LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IP ban op habbo hotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
korfbalfreak
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2006 16:49

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door korfbalfreak »

heey, ik ben ook verbanne op habbo, terwijl ik helemaal nix deed aan de dingen die ik krijg als rede van mijn ban! ben nu n discussie met habbo, en als ik het zo hoorde ben ik niet de enigste begin nu echt te twijfelen of habbo wel klopt, kijk ook is op mijn site [url]htt://www.habbovlop.nl.tt[/url]

stepha-jager
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2006 10:35

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door stepha-jager »

ik werd ook eens verbannen.maar na een paar dagen deed hij het weer toch raar als je in je kamer zit in je word er afgegooit :?:

jasper van gool
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2007 15:58

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door jasper van gool »

Laats nog op habbo heeft mijn zusje ene onterechte ban gekregen.
Ik speelde het ook en mijn andere zusje ook.
Wij doen het op een computer, Ik heb wel vaak naar habbo hebeld
en nu krijgt mijn zusje een onterechte IP-Ban. Het domste is dat wij er ook niet meer op kunnen :x

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Het is vervelend dat je een ban hebt, maar sirieus je kunt er maar beter zo snel mogelijk mee kappen

stella@01
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2007 19:11

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door stella@01 »

Ik werd verbanen zonder reden :( mijn habbo heete stella@01 .:.habbo.:.chik hackte me en ging over haar hackers m.s.n liegen dat die van mij was daarom ben ik verbanen :evil: ik snap niet waarom habbo mij verbant :( :(

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Natuurlijk, een onterechte verbanning is niet goed
Maar JIJ liet je hacken en dat is al een punt wat fout is
daarnaast, wees blij habbo is een spel waaraan je verslaafd kunt raken, en uiteindelijk zul je (hopelijk) door hebben dat het het allemaal niet waard was

stella@01
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2007 19:11

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door stella@01 »

Ik vindt het spel niks meer aan ik kreeg IP ban omdat ik gehackt werd :evil: echt niet leuk!!
ik heb er 50 euro in gestoken en daarna verbanen ze me gewoon ik zit nu verder te spelen op engelse habbo maar ik kan niemand verstaan daar :(

allroundchauffeur
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 feb 2007 22:35

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door allroundchauffeur »

Ik ben zelf ook uit menig website gezet omdat men het niet eens was met mijn levensovertuiging. Jammer dan. En ik heb zelf talloze sites waar ook heel veel bezoekers komen, en als één van die bezoekers zich niet fatsoenlijk kan gedragen en alleen maar ziekelijke mailtjes post, dan krijgt hij of zij zonder dralen een IP-ban, ze vragen er immers naar. En niet dat ik ze naar willekeur iemand geef, want bij mij kun je overigens best ver gaan, maar op den duur moet je gewoon streng zijn. Het internet is groot genoeg dat zij zich dan maar ergens anders gaan amuseren.

http://www.geocities.com/maranatha_beverwijk/

Dennis_er
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2007 17:55

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Dennis_er »

Ook ik heb wel ooit eens een ban ontvangen op het HabboHotel.
De ene keer omdat iemand mij uitschold en ik hem aangaf, toen werd ik gezien als degene die geband moest worden.
Later heb ik hier een andere moderator bij gehaald (Powerplant), die kon mij vertellen dat hij het niet was geweest, en Plakband ook niet.

Nadat ik 1 augustus 2006 gehackt werd, ontving ik een permanente ban op DatabaseSQL , maar na een mailtje naar de klantenservice werd mijn ban verwijderd. DIT GEBEURDE BINNEN 3 WERKDAGEN

Habbo's ontvangen zonuendan een onterechte ban, maar als jouw broertje een websitelink geeft, wordt dit gezien als een "scamurl" , hiervoor worden mensen gebanned.
Het nadeel is, dat het niet altijd te denken is dat jij een IPban hebt, soms dan hebben mensen een SHOCKWAVE ID ban, hierbij kun je wel op een andere computer inloggen op je eigen account.
Aangezien jouw broertje nu dus gebanned is, zal je moeten uitleggen dat je echt uit een gezin komt, met een broertje die zich niet aan de HabboWay(regels) kon houden.
Vaak wordt er dan gedacht dat het een smoes is, maar vraag bij de klantenservice aan om naar de Date-Of-Birth te laten kijken, en vraagals ze een naamban willen geven, en geen IP of shockwave ban

Nog meer vragen? Voeg databasesql toe LET OP!!!! Ik ben nonHC en heb dus nog maar 15 plaatsen vrij in mn VriendenLijst


Citerend op wat Oud-Habbo zei:

--------------------------------------------------------------------------------

Ohja www.leetzone.be is ook goeie site voor unban pro's ( Proxy )
met uitleg enzo. Ook zullen er script pro's komen

Dit soort sites zijn strafbaar, en je hebt grote kans dat er een zogenaamde keylogger in zit, ik ben zelf ooit met een nieuw programma(Niets met habbo te makenn) gehackt wegens een keylogger
Kijk hier mee uit,

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Zegt de broer van een habbo X of een habbo X zelf

Glitch2
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2007 12:42

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Glitch2 »

dat zogenaamde mailtje dat gestuurd zou worden naar de ouders als een kind zich aanmeld is eigenlijk nooit ingesteld
bij het aanmeldingsproces word nergens gevraagd om het emailadress van de ouders :o

Wat hobba's ook komen vertellen op het forum het is natuurlijk behoorlijk subjectief , wat onterecht gebande of terecht gebande ook zeggen is ook subjectief en bovendien kun je niet achterhalen of ze de waarheid spreken

Wat wel zo is is dat habbohotel.nl gewoon nog veel gebreken heeft, de reden hiervoor is dat er nog geen instanties zijn die dit soort sites zoals habbohotel of runescape controleren en regels en eisen stellen, internet voor het massale publiek is nog steeds een jong concept
Maar hier ligt voor een groot deel wel de schuld bij habbohotel die klaarblijkelijk weinig interesse toont in het beveiligen van habbohotel, met de omzetten die het hotel maakt is het zeker mogelijk om dit veel beter te doen


Wat bezorgde ouders betreft, er zijn manieren om je kind te controleren er zijn programma's die melden welke sites je bezoekt en er zijn ook timers die na een aantal uur de internetverbinding verbreken zodat je kind niet langer dan een aantal uur per dag habbohotel kunnen spelen

hiervoor verwijs ik u naar google (als gij zoekt zult gij vinden) of naar een goed forum zoals www.helpmij.nl

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Ik zou liever kiezen om de website gewoon te blokkeren

jan kaas
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2005 13:30

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door jan kaas »

1 ding wat ik echt mis hier.

hoe kan een organisatie als habbo diensten verlenen
tegen vergoeding aan minderjarigen?
waar zijn de wettelijk verantwoordelijken?

2-ip ban, er zijn inderdaad groepen (volwassen)kinderen die stelselmatig bij verveling, chats saboteren met scheldpartijden, stalken en negatief gedrag,
Ze reizen tussen virtuele werelden als habbo, 3dee, aw-europa, en gehackte virtuele software.
Er is zelfs ipban software voor hun ontwikkelt!!
Dat ze niet meer kunnen inloggen.

ze houden zich bezig met stelen van ww, schrijven van inlog scriptjes,
kopieren van inlogschermen, proxy-surfen of vragen van ww als zijnde mods.

bij navraag, dat deden wij in onze virtuele wereld, bleek altijd een andere de dader.
Dan werden in extreme gevallen ,isp's en ouder in kennis gesteld.

Maar de eigenaar van het wachtwoord en account is toch verantwoordelijk voor zijn gebruik.
Het zal wel ergens in de spelregels staan van Habbo.
of zijn wettelijke vertegenwoordiger.
waar is die wettelijke vertegenwoordiger dan?

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Moppentappers »

de ouder

Sensorium
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2007 14:26

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Sensorium »

Kijk dit is mijn verhaal (dit is de mail die ik naar habbo hotel stuurden)\

Ik had een vriendin in het echte leven, ik speelden vaak bij haar thuis en dan speelden we samen habbo dat was vaak heel gezellig, tot ik er achter kwam dat zij illegaal bezig, ze was bezig met mensen hun wachtwoord af te troggelen. ik zij dat ze moest stoppen, ze zij dat ze dat zou doen. en ondertussen kreeg ik altijd heel veel meubels van haar, en popetjes die nog hc waren. ik dacht dat zij gewoon veel belde naar de habbo c its lijn. en dus bleef ik bij haar spelen en vaak met mijn habbo inloggen op hun computer. maar zij bleef hacken. en toen werd zij verbannen en alle popetjes die daar vaak hadden ingelogd. ik was zo verbaast en verdrietig toen ik er achter kwam dat ik was verbannen. maar ik kan er dus niks aan doen. ik hoop dat jullie mij geloven en hier begrip voor hebben.


En geen reactie :l

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Het is danook eigen schuld

Sensorium
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2007 14:26

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Sensorium »

Hoezo? kon ik toch niet weten :l

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen account
daarnaast mag habbo hotel iedereen verbannen die zij willen
zielig zooitje daar hé?

Sensorium
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2007 14:26

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Sensorium »

ja maar dat ik bij haar op de computer habbo speelden ;l maakt toch niet uit, dar zou je niet verbannen voor moeten worden

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Moppentappers »

jij moet kunnen bewijzen dat dat account van jou niet van haar is
nu lijkt het net alsof jouw account ervoor is dat als dat andere account er is om te zorgen dat wanneer account 1 verbannen is je altijd account 2 hebt

Gesloten