LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR
Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR
Omdat die tele-terrorist van Legio van mijn moeder vernam dat ze een BKR-registratie had stelde hij voor het contract op haar zoon's naam (de mijne dus) te zetten! Weet ik veel, als appeltje voor de dorst voor ma wilde ik dat wel doen...Nou moet ik zwaar dokken in juni! Aan hun gluiperige voorstel doe ik niet mee! Gelukkig hoef ik niet te lenen maar ik had een andere bestemming voor mijn spaargeld in gedachten :-(
Ook wij zitten diep in de nesten! dach er NLG 40.000 aan over te houden. Maar moet straks 41.000 euro bij lappen.
Wat mij betreft nooit!!
Kunnen we geen grote protestaktie houden waar alle gedupeerden naar toe komen.Met z'n allen bij Dexia op de koffie of zo.
Wie organiseerd? Ik zal er zijn!
Wat mij betreft nooit!!
Kunnen we geen grote protestaktie houden waar alle gedupeerden naar toe komen.Met z'n allen bij Dexia op de koffie of zo.
Wie organiseerd? Ik zal er zijn!
Kan iemand die er meer verstand van heeft dan ik, als leek, mijn vragen van een paar reacties hierboven, beantwoorden ?
Ik zit zo op de wip, wat te doen....?!
Alvast bedankt !
Ik zit zo op de wip, wat te doen....?!
Alvast bedankt !
Zeker niet betalen , Spaar Select tussenpersoon ( vroeger noemden wij dat woekeraar ) smeerde ons polis aan op basis overwaarde , en op zijn advies hypotheek afgesloten voor 5 jaar , want dan konden we gelijk aflossen en hielden een lekkere zak geld over voor een verbouwing , studeren kinderen enz ... , in zijn verkoopsmap zaten alleen voorbeelden van contracten met winst , er is nooit ECHT NOOIT met ons gesproken over de mogelijkheid van een restschuld , die reeds is opgelopen tot 30000 Euro dit is natuurlijk exclusief de vooruitbetaling van 35000 Euro , en Spaar Select maar lachen. ( zie artikel in Quote ).
We betalen 1000 gulden per maand voor twee legio lease contracten.
De een loopt in april af en de andere in december 2003.
We zijn niet van plan, om levenlang aan dexia te betalen.
reken maar uit wat de rest schuld is.
ongeveer 200.000 gulden.
De een loopt in april af en de andere in december 2003.
We zijn niet van plan, om levenlang aan dexia te betalen.
reken maar uit wat de rest schuld is.
ongeveer 200.000 gulden.
ik betaal ook niet. Ik wil mijn geld terug!!!!!
Nooit over (rest)schuld gesproken. Zou uitsluitend spaardoel zijn. Eigen schuld? Agressieve verkooptechniek. Helaas . . . voor Dexia.
Ik betaal ook niet, maar ik heb geen rechtbijstand en weet niet verder wat te doen als zij met een deurwaarder komen of zo.
geef mij raad.
gr geert
geef mij raad.
gr geert
om de baltovenaar Witschge maar te citeren: ze kunnen in de stront zakken!!!
Ik heb een langlopend contract van 10 jaar. De eerste 3 jaar zijn nu om. Ik zou een lager maandbedrag gaan betalen na 3 jaar als de waarde van de aandelen gestegen was, helaas moet ik dus nog 7 jaar hetzelfde maandbedrag aflossen. Nu maar hopen dat de aandelen over 7 jaar weer gestegen zijn. Ik heb dus nog even tijd. Maar ik ben solidair met de rest. Niet betalen dus.
"Tenminste uw eigen inleg terug", werd ons vriendelijk door de telefoon meegedeeld. Waren in de veronderstelling dat het betalen van maandtermijnen deels voor de aanschaf was van de aandelen.
Voel mij goed in de maling genomen
Daarom ook NOOIT je restschuld betalen.
Ons depot is na 21/2 jaar al leeg en we moeten nu het bedrag wat maandelijks daaruit betaald werd zelf ophoesten + de rente die daar nog boven opkomt dit nog 21/2 jaar lang.
We gaan het maar proberen.
Komt later waarschijnlijk nog een restschuld bovenop.
We gaan niet in op voorstel dexia.
We gaan het maar proberen.
Komt later waarschijnlijk nog een restschuld bovenop.
We gaan niet in op voorstel dexia.
ook mijn ouders gaan de boot in
voor een lokkertje van 285 gulden netto per maand heb ik nu een lening+restschuld van bijelkaar Hfl 450.000.
Hoe kan ik Dexia's hardheidsclausule vertrouwen door eerst
te tekenen van andere claims af te zien?
Ben niet van plan ooit nog eens te tekenen, heb dat inmiddels wel afgeleerd, laat ze dus maar komen om mn maandelijkse rente van Hfl 4000. !!!!!
Hoe kan ik Dexia's hardheidsclausule vertrouwen door eerst
te tekenen van andere claims af te zien?
Ben niet van plan ooit nog eens te tekenen, heb dat inmiddels wel afgeleerd, laat ze dus maar komen om mn maandelijkse rente van Hfl 4000. !!!!!
kan payback niet vinden
adres?
adres?
Jaap, heb je een schuld van 450.000 gulden?????
Lees ik dat goed?
Lees ik dat goed?
afgelopen vrijdag was mijn "kontrakt" afgelopen. Ik ben benieuwd wanneer wat te horen. Zijn er al meer van wie het kontrakt afgelopen is?