LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraag aan ervaren MLM'ers
Re: Vraag aan ervaren MLM'ers
Deze vat het wel heel humoristisch samen:
"het is een doorgeefspelletje waarin de laatste *** met de spullen blijft zitten"
http://net.info.nl/ego/multilev.htm
en hier worden de "tegens" van het concept wel heel goed samengevat:
"The well will go dry soon enough. There will always be some distributors who will make money in an MLM scheme. The majority, however, must fail due to the intrinsic nature of all pyramid schemes."
http://skepdic.com/mlm.html
Wat ik even zal vertalen met de hulp van Babel Fish:
"Goed droog spoedig genoeg zal gaan. Er zal altijd sommige verdelers zijn die geld in een Mlm- regeling zullen maken. De meerderheid, echter, moet wegens de intrinsieke aard van alle piramideregelingen ontbreken."
Valt er ook nog wat te lachen...
Voorstanders, breng hier eens iets inhoudelijks tegenin!
Met dank aan student26 voor de links.
"het is een doorgeefspelletje waarin de laatste *** met de spullen blijft zitten"
http://net.info.nl/ego/multilev.htm
en hier worden de "tegens" van het concept wel heel goed samengevat:
"The well will go dry soon enough. There will always be some distributors who will make money in an MLM scheme. The majority, however, must fail due to the intrinsic nature of all pyramid schemes."
http://skepdic.com/mlm.html
Wat ik even zal vertalen met de hulp van Babel Fish:
"Goed droog spoedig genoeg zal gaan. Er zal altijd sommige verdelers zijn die geld in een Mlm- regeling zullen maken. De meerderheid, echter, moet wegens de intrinsieke aard van alle piramideregelingen ontbreken."
Valt er ook nog wat te lachen...
Voorstanders, breng hier eens iets inhoudelijks tegenin!
Met dank aan student26 voor de links.
http://www.vandruff.com/mlm.html
En hier wordt het concept keihard weerlegd.
Als je bijvoorbeeld een schaakspeler bent, en jouw
zet (of variant) wordt weerlegd door de tegenstander,
dan verlies je de partij. Keihard maar eerlijk en...
aantoonbaar. Helaas werkt het in een discussie niet zo.
Keep up the "nice leeswork" heren (en wellicht ook dames).
En hier wordt het concept keihard weerlegd.
Als je bijvoorbeeld een schaakspeler bent, en jouw
zet (of variant) wordt weerlegd door de tegenstander,
dan verlies je de partij. Keihard maar eerlijk en...
aantoonbaar. Helaas werkt het in een discussie niet zo.
Keep up the "nice leeswork" heren (en wellicht ook dames).
Bovenstaande berichtjes zijn misschien wel
"discussie-stoppers" en dat is niet mijn bedoeling.
Het is w.s. arrogant om te zeggen: lees www.zusenzo.nl
en je weet alles.
"discussie-stoppers" en dat is niet mijn bedoeling.
Het is w.s. arrogant om te zeggen: lees www.zusenzo.nl
en je weet alles.
Bart
in eerste plaats is het geen doorgeef luik. vertel me dat eens.
verder heb je een mooie nieuwe link gegeven.
Je zou verbaast kijken wanneer ik je nu zegt wat daar beschreven
wordt wel met je eens bent ,met sommige bedrijven ben ik het ook net mee eens hoe hun cultuur is. Ieder zijn of haar keuze
Nieuwere bedrijven en in combinatie van internet gaan op dit moment anders mee om.Het systeem is prachtig,Soms zijn mensen niet altijd prachtig.Het wordt bij goede mlm bedrijven steeds strenger gemaakt om met goed fatsoenlijk en eerlijk mee om te gaan. Nogmaals er blijven distributeurs erbij zitten die soms anders denken,maar goed zij komen steeds meer op een zwarte lijst zodoende ze geen kans meer krijgen.
Er zijn eigenlijk veel meer mensen geinterresseers in MLM maar zij beginnen er vaak niet aan omdat het cultuur wat op deze webpagina's beschreven wordt niet van houden,Maar daar werken steeds meer bedrijven aan. Overigens hoort wel sommige cultuur erbij,om mlm te doen en als je daarvan niet houdt moet je het niet doen
Verder zijn deze pagina's net zo goedkoop hoe sommige distibuteurs er mee omgaan. Dat me ook al genoeg
in eerste plaats is het geen doorgeef luik. vertel me dat eens.
verder heb je een mooie nieuwe link gegeven.
Je zou verbaast kijken wanneer ik je nu zegt wat daar beschreven
wordt wel met je eens bent ,met sommige bedrijven ben ik het ook net mee eens hoe hun cultuur is. Ieder zijn of haar keuze
Nieuwere bedrijven en in combinatie van internet gaan op dit moment anders mee om.Het systeem is prachtig,Soms zijn mensen niet altijd prachtig.Het wordt bij goede mlm bedrijven steeds strenger gemaakt om met goed fatsoenlijk en eerlijk mee om te gaan. Nogmaals er blijven distributeurs erbij zitten die soms anders denken,maar goed zij komen steeds meer op een zwarte lijst zodoende ze geen kans meer krijgen.
Er zijn eigenlijk veel meer mensen geinterresseers in MLM maar zij beginnen er vaak niet aan omdat het cultuur wat op deze webpagina's beschreven wordt niet van houden,Maar daar werken steeds meer bedrijven aan. Overigens hoort wel sommige cultuur erbij,om mlm te doen en als je daarvan niet houdt moet je het niet doen
Verder zijn deze pagina's net zo goedkoop hoe sommige distibuteurs er mee omgaan. Dat me ook al genoeg
"Nieuwere bedrijven en in combinatie van internet gaan op dit moment anders mee om.Het systeem is prachtig,Soms zijn mensen niet altijd prachtig."
Het lijkt me dat het zo is dat wat er op deze sites te lezen is aantonen dat het "systeem" of concept nou juist niet zo prachtig is.
En in gewoon Nederlands: het concept zuigt. (behalve voor een enkele slimmerik).
Maar wellicht bestaat er nog een vorm van de tekst zo interpreteren dat je iets heel anders leest. Nou ja. Uit te sluiten valt dit niet. Maar onwaarschijnlijk is dit wel. Het getuigt van onwil meneer of mevrouw nieuw.
Het lijkt me dat het zo is dat wat er op deze sites te lezen is aantonen dat het "systeem" of concept nou juist niet zo prachtig is.
En in gewoon Nederlands: het concept zuigt. (behalve voor een enkele slimmerik).
Maar wellicht bestaat er nog een vorm van de tekst zo interpreteren dat je iets heel anders leest. Nou ja. Uit te sluiten valt dit niet. Maar onwaarschijnlijk is dit wel. Het getuigt van onwil meneer of mevrouw nieuw.
Staaf deze hypothese eens met cijfers. Iedereen kan dat wel beweren.Er zijn eigenlijk veel meer mensen geinterresseers in MLM maar zij beginnen er vaak niet aan
Ik denk dat de mensen die met MLN bezig zijn zich eens achter hun
oren moeten krabben,Want de arrestatie van zes mensen ivb met ACN
in combinatie met MLN. moet toch je aan het twijfelen brengen! Maar nee,de voorstanders praten er gewoon over heen.Steek je kop maar in
het zand dan hoor en zie je niks! Maar fout gaat het wel!
oren moeten krabben,Want de arrestatie van zes mensen ivb met ACN
in combinatie met MLN. moet toch je aan het twijfelen brengen! Maar nee,de voorstanders praten er gewoon over heen.Steek je kop maar in
het zand dan hoor en zie je niks! Maar fout gaat het wel!
Nou, ik heb me even flink achter de oren gekrabt, maar ik kom er niet uit: Hoe kan ik jou het verschil tussen MLM en piramidespelen duidelijk maken. Misschien moet je eens met een jurist gaan praten.
Overigens, ik ben een fulltime MLM'er en mijn vriendin is jurist (in bedrijfsrecht). Ach, daar zal wel weer een antwoord op komen in de trend van 'Ja, dat kan iedereen wel beweren'.
Overigens, ik ben een fulltime MLM'er en mijn vriendin is jurist (in bedrijfsrecht). Ach, daar zal wel weer een antwoord op komen in de trend van 'Ja, dat kan iedereen wel beweren'.
Misschien dat jij zelf zo reageert,maar ik speel niet op de persoon.
als je zegt dat je fultime MLM doet en je vriendin jurist is, heb ik geen
reden daar aan te twijfelen.Toch denk ik dat ook jij er geen belang bij hebt dat er mensen worden verdacht van fraude bij ACN invb MLM.
dus waarom geen krachtig nee! zo hoort het niet, in plaats van alles goed
te praten.
als je zegt dat je fultime MLM doet en je vriendin jurist is, heb ik geen
reden daar aan te twijfelen.Toch denk ik dat ook jij er geen belang bij hebt dat er mensen worden verdacht van fraude bij ACN invb MLM.
dus waarom geen krachtig nee! zo hoort het niet, in plaats van alles goed
te praten.
Ik zit helemaal niks goed te praten. Ik zeg alleen dat er totdat er een veroordeling is, er geen sprake is dat zich zich ook daadwerkelijk hebben schuldig gemaakt aan de ten laste gelegde feiten.
Bovendien is de wetgeving inzake piramidespelen in Belgie vele malen strikter dan in Nederland en ik denk persoonlijk dat de kans groot is dat ze ook daadwerkelijk schuldig bevonden worden.
Maar daarmee is MLM nog niet ineens een piramidespel geworden. Dat is net zo iets doms als zeggen dat omdat veel pedofielen jongetjes verkrachten alle homofielen pedofielen zijn. Oftewel klinklare onzin.
Bovendien is de wetgeving inzake piramidespelen in Belgie vele malen strikter dan in Nederland en ik denk persoonlijk dat de kans groot is dat ze ook daadwerkelijk schuldig bevonden worden.
Maar daarmee is MLM nog niet ineens een piramidespel geworden. Dat is net zo iets doms als zeggen dat omdat veel pedofielen jongetjes verkrachten alle homofielen pedofielen zijn. Oftewel klinklare onzin.
Ik neem aan dat jullie begrijpen dat de sterretjes voor h..o..m..o staan (hopen dat die Bush look-a-like radar computer nu niet weer sterretjes ziet )
Dat werd ook niet gezegd. De situatie is eerder zo:Maar daarmee is MLM nog niet ineens een piramidespel geworden. Dat is net zo iets doms als zeggen dat omdat veel pedofielen jongetjes verkrachten alle ****fielen pedofielen zijn. Oftewel klinklare onzin.
ACN = verplicht dokken voor startpakket + telefonieabonnementen verkopen.
MLM = verplicht dokken voor startpakket + telefonieabonnementen verkopen.
ACN = MLM
Nu wordt er gesteld:
ACN = pyramidespel.
Dus
MLM = pyramidespel. (Want ACN =MLM).
keesjan.
heeft niets met betalen te malen.Belachelijk opmerking
heeft niets met betalen te malen.Belachelijk opmerking
Is dat bewezen dan Keesjan ? Jij vraagt altijd om bewijzen maar komt zelf met uitspraken die je niet waar kan maken. ACN = geen piramidespel tenzij het tegendeel bewezen is. Jij oordeelt alvast en doet een uitspraak die niet bewezen is.
Beetje laag niveau Kees ! Of heb je last van de warmte ...
Beetje laag niveau Kees ! Of heb je last van de warmte ...
Dus deze situatie klopt dan ook:
Man: heeft een p..e..n..i..s
Verkrachter: heeft een p..e..n..i..s
Nu wordt er gesteld:
Jan is een verkrachter
Dus:
Een man = een verkrachter (want Jan = verkrachter)
Ja, zo ken ik er nog wel eentje.
Man: heeft een p..e..n..i..s
Verkrachter: heeft een p..e..n..i..s
Nu wordt er gesteld:
Jan is een verkrachter
Dus:
Een man = een verkrachter (want Jan = verkrachter)
Ja, zo ken ik er nog wel eentje.
Valt op dat de gemiddelde wetskennis van de MLM ers groter is of
lijkt dan bij de andere mensen op deze site! Hebben jullie dit soms meer nodig? Ook denk ik niet dat het zinvol is om steeds weer vergelijkingen te maken met pedofielen en verkrachters, Slaat
nergens op. Of is dat ook weer ergens goed voor?
lijkt dan bij de andere mensen op deze site! Hebben jullie dit soms meer nodig? Ook denk ik niet dat het zinvol is om steeds weer vergelijkingen te maken met pedofielen en verkrachters, Slaat
nergens op. Of is dat ook weer ergens goed voor?
Misschien hebben voorstanders van MLM in het algemeen wel meer kennis in huis. Het feit dat jij niet inziet hoe de vergelijking met een verkrachter laat zien hoe idioot de opmerking van KeesJan is wijst in elk geval wel in die richting.
Goed wat jij wil. Ik blijf in ieder geval op mijn hoede als iemand mij
iets in die richting aanbied! En ik denk dat dat voor een ieder geldt.
Want je hebt overal antwoord op , maar inhoudelijk ben ook jij nergens
op ingegaan.Dus heeft Keesjan een punt, Want alles blijft geheimzinnig tot je naar een informatieavond gaat .Nu zal ik in jou ogen wel weer dom
zijn, maar liever dom, dan mijzelf inlaten met criminele activiteiten
veel plezier met je MLM.
iets in die richting aanbied! En ik denk dat dat voor een ieder geldt.
Want je hebt overal antwoord op , maar inhoudelijk ben ook jij nergens
op ingegaan.Dus heeft Keesjan een punt, Want alles blijft geheimzinnig tot je naar een informatieavond gaat .Nu zal ik in jou ogen wel weer dom
zijn, maar liever dom, dan mijzelf inlaten met criminele activiteiten
veel plezier met je MLM.
als je niet naar een informatieavond wilt gaan is het jou probleem niet de onze! Blijf je maar thuis. Mensen die toch niet geinterresseerd zijn leggen we het niet uit. Dat werkt toch niet.
wij werken op onze formule en dat werkt succesvol .
deze formule gaan we niet aanpassen voor enkele tegenstanders.
welk bedrijf zou dat doen. !
blijft thuis.
wij werken op onze formule en dat werkt succesvol .
deze formule gaan we niet aanpassen voor enkele tegenstanders.
welk bedrijf zou dat doen. !
blijft thuis.
Ik denk dat je daar eindelijk een verstandige opmerking maakt. En ik ben voorstander van MLMIk blijf in ieder geval op mijn hoede als iemand mij
iets in die richting aanbied!