Beste thunder....,
Je klinkt niet erg vriendelijk, en ik denk dan ook dat je wel beseft dat ik niet reageer om zieltjes te winnen, maar voor de uitdaging...
wanneer je ECHT dit MLM forum hebt doorgespit zie je heus wel dat ik eerlijk ben in mijn antwoorden....
1. Allereerst, wat is de begin investering die je moet maken? Ik begreep dat dit meestal een startpakket is, maar wat moet je nog meer doen?
Alles tussen de 50 en 400 euro......
Bij ''ons''? € 50 inschrijving. Voor: --A.S. verz.-- Abonnement vak''blad,-- etc..
Wat produkten (garantie v. tevredenheid 3 mnd) want anders ga je een gelegenheid promoten wat je ZELF niet gebruikt..! Er ongeloofwaardig
Doorsneebedrag aan produkten...? € 100, 00 Samen 150 euri.
(is het niks voor je, ook na 2, 3 maanden niet...? Je geld terug!)
Verder een naam verzinnen voor je bedrijf (in de notendop) want je bent lekker serieus bezig wanneer je niet eens een bedrijfsnaam verzint
En drie...
Leer hoe je in 20 sec. kunt vertellen wat je doet...
Wanneer iemand je vraagt: Wat doe je dan'' en je antwoord is:
''Ik weet niet wat ik aan het doen ben''....
Da's lekker... Wekt vertrouwen...
2. Een bedrijf of bedrijfsvoering is gericht op een duurzame ontwikkeling, dus wat is de gemiddelde terug verdientijd?
Je weet dondersgoed, denk ik, dat dat niet te voorspellen is.....
Werk je voor geen meter.... Niks verdient....!
Vraag eens aan een ondernemer: Wat ga ik verdienen wanneer ik ook zo'n bedrijf opstart??? Kan hij je toch niet vertellen. Hij kan je wel vertellen wat de
mogelijkheden zijn!
De 50 jarige historie is vrij doorzichtig omdat elke cent betaald wordt door "OMZET'', en NIET door inschrijvingen....
In de loop van 50 jaar is gewoon de ervaring dat voor een bepaald niveau, (inkomen) een bepaalde ''inspanning'' nodig is..., BINNEN een bepaalde TIJD!
Vergelijk het met een vliegtuig...
Een vliegtuig heeft een bepaalde take-off snelheid
NODIG om ''airborn'' te gaan...... EN een bepaalde
tijd!
De baan is nl maar van een bepaalde lengte
Hij kan de hele lengte van de baan wel met 120 mijl/uur per uur gaan, maar wanneer de take-off snelheid 121 mijl is..., zal hij NIET van de grond komen.... en wanneer hij ''baan'' te kort komt, gaat de ''lol'' er ook van af ....
Hij crashed..
En zo werkt het ook in MLM.
Er is een bepaalde prestatie (1000 presentaties bijv.) nodig in een bepaalde tijdspanne....
Dus het ligt aan je zelf...
Hier laat ik het nu bij....
Heb de ervaring op dit forum dat toch ALLES wat een MLM-er vertelt, belachelijk wordt gemaakt, dus ik wil eerst je commentaar even afwachten over dit deel..
Ander zou het wel erg zonde van mijn, en misschien ook wel jouw, tijd zijn...
Vr. gr. Jan v. E. ( En, hoezo, anonimiteit.....
)
Het zijn juist de voorstanders van MLM die te vinden zijn...