LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MLM-bedrijven
Re: MLM-bedrijven
Hi, Dinosaurus26,
Je denk nogal veel te weten, hè?
"Mond-op-mond reclame werkt om 1 simpele reden: als ik iets "gratis" aan iemand aanbeveel, dan kan de ander erop vertrouwen dat ik er niets mee te winnen heb. En dat is de reden dat dat vertrouwen er uberhaupt is."
Gratis heeft er niets mee te maken.......!
Men doet dezelfde "emotie", "ervaring" op en DAAROM werkt mondreclame!
Wanneer jij tegen je vriendje zegt dat "het" een goede film is, en hij gaat NIET naar die fim, zal hij NOOIT die film gaan promoten....!
Maar op een of andere manier vind je toch wel een flut reden om je gelijk te halen.....
Succes met je kruistocht tegen windmolens, samen met je basisteamleden, het luitenantje, Madeleintje en een zeeverkenner was er geloof ik ook nog......?
Jan van Eechoud
Je denk nogal veel te weten, hè?
"Mond-op-mond reclame werkt om 1 simpele reden: als ik iets "gratis" aan iemand aanbeveel, dan kan de ander erop vertrouwen dat ik er niets mee te winnen heb. En dat is de reden dat dat vertrouwen er uberhaupt is."
Gratis heeft er niets mee te maken.......!
Men doet dezelfde "emotie", "ervaring" op en DAAROM werkt mondreclame!
Wanneer jij tegen je vriendje zegt dat "het" een goede film is, en hij gaat NIET naar die fim, zal hij NOOIT die film gaan promoten....!
Maar op een of andere manier vind je toch wel een flut reden om je gelijk te halen.....
Succes met je kruistocht tegen windmolens, samen met je basisteamleden, het luitenantje, Madeleintje en een zeeverkenner was er geloof ik ook nog......?
Jan van Eechoud
Kun jij nou echt geen bericht schrijven zonder belediging of anderszins vervelende, persoonlijk gerichte opmerking? Je weet wel, gewoon een inhoudelijke reactie, niets meer en niets minder.Hi, Dinosaurus26,
Als ik tegen iemand zeg dat "het" een goede film is, en die persoon WEET dat ik geld ontvang als iemand naar die film gaat, dan is de kans dat die persoon mij niet vertrouwt of gelooft groot; en daarmee wordt de kans dat die persoon inderdaad naar die film gaat een stuk kleiner.Gratis heeft er niets mee te maken.......!
Men doet dezelfde "emotie", "ervaring" op en DAAROM werkt mondreclame! Wanneer jij tegen je vriendje zegt dat "het" een goede film is, en hij gaat NIET naar die fim, zal hij NOOIT die film gaan promoten....!
Immers, ik heb er iets mee te winnen: een financieel voordeel. De kans is dus groot dat de enige reden dat ik het zeg is, dat ik er voordeel door heb. En niet omdat ik het ECHT een goede film vind.
Dat lijkt mij toch echt niet een moeilijke redenatie. Waar jij het over hebt is het VERVOLG: de persoon die ik de film had aanbevolen vond het bijvoorbeeld OOK een goede film. In dat geval zal hij het verder vertellen, zo niet, dan zal hij verder vertellen dat het een slechte film was. In dat stadium komen we niet als de persoon die ik de film aanbeveel mij niet vertrouwt en besluit om niet naar de film te gaan.
Dat lijkt mij meer op jou van toepassing.Maar op een of andere manier vind je toch wel een flut reden om je gelijk te halen.....
Ik ben overigens een groot voorstander van windmolens.
Moet jij nodig zeggen S26 Jij doet niks anders!Kun jij nou echt geen bericht schrijven zonder belediging of anderszins vervelende, persoonlijk gerichte opmerking?
Geef maar voorbeelden.Moet jij nodig zeggen S26 Jij doet niks anders!
Hahaha, die student met zijn standaard antwoorden. Hij is klaarblijkelijk blind voor zijn eigen postings. Lekker laten kletsen en niks van aantrekken. Student is zo'n stumperd dat hij anderhalf jaar na aanvang nog steeds dezelfde zinnetje herhaald. Get a life, buddy!
De geschiedenis herhaalt zich. Jan " ik ben een oude wijze s*t*u*m*p*e*rd" van eechoud komt zijn overbodigheid weer eens bewijzen en allerlei mlm " gasten" beginnen weer op s26 te schelden.
Argumenten op jongens?
Argumenten op jongens?
FF voor de Blindetegenstanders die denken dat ze met hun geleuter iets kunnen bereiken hier mijn Lijfspreuk:
Zo weten jullie meteen hoe tenminste 1 MLM'er ervan vindt hoe de wereld denkt.
Deze is van de Anti-nowhere league en later coverd bij Metallica.So ****** what!
Well I've been to Hastings,
and I've been to Brighton.
I've been to Eastport too.
So what.
So what.
And I've been here,
I've been there.
I've been every ****** where.
So what.
So what.
So what, so what, you boring little cunt.
Who cares.
Who cares what you do.
Yeah who cares,
Who cares about you, you, you, you, you.
Well I've fucked a queen.
I've fucked fucked.
I've even sucked an old man's cock.
So what.
So what.
And I've fucked a sheep.
I've fucked a goat.
I rammed my cock right down his throat.
So what.
So what.
So what, so what, you boring little ****.
Who cares.
Who cares what you do.
And who cares,
And I've drunk that,
I've drunk this.
I've spewed up on a pint of piss.
So what.
So what.
I've had scank,
I've have speed.
I've jacked up until I bleed.
So what.
So what.
So what, so what, you boring little cunt.
Who cares.
Who cares what you do.
Yeah who cares,
I've had crabs,
I've had lice,
I've had the clap and that ain't nice.
So what.
So what.
I've fucked this,
I've fucked that.
I've even fucked a school girl's twat.
So what.
So what.
So what, so what you boring little ****.
Who cares.
Who cares what you do.
And who cares,
Who cares about you, you, you, you, you, you.
So ****** what!
Yeah!
Het is wellicht beter dat Trosradar dit forum verwijdert.
Wat een geleuter, zeg!
Beperk je tot het subject aub!
MLM MLM MLM MLM MLM MLM MLM MLM MLM MLM
Wat een geleuter, zeg!
Beperk je tot het subject aub!
MLM MLM MLM MLM MLM MLM MLM MLM MLM MLM
So what! So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!So what!
Ach ja, hoe kan het ook anders....zucht. Ook weer zo'n standaard reactie van S26.Geef maar voorbeelden.
Als je zelf niet begrijpt hoe beledigend en uit de hoogte je kan doen, dan ben je inderdaad niet al te snugger.
Vandaag 13 geworden! Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!Vandaag 13 geworden!
Er zit nogal een verschil tussen uitschelden en zaken beledigend opvatten. Ik heb hier nooit iemand uitgemaakt voor dinosaurus.Ach ja, hoe kan het ook anders....zucht. Ook weer zo'n standaard reactie van S26. Als je zelf niet begrijpt hoe beledigend en uit de hoogte je kan doen, dan ben je inderdaad niet al te snugger.
Nee geen dinosaurus nee. Wel voor leugenaar, idioot, stomme hetero en ga zo maar door.Er zit nogal een verschil tussen uitschelden en zaken beledigend opvatten. Ik heb hier nooit iemand uitgemaakt voor dinosaurus.
Dan was mijn schatting toch heel erg goedVandaag 13 geworden! Vandaag 13 geworden
Het is duidelijk, je onderontwikkeld brein is tot geen enkele zelfstandige conclusie in staat en derhalve heb je zelfs je wereldbeeld geadapteerd van derden. Dit is een situatie die je deelt met de doorsnee mlm-er. Incapabel als je bent eigen gevolgtrekkingen te formuleren hol je maar wat achter anderen aan om vervolgens schandelijk misbruikt te worden, zonder het zelfs nog maar in de gaten te hebben ook. De conclusie dat mlm slechts bestaansrecht heeft dank zij peabrains zoals jij ligt voor het grijpen.Deze is van de Anti-nowhere league en later coverd bij Metallica.
Gelukkig laat jij je niet vertellen wat je moet doen.
Zal je baas leuk vinden.
Zal je baas leuk vinden.
Mijn baas en ik hebben gemeenschappelijke doelstellingen en bereiken daarmee gemakkelijk concensus over wat wij voor elkaar doen.Gelukkig laat jij je niet vertellen wat je moet doen.
Zal je baas leuk vinden.
Hij zou boos worden als ik niet zelf nadacht en inbreng leverde ten aanzien van de door mij uit te voeren werkzaamheden. Daar betaalt hij me voor.
Dat is activiteit op een iets ander echelon dan het pogen het eenvoudige mlm-kunstje te repliceren totdat het vastloopt en exact hetzelfde te doen als alle andere deelnemers in het hele scam-systeem waar mlm om draait.
In dat licht is de door een mlm-er elders in één van de threads gehanteerde term 'monkey see, monkey do' niets minder dan ronduit hilarisch te noemen.
De hulpeloosheid waarmee een mlm-er hier naar de werking van zijn eigen snuisterijtjes kijkt als een aap onder een motorkap representeert een treurigheid binnen de constructie die zich niet ontwikkelt maar waar juist al meer dan een halve eeuw de sleet in zit en slechts verworden is tot het misbruik van naïeve nieuwkomers die het vermogen missen een afgewogen oordeel te vormen over de kansen van het systeem en de luchtbel door te prikken.
Het overnemen van een geheel wereldbeeld van een stukje vinyl is een uiting die pathologisch exact past in de misvormde psyches van de personen die aan het doorwrotten van zo'n misselijkmakend abject systeem in de samenleving ten grondslag liggen. Daarmee is dan ook gelijk de verklaring gevonden voor het feit waarom het voorlopig niet zal stoppen; dit soort mensen komt er nu eenmaal met enige regelmaat bij, en het verhaaltje is daarom telkens periodiek weer levensvatbaar. Hoewel de poppetjes en de produktjes regelmatig wijzigen, blijft het concept en het soort deelnemers gelijk.