LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winkelverbod bij de Jumbo, belachelijke reden...

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
meave

Re: Winkelverbod bij de Jumbo, belachelijke reden...

Ongelezen bericht door meave »

Als ik boodschappen ga doen met een (half) volle tas, dan loop ik eerst door naar de kassa, vraag of ik mijn tas daar mag laten staan, ga boodschappen doen en voila, er is niet eens een reden om in de tas te kijken... Btw de cassieres vonden het in het begin wat vreemd, maar zijn er nu aan gewend. Als ze me zien, dan zie ik ze vaak al kijken met een glimlach. Tegenwoordig is er in de avonduren ook een beveiliger in de winkel. laatst stopte ik een blikje drinken in mijn jas zak. Bewaker vroeg me dat niet te doen. Ik vertelde dat ik geen handen meer had (was te lui om een mandje te halen) en hij zei terecht, dat ik een mandje had moeten pakken. De bewaker was btw wel erg aardig, heeft me even geholpen.

Naar mijn mening mag een caissiere ook altijd vragen om even in de tas te gluren. Leuk zou ik het niet vinden maar ach, het hoort erbij!

Gesloten