiteit van Exeter in Engeland ging nog veel verder. “Acupunctuur werkt niet, behalve voor misselijkheid na operaties” zei hij tijdens een lezing op 5 september 2003 in King’s College te Londen. Maar bij de discussie na die lezing werden door Dr. Kimball C. Atwood uit de VS nog eens gedegen argumenten naar voren gebracht die zelfs die ene uitzondering onderuit haalden.

Zelfs de Chinezen moeten er al nauwelijks meer iets van hebben. Speciaal als ze een keuze hebben tussen acupunctuur en echte anesthesie. In Science van 10 januari 2003 werd al bericht dat in Hong Kong nog maar 22% van de Chinezen Traditionele Chinese Medicijnen (TCM) gebruikt en de schattingen voor het vasteland zijn nog lager. Maar die trend was al langer aan de gang. In PubMed staat een samenvatting van een artikel in het Japans: Nishimara N. Anesthesiology in People’s Republic of China in the year 2001. Masui 51(3):314-317;2002. De schrijver is anesthesist. Hij bezocht 10 grote ziekenhuizen in Beijing, Shanghai en Guiyang. Het gebruik van acupunctuur voor anesthesie bedroeg daar 0 tot 10%. De vereiste machines voor Westerse anesthesie werden geïmporteerd uit Duitsland en de VS.

Worden acupuncturisten binnenkort brodeloos? Och nee, gelovigen, zijzelf zowel als hun patiënten, luisteren toch niet naar redelijke op feiten gebaseerde argumenten.

Brono Santanera

Ongelezen bericht door Brono Santanera »

De biostabil werkt wel er zit een echte magneet in die de positieve en negatieve spanning regelt! http://www.telsell.nl voor meer informatie!

Gast

De biostabil werkt wel er zit een echte magneet in die de positieve en negatieve spanning regelt! www.telsell.nl voor meer informatie!
Hey Brono,

Als je niet meer weet dat je Bruno heet kan die BioStabil echt niet werken hoor! :roll:

Gast

hoe had je je dat voor gesteld een magneet die de positieve en negatieve spanning regelt, Hoe dan???? Als je je dat nou eens serieus af gaat vragen kom je er achter dat dat helemaal nergens op slaat. Een magneet is een magneet en trekt ijzeren voorwerpen aan maar kan geen positieve of negatieve spanningen regelen. Mijn God, hoe dom zijn de mensen!!?? Het is toch niet te geloven hoe men dit kan serieus kan geloven. Stink er toch niet in!!!!!
Als je je spanningen wilt regelen ga je 1. naar de huisarts, 2. naar psychotherapeut of anderen m.a.w. je gaat je problemen oplossen en dat lukt niet door met zo'n dingetje om je nek op de bank te gaan zitten!

Famke

Ongelezen bericht door Famke »

de ketting is zwart geworden waarschijnlijk door zweet, dit kan een zwarte of groene aanslag op zilver geven.

Ik heb ook een biostabil gekocht ooit, en kan niet zeggen dat ik me er ooit beter door gevoelt heb......

Gast

Ketting zwart geworden door zweet ?
Tineke zegt nog zo : niet dragen in bed...... :lol:

hast

Ongelezen bericht door hast »

De mensen die hier 'intrappen' zijn meestal mensen die radeloos zijn.

Stelletje onderkruipers zijn het die juist hierop inspelen om over de rug van mensen (die al in de ellende zitten) exhorbitante winsten maken.

Tineke gaat heus niet op de zwier op TV voor niets, ze wil ook haar inkomen veiligstellen nu ze geen eigen programma heeft op TV.

Gesloten