Daarvoor krijg je hypotheek/pensioen/verzekering en fiscaal advies. "
Zo'n gesprek krijg je bij iedere adviseur hoor, niks bijzonders
* Inderdaad, dit gesprek kan men overal krijgen en heeft als enige toegevoegde waarde dat men weet dat men 1 aanspreekpunt heeft waaraan overigens veel mensen waarde aan hechten.
Daarnaast wordt bij afname van ons product de blastingaangifte gratis verzorgd tot 65 jarige leeftijd."
Inderdaad bij AFNAME van het product ja en anders....inderdaad ja dan krijg je NIKS voor dat geld.
* Klopt bij afname van het Zekerheidsplan. Anders heeft het servicepakket overigens ook geen toegevoegde waarde en kan deze worden geannuleerd, door binnen 20 dagen schriftelijk het servicepakket te annuleren. Kortom, dan betaal je dus ook niks.
Waarom niet? Nou omdat de eerste verkoper geen verzekeringsman is met papieren, maar deze heeft dus volgens jullie WEL de risico's uit mogen leggen?? Mijn hemel, hier ben ik dus zo boos over, is dat concreet en onderbouwd genoeg, waarom ik boos ben?
*Concreet en onderbouwd genoeg waarom je boos bent? Voor mij wel.
Terecht? Nee, vind ik niet.
Iemand hoeft geen verzekeringspapieren te hebben om de klant uit te leggen op welke manieren er een pensioentekort ontstaat. Er zijn tal van hiaten in het pensioen. Hetzij in de AOW of via de pensioenregeling van de werkgever. Deze hiaten worden besproken op het basisseminar en worden ook nog getraind in de meetings. Daarnaast wordt het boxenstelsel ook nog behandeld. Verzekeringspapieren komen pas om de hoek kijken wanneer we praten over de invulling van het probleem en de details.
En dat jullie zeggen dat het zonder die interesse geen zin heeft een tweede gesprek te krijgen begrijp ik ook ja, dan hebben jullie meer kans niks te verkopen.
* Ik had al door dat je negatief was, maar dit is toch ook echt van belang voor de klant. Het 'erdoor heen drukken' wordt niemand beter van. Het heeft geen zin om over pensioen te praten wanneer iemand dit niet interesseert (of het verstandig is is een 2e....).
Wil de klant om welke reden dan ook toch geen verzekering dan kan het servicepakket gewoon geannuleerd worden en betaal je dus helemaal niets"
Is dus NIET waar mensen. Dit kun je lezen in de kleine letters. Ik heb het de bank waar ik zit laten zien en zij zeiden dat de enige manier om de boel terug te halen is door binnen 5 dagen de eenmalige machtiging terug te halen.
Je kunt het pakket alleen betalen via een eenmalige machtiging, de kleine lettertjes zeggen echter : "Bij een eenmalige incassomachtiging bestaat er voor uzelf geen mogelijkheid tot terugboeking" Tja..
* Zoals eerder aangegeven kan het SP schriftelijk binnen 20 dagen na ondertekening geannuleerd worden.
Storno via je eigen bank is iets heel anders.
Ik vraag me af wat er niet onderbouwd is aan mijn mailtjes. Ik wil hier alleen een eerlijk verhaal vertellen en mijn mening geven en ja dat doe ik op een gepeperde manier ja, want ik ben boos.
Als ik een soort van neergehaald word door mijn eigen openheid door te zeggen niet veel te weten van verzekeringen vind ik erg jammer. Het is maar een klein deel van de mensheid die in verzekeringen zit. Iedereen die werkt is even belangrijk voor de maatschappij en draagt zijn steentje bij.
* Ik geloof zeker dat je goede bedoelingen hebt. Ik haal dan ook niet je openheid neer, maar wel de onjuiste feiten.
Daarnaast trek je conclusies die iedereen maar moet aannemen terwijl de meeste ervan slecht tot niet onderbouwd zijn.
Het is een goed iets als je je mening geeft. Maar keiharde oordelen vellen gegrond op onwaarheden is naar mijn mening geen juiste manier.
Het is dus ook zeker niet erg dat je niet alles van verzekeringen weet, maar dan kun je ook geen hard oordeel vellen over onze verzekering in vergelijking tot andere verzekeringen. Doe je dit wel, is het wel zo logisch dat ik van je vraag dit op een juiste manier te onderbouwen....
En iedereen is inderdaad even belangrijk. Maar besef dan ook dat jouw woorden invloed kunnen hebben op vooroordelen van anderen.
Zijn buitenlanders slechter als ons? Er zijn vele mensen die er zo over denken.
Of is het misschien toch verstandig om zelf op onderzoek te gaan alvorens we over iemand gaan oordelen zonder gegronde redenen????
Misschien wat overdreven, maar denk maar aan de gevolgen die zoiets kan hebben.......
Ook wij als bedrijf vinden het niet leuk dat er vooroordelen zijn die vaak gebaseerd zijn op onjuistheden. Ik hoop dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel en je nadenkt voordat je iets neerzet. Heb je vragen omdat je over iets twijfelt? Vraag het dan gewoon, is geen schande.