LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] playstation 3 leest geen disc meer
Re: playstation 3 leest geen disc meer
Ja, die cardreader is ook een must, gezien ik het apparaat ook als veredelde dia-projector gebruik om snel mijn digifoto's op tv te kunnen bekijken met leuke animaties.
Goed voor jou Wiwawout, maar ik denk niet dat het een nieuwe PS3 60 GIG maar een gereviseerde omdat ze de 60 GIG niet meer maken.
Ja dat dacht ik dus ook, maar kennelijk hadden ze er nog een staan ofzow, want hij is echt splinternieuw, alle plastic-jes er op en al(hadden ze natuurlijk ook alsnog derop kunnen plakken, maar toch) Zonder krasjes, zonder vingerafdrukken, echt waar. Ik zou niet anders weten of hij is echt spik splinter nieuw. Raar gedoe daar. Desalniettemin mag ik verder niet meer klagen.
Ja, het kan een spiksplinternieuwe PS3 zijn want ze hebben de productie van 60GIG PS3's weer opgevoerd (Heb ik zojuist gelezen op een website) om mensen met een kapotte PS3 60GIG weer van een nieuwe te voorzien maar het kan ook een gereviseerde zijn want ze zetten op die gereviseerde PS3's altijd een nieuw omhulsel zonder krassen.
Kzit nog altijd te wachte op mijn PS3
Laatst gewijzigd door Manhunter op 15 jul 2008 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag dus contact gehad met de support afdeling. Men gaf aan dat de PS3's een failure rate van slechts 3% hebben en dat dat laag zou zijn. T.o.v. andere Sony producten vind ik het vrij hoog. Maar goed. Ik werd ook gesommeerd de PS3 te resetten. Netjes gedaan, maar natuurlijk, zoals verwacht, geen enkele verbetering. De BR-lezer doet het gewoon niet meer. Ik mag hem dus opsturen, maar werd al gewaarschuwd dat de 15 dagen termijn niet gehaald gaat worden, aangezien men de 60Gb versie niet op voorraad heeft (vanmiddag zei een andere persoon, op mijn navraag, dat het juist geen probleem zou zijn). Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. En of men het goed gaat maken met een extra controller en een gratis game, zoals anderen is overkomen. Of moet je daarvoor extra gaan zeuren? Hoe zou het met de garantie zitten. Als dadelijk de PS3 3 maanden weg is, dan loopt mijn garantie nog wel door. Of wordt die verlengd? Dat zou in ieder geval het minste zijn wat men behoort te doen. Iemand daar al ervaring mee?
Ja, Je garantie wordt verlengd met hoeveel tijd je PS3 in reparatie was. En als de reparatie te lang duurt dan krijg je een brief met excuses en dan schrijven ze dat je ter compensatie een controller, een blu-rayfilm of een game krijgt.
Nou, de mijne heeft ook de geest gegeven. Zondag MSG4 gekocht, installatie start en blijft hangen op 23% met een afwisselend disk/vraagteken icon in de linkerbovenhoek. Na een halfuur nog steeds niet verder en dan maar gereset en ja hoor, daarna wil hij geen enkele disk meer lezen. M'n MSG4 disk wilde er gelukkig nog wel uitkomen.
Na lang zoeken op de vele sony sites eindelijk een telefoonnummer gevonden maar het was toen al te laat om ze te bellen. Uiteindelijk vanavond om 21:45 kreeg ik ze te pakken en ik moet hem insturen. De helpdesk wist me gelijk te vertellen dat het wel 4 weken kon duren vanwege voorraad problemen
Zodra ik het label heb opsturen en dan maar bang afwachten hoelang het gaat duren en wat ik terug ga krijgen. Van alle verhalen op dit en alle andere forums houd ik m'n hart vast!!
Na lang zoeken op de vele sony sites eindelijk een telefoonnummer gevonden maar het was toen al te laat om ze te bellen. Uiteindelijk vanavond om 21:45 kreeg ik ze te pakken en ik moet hem insturen. De helpdesk wist me gelijk te vertellen dat het wel 4 weken kon duren vanwege voorraad problemen
Zodra ik het label heb opsturen en dan maar bang afwachten hoelang het gaat duren en wat ik terug ga krijgen. Van alle verhalen op dit en alle andere forums houd ik m'n hart vast!!
of een beetje zeuren en je krijgt minstens 2 van de 3
Hallo mede ps3 gedupeerde, ik heb me speciaal aangemeld voor deze site omdat ik even wat kwijt wil.
Ik wil eerst even met WiWaWout beginnen voordat ik mijn ervaring deel
Hoofd vraag voor WiWaWout: Heb je pagina 1 gelezen van deze forum??
Mijn gedachtegang is dat je dat niet gedaan hebt kijkend naar jouw comments
Die in de eerste instantie niet eens van Sony zijn maar van andere gedupeerde ps3 gebruikers die hierop weer een gereviseerde van een ander ps3 gedupeerde krijgt die ook weer moet wachten en zo gaat het door!
Gaat er al een licht branden bij je??
Dit process van reviseren is in mijn ogen overduidelijk illegaal en lijkt mij ook dat sony toestemming moet hebben van de gedupeerde
want zoals je bij wimprezawrx (wimprezawrx pagina 1 deze forum!!)had kunnen lezen is wimprezawrx het niet echt eens met de gang van zake om een tweedehandse ps3 met oude onderdelen inplaats van zijn 6weken oude ps3 te krijgen!! Waar hij in mijn ogen ongetwijfeld gewoon gelijk in heeft geen discussie mogelijk!
Kijk dit filmpje maar even dit is ook iemand die er snel achter komt dat bij nader inzien het er wat dingen niet kloppen(zie tegen het einde van het filmpje)
ps:Na de vraag in het filmpje van die jongen heb ik net zelf even gechecked bij mijn ps3 en ik heb geen chinese of japanse tekst bij mijn hdd klepje!!
http://www.youtube.com/watch?v=XG72DIVq ... re=related
Als ik nu mijn ps3 verstuur die ik 8 maanden heb krijg ik in mijn ogen een show model of tweede handse terug ik zou met het opsturen van mijn ps3 eerder sony helpen dan hun mij. IK behandel mijn ps3 net als mijn cd, dvd, xbox xbox360 en mijn wii waar ik geen problemen mee heb of iedergeval nog niet!! gewoon goed
Ik heb een xbox 360 (halo3 fan) die het nog steeds fijnloos doet, maar dit wil niet zeggen dat ik de productie fouten van microsoft niet erken. IK heb vrienden online en offline die een xbox360 hebben en van diegene waar de ring of death zijn komen opdagen is hun xbox verstuurd gerepareerd teruggezonden en is de xboxlive vergoed. Het duurde even 2 maanden maar ze hebben wel hun EIGEN xbox360 terug ZOALS HET HOORT!!!Kijk het is niet erg dat er fouten worden gemaakt maar hoe het opgelost wordt en voor een "professioneel" bedrijf als sony is dit toch echt een afgang een duidelijke breuk in het vertrouwen van de SERVICE!!!
De ps3 is geweldig dat meen ik dit is het probleem ook niet het is in dit geval de manier hoe sony mensen afwimpeld, mensen manipuleren etc. en het helpdeskpersoneel is daar ook blijkbaar voor, hun zijn ook niet verantwoordelijk ze doen alleen wat ze opgedragen krijgen om hun baan te behouden mensen willen niet graag werkloos zijn het is de leiding die verantwoordelijk is en met name sony ps algemeen. GEEN VERANDWOORDING NEMEN
en alles wat ze nu blijkbaar doen is omdat er te veel mensen klagen en het toch uit de hand loopt en mensen stappen ondernemen
Als ze wimprezawrx gewoon gelijk serieus hadden genomen ook na zijn bewijs dan was er niets aan de hand en als er niet meer klachten waren geweest zoals nu denk ik dat ze alles in de doofpot hadden gedouwt
Ik heb niet gevraagd of ze de productie van de 60gig wilden stoppen dat is 1 en 2 is dat het niet het probleem van de KLANT ja klant behoort te zijn.
Hoeveel mensen zouden een ps3 kopen als ze van te voren hadden aangegeven dat ze na verloop van tijd geen 60gig meer zullen produceren en dat dit invloed heeft op de reparatie wil je dan nog steed 600euro neer leggen voor een ps3??
Als je nog steeds denk ja dan hou je ervan om in de maling genomen te worden en blijkbaar ben je daar dan goed genoeg voor naar mijn mening dan.
mijn garantie is nog niet eens om voor de 60 gig maar de 60 gig is wel al uit de productie dat is toch ongelovelijk en kijk wat de consequentie is
Sony geeft alleen maar om VERKOOP CIJFERS zie de video online van de uk via ps3 online store
Als je wat gekocht heb is het klaar ben je niet meer belangrijk we hebben je geld toch al en als er klachten zijn kan het beter in de doofpot worden gestopt zodat we kunnen doen als of de 3-5% niet behaald wordt om de koop cijfers te verhogen om van de xbox te winnen maar helaas xbox heeft gewonnen op service gebied en ik denk dat dat nog het belangrijkste is hoe behoud je je klanten ps4 is voor mij niet aantrekkelijk meer!! Ik wacht wel tot er een nieuwe xbox die de power heeft van de ps3 want power dat heeft de ps3 zeker ongetwijfeld.
Maar ja daar gaat het niet altijd om hij heeft power maar hij kan nu geen cd,dvd,bd etc lezen dus ja niet veel meer waard!
over die 3-5%
Veel van die loserzz waar hun console nog goed functioneerd doen alsof andere mensen liegen over hun kapotte console ongeacht welke console en dan gaan lullen over 3 of 5% productie falen!! dat dat normaal zou zijn het zal wel maar als het toevallig jouw console is dan praat je wel anders aangezien je dezelfde prijs betaald hebt.
Ik heb 600euro neer gelegd en een maand later was hij 500euro dat is genaaid ik had nooit verwacht dat sony zijn prijs ging verlagen dat was voor mij al de eerste teleurstelling van sony
maar ik dacht laat maar ik werk en verdien genoeg dus laat maar.
Maar hoe zit het met kinderen die gespaard hebben met een krantewijk voor kindren is 100euro veel geld!! laat staan de aanschaf van de console
Wordt daar wel eens over nagedacht!!
Oke ik hoop dat het duidelijk is hoe ik over de situatie denk
WiWaWout lees even pagina 1 oke en ik wil je geloven maar neem het me niet kwalijk als ik denk dat jij jezelf alleen in de maling neemt.
en oja Manhunter
en dan nog krijgen alle gedupeerde met een gereviseerde een nieuwe ps3 60gig dan?? dat zal een goed begin zijn om een ongelovelijke blunder als dit te proberen te corriceren ik bedoel ik vind dat ze het verplicht zijn!!
zet die link van die verkondiging even op het forum als je wilt
vriend
gr YevoG
Ik wil eerst even met WiWaWout beginnen voordat ik mijn ervaring deel
Hoofd vraag voor WiWaWout: Heb je pagina 1 gelezen van deze forum??
Mijn gedachtegang is dat je dat niet gedaan hebt kijkend naar jouw comments
En voornamelijk deze comments van jouw!!WiWaWout
Geplaatst op 12 Jul 2008 18:12 door WiWaWout
--------------------------------------------------------------------------------
Heey mensen,
Ik heb er even op moeten wachten maar ik heb me ps3 (60 gig) weer terug . Hij las ook geen spellen meer. Ze zeiden dat het een maand zou duren, maar dat duurde wel wat langer dus. Wel netjes van hun vind ik de brief die ze me na precies een maand opstuurde waarin ze hun interne probleem uit hebben gelegd. En dat ze er alles aan zouden doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Als vergoeding zouden ze een extra controller mee opsturen. Dit vind ik nog een redelijk gebaar van sony. Problemen kunnen voorkomen maar ze hebben het (in ieder geval in mij geval) aardig proberen op te lossen. In de brief stond echter niet hoelang het nog wel zou duren. 2 week later maar eens opgebeld hoe het ervoor stond. En toen vertelde ze dat hij niet meer gerepareerd zou worden maar dat ik een nieuwe 60 gig zou krijgen. Na een beetje praten kreeg ik er ook nog een extra spel bij. Resistance fall of men. Gratis spellen zijn altijd mooi meegenomen dacht ik zo. En ja hoor weekje later kreeg ik een bevestigingsmail dat de ps3 was opgestuurd. En 2 dagen later had ik hem in huis. Keurig verpakt en een extra doos met een controller en het spel. En inderdaad een spiksplinter nieuwe ps3 60 gig. En alles werkt nu alweer een weekje perfect.
Bij deze het bewijs dat sony wel hun best doet (in ieder geval wel in mijn geval) en dat het zo nog aardig is opgelost.
hopelijk gaat het met jullie ook zo!!
groetjes,
Wouter
Naar boven
Leg mij eens uit WiWaWout wat jouw zo speciaal maakt dat jij wel een nieuwe Ps3 krijgt en andere mensen gereviseerde!!.
WiWaWout
Geplaatst op 12 Jul 2008 21:24 door WiWaWout
--------------------------------------------------------------------------------
Ja dat dacht ik dus ook, maar kennelijk hadden ze er nog een staan ofzow, want hij is echt splinternieuw, alle plastic-jes er op en al(hadden ze natuurlijk ook alsnog derop kunnen plakken, maar toch) Zonder krasjes, zonder vingerafdrukken, echt waar. Ik zou niet anders weten of hij is echt spik splinter nieuw. Raar gedoe daar. Desalniettemin mag ik verder niet meer klagen.
Die in de eerste instantie niet eens van Sony zijn maar van andere gedupeerde ps3 gebruikers die hierop weer een gereviseerde van een ander ps3 gedupeerde krijgt die ook weer moet wachten en zo gaat het door!
Gaat er al een licht branden bij je??
Dit process van reviseren is in mijn ogen overduidelijk illegaal en lijkt mij ook dat sony toestemming moet hebben van de gedupeerde
want zoals je bij wimprezawrx (wimprezawrx pagina 1 deze forum!!)had kunnen lezen is wimprezawrx het niet echt eens met de gang van zake om een tweedehandse ps3 met oude onderdelen inplaats van zijn 6weken oude ps3 te krijgen!! Waar hij in mijn ogen ongetwijfeld gewoon gelijk in heeft geen discussie mogelijk!
Kijk dit filmpje maar even dit is ook iemand die er snel achter komt dat bij nader inzien het er wat dingen niet kloppen(zie tegen het einde van het filmpje)
ps:Na de vraag in het filmpje van die jongen heb ik net zelf even gechecked bij mijn ps3 en ik heb geen chinese of japanse tekst bij mijn hdd klepje!!
http://www.youtube.com/watch?v=XG72DIVq ... re=related
Als ik nu mijn ps3 verstuur die ik 8 maanden heb krijg ik in mijn ogen een show model of tweede handse terug ik zou met het opsturen van mijn ps3 eerder sony helpen dan hun mij. IK behandel mijn ps3 net als mijn cd, dvd, xbox xbox360 en mijn wii waar ik geen problemen mee heb of iedergeval nog niet!! gewoon goed
Ik heb een xbox 360 (halo3 fan) die het nog steeds fijnloos doet, maar dit wil niet zeggen dat ik de productie fouten van microsoft niet erken. IK heb vrienden online en offline die een xbox360 hebben en van diegene waar de ring of death zijn komen opdagen is hun xbox verstuurd gerepareerd teruggezonden en is de xboxlive vergoed. Het duurde even 2 maanden maar ze hebben wel hun EIGEN xbox360 terug ZOALS HET HOORT!!!Kijk het is niet erg dat er fouten worden gemaakt maar hoe het opgelost wordt en voor een "professioneel" bedrijf als sony is dit toch echt een afgang een duidelijke breuk in het vertrouwen van de SERVICE!!!
De ps3 is geweldig dat meen ik dit is het probleem ook niet het is in dit geval de manier hoe sony mensen afwimpeld, mensen manipuleren etc. en het helpdeskpersoneel is daar ook blijkbaar voor, hun zijn ook niet verantwoordelijk ze doen alleen wat ze opgedragen krijgen om hun baan te behouden mensen willen niet graag werkloos zijn het is de leiding die verantwoordelijk is en met name sony ps algemeen. GEEN VERANDWOORDING NEMEN
en alles wat ze nu blijkbaar doen is omdat er te veel mensen klagen en het toch uit de hand loopt en mensen stappen ondernemen
Als ze wimprezawrx gewoon gelijk serieus hadden genomen ook na zijn bewijs dan was er niets aan de hand en als er niet meer klachten waren geweest zoals nu denk ik dat ze alles in de doofpot hadden gedouwt
Ik heb niet gevraagd of ze de productie van de 60gig wilden stoppen dat is 1 en 2 is dat het niet het probleem van de KLANT ja klant behoort te zijn.
Hoeveel mensen zouden een ps3 kopen als ze van te voren hadden aangegeven dat ze na verloop van tijd geen 60gig meer zullen produceren en dat dit invloed heeft op de reparatie wil je dan nog steed 600euro neer leggen voor een ps3??
Als je nog steeds denk ja dan hou je ervan om in de maling genomen te worden en blijkbaar ben je daar dan goed genoeg voor naar mijn mening dan.
mijn garantie is nog niet eens om voor de 60 gig maar de 60 gig is wel al uit de productie dat is toch ongelovelijk en kijk wat de consequentie is
Sony geeft alleen maar om VERKOOP CIJFERS zie de video online van de uk via ps3 online store
Als je wat gekocht heb is het klaar ben je niet meer belangrijk we hebben je geld toch al en als er klachten zijn kan het beter in de doofpot worden gestopt zodat we kunnen doen als of de 3-5% niet behaald wordt om de koop cijfers te verhogen om van de xbox te winnen maar helaas xbox heeft gewonnen op service gebied en ik denk dat dat nog het belangrijkste is hoe behoud je je klanten ps4 is voor mij niet aantrekkelijk meer!! Ik wacht wel tot er een nieuwe xbox die de power heeft van de ps3 want power dat heeft de ps3 zeker ongetwijfeld.
Maar ja daar gaat het niet altijd om hij heeft power maar hij kan nu geen cd,dvd,bd etc lezen dus ja niet veel meer waard!
over die 3-5%
Veel van die loserzz waar hun console nog goed functioneerd doen alsof andere mensen liegen over hun kapotte console ongeacht welke console en dan gaan lullen over 3 of 5% productie falen!! dat dat normaal zou zijn het zal wel maar als het toevallig jouw console is dan praat je wel anders aangezien je dezelfde prijs betaald hebt.
Ik heb 600euro neer gelegd en een maand later was hij 500euro dat is genaaid ik had nooit verwacht dat sony zijn prijs ging verlagen dat was voor mij al de eerste teleurstelling van sony
maar ik dacht laat maar ik werk en verdien genoeg dus laat maar.
Maar hoe zit het met kinderen die gespaard hebben met een krantewijk voor kindren is 100euro veel geld!! laat staan de aanschaf van de console
Wordt daar wel eens over nagedacht!!
Oke ik hoop dat het duidelijk is hoe ik over de situatie denk
WiWaWout lees even pagina 1 oke en ik wil je geloven maar neem het me niet kwalijk als ik denk dat jij jezelf alleen in de maling neemt.
en oja Manhunter
Want denk je zelf vriend!!Manhunter
Geplaatst op 12 Jul 2008 21:29 door Manhunter
Ja, het kan een spiksplinternieuwe PS3 zijn want ze hebben de productie van 60GIG PS3's weer opgevoerd (Heb ik vandaag gelezen op een website) om mensen met een kapotte PS3 60GIG weer van een nieuwe te voorzien maar het kan ook een gereviseerde zijn want ze zetten op die gereviseerde PS3's altijd een nieuw omhulsel zonder krassen.
en dan nog krijgen alle gedupeerde met een gereviseerde een nieuwe ps3 60gig dan?? dat zal een goed begin zijn om een ongelovelijke blunder als dit te proberen te corriceren ik bedoel ik vind dat ze het verplicht zijn!!
zet die link van die verkondiging even op het forum als je wilt
vriend
gr YevoG
Ik vind het ongelovelijk te zien hoeveel mensen hun console hebben opgestuurd met de WEET van deze service van sony
dan kan je niet zeuren omdat je al gewaarschuwd bent
een gewaarschuwd mens teld voor 2
Elk individiueel heeft de hoop dat hij wel beter behandeld wordt??
maarja weetje zo heb je wel een gedupeerde die misschien al 7maanden een ps3 heeft geholpen aan jouw ps3 van 6weken
dus die persoon in kwestie heeft geen klagen hij/zij zal net wiwawout zeggen sony is geweldig ik heb gewoon een nieuwe
mijn ps3 is 8maanden misschien krijg ik er 1 van 2maanden oud hahaha
dan kan je niet zeuren omdat je al gewaarschuwd bent
een gewaarschuwd mens teld voor 2
Elk individiueel heeft de hoop dat hij wel beter behandeld wordt??
maarja weetje zo heb je wel een gedupeerde die misschien al 7maanden een ps3 heeft geholpen aan jouw ps3 van 6weken
dus die persoon in kwestie heeft geen klagen hij/zij zal net wiwawout zeggen sony is geweldig ik heb gewoon een nieuwe
mijn ps3 is 8maanden misschien krijg ik er 1 van 2maanden oud hahaha
mijn verhaal is simpel ik was bij een maat van me en hij had de xmb dat menu wat je tijdens het spelen kan laten opkomen ik dacht cool en zij he dat heb ik niet dus hij vroeg of ik een update had gedaan en ik zei nu je het zegt nee dus ik ben dat nadat thuis kwam gelijk gaan doen. Ik vind die functie nog nog steeds erg handig maar goed ik ga de volgende mgs4 op hard spelen omdat ik de normal versie al heb uitgespeeld en in 1 keer stopt het ermee links boven in zag ik een cirkel met een vraag teken ik denk mmm mgs4 speelt toch vanaf me hdd (voor de mensen die dat niet weten hij installeerd een gedeelte van het spel waardoor het spel nog beter functioneert)
even tussen door msg4 is echt een super spel echt een top game
als je hem niet hem is het zker een must have
maar weer even terugkomen op mijn probleem
heel simpel ik starten me ps3 overnieuw op en hij ziet mijn mgs4 disc niet dus ik darkness proberen oook niets en een dvd ook niet dus ik denk gggrrr.
Ik gelijk op internet checken net als toen met assasine creed die ik gelijk terug gebracht had
me laatste update was 2.30 geloof ik en de update die het probleem in mijn ogen is 2.41 (ik ben niet veel online met de ps3 wel met Halo voor de xbox360)
want het ligt niet aan mgs4 want daar heb ik al meer als 23 uur aan besteed en na die update doet hij dit zomaar
ik heb sinds assine creed geen rare dingen gehad met de ps3 gewoon soepeltje allemaal geen klagen.
nou en dan wel heel toevallig dat nu mijn bd lens niet functioneerd het ligt ook niet aan stof
Dit heb ik ook nog lopen opzoeken op sites en forums
Ik schrok van alle sites en toen ik op deze forum kwam dacht ik OMG ik dacht dat dit probleem snel te verhelpen zou zijn want eerlijk gezegd heb ik met mijn ps2 waar toen mijn tekken game in zat en er niet meer uitkwam geen probleem gehad, ik kreeg toen binnen de 8 dagen een nieuwe ps2 maar geen nieuwe game van bart multi media dus dacht ik los ik het zelf op want ik moest begrip hebben voor hem want als hij mij een spel mee zou geven dan kon hij deze niet verkopen zie zelfde probleem ps3 alleen eigen belang terwijl ik klant ben maar oke dus
bij jouw koop niets meer en zo denk ik nog steeds ik heb hem wel even laten weten dat ik het geregeld had om te laten zien wat een looser die pipo was hij bedankte me op nog ongelovelijk
maar goed, ik regel een nummer van iemand bij sony (geen helpdesk dat had ik eerst geprobeert dat heeft nooit nut die zijn er niet voor jouw )
Ik had een man gesproken toen situatie uitgelegd en dat weeknd nog had ik tekken via de post thuis.
Dus dan snap je dat ik echt geschrokken ben van sony want ik heb in het verleden dus alleen een prettige ervaring.
Maar na de vele verhalen gelezen te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat opsturen niet handig is ik wil namelijk niet iemand anders zijn ps3 lijkt me logisch dus heb ik gezocht naar alternatieven
Hier een oplossing(zoek de groen grote letter):
http://boardsus.playstation.com/playsta ... ng&page=30
nog een oplossing want je krijg dan een half jaar garantie op je GEREPAREERDE ps3 los van je garantie van sony dus
je betaald dan wel maar 1: je hebt nog je eigen ps3
en 2: je een half jaar garantie eigenlijk dus extra
http://www.consoledoctor.co.uk/consolefaults.php?id=7
zo zijn er meerdere sites dus er zijn alternatieven
en anders wat info klanten recht
http://www.juridisch.com/cgi-juridisch/ ... twegwijzer
Zorg gewoon voor andere manieren om je ps3 te maken de mijne is niet stuk ik moet gewoon de firmware verwijderen zoals in de link te lezen is. En als dat niet werkt stuur ik hem naar de consoledoktor of in nederland maar daarvoor moet ik nog verder op het internet surfen.
oja dit had ik ook nog gevonden
http://tweakers.net/nieuws/43823/sony-o ... drive.html
Als iemand nog ander links heeft deel ze dan s.vp.
bedankt
En TrosRadar ik hoop dat jullie wat kunnen doen tegen het illegaal verruilen van consoles dat kan toch niet ik vertrouw erop dat jullie er wat mee kunnen iedergeval alvast bedankt
Gr. YevoG
even tussen door msg4 is echt een super spel echt een top game
als je hem niet hem is het zker een must have
maar weer even terugkomen op mijn probleem
heel simpel ik starten me ps3 overnieuw op en hij ziet mijn mgs4 disc niet dus ik darkness proberen oook niets en een dvd ook niet dus ik denk gggrrr.
Ik gelijk op internet checken net als toen met assasine creed die ik gelijk terug gebracht had
me laatste update was 2.30 geloof ik en de update die het probleem in mijn ogen is 2.41 (ik ben niet veel online met de ps3 wel met Halo voor de xbox360)
want het ligt niet aan mgs4 want daar heb ik al meer als 23 uur aan besteed en na die update doet hij dit zomaar
ik heb sinds assine creed geen rare dingen gehad met de ps3 gewoon soepeltje allemaal geen klagen.
nou en dan wel heel toevallig dat nu mijn bd lens niet functioneerd het ligt ook niet aan stof
Dit heb ik ook nog lopen opzoeken op sites en forums
Ik schrok van alle sites en toen ik op deze forum kwam dacht ik OMG ik dacht dat dit probleem snel te verhelpen zou zijn want eerlijk gezegd heb ik met mijn ps2 waar toen mijn tekken game in zat en er niet meer uitkwam geen probleem gehad, ik kreeg toen binnen de 8 dagen een nieuwe ps2 maar geen nieuwe game van bart multi media dus dacht ik los ik het zelf op want ik moest begrip hebben voor hem want als hij mij een spel mee zou geven dan kon hij deze niet verkopen zie zelfde probleem ps3 alleen eigen belang terwijl ik klant ben maar oke dus
bij jouw koop niets meer en zo denk ik nog steeds ik heb hem wel even laten weten dat ik het geregeld had om te laten zien wat een looser die pipo was hij bedankte me op nog ongelovelijk
maar goed, ik regel een nummer van iemand bij sony (geen helpdesk dat had ik eerst geprobeert dat heeft nooit nut die zijn er niet voor jouw )
Ik had een man gesproken toen situatie uitgelegd en dat weeknd nog had ik tekken via de post thuis.
Dus dan snap je dat ik echt geschrokken ben van sony want ik heb in het verleden dus alleen een prettige ervaring.
Maar na de vele verhalen gelezen te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat opsturen niet handig is ik wil namelijk niet iemand anders zijn ps3 lijkt me logisch dus heb ik gezocht naar alternatieven
nog een oplossing want je krijg dan een half jaar garantie op je GEREPAREERDE ps3 los van je garantie van sony dus
je betaald dan wel maar 1: je hebt nog je eigen ps3
en 2: je een half jaar garantie eigenlijk dus extra
zo zijn er meerdere sites dus er zijn alternatieven
en anders wat info klanten recht
http://www.juridisch.com/cgi-juridisch/ ... twegwijzer
Zorg gewoon voor andere manieren om je ps3 te maken de mijne is niet stuk ik moet gewoon de firmware verwijderen zoals in de link te lezen is. En als dat niet werkt stuur ik hem naar de consoledoktor of in nederland maar daarvoor moet ik nog verder op het internet surfen.
oja dit had ik ook nog gevonden
http://tweakers.net/nieuws/43823/sony-o ... drive.html
Als iemand nog ander links heeft deel ze dan s.vp.
bedankt
En TrosRadar ik hoop dat jullie wat kunnen doen tegen het illegaal verruilen van consoles dat kan toch niet ik vertrouw erop dat jullie er wat mee kunnen iedergeval alvast bedankt
Gr. YevoG
Mijn psp3 40 gb leest geen bluray meer, maar soms wel als ik hem een paar keer 20x er in en er uit haal doet hij het weer even .dus de laser is niet stuk ,maar hij leest de bluray niet ,dvd doet hij wel goed.
ik heb sony gebeld ,ik kan hem omruilen maar dan krijg ik een gebruikte terug van een ander , daar ben ik boos over ik wil mijn eigen psp3 terug ,want ik ben de eigenaar dus wil geen ander gebruikt terug omdat deze veel meer gebruikers slijtage kan hebben zoals de lasers en loopwerk al veel meer gebruikt kan zijn waardoor mijn psp3 dus minder lang kan mee gaan .Nee ik wil hem gemaakt hebben ,ik heb een klacht bij sony ingediend ,als ik daar geen goed antwoord op krijg stap ik naar de rechter en de krant.
hun vinden het omruilen normaal ik vind het niet ,als ik mijn auto weg breng krijg ik toch ook geen auto terug van een ander.
waarom doet TROS RADAR hier niets mee op tv?
ik heb sony gebeld ,ik kan hem omruilen maar dan krijg ik een gebruikte terug van een ander , daar ben ik boos over ik wil mijn eigen psp3 terug ,want ik ben de eigenaar dus wil geen ander gebruikt terug omdat deze veel meer gebruikers slijtage kan hebben zoals de lasers en loopwerk al veel meer gebruikt kan zijn waardoor mijn psp3 dus minder lang kan mee gaan .Nee ik wil hem gemaakt hebben ,ik heb een klacht bij sony ingediend ,als ik daar geen goed antwoord op krijg stap ik naar de rechter en de krant.
hun vinden het omruilen normaal ik vind het niet ,als ik mijn auto weg breng krijg ik toch ook geen auto terug van een ander.
waarom doet TROS RADAR hier niets mee op tv?
Willen gedupeerde de lijst blijven aanvullen en ook je status aangeven
Abruzzese heeft al het goede voorbeeld gegeven! Laten we dit blijven volgen, ook al ga je net als ik een andere oplossing volgen om je ps3 te behouden is het wel belangrijk in kaart te brengen dat je ps3 falen heeft! Ik meld het want omdat ik een andere weg ga bewandelen omdat het niet anders is houd dit wel even goed in dat sony in gebreken is door malavide sercvice.
Als je je niet aanmeld aan de lijst moet je niet zeuren (proviteurs) de lijst is enkel voor gedupeerde die voor hun rechten willen opkomen en hun stem willen laten horen.
Abruzzese bedankt voor je lijst initiatief
ik mijn naam, probleem en status toegevoegd en op uiterraad mijn serie nummer deze is belangrijk voor mensen die hun ps3 toch versturen (omdat ze geen verstand hebben)
gr. YevoG
1.Abruzzese
2.AIRBEAR
3.beanstra53
4.CBMA
5.ChrisNL
6.civicje
7.CubaGerman
8.Daniel84
9.dannynouwen
10.Delano
11.Delta12
12.dijeko
13.Dion26
14.DirtyDutch
15.Drive
16.Fabel
17.Fok83
18.GRAD85
19.Heinz57
20.holypala
21.Immotheb
22.joke66
23.J-que
24.karel111
25.ludacriss
26.LuNaLicious
27.Maantjez
28.madjoshy
29.makker1234
30.marc70
31.marder43
32.mario24
33.Markvo
34.melissa1999
35.micdonk
36.Mikeee
37.MrLopes
38.northcore
39.nverha
40.oeroeboeroe 2 keer defect
41.oksjon
42.ozz8
43.politrix
44.Polski
45.RBG
46.Regster
47.Reneh
48.ReNoX
49.rk2004
50.robinsmeets
51.salademan
52.Sikora82
53.sjusleef
54.spunz
55.stoneman321
56.tersteege
57.Thomasky
58.toxikon
59.vincent0907
60.wimprezawrx
61.WiWaWout
62.x21rutger
63.Xinap
64.Yuudai85 64e gedupeerde
65.YevoG (probleem: leest geen disk meer, status ps3 niet
verstuurd i.v.m illegale ps3 wisseling wil graag eigen ps3
behouden!
Mijn serie nummer is SERAIL: 02-27430423-7247649-CECHC04
Abruzzese heeft al het goede voorbeeld gegeven! Laten we dit blijven volgen, ook al ga je net als ik een andere oplossing volgen om je ps3 te behouden is het wel belangrijk in kaart te brengen dat je ps3 falen heeft! Ik meld het want omdat ik een andere weg ga bewandelen omdat het niet anders is houd dit wel even goed in dat sony in gebreken is door malavide sercvice.
Als je je niet aanmeld aan de lijst moet je niet zeuren (proviteurs) de lijst is enkel voor gedupeerde die voor hun rechten willen opkomen en hun stem willen laten horen.
Abruzzese bedankt voor je lijst initiatief
ik mijn naam, probleem en status toegevoegd en op uiterraad mijn serie nummer deze is belangrijk voor mensen die hun ps3 toch versturen (omdat ze geen verstand hebben)
gr. YevoG
1.Abruzzese
2.AIRBEAR
3.beanstra53
4.CBMA
5.ChrisNL
6.civicje
7.CubaGerman
8.Daniel84
9.dannynouwen
10.Delano
11.Delta12
12.dijeko
13.Dion26
14.DirtyDutch
15.Drive
16.Fabel
17.Fok83
18.GRAD85
19.Heinz57
20.holypala
21.Immotheb
22.joke66
23.J-que
24.karel111
25.ludacriss
26.LuNaLicious
27.Maantjez
28.madjoshy
29.makker1234
30.marc70
31.marder43
32.mario24
33.Markvo
34.melissa1999
35.micdonk
36.Mikeee
37.MrLopes
38.northcore
39.nverha
41.oksjon
42.ozz8
43.politrix
44.Polski
45.RBG
46.Regster
47.Reneh
48.ReNoX
49.rk2004
50.robinsmeets
51.salademan
52.Sikora82
53.sjusleef
54.spunz
55.stoneman321
56.tersteege
57.Thomasky
58.toxikon
59.vincent0907
60.wimprezawrx
61.WiWaWout
62.x21rutger
63.Xinap
behouden!
Waar ik nog even op terug wil komen is te zeggen dat na het telefoneren naar een vriend van mij het duidelijk is geworden dat die gedupeerde vriend van mij dus ook een xbox360 heeft van een andere gedupeerde dus mijn fout microsoft handeert dus dezelfde service hun hadden trouwens weer een smoes over de serie nummer.
Dit speeld al een lange tijd ik heb hem gevraagd ook hier op dit forum te reageren want of het nu xbox, psp, wii etc. is de garantie service moet gewoon normaal zoals het hoort verlopen.
gr. YevoG
Dit speeld al een lange tijd ik heb hem gevraagd ook hier op dit forum te reageren want of het nu xbox, psp, wii etc. is de garantie service moet gewoon normaal zoals het hoort verlopen.
gr. YevoG
sorry vincent0907vincent0907
Geplaatst op 14 Mrt 2008 20:13 door vincent0907
hallo ik heb 2 jaar geleden mijn xbox360 gekocht en hij is 3 keer kapotgegaan
de vierde keer was mijn toestel buiten garantie en wou microsoft mij geen nieuwe geven.
Ik bleef bellen en proberen,ze hebben mij maandenllang aan het lijntje gehouden.
Ik was verschrikkelijk kwaad en heb kwade mails enzo gestuurd dat dit niet aanvaardbaar is.
Ik had besloten nooit meer bij microsoft iets te kopen en te wachten op de o zo geprezen ps3 , ik kocht hem ongeveer 3 maanden geleden 12 december 2007 ofzo.
In elk spel dat ik speelde zaten glitches elk spel liep regelmatig ook vast,en
vandaag wou ik een potje army of two spelen en de game freezde had dit al een paar keer gehad maar nu wil mijn ps3 geen discs meer lezen.
Ik hoop dat het niet weer hetzelfde liedje is als bij mijn xbox 360 !!!
Voel mij nu ook bedrogen door sony kheb in totaal voor mijn twee console's en spelletjes,enz al zeker 1500 euro uitgegeven.
Als mijn console volgende keer niet meer werkt ga ik gerechtelijke stappen ondernemen met advocaat en mijn console laten ontbinden!!!!
Ik vind dit onaanvaardbaar!!!!
Eerst microsoft nu sony ECHT BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb meer miserie dan gameplezier met mijn "next gen" (crap) consoles.
Sorry voor mijn taalgebruik maar ik ben het beu ,werk je product eerst goed af .
Dit is een beledeging aan mij en alle ps3 consumenten .
ik hoop dat je dit leest ik had jouw verhaal over het hoofd gezien sorry.
ik hoorde net pas over de mankementen van microsoft van een vriend van mij.
-
hallo ik heb een playstation 3 gekocht op 10 januari 2008,dus nog niet zo lang en hij geeft nu zints, 2 dagen deze foutmelding 80010514,komt er dus op neer dat hij geen disc's meer leest,wat zeer iritant is,eerst dacht ik van zal wel aan het spelletje zelf liggen call of duty 4,duz maar ff fifa 2008 en gta IV er in gehad en geeft steeds de zelfde fout, duz maar ff naar de helpdesk gebeld van playstation,nu kon ik 2 dingen doen,eerst ff helemaal updaten,maar dat was ie al,ten 2e moest ik hem ff helemaal formateren,maar dat gaf duz nog niet de volle 100% garantie dat ie het dan wel weer deed,duz nu maar ff wachten wat hij nu gaat doen duurt nu nog 3 uur voor dat ie klaar is,als hij het daarna nog niet doet,kan ik hem opstuuren,maar laz hier en daar dat je hem wel 4 tot 8 weken kwijt bent, maar dat is duz echt baale,en zit ik echt niet op te wachten,maar ja als het niet anders is,dan moet dat maar maar dat vindt ik duz wel super lang,niet meer normaal hoop dat ik hem binnen 2 weken weer terug krijg,zo niet dan stuur ik rader weer ff een mailtje ik hou jullie op de hoogte.
1.Abruzzese
2.AIRBEAR
3.beanstra53
4.CBMA
5.ChrisNL
6.civicje
7.CubaGerman
8.Daniel84
9.dannynouwen
10.Delano
11.Delta12
12.dijeko
13.Dion26
14.DirtyDutch
15.Drive
16.Fabel
17.Fok83
18.GRAD85
19.Heinz57
20.holypala
21.Immotheb
22.joke66
23.J-que
24.karel111
25.ludacriss
26.LuNaLicious
27.Maantjez
28.madjoshy
29.makker1234
30.marc70
31.marder43
32.mario24
33.Markvo
34.melissa1999
35.micdonk
36.Mikeee
37.MrLopes
38.northcore
39.nverha
41.oksjon
42.ozz8
43.politrix
44.Polski
45.RBG
46.Regster
47.Reneh
48.ReNoX
49.rk2004
50.robinsmeets
51.salademan
52.Sikora82
53.sjusleef
54.spunz
55.stoneman321
56.tersteege
57.Thomasky
58.toxikon
59.vincent0907
60.wimprezawrx
61.WiWaWout
62.x21rutger
63.Xinap
behouden!
66. docneet
2.AIRBEAR
3.beanstra53
4.CBMA
5.ChrisNL
6.civicje
7.CubaGerman
8.Daniel84
9.dannynouwen
10.Delano
11.Delta12
12.dijeko
13.Dion26
14.DirtyDutch
15.Drive
16.Fabel
17.Fok83
18.GRAD85
19.Heinz57
20.holypala
21.Immotheb
22.joke66
23.J-que
24.karel111
25.ludacriss
26.LuNaLicious
27.Maantjez
28.madjoshy
29.makker1234
30.marc70
31.marder43
32.mario24
33.Markvo
34.melissa1999
35.micdonk
36.Mikeee
37.MrLopes
38.northcore
39.nverha
41.oksjon
42.ozz8
43.politrix
44.Polski
45.RBG
46.Regster
47.Reneh
48.ReNoX
49.rk2004
50.robinsmeets
51.salademan
52.Sikora82
53.sjusleef
54.spunz
55.stoneman321
56.tersteege
57.Thomasky
58.toxikon
59.vincent0907
60.wimprezawrx
61.WiWaWout
62.x21rutger
63.Xinap
behouden!
66. docneet
Excuses als ik misschien wat te enthousiast ben geweest in mijn post. Ik zeg niet dat sony geweldig is, want ik vind ik het ook niet kunnen dat uberhaupt een apparaat van 600 € van het ene moment op het andere moment er mee ophoudt met functioneren. Echter zoals ik al gezegd heb ben ik er ook nog redelijk goed vanaf gekomen in vergelijkingen met verhalen die ik op dit forum lees. Misschien hou ik me wel voor de gek dat ik een nieuwe heb gekregen en was ik daar iets te enthousiast over. Mijn excuses daar dan voor. Ik ben alleen blij dat het goed is gekomen en dat ik goed contact heb gehad met sony. En nogmaals naar YevoG gericht: ik voel me helemaal niet speciaal oid. Ik mag gezien de status van de ps3 zoals ik hem terugkreeg (dan wel nieuw, dan wel gereviseerd) en de extra controller en spel erbij zonder veel te zeuren, gewoon domweg niet klagen in vergelijking met de verhalen die ik hier en elders lees en hoor.
Ik hoop dat het met jullie ps3 ook goed komt!!
groetjes, Wouter
Ik hoop dat het met jullie ps3 ook goed komt!!
groetjes, Wouter
he ineed1shot
hou je er rekening mee dat je een ps3 van een andere gedupeerde terug krijgt (malavide wissel systeem).
en dat er kans is dat die het ook kan begeven kijk als je je eigen ps3 terug krijgt weet je de geschiedenis van je eigen console maar als je er een krijgt van iemand anders dan niet.
Ik heb niet het idee dat je de ernst van de verhalen die gepost zijn inziet of het maakt je gewoon weg niet uit dat je iemand anders zijn console krijgt dan heb ik niks gezegd en moet je niet huilen als hij weer stuk gaat zoals je eerder heb kunnen lezen van andere gedupeerde
lees mijn comment op pagina 17 nog maar even goed
en zeker vanaf even pagina 1 t/m wanneer wimprezawrx
geen comments meer plaatst.
Lezen is belangrijk
ik blijf het niet herhalen zelf ook een beetje moeite doen gasten
en wil je je zelf aan de lijst toevoegen s.v.p. ineed1shot
o ja check ook even deze link zoals eerder aangegeven
tanx docneet netjes
vermeld ook even wat er is dus probleem en status, zie mijn naam in de lijst als voorbeeld oke
wiwawout je mag je status invullen als je wilt. Je mag ook zetten dat je een ruil model hebt van een ander zonder toestemming
nou ja in jou geval natuurlijk een spik splinter nieuwe ps3(60 gig) die nog in de het magazijn lag (bwhahaha)
kijk hoe meer mensen er zich melden hoe serieuze we genomen worden en anders is het simpel en gebeurd er niets en hoeft er dan zeker niet meer geklaagd worden door mensen die niet een bijdrage leveren lijkt mij.
Als jullie dit soort service accepteren verandert er niets in de toekomst waarom zoude ze leg mij dat eens uit gaat toch goed
service daar gaat het om
en een malavide wissel systeem
xbox360 en ps3 als console en bij goed functioneren vind ik geweldig echt luv it
het zou goed zijn te mogen kiezen of je een update wil doen ja of nee voor de ps3 en dat je het terug kan zetten dat lost heel veel klaagten zondermeer op(software)
gr. YevoG
hou je er rekening mee dat je een ps3 van een andere gedupeerde terug krijgt (malavide wissel systeem).
en dat er kans is dat die het ook kan begeven kijk als je je eigen ps3 terug krijgt weet je de geschiedenis van je eigen console maar als je er een krijgt van iemand anders dan niet.
Ik heb niet het idee dat je de ernst van de verhalen die gepost zijn inziet of het maakt je gewoon weg niet uit dat je iemand anders zijn console krijgt dan heb ik niks gezegd en moet je niet huilen als hij weer stuk gaat zoals je eerder heb kunnen lezen van andere gedupeerde
lees mijn comment op pagina 17 nog maar even goed
en zeker vanaf even pagina 1 t/m wanneer wimprezawrx
geen comments meer plaatst.
Lezen is belangrijk
ik blijf het niet herhalen zelf ook een beetje moeite doen gasten
en wil je je zelf aan de lijst toevoegen s.v.p. ineed1shot
o ja check ook even deze link zoals eerder aangegeven
tanx docneet netjes
vermeld ook even wat er is dus probleem en status, zie mijn naam in de lijst als voorbeeld oke
wiwawout je mag je status invullen als je wilt. Je mag ook zetten dat je een ruil model hebt van een ander zonder toestemming
nou ja in jou geval natuurlijk een spik splinter nieuwe ps3(60 gig) die nog in de het magazijn lag (bwhahaha)
kijk hoe meer mensen er zich melden hoe serieuze we genomen worden en anders is het simpel en gebeurd er niets en hoeft er dan zeker niet meer geklaagd worden door mensen die niet een bijdrage leveren lijkt mij.
Als jullie dit soort service accepteren verandert er niets in de toekomst waarom zoude ze leg mij dat eens uit gaat toch goed
service daar gaat het om
en een malavide wissel systeem
xbox360 en ps3 als console en bij goed functioneren vind ik geweldig echt luv it
het zou goed zijn te mogen kiezen of je een update wil doen ja of nee voor de ps3 en dat je het terug kan zetten dat lost heel veel klaagten zondermeer op(software)
gr. YevoG
he WiWaWout
ik zie net je bericht ik was bezig met me vorige bericht en heb hem dus niet opgemerk tot net.
lees dat bericht nog even en behalve dan over jouw want dat is niet meer van toepassing na jouw bericht gelezen te hebben.
wil je wel je status in vullen is ook belangrijk s.v.p. dank je wel.
Wouter het gaat alleen om de service ik bedoel ik heb mijn ps3 gewoon nog en als er wat aan stuk is weet wat het is en als het nodig is laat ik hem maken bij bijv.
enzo zijn er ook nog vele sites etc in nederland waar je je console kan laten reparen die gasten doen niet moeilijk die geven een half en sommige zelfs een jaar garantie op het gemaakte onderdeel die garantie geven ze omdat ze voor kwaliteit staan
ik ben teleurgesteld in sony en microsoft dus mijn ps3 blijft in mijn bezit
hahaha
dus met andere worden ik heb geen probleem ik los het anders op
maar de toekomst met sony is voor mij niet.
tenzij ze EERLIJK WORDEN EN OPEN en aan de problemen gaan werken zoals het hoort dan krijgen ze mijn respect en vertrouwen terug.
dat is alles.
Als jij niet vecht voor een betere service dan blijft het zo en vergeet niet wouter jij heb de console van iemand anders wat heeft hij er voor terug gehad weet je dat??
of denk je alleen maar aan je zelf?
ik hoop dat je mee werkt wiwawout voor een betere service want sony doet nog steeds hetzelfde het enige is dat jij nu eenps3 hebt en je bent gelijk stil. Je bent nog in de maling genomen alleen jij accepteerd het je bent dus niet meer waard.
Dat is wat ik denk maar oke no hard feeling hoor ik neem het je niet kwalijk ik begrijp JOUW verhaal wel oke
kijk maar wat je doet als je niets meer doet begrijp ik het ook!
Gr. YevoG
ik zie net je bericht ik was bezig met me vorige bericht en heb hem dus niet opgemerk tot net.
lees dat bericht nog even en behalve dan over jouw want dat is niet meer van toepassing na jouw bericht gelezen te hebben.
wil je wel je status in vullen is ook belangrijk s.v.p. dank je wel.
Wouter het gaat alleen om de service ik bedoel ik heb mijn ps3 gewoon nog en als er wat aan stuk is weet wat het is en als het nodig is laat ik hem maken bij bijv.
enzo zijn er ook nog vele sites etc in nederland waar je je console kan laten reparen die gasten doen niet moeilijk die geven een half en sommige zelfs een jaar garantie op het gemaakte onderdeel die garantie geven ze omdat ze voor kwaliteit staan
ik ben teleurgesteld in sony en microsoft dus mijn ps3 blijft in mijn bezit
hahaha
dus met andere worden ik heb geen probleem ik los het anders op
maar de toekomst met sony is voor mij niet.
tenzij ze EERLIJK WORDEN EN OPEN en aan de problemen gaan werken zoals het hoort dan krijgen ze mijn respect en vertrouwen terug.
dat is alles.
Als jij niet vecht voor een betere service dan blijft het zo en vergeet niet wouter jij heb de console van iemand anders wat heeft hij er voor terug gehad weet je dat??
of denk je alleen maar aan je zelf?
ik hoop dat je mee werkt wiwawout voor een betere service want sony doet nog steeds hetzelfde het enige is dat jij nu eenps3 hebt en je bent gelijk stil. Je bent nog in de maling genomen alleen jij accepteerd het je bent dus niet meer waard.
Dat is wat ik denk maar oke no hard feeling hoor ik neem het je niet kwalijk ik begrijp JOUW verhaal wel oke
kijk maar wat je doet als je niets meer doet begrijp ik het ook!
Gr. YevoG