LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De grens is bereikt !
Re: De grens is bereikt !
Karel jij ook ik lach me wild om jouw humor. Monopolie en ganzenborden, hoe kom je erop.
Willems we krijgen niets terug we mogen blij zijn als er geen restschuld meer overblijft !!!
Willems we krijgen niets terug we mogen blij zijn als er geen restschuld meer overblijft !!!
Weet ik wel, maar pas op voor Dexia. Die probeerd met hun berichten ook onrust te zaaien.
Vinden jullie het gek dat Hollander even van slag is?
Geplaatst op 13 Mrt 2005 23:44 door Hollander
Als iemand bij mij 218 miljoen euro in m'n reet wil steken met een beetje vaseline ... graag!
Doet effe zeer, maar voor zo'n bedrag heb ik veel over.
Jerom,
Hoe weet je het dan??
Pipa,
Van Hollander weten wij het allang, dat het niet blijft bij euros. Het probleem met die man is, dat hij het zelf nog niet weet ! Dus Pipa begrip tonen bij deze!!!
Hoe weet je het dan??
Pipa,
Van Hollander weten wij het allang, dat het niet blijft bij euros. Het probleem met die man is, dat hij het zelf nog niet weet ! Dus Pipa begrip tonen bij deze!!!
Laatst gewijzigd door Willems op 15 mar 2005 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Jerom,
Jij lijkt wel op Dexia en Duisenberg, die blijven inschatten!!!
Jij lijkt wel op Dexia en Duisenberg, die blijven inschatten!!!
Diplomatie en begrip zijn niet altijd mijn sterkste kant helaas. TjaPipa,
Pipa,
Dan heeft Hollander weer pech dan! Maar goed, als hij het maar fijn vindt niet waar Pipa!!
Dan heeft Hollander weer pech dan! Maar goed, als hij het maar fijn vindt niet waar Pipa!!
Willems ik ben niet bij het overleg aanwezig, denk jij dan alles terug te krijgen, inleg, rente, schadevergoeding etc. met een groepsadvocaat. Kosten € 500,00 maar die gaan oplopen tot.............geen idee maar wel hoog.
Dekt dat je reële advocaatkosten ?? Als mijn restschuld wordt kwijtgescholden dan vier ik feest. Mijn inleg was ik toch al kwijt.
Dekt dat je reële advocaatkosten ?? Als mijn restschuld wordt kwijtgescholden dan vier ik feest. Mijn inleg was ik toch al kwijt.
Jerom,
Er wordt vanuit gegaan, dat nietig = nietig, maar indien rechters aan nietig een andere interpretatie geven, dan geeft het "corruptie" aan. Het is niet verstandig zover vooruit te lopen, dus maar rustig afwachten. Groeps advocaat of niet, het kost altijd geld, laten wij zo maar starten en kijken hoever wij geraken!!
Er wordt vanuit gegaan, dat nietig = nietig, maar indien rechters aan nietig een andere interpretatie geven, dan geeft het "corruptie" aan. Het is niet verstandig zover vooruit te lopen, dus maar rustig afwachten. Groeps advocaat of niet, het kost altijd geld, laten wij zo maar starten en kijken hoever wij geraken!!
Ja er zit niets anders op denk ik. Succes en laten we het beste er van hopen.
Deel inleg terug en restschuld kwijtgescholden zal ik meteen accepteren.
Wat als je de restschuld al betaald hebt? Krijg je die dan ook terug? Met een deel van de inleg. Dat zou een prima oplossing zijn.
Eegaleasers behoren alles terug te krijgen, maar die doen niet mee in de bemiddelingspoging, heb ik begrepen.
Dan zijn er nog de mensen die een tweede hypotheek hebben moeten afsluiten en daarnaast nog een behoorlijke schuld hebben. Hoe gaat dat beoordeeld worden? Leaseleed heeft 340 aangesloten gedupeerden. Dit aantal is toch nog te overzien voor een schadevergoeding. Dit zijn ook de meest tragische gevallen. Hier hebben zich ook de echte drama's afgespeeld.
P.S.
Bedankt Hans A. Deel inleg terug, o.k. maar hoe zit het met de restschulden? Dat zijn de grote bedragen. Mijn restschuld is 3x de inleg. De inleg ben ik toch al kwijt, maar die restschuld hangt als een molensteen om m'n nek.
Niet dat ze nog een piek (€) van me krijgen, dan moeten ze echt eerst met de politie voor m'n deur staan om m'n huis leeg te halen en zo ver laten ze het echt niet komen. Slechte publiciteit op de voorpagina van de Telegraaf Niet dat ze nog veel te verliezen hebben. In Nederland zetten ze sowieso geen poot meer aan de grond, tenzij via andere naam.
Maar, misschien ziet Duisenberg er alsnog vanaf. In dat geval gaan we gewoon door met procederen en dat ziet er toch best gunstig voor ons uit. Dexia zal heus niet met iedere verloren zaak in hoger beroep gaan, dan kunnen ze beter nu meteen met een goede schikking komen.
Wat als je de restschuld al betaald hebt? Krijg je die dan ook terug? Met een deel van de inleg. Dat zou een prima oplossing zijn.
Eegaleasers behoren alles terug te krijgen, maar die doen niet mee in de bemiddelingspoging, heb ik begrepen.
Dan zijn er nog de mensen die een tweede hypotheek hebben moeten afsluiten en daarnaast nog een behoorlijke schuld hebben. Hoe gaat dat beoordeeld worden? Leaseleed heeft 340 aangesloten gedupeerden. Dit aantal is toch nog te overzien voor een schadevergoeding. Dit zijn ook de meest tragische gevallen. Hier hebben zich ook de echte drama's afgespeeld.
P.S.
Bedankt Hans A. Deel inleg terug, o.k. maar hoe zit het met de restschulden? Dat zijn de grote bedragen. Mijn restschuld is 3x de inleg. De inleg ben ik toch al kwijt, maar die restschuld hangt als een molensteen om m'n nek.
Niet dat ze nog een piek (€) van me krijgen, dan moeten ze echt eerst met de politie voor m'n deur staan om m'n huis leeg te halen en zo ver laten ze het echt niet komen. Slechte publiciteit op de voorpagina van de Telegraaf Niet dat ze nog veel te verliezen hebben. In Nederland zetten ze sowieso geen poot meer aan de grond, tenzij via andere naam.
Maar, misschien ziet Duisenberg er alsnog vanaf. In dat geval gaan we gewoon door met procederen en dat ziet er toch best gunstig voor ons uit. Dexia zal heus niet met iedere verloren zaak in hoger beroep gaan, dan kunnen ze beter nu meteen met een goede schikking komen.
Laatst gewijzigd door trudy op 15 mar 2005 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
goede morgen allen. ook vanaf nu alle betalingen in laten trekken. ik wacht eerst de uitspraak af van een faire rechtszaak. piet als vakbondvoorzitter ,daarna premier lijkt me een goed plan ;net als w kok . hartelijke groeten allen
Uiterlijk donderdag moeten de ministers Zalm en Donner antwoord hebben gegeven op de kamervragen over de bemiddelingspoging en de rechtsgang.
Daarna zal er zsm een debat worden aangevraagd.
Als er een debat komt moeten wij daarbij naturlijk massaal aanwezig zijn!
Groeten,
Piet
Daarna zal er zsm een debat worden aangevraagd.
Als er een debat komt moeten wij daarbij naturlijk massaal aanwezig zijn!
Groeten,
Piet
Dan ben ik ook van de partij hoor Piet.
Hoorde van iemand die had op RTL Boulevard gehoord dat advocaten geen prodeo-zaken meer mogen weigeren. Ook werd er gezegd dat de tarieven gelijkgetrokken worden. Weet iemand hier iets meer over?
Die advocaat in Amsterdam, Bos, die nam geen prodeo-zaken aan en alleen maar zaken met meer dan € 50.000 schuld. Zo word je ook gauw rijk. Klopt eigenlijk niet. Ook geen sociaal gevoel.
Of ze hun werk ook zo goed zullen doen als er dwang in het spel is?
Hoorde van iemand die had op RTL Boulevard gehoord dat advocaten geen prodeo-zaken meer mogen weigeren. Ook werd er gezegd dat de tarieven gelijkgetrokken worden. Weet iemand hier iets meer over?
Die advocaat in Amsterdam, Bos, die nam geen prodeo-zaken aan en alleen maar zaken met meer dan € 50.000 schuld. Zo word je ook gauw rijk. Klopt eigenlijk niet. Ook geen sociaal gevoel.
Of ze hun werk ook zo goed zullen doen als er dwang in het spel is?
Mijn uitspraak bij de rechtbank is voor de 2de keer uitgesteld. De eerste uitspraak zou op 15 februari plaatsvinden, en vervolgens op 15 maart.
De reden voor uitstel die de griffie opgeeft is dat er een bemiddelingspoging door Hr. Duitenberg gedaan wordt.
Volgens mij wordt gewacht op een uitspraak van de HR m.b.t. huurkoop i.c. eegaleasegevallen.
Wat ik niet begrijp is dat deze uitspraak zolang op zich laat wachten, ze hoeven alleen te beoordelen of het Hof de rechtsregels correct heeft toegepast. Dit kan in een namiddagje gebeurd zijn.
Het klootjesvolk moet maar wachten tot de hoge heren hier tijd voor kunnen vrijmaken tussen de coupeuze lunches en diners door.
Het volk wordt belazerd door politiek, overheid en rechtspraak. De belangen voor DEXIA, banken, commissarissen, grote vermogensbeheerders zijn te groot. Wanneer Dexia verliest kost dit miljarden Euri en wellicht worden diverse bedrijven en instellingen en vermogensbeheerders meegesleurd in een faillissement.
Een simpeler slachtoffer zijn de gedupeerden! Gewoon geen recht spreken, maar bekijken of ze in een compromietje trappen! Laat het klootjesvolk in haar eigen vet gaar koken!
Nederland RECHTSSTAAT? Hoezo? Onafhankelijke rechtsspraak? Hoezo?
Groet,
Fraude
De reden voor uitstel die de griffie opgeeft is dat er een bemiddelingspoging door Hr. Duitenberg gedaan wordt.
Volgens mij wordt gewacht op een uitspraak van de HR m.b.t. huurkoop i.c. eegaleasegevallen.
Wat ik niet begrijp is dat deze uitspraak zolang op zich laat wachten, ze hoeven alleen te beoordelen of het Hof de rechtsregels correct heeft toegepast. Dit kan in een namiddagje gebeurd zijn.
Het klootjesvolk moet maar wachten tot de hoge heren hier tijd voor kunnen vrijmaken tussen de coupeuze lunches en diners door.
Het volk wordt belazerd door politiek, overheid en rechtspraak. De belangen voor DEXIA, banken, commissarissen, grote vermogensbeheerders zijn te groot. Wanneer Dexia verliest kost dit miljarden Euri en wellicht worden diverse bedrijven en instellingen en vermogensbeheerders meegesleurd in een faillissement.
Een simpeler slachtoffer zijn de gedupeerden! Gewoon geen recht spreken, maar bekijken of ze in een compromietje trappen! Laat het klootjesvolk in haar eigen vet gaar koken!
Nederland RECHTSSTAAT? Hoezo? Onafhankelijke rechtsspraak? Hoezo?
Groet,
Fraude
HET ONDERSTAANDE HEB IK NAAR DE RAAD VAN RECHTSSPRAAK GESTUURD:
---Oorspronkelijk bericht-----
Van: Janneke52
Verzonden: maandag 14 maart 2005 20:49
Aan: [email protected]
Onderwerp: Uitstellen rechtszaken
Waarom worden de rechtszaken van Eegaleasers aangehouden alhoewel ze niet
bij de bemiddeling van de heer Duisenberg betrokken worden en willen worden?
Met vriendelijke groet,
Janneke52
IK ONTVING HET ONDERSTAANDE ANTWOORD:
Van: "Voorlichting (RVDR)" <[email protected]>
Aan: Janneke52
Datum: wo 16 mar 05, 15:35
Onderwerp: RE: Uitstellen rechtszaken
--------------------------------------------------------------------------------
Dat weten wij niet. Wij verwijzen u naar de rechtbank die de zaken
aanhoudt.\
Met vriendelijke groet
Raad voor de rechtspraak
Afdeling communicatie
---Oorspronkelijk bericht-----
Van: Janneke52
Verzonden: maandag 14 maart 2005 20:49
Aan: [email protected]
Onderwerp: Uitstellen rechtszaken
Waarom worden de rechtszaken van Eegaleasers aangehouden alhoewel ze niet
bij de bemiddeling van de heer Duisenberg betrokken worden en willen worden?
Met vriendelijke groet,
Janneke52
IK ONTVING HET ONDERSTAANDE ANTWOORD:
Van: "Voorlichting (RVDR)" <[email protected]>
Aan: Janneke52
Datum: wo 16 mar 05, 15:35
Onderwerp: RE: Uitstellen rechtszaken
--------------------------------------------------------------------------------
Dat weten wij niet. Wij verwijzen u naar de rechtbank die de zaken
aanhoudt.\
Met vriendelijke groet
Raad voor de rechtspraak
Afdeling communicatie
Mijn advocaat mocht 16 maart een laatste reactie geven op het verweer van Dexia en verwacht dat er daarna een uitspraak komt. Onze zaak loopt nu al ruim een jaar en ik ben bang dat het dezelfde kant op gaat als van Fraude nl. uitstel vanwege de bemiddelingspoging van dhr. Duisenberg. Ik ben ook Eegaleaser en mijn advocaat zegt dat Eegaleasers niet onder de bemiddelingspoging vallen. Hij is ook geen voorstander van uitstel maar zegt weinig te kunnen doen als de rechter daaraan toch gehoor geeft. Dat kan ik nog wel begrijpen maar het is heel erg frusterend. Ik word langzamerhand paranoia en vertrouw niks en niemand meer. De Haagse politiek speelt onder één hoedje met het bankwezen en daar zijn wij, de kleine man/vrouw, die dacht een leuk centje over te houden voor de oude dag, de dupe van. Toch geloof ik nog steeds in een goede afloop.
Ineke
Ineke
Krijg onderstaande mail er achteraan!!!Geachte ,
Ik heb de inhoud van uw eerdere mail verkeerd begrepen. Ik begrijp nu dat uw
vraag ziet op de "dexia zaken". Mijn excuses hiervoor.
Ik verzoek u vriendelijk het eerder gestuurde antwoord als niet verzonden te
beschouwen en ik stuur u, op het moment dat wij als afdeling op uw vraag
antwoord kunnen geven, een meer inhoudelijke reactie op uw vraag.
Met vriendelijke groet
Raad voor de rechtspraak
Afdeling communicatie
Judith Schoemaker
Nou Croosje je bent niet de enige die begrijpend lezen niet kent
begrijpend schrijven?Krijg onderstaande mail er achteraan!!!