Voor de mensen welke dit artikel nog niet hebben gelezen:
http://www.limburger.nl/article/2008073 ... 10390/1056
Nu zou het voor iedereen toch duidelijk moeten zijn.
Is en komt er dan nu eindelijk gerechtigheid?
Meneer B wil ook nog in hoger beroep gaan?
Wat denkt u nu zelf hiermee te winnen?
Meneer Bus, doe anderen een plezier en sluit de tent. Zo kunnen er in ieder geval niet nog meer gedupeerden ontstaan!!!!
Stel me wel de vraag waarom meneer B van VSNP zijn site nu niet heeft geupdate met deze informatie. Normaliter is deze toch altijd snel met het plaatsen van nieuwe berichten, of alleen de berichten welke hem beter laten uitkomen dan de werkelijkheid?
Ook zag ik dat hij een vacature heeft staan. Als men ziet wat men zou moeten doen...tja, als ik uit ga van de werkwijze van dhr. B zelf zou je daadwerkelijk iemand in dienst moeten hebben welke al deze handelingen kan en zou moeten verrichten. Gezien hij de meeste handelingen zelf niet eens uitvoerd!
Eveneens stel ik mij de vraag of andere instanties, zoals bijvoorbeeld "een gemeente" welke toch onrechtmatig bijzondere bijstand voor BBR hebben verleend aan de heer B, of ze hun geld nu ook gaan terug vorderen bij dhr B. Anders zijn hun ook in strijd met de wet!
Mij lijkt dat wet en regelgeving er niet voor niets is in Nederland, dit geld voor iedereen.
Even voor Recra, ik denk dat je reacties al meer dan genoeg zeggen over des betreffende andere persoon. Het is vaker gemakkelijk om anderen de schuld te geven en uit te maken voor een rotte appel, terwijl meestal blijkt dat ze dit zelf zijn
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Uiteindelijk betalen ze zelf de rekening. Kijk maar hoe het nu met dhr B verloopt en nog zal verlopen. Eind goed al goed, toch?
Eerlijkheid duurt het langst
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)