Pagina 13 van 14

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 13 sep 2004 14:49
door Piet81
Ik ben niet dezelfde Piet die jij voor ogen hebt, denk ik...

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 14 sep 2004 09:56
door aemonts
Ik heb al eerder gereageerd, dat MijnPostbank niet goed werkt met steeds fouten op de pagina. Ik weet niet of ze er onlangs iets aan gedaan hebben, maar nu werkt het al een kleine week perfect!Hopenlijk blijft het zo, want dit gaat toch heel wat sneller en stresslozer. :lol:

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 18 sep 2004 09:58
door Gast
misschien heel vreemd maar toch echt waar.............ik heb nog NOOIT problemen gehad met mijnpostbank.nl :D goed he ?

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 18 sep 2004 10:52
door Gast
Nou, ik wel.

zoveel dat ik 2 van de 3 rekeningen die ik had, heb opgezegd.

De rekening die ik nou daar nog heb is een waarvan ik nooit iets pin, maar waarop alleen giraal verkeer plaatsheeft. Dat kon wel daar blijven, dacht ik.....

Toen ik de 2 andere rekeningen opzei, kon ik ineens niet meer op mijnpostbank.nl
Ik wilde opnieuw aanvragen maar dat ging niet want ik heb van die rekening geen pas.

ik mailde daarover met de klantenservice en ik kreeg het volgende waanzinnige antwoord.
Geachte mevrouw ******************,

Wij vinden het vervelend dat u problemen ondervindt met Mijn Postbank.nl.

Om Mijn Postbank.nl te blijven gebruiken heeft u een Giropas nodig. De gegevens van de Giropas dienen namelijk als extra controle bij een aanvraag.

U kunt bij Klantenservice Giropassen een Giropas aanvragen, op telefoonnummer
058 215 85 55. Een schriftelijk en ondertekend verzoek kunt u sturen of faxen naar:

Postbank N.V.
Afdeling Giropassen
Antwoordnummer 40560
8900 ST Leeuwarden

Faxnummer: 058 295 29 17.

Na het ontvangen van een nieuwe Giropas kunt u een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen. Uw gebruikersnaam is waarschijnlijk verwijdert op het moment dat u uw cookies hebt verwijderd.
ook de taalfout is authentiek!!!!

Nou ja!

Dus dan gaan de zaken die ik nou nog via postbank regelde óók maar naar mijn nieuwe bank.

Want als ik dan toch moeite moet doen, dan regel ik het liever gelijk goed.

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 18 sep 2004 12:23
door Gast
als ik dat dus goed lees dan wordt je verplicht om een pas te hebben om te kunnen telebankieren daar?

idioot!

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 18 sep 2004 13:57
door www.ralphje.nl
De website met de link www.mijnpostbank.nl hadden ze wat mij betreft beter aan www.p3.postbank.nl kunnen linken dan aan hun homepage. Het scheelt dan misschien 1 klik, het is toch wel mooier en beter.

Als deze opmerking als is geplaatst, sorry, ik had geen zin om x aantal pagina's te lezen

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 18 sep 2004 14:13
door janniezuidema
ik ben in het bezit van een postbankkaart, een zxgn creditcard. de afschriften worden verzorgd door interpay. maar ik ben al ruim 3 maanden aan het bellen met de postbank en interpay om mijn 1e afschrift te krijgen. ondanks vele toezeggingen dat deze verstuurd zijn of gaan worden heb ik nog niets ontvangen, wel een torenhoge telefoonrekening. vandaag, 18 september, heb ik weer een half uurtje mogen bellen met de postbank, en weer geen stap verder. storneren van het te incasseren bedrag kan ook niet, dus je bent geen baas meer over je eigen geld en overgeleverd aan de onverschilligheid van de postbank, de verkoper c.q. aanbieder van dit produkt en interpay. wat kan radar hieraan doen??
met vriendelijke groet,
Jannie Zuidema

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 18 sep 2004 14:26
door fleur
M.H.,


Ook ik vind "mijn postbank" helemaal niet prettig. Girotel werkt fantastisch, waarom moet dat weg ?
Bij mijn postbank moet je veel meer handelingen doen, kan vaak niet inloggen, overzicht rekening heel beperkt. Kortom veel liever werken met girotel.

R.Blom

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 12 okt 2004 18:08
door Teresa
Ik heb totaal geen problemen met mijn postbank. Ik vind het een prima funktionerend iets. Ik denk dat het aan de verbinding ligt waarmee je probeert op de postbank site te komen. Met een adsl verbinding lukt het mij iedere keer.

Een tevreden postbank klant :lol:

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 13 okt 2004 10:12
door Gast
Ja teresa!

Daarom krijg je ook om de haverklap mailtjes van de klantenservice dat zij erkennen dat er veel problemen zijn en dat er aan gewerkt wordt maar dat ze nog geen datum kunnen noemen wanneer alles WEL functioneert!

Maar dat had je kunnen weten als je de topic gelezen zou hebben!

Aan je verbinding? ammehoela!

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 14 okt 2004 00:29
door Gast
Ik heb nog nooit een probleem gehad met mijn postbank.nl terwijl ik er toch al maanden gebruik van maak. Misschien is het probleem dat mensen niet goed kijken en eens rustig de tijd nemen om een en ander te lezen. Uit mijn werkervaring weet ik dat mensen daar niet goed in zijn. Als je zegt daar en daar moet je drukken dan presteren ze het zelfs nog om het verkeerd te doen. Het zelfde probleem heeft men overigens ook met luisteren (wat tegenwoordig bijna niemand meer kan omdat ze constant bezig zijn met zichzelf). :x :x :x :x

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 14 okt 2004 11:11
door Gast
Volgens mij heb je zelf problemen met lezen, gast van 00:29!
Het zijn terechte klachten die door de Postbank zelf worden onderschreven.
De laatste tijd gaat het een stuk beter met Mijn Postbank.nl, maar het is - zeker in de beginfase - ronduit bedroevend geweest. En dat lag niet aan de gebruikers, maar aan de Postbank!
Dus voortaan eerst goed lezen en nadenken voordat je een onzinnige reactie geeft.

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 18 jan 2005 16:25
door Arjanb
De onderstaande reactie is me uit het hart gegrepen. Na onvriendelijke mails van de Postbank over MijnPostbank.nl én de pasbijdrage hebben wij besloten over te gaan naar de Rabobank.

Girotel werkte véél beter dan MijnPostbank.nl, maar omdat ik met ADSL werk heb ik Girotel moeten afzeggen (werkt alleen maar met een 'gewoon modem').

De Postbank jaagt haar eigen klanten weg! Hulde voor Hr. A.L. Westerhoff, die ons zó prachtig heeft geholpen. Volgens mij bestaat deze mnr Westerhoff helemaal niet, of behandelt niet alle mails zelf. In ieder geval kregen wíj tegenovergestelde reactie binnen.

Overigens: bij de Postbank kun je geen gebruik meer maken van de studentenfaciliteiten zodra je trouwt. Aangezien wij beiden op onze 20ste getrouwd zijn, is dat al vrij snel. Rabobank geeft ons die faciliteiten wel, én een bijbehorende en/of-rekening. Dat scheelt een hoop geld en dat was dus mede ook een reden om over te stappen.

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 18 jan 2005 16:42
door Peter81
Ben het helemaal een met de kritiek dat het internetsparen belachelijk lang duurt. Ze zeggen dat geld inleggen/opnemen 2 dagen duurt, maar de praktijk is dat dit 3 dagen duurt.
Maar waarom moet dit zolang duren. Je bezorgt de postbank het gemak dat ze het automatisch kunnen verwerken. Als beloning :lol: mag je dan lang wachten voordat het geld op de juiste rekening staat.
Dit is ook lastig als je het geld snel nodig hebt, voor bijvoorbeeld een grote aankoop, etc.
Mijn mening is dus:
WAAROM MOET DE POSTBANK ER ZO LANG OVER DOEN, TERWIJL ANDERE BANKEN DIT IN MAXIMAAL 1 DAG DOEN!!

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 18 jan 2005 16:47
door Rowdy2
Ben het helemaal een met de kritiek dat het internetsparen belachelijk lang duurt. Ze zeggen dat geld inleggen/opnemen 2 dagen duurt, maar de praktijk is dat dit 3 dagen duurt.
Maar waarom moet dit zolang duren. Je bezorgt de postbank het gemak dat ze het automatisch kunnen verwerken. Als beloning mag je dan lang wachten voordat het geld op de juiste rekening staat.
Dit is ook lastig als je het geld snel nodig hebt, voor bijvoorbeeld een grote aankoop, etc.
Mijn mening is dus:
WAAROM MOET DE POSTBANK ER ZO LANG OVER DOEN, TERWIJL ANDERE BANKEN DIT IN MAXIMAAL 1 DAG DOEN!!
Omdat het een spaarrekening is waarop je veel rente krijgt!
Het is geen lopende/courante rekening!
Als het direct zou zijn, waarom dan nog een internetspaarrekening hebben? Dan kunnen ze net zo goed 3% rente op je girorekening geven!
Wil je het sneller dan de internetspaarrekening, gebruik dan je plusrekening. Dit duurt maar 1 dag.

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 17 mar 2007 22:11
door AMN
Per 31 december 2006 heb ik 1 van mijn Postbank girorekeningen opgezegd. Alle tegoeden werden correct overgeboekt naar mijn andere Postbankrekening, behalve de rente van mijn bijbehorende internetspaarrekening, ongeveer 50€. Gelukkig had ik een beeldschermkopie van deze rente. Bellen, mailen en schrijven in januari en februari 2007 leidde eind februari tot een mailtje van de klantenservicedienst dat het geld zou worden overgemaakt. Maar tot op heden ( 17 maart 2007) niets gezien. Zijn er meer ervaringen dat de Postbank rente niet uitbetaald? De klantenservice van de Postbank is overigens per telefoon nauwelijks bereikbaar en op mailberichten wordt veel trager gereageerd dan op de site wordt beloofd. De reactie bestond bij mij 2 maal uit: “we hebben meer tijd nodig”

Mijn vertrouwen in de betrouwbaarheid Postbank is behoorlijk geschaad. Drie en een halve maand op je geld wachten is toch wel wat lang.

AMN.

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 17 mar 2007 22:48
door Jan1
Je krijgt je opgebouwde rente wel, kan wel lang duren, ook ik heb een rekening opgezegd, waarvan ik het saldo zelf al overgemaakt had, inclusief het tegoed van internetsparen. Na verloop van lange tijd kreeg ik post dat er nog een tegoed van 8 cent was, na weer een behoorlijke tijd werd dit bijgeschreven op een andere rekening, hiervan werd ik vantevoren in kennis gesteld. Hoe kunnen we het extra duur maken.

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 17 mar 2007 22:48
door Chanmaster
Jammer is het. Maar de postbank heeft toch een goede staat van dienst hoor! Uw internetspaarrekening is een virtuele rekening.
Bij het opheffen daarvan vervallen tevens alle gegevens.
Wanneer u uw rekening op 31-12-2006 opheft dat loopt u de bijschrijving van rente mis!

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 18 mar 2007 17:40
door AMN
Maar de opgebouwde rente blijft natuurlijk van mij ! Daar zijn bankwetten voor. Vervallen gegevens of niet. Het internet sparen was in dit geval gekoppeld aan een gewone postbankrekening. UItbetalen dus, en dat gaat de postbank ook wel doen, maar het duurt te lang ! Slecht boekhouden dus. Die goede staat van dienst is dus minder goed!

Re: Mijn Postbank . NL

Geplaatst: 19 mar 2007 09:54
door Henri42
Postbank ???


Nieuwe truc:

Een klacht per mail met een bijlage behandelen ze niet meer ivm een mogelijke virus dreiging,alles opzeggen bij de postbank zal hun een grotere virus bezorgen.