LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] up2date

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Henri42 »

Denise, kan jouw vriendin,die er werkzaam is, geen bemiddelingen doen ??? :?

tempra1
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2006 22:57

Re: up2date

Ongelezen bericht door tempra1 »

Beste Denise80,
Ik vroeg niet om persoonlijke brieven van mensen aan Up2Date, ik vroeg enkel om reacties betreffende eventuele ervaringen over dit onderwerp. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik de enige ben die het vertikt om, na annulering van de overeenkomst, alsnog de door Up2Date geeiste aanbetaling van maar liefst 25 % te doen. Aangezien ik zeker voornemens ben tot voor de rechter uit te vechten, is iedere reactie welkom. Ten eerste om potentiele "slachtoffers" te behoeden voor de slinkse praktijken van Up2Date maar ook om reeds gedupeerden te informeren of, en zo ja wat ze eraan kunnen doen.
UIteindelijk wordt iedereen, behalve wellicht Up2Date, er wijzer van.
Tom.

Denise80
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2006 02:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Denise80 »

Aan Henri: Ik wil haar er zo veel mogelijk buiten houden. Ze is ook niet in de positie om dat te doen.

Aan tempra1@: ik begrijp het. Ik denk dat we de krachten moeten bundelen. Ik heb er ook mijn advocaat op gezet. En die zegt dat het in mijn geval met nalatigheid te maken heeft.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Henri42 »

Denise, jij had jou bij Up2Date werkende vriendin niet hoeven te vermelden, wel vreemd dat jij een rechtzaak aanspant tegen de werkgever van jou vriendin, Hopelijk voor jou heb je succes.

PerryJack
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2006 18:37

Re: up2date

Ongelezen bericht door PerryJack »

Een jaar geleden heb ik met Angela Jongkind gesproken over een lidmaatschap bij Up2date. Net als ieder ander slachtoffer werd een profietschets bepaald om een goede match te maken voor het type vrouw wat bij mij past. Met deze info is gedurende 2 jaar geen flikker mee gedaan, want van de ongeveer 10 dates voldeden maar 2 vrouwen.
Zelfs na herhaaldelijk e-mailen wordt geen rekening gehouden met jouw persoonlijke voorkeur.

Tevens wil ik de mannen waarschuwen voor de verkooptechniek die Angela hanteert. Zodra de profieltest bepaald is en het financiele plaatje komt om de hoek kijken, zal Angela je over de streep trekken door met je te gaan voetje vrijen. Dit is erg goedkoop! Waarschijnlijk is de bonus aan het einde van het jaar erg hoog, zodat alle middelen geoorloofd zijn ?

Het enige positieve wat ik gedurende twee jaar heb over gehouden, was de fotoreportage in Vriendin en het vrijkaartje van het single event in the powerzone.

Conclusie: Breng niet je geld naar de geldwolven van Up2date ! Zodra jij vraagt naar restitutie, krijg je "radiostilte" Inmiddels ben ik aan het oefenen met het spel "Carmageddon". Wellicht zal ik de ervaring van di computerspel in de toekomst in praktijk moeten brengen...

Denise80
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2006 02:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Denise80 »

Er moeten zoveel mogelijk mensen worden gewaarschuwt tegen de praktijken van Up2date. Wat zij doen deugt van geen kant. Misschien moeten we gewoon een anti-up2date site oprichten :roll:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

Zijn er meer mensen die vandaag een ongevraagde mailing per`post kregen van die club ??

vandermade
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 aug 2005 12:58

Re: up2date

Ongelezen bericht door vandermade »

Ook ik ben in een strijd verwikkeld met Up2Date. Het incassobureau stuurt me inmiddels wekelijks een brief.

Mijn opzeggingsbrief is nooit ontvangen voor Up2Date, Ook de telefoontjes die ik daarna pleegde zijn nergens vastgelegd, alleen aan mijn kant. Gek hè.

Ook het incassobureau ontvangt mijn brieven niet, zelfs niet als ze aangetekend zijn.

Inmiddels een dikke brief gemaakt voor mijn advocaat. Ongeveer 100 pagina's dossier erbij gedaan, incl dit forum en andere ervaringen van singles, veelal slecht dan wel fake (werknemers).


De rekening bedraagt inmiddels een veelvoud van het bedrag dat ik moest betalen, gezien de renten, administratiekosten en niet te vergeten de incassokosten.

We zien wel waar het schip strand, ik kan het nog even rekken tot een faillissement. Ben benieuwd of ik straks tegenover de curator kom te staan in de rechtzaal....

Allen die ten strijde trekken; succes!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik denk niet dat het bedrijf failliet gaat, gezien hun mailings aan bijna elk postadres, wie heeft deze mailing ook ontvangen ??.

Succes met je rechtzaak :o

Denise80
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2006 02:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Denise80 »

Ik heb trouwens gehoord dat de directeur van Intrum Justitia familie is van Desiree Bongenaar. :shock:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

Nogmaals heeft iemand ongevraagde mail van het datingburo ontvangen per post. :?

Denise80
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2006 02:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Denise80 »

Voor de mensen die niet geloofden dat het kantoor in Tilburg dicht zou gaan. Kijk maar op de site van up2date :lol:
Nu maar hopen dat de rest ook dicht gaat! 8)

vandermade
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 aug 2005 12:58

Re: up2date

Ongelezen bericht door vandermade »

Intrum blijft de claim handhaven, ondanks de vele bezwaren die ik heb aangehaald.

Inmiddels zit mijn advocaat op de zaak. Ik hoop spoedig reactie van hem te krijgen.

Iemand anders nog nieuws???

vandermade
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 aug 2005 12:58

Re: up2date

Ongelezen bericht door vandermade »

Mijn advocaat heeft aangegeven een bijzonder goed en pleitbaar standpunt te zien. Ze durft het aan om de rechter te vragen de overeenkomst te laten ontbinden. Wel ben ik dan 25% verschuldigd, zijnde 250 euro. Ik heb er echter al 500 betaald en krijg in dit hypothetische geval 250 euro terug. Dit klinkt me een stuk beter in de oren dan het inmiddels vele malen hogere bedrag dat ze inmiddels willen vorderen.

Niemand anders nieuws?

Denise80
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2006 02:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Denise80 »

Ik krijg iedere keer te horen dat ze mijn gegevens zijn kwijtgeraakt. Zelfs nadat ik ze 2 keer aangetekend met de post heb verstuurd. Het is duidelijk een chaos . Iedereen zou eerst deze site moeten bezoeken voordat ze daar naar toe gaan.

vandermade
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 aug 2005 12:58

Re: up2date

Ongelezen bericht door vandermade »

Denise, je moet je eisen meer kracht bijzetten. Sowieso voor jezelf een dossier maken. Rechtsbijstand inschakelen is ook goed. Stuur hen je dossier op, inclusief kopiën vna de aangetekende verzendbewijzen.

Ik zit inmiddels op een ordner aan bewijsmateriaal/correspondentie en klachten van andere gebruikers.

Heb overigens al een tijd niets meer gehoord nadat mijn jurist de zaak op heeft genomen....

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

Zegt dat niet iets over jouw pro deo advocaat ?

vandermade
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 aug 2005 12:58

Re: up2date

Ongelezen bericht door vandermade »

Laurent, wat bedoel je?

Ik bedoel te zeggen dat er egen deurwaarders meer aan mijn deur komen dreigen en ook Intrum is gestopt mij te terroriseren via de telefoon. Niet eens meer een brief.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

heb je wel een date overgehouden ?? :D

vandermade
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 aug 2005 12:58

Re: up2date

Ongelezen bericht door vandermade »

Nope, helemaal niks. Ik heb binnen 10 dagen opgezegd, dus werk hebben ze nog niet voor me verricht....en als ik zo alle reacties op dit forum lees, dan hoef ik er geen spijt van te hebben. Hoef niet gekoppeld te worden aan een heroinehoer of ex-gevangene....

Gesloten