dat is dus heel wat anders dan hetgeen sommigen onbekenden op dit forum laten geloven.
T
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
In deze moet ik Piet gelijk geven, er zijn zo'n 6 tot 700.000 gedupeerden, echter hier vallen ook de contracten onder die door de wat kleinere aanbieders op de markt gebracht zijn.Volgens Dexia zijn er 394.486 mensen die een Dexia aandelenleasae contract hebben afgesloten. Samen hebben deze mensen 713.540 contracten afgesloten.
Waarop Piet zegtwe hebben zo'n 25.000 mensen die, of niet voor de Duisenberg regeling in aanmerking komen, danwel geen genoegen nemen met die regeling.
Nou Piet, ik neem aan dat als men geen gebruik wil maken van de duisenberg regeling, men naar de rechter stapt, want helemaal niks doen heeft geen zin.Volledig uit de lucht gegrepen en uit de duim gezogen.
Zijn fantasie is compleet op hol geslagen. Waar baseert hij deze onzin op?
Verder stel jijDe advocaten van het Samenwerkingsverband, die namens ruim 25.000 gedupeerden verweer voeren tegen het verzoek om de Duisenberg regeling verbindend (verplicht) te stellen
Kortom, het zal dus nog langer duren dan ik dacht.Als je na een uitspraak van de rechtbank in hoger beroep gaat dan kom je bij één van de 5 gerechtshoven die wij hebben.
Jammer joh, ik hoor bij geen enkel clubje zoals jij suggereert en ik ben al helemaal geen belangenbehartiger. Ik zou ongetwijfeld nog meer fouten maken dan jij, overigens zou ik die wel toegeven, ook zou ik dan graag gesprekken voeren met andere belangenbehartigers, alleen al om het feit dat 2 altijd meer weten dan 1.Het clubje waar hij nu zit blinkt niet echt uit in kennis van zaken, laat staan in het plaatsen van normale en waarheidsgetrouwe informatie.
Zij zullen zich wel weer snel melden in deze topic om hem te hulp te schieten.
Ik zal de rest van het stuk tekst maar niet copy/pasten want daar gaat het alleen maar over 'dat ik mezelf een grote jongen vind' e.d. en daar gaat het natuurlijk niet om...Het gaat om feiten...We hebben zo'n 600.000 gedupeerden, we hebben zo'n 25.000 mensen die, of niet voor de Duisenberg regeling in aanmerking komen, danwel geen genoegen nemen met die regeling.
LEASEBELEGGER SLIJPT MESSEN
NRC Handelsblad
Erica Verdegaal
Alternatief om 'magere' Duisenberg-regeling aan te vechten.
Honderdduizenden Nederlanders zijn gedupeerd door aandelenleaseproducten.
De Duisenberg-regeling komt een deel van hen tegemoet. Diverse advocatenkantoren staan klaar om gedupeerden tegen minimale kosten te helpen.
Teken niet zomaar voor deDuisenberg-regeling, adviseert de Stichting Platform Aandelen Lease(PAL)op haar website. De Duisenberg-regeling is een aanbod van Dexia Bank aan zo'n 300.000 gedupeerde leasebeleggers. In ruil voor kwijtschelding (van een deel) van hun restschuld moeten deze afzien van juridische stappen tegen Dexia. Dit schikkingsvoorstel dankt Dexia aan wijlen bankier Wim Duisenberg, die met succes bemiddelde tussen Dexia Bank en de twee grootste belangenverenigingen van leasegedupeerden: de Stichting Leaseverlies en de Stichting Eegalease.
Even leek dit akkoord de strijd te beëindigen tussen leaseaanbieders en hun circa 600.000 gedupeerden , die ieder duizenden tot tienduizenden euro's kwijtraakten aan leaseconstructies van vooral Dexia, Spaarbeleg van Aegon, Groeivermogen en Defam van Fortis, Regio Bank en Nationale Nederlanden van ING Bank, Ohra en DSB.
Willem...Even leek dit akkoord de strijd te beëindigen tussen leaseaanbieders en hun circa 600.000 gedupeerden , die ieder duizenden tot tienduizenden euro's kwijtraakten aan leaseconstructies van vooral Dexia, Spaarbeleg van Aegon, Groeivermogen en Defam van Fortis, Regio Bank en Nationale Nederlanden van ING Bank, Ohra en DSB.
Komt omdat ik even een aframmeling krijg van mijn psychiater.Ik heb nu even weinig tijd
In deze moet ik Piet gelijk geven, er zijn zo'n 6 tot 700.000 gedupeerden, echter hier vallen ook de contracten onder die door de wat kleinere aanbieders op de markt gebracht zijn.
Ik heb mijn constatering gedaan op jouw stukje van 16:37 en verzoek of je in het vervolg dan duidelijker wil zijn...Als je goed gelezen had Martinvdm dan had je deze constatering niet meer hoeven doen.
Kan kan....Lijkt me erg onwaarschijnlijk als je 'plotseling' een vette rekening krijgt van Dexia en geen vraagtekens stelt maar gewoon betaald..Tja waar zijn die andere mensen gebleven, waarschijnlijk weten velen van deze mensen al niet eens meer van het probleem, ze hebben destijds het einde van hun contract gerespecteerd en zijn gewoon verder gegaan met hun leven.
Ik denk dat dat best een erg grote groep is die het aantal van 25.000 door jouw gesteld ver zal overschrijden...Verder zal er nog een aantal mensen zijn die pas toeslaan als alles volkomen duidelijk is.
Als je (inmiddels) geld genoeg hebt? Waarom niet?Kan kan....Lijkt me erg onwaarschijnlijk als je 'plotseling' een vette rekening krijgt van Dexia en geen vraagtekens stelt maar gewoon betaald..
Het gaat mij nog steeds om het principe, het gevoel dat ik in mijn recht sta en dat er met mij en met velen anderen gesold is...Ja natuurlijk voor de grootgrutters wel, maar voor de jongens zoals jij, met een paar duizend euro schuld...
Zijn er mensen die 'geld genoeg' hebben van de leasecontracten...?Als je (inmiddels) geld genoeg hebt? Waarom niet?
Dat is bekend maar ik vroeg me af of er mensen zijn die er ook flink op binnengelopen zijn...Jazeker, mensen van allerlei pluimage hebben deze contracten aangeschaft.