LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Natuals

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door pbarendse »

Het verdwijnen van berichtjes is niet specifiek voor deze forums, maar geldt voor alle forums van TrosRadar. Ze hebben een probleem gehad en zijn een paar weken gegevens kwijt.

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

Beste Zarrin,

Inderdaad , als je man en paard noemt, krijg je een waarschuwing van Tros Radar.
Dus heb ik mij maar een beetje tandenknarsend stil gehouden en moeten toezien hoe druk ze wel zijn met balans-armbandjes, die voetballers dragen. Ik zit er aan te denken om het bespreekbaar te maken met het programma "Opgelicht". Want daar is het woord oplichting beter op zijn plaats. Veel succes en ik hoop spoedig beter nieuws van je te horen.(te lezen)

groet,
Ton Janssen

wendy2106
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2011 20:14

Re: Natuals

Ongelezen bericht door wendy2106 »

Goede avond,

Ook ik ben opgelicht door Beyond Beauty. Ik ben door hun benaderd voor een proefverpakking, heb deze nooit ontvangen. Een maand later kreeg ik een voorraad voor 3 maanden, met een rekening van 23,90 euro per maand. Hier heb ik een klachtenbrief over gestuurd, maar het antwoord raden jullie al: Er was niets mis gegaan in het verzendproces, dus ik had de proefverpakking ontvangen. Ik moest gewoon voor de 3 maanden betalen. Hier een reactie terug op gestuurd, maar hier kreeg ik nooit antwoord op. Afgelopen week viel een aanmaning van DirectPay op de mat. Ik ga erachter aan via mijn rechtsbijstand.

Succes allemaal!!

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

De gebruiker is inactief
Reden: Profieldetails gewijzigd

trosarm
[ Toevoegen als vriend | Toevoegen als vijand ]

Geregistreerd: 13 jan 2011 21:28
Laatst bezocht: 13 jan 2011 21:47
Totaal aantal berichten: 11
[0.00% van alle berichten / 11.00 berichten per dag]
Wie is deze anonieme persoon die zich wilt bemoeien met slachtoffers van Natuals b.v. ?

Groeten,
Ton Janssen

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

Let op !
die "trosarm" heeft op verschillende onderdelen van tros radar forum vragen of antwoorden op een ongewenste intimiderende wijze geplaatst , alles op 13 januari 2011. 11 berichten om precies te zijn. Ik hoop dat tros radar dit op tijd inziet en deze persoon ommiddelijk verwijderd.

Groet,
Ton Janssen

bobo1956
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:46

Re: Natuals

Ongelezen bericht door bobo1956 »

damian1mama schreef:Ik ben nieuw hier omdat ik vandaag een deurwaarder aan de deur heb gehad van jawel natuals. Ik ben al bijna 3 jaar bezig met hun. Ik heb ook een proefpakket gehad en zag af van verdere zendingen. Dit heb ik toen telefonisch en schriftelijk laten weten. Ik kreeg toen een half jaar later ineens een brief van webcasso. Ze kregen nog geld van mij? Ik heb webcasso gebeld en meteen heb ik natuals weer gebeld. Kreeg te horen dat ik idd net als anderen hier te laat was met het opzeggen. Ja is leuk maar waar is dan de zending want die heb ik nooit ontvangen, en voor iets wat ik niet ontvangen heb ga ik zeker niet betalen. Dit speelt dus al sinds april 2008. Ik moet 20 januari 2011 voorkomen en ik laat het dus ook voorkomen. Gelukkig zie ik hier genoeg mensen die ook geduppeerd zijn en dit krijgt de rechter ook meteen onder zijn neus geschoven. Ik ben er zoooo vreselijk klaar mee :twisted: :twisted: :twisted: De laatste brief die ik heb ontvangen van webcasso waardoor ik weer gebeld heb met natuals dat was juli 2010 en kreeg ik als antwoord mevrouw we gaan dit voor u uitzoeken. Het is nu om precies te zijn22 december 2010 en ligt er een brief van de deurwaarder op mijn deur. Nou kom maar op natuals want ik ben nu echt boos en dat wil je niet :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Tarra_7, hoe is het bij jou afgelopen allemaal?
ook wij zijn inmiddels gedagvaard op 2 februari, ben erg benieuwd hoe dit afloopt
bij jullie latenwe elkaar op de hoogte houden, jamer dat Tarra_7 niet reageert

bobo1956

riastoppels
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:05

Re: Natuals

Ongelezen bericht door riastoppels »

Beyond Beauty is enorm "fout"bedrijf er moet toch een mogelijkheid zijn om dit te stoppen.
Ik zou naar de rechtbank moeten,maar omdat ik helaas geen tastbaar bewijs van terugzending had,heb ik toch maar betaald.(voor iets wat ik niet had)
Ze weigerden ook om een overzicht van de zendingen te sturen,dat geeft je al te denken.
GA NOOIT MET BEYOND BEAUTY IETS AAN HET GAAT JE DIK GELD KOSTEN

Bert-Maarssen
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:25

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Bert-Maarssen »

Beste zarrin.
Wij hadden ook problemen met webcasso, ondanks dat we al betaald hadden.
Webcasso wou met alle geweld een rechtzaak beginnen, tegen ons.
Ik kan je 1 ding verzekeren, webcasso heeft op alle punten verloren, en veroordeelt tot betaling van de proces kosten.
En laat je niet bang maken door dat je *voor* moet komen.
IK zou wel gaan als ik jouw was.
dan vragen ze je of je het er mee eens bent of niet, zoniet mag je schriftelijk bezwaar indienen, met je evt bewijsstukken.
En een tijd later krijg je bericht van de kantonrechter dat je vrij gesproken ben.

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

Mensen,

Deze namen zijn allemaal BV's en holdingen van één en de zelfde persoon [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Ik heb heel veel uitgeprint als bewijsmateriaal en ook aan webcasso laten lezen, nadat zij mij een aantal aanmaningen had gestuurd. Ik heb erop gewezen dat zij zich aan de wet dienen te houden en niet zo'n bedrijf als Natuals kunnen steunen.
Kortom, het bedrag wat inmiddels was opgelopen tot € 96,87 van een pakketje wat ik heb teruggestuurd, heb ik nooit betaald. Zij hebben tot nu toe niets meer laten horen.
veel succes en misschien is het Tros programma 'opgelicht' wel op zijn plaats. Anders wordt het tijd voor Kassa!

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door pbarendse »

De moderators hebben het niet verwijderd, er is een probleem geweest met het forum en alle berichten (dus in alle topics, niet alleen hier) vanaf 24-12 t/m 12-01 zijn foetsie.

zarrin
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 aug 2010 14:59

Re: Natuals

Ongelezen bericht door zarrin »

hallo allemaal,

Beste Bert, in mijn schrijven van 13 januari heb ik geschreven dat ik al bij de rechtbank ben geweest en dat ik van hun een schadevergoeding eis.

ik moet wachten tot 7 februari voor ik bezwaar kan indienen.
Ik hoop toch zo dat ik het win.

Maar het liefst zou ik met meerdere mensen proberen deze oplichters aan te pakken, dat zo iets hier in nederland kan, en dat een persoon als [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
een poosje achter slot en grendel verdwijnt.

Zit er over te denken om bij de belasting een melding te doen wie weet gaan die er wel achteraan.

Groetjes Zarrin

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Natuals

Ongelezen bericht door vince76 »

[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Toch jammer dat de oplichters beschermd worden door een instantie als Radar. Ik vind dat al zijn gegevens hier mogen staan, zodat er dan misschien iets aan gedaan kan worden.

Ik heb gelukkig ook al lang niks meer gehoord, blij dat ik daar vanaf ben. Doen zich voor als een eerlijk bedrijf maar zijn dat absoluut niet.


Groeten en sterkte, Ik blijf het volgen


Vincent

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door pbarendse »

Het heeft niet zo zeer te maken met bescherming van personen door de moderators, maar met de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Op grond hiervan mag deze informatie niet zomaar gepubliceerd worden, en als ze het laten staan kan dit forum in redelijke problemen komen. Vandaar dat het consequent verwijderd wordt.

steppiesteef
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2011 12:36

Re: Natuals

Ongelezen bericht door steppiesteef »

Ah daar is de moraalridder pbarendse weer. Eerst geeft hij de schuld aan een technische storing en daarna gooit hij het op "... de Wet Bescherming Persoonsgegeven ...". Sympathiek is het zeker, nuttig een stuk minder. Tevens denk ik dat deze wet niet in het leven is geroepen voor een dergelijk geval. Zeker gezien het fijt dat tros radar alleen maar faciliteert en de gegevens niet zelf verspreid, laat staan verzameld. Maar als het hun beleid is - zoals dat ook netjes wordt weergegevens tijdens het registeren - is dat natuurlijk te begrijpen.

En voor de mensen die echt wat kwijt zijn, gelukkig is google er nog, gebruik de onderstaande link, en klik vervolgens op de link In cache in plaats van de titel van de website.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Nat ... osradar.nl

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door pbarendse »

@steppiesteef: nee, ik heb absoluut geen idee waar ik het over heb, gelukkig heb ik u nog om mij weer het goede pad te wijzen...
[sarcasme modus uit]

Ik loop al iets langer mee op internet dan de gemiddelde lezer hier, en ik weet wel een klein beetje hoe de wereld van de automatisering in elkaar steekt, daar het al ruim 15 jaar mijn werk is. Maar je hebt altijd mensen die het beter weten...

Alleen al het feit dat in alle topics op het gehele forum geen enkele post meer te vinden was tussen 24 december en 13 januari is al meer dan genoeg aanwijzing dat het hier een technisch probleem betreft. Bovendien staat deze mededeling ook op de hoofdsite en in het Diversen-forum.

Aangaande mijn opmerking over de WBP: het is al meerdere malen gebleken dat forums en hun beheerders wel degelijk aansprakelijk gesteld kunnen worden voor de inhoud van hun forums. Mijn opmerking hierover komt dan ook niet zomaar uit de lucht vallen. Er zijn al meerdere forums gesloten omdat er bijvoorbeeld illegale software te verkrijgen was, of zelfs alleen verwijzingen naar illegale software.

Maar, steppiesteef weet het blijkbaar beter...

steppiesteef
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2011 12:36

Re: Natuals

Ongelezen bericht door steppiesteef »

@pbarendse

Het was niet mijn bedoeling om u - als forum goeroe - aan te vallen, echter zei u ten onrechte dat de berichten waren verwijderd door de storing. De berichten zijn inderdaad in die periode geplaatst, maar zijn tevens in die periode bewust verwijderd - dit was van de kant van radar overigens geheel terecht. Maar daarom is de verwarring van uw kant zeer begrijpelijk. Echter stoorde ik mij aan uw reactie omdat deze in mijn ogen niet juist was, en niets bij droeg aan de discussie. *Hoewel de melding van de verloren berichten nuttig was.

Tevens heb ik vluchtig de WBP door gelezen, en deze leek mij meer toegespitst op het beschermen van particulieren tegen bedrijven die met persoonsgegevens aan de haal gaan. Maar gezien uw ervaringen begrijp ik waarom dit gebeurd.

Dus nogmaals, ik poogde u zeker niet de les te lezen, echter vind ik dat de discussie - hoe goed bedoeld dan ook - rond het onderwerp moet blijven.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door pbarendse »

@steppiesteef: Ik ben allerminst een 'forum-goeroe' hoor, gewoon een persoon als ieder ander maar alleen redelijk vaak en op verschillende forums aktief. Meer een soort ervaringsdeskundige dus ;)

Als er inderdaad berichten zijn verwijderd door de moderators zoals u stelt is het wellicht handiger om de discussie daaromtrent te voeren via de mail, hoewel ik ook al heb ervaren dat dit bij dit forum niet altijd even vlot verloopt.

En inderdaad, ik ben het met u eens, het is verstandiger de discussie bij het onderwerp te houden, dus deze 'zijtak' beschouwen we gewoon als afgesloten, even goede vrienden!

steppiesteef
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2011 12:36

Re: Natuals

Ongelezen bericht door steppiesteef »

Omdat er berichten verloren zijn gegaan en om overzicht te creëren heb ik een samenvatting gemaakt. Opmerking, verbeteringen en toevoegingen zijn gewenst! Tevens heb ik een verzoek gedaan om duidelijk te krijgen wat wel en niet mag - in het kader van het bij naam mogen noemen van betrokkenen - gezien er vaak censuur wordt gepleegd: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 50&t=84706

Samenvatting zittingen
  • Bert-Maarssen - Op alle punten vrijgesproken.
  • tarra_7 - Uitspraak onbekend.
  • zarrin - Zitting 10 januari, tweede zitting 7 februari.
  • damian1mama - Zitting 20 januari, uitspraak onbekend.
  • steppiesteef - Zitting 25 januari.
  • bobo1956 - Zitting 2 februari.
'Samenwerking'
  • Natuals B.V zit in het zelfde kantoor Beyond Beauty B.V, en heeft tevens de zelfde manier van zaken doen.
  • De website beheerder (registrant) van BeyondBeauty.eu zit op het zelfde adres als Direct Pay Services ( http://www.eurid.eu/en/content/whois-result )
  • Direct Pay Services valt onder de dezelfde bedrijvengroep WEBcasso, welke tevens in het zelfde pand gehuisvest is.

MAXIEM

Re: Natuals

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Aanvulling B-gegevens:

Adres Natuals

Bezoekadres (op afspraak):
Natuals B.V. - hoofdkantoor Europa
W.G. Plein 304
1054 SG Amsterdam

Postadres:
Antwoordnummer 10036
2400 VB Alphen aan den Rijn

Voor vragen, annuleringen en opmerkingen:

- E-mail:

[email protected]

- Telefoonnummer Natuals Nederland:

0900 - 333 22 00 (€ 0,10 p/m)
De klantenservice is geopend op werkdagen van 09.00 - 18.00 uur

Let op:

Beyond Beauty B.V. zit in hetzelfde pand en hanteert vrijwel dezelfde werkwijze (lees: handelspraktijken):

Postadres:
Antwoordnummer 10036
2400 VB Alphen aan den Rijn

Bezoekadres (alleen op afspraak):
W.G. Plein 303
1054 SG Amsterdam

Voor vragen en opmerkingen:

- E-mail:

[email protected]

– Telefoonnummer Beyond Beauty:

0900 – 100 100 8 (€ 0,10 p/m)
De klantenservice is geopend op werkdagen van 09.00 - 18.00 uur

Meer informatie:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 97&t=60705

Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 23 jan 2011 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Lijstertje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 jun 2010 21:21

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Lijstertje »

steppiesteef schreef:Omdat er berichten verloren zijn gegaan en om overzicht te creëren heb ik een samenvatting gemaakt. Opmerking, verbeteringen en toevoegingen zijn gewenst! Tevens heb ik een verzoek gedaan om duidelijk te krijgen wat wel en niet mag - in het kader van het bij naam mogen noemen van betrokkenen - gezien er vaak censuur wordt gepleegd: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 50&t=84706

Samenvatting zittingen
  • Bert-Maarssen - Op alle punten vrijgesproken.
  • tarra_7 - Uitspraak onbekend.
  • zarrin - Zitting 10 januari, tweede zitting 7 februari.
  • damian1mama - Zitting 20 januari, uitspraak onbekend.
  • steppiesteef - Zitting 25 januari.
  • bobo1956 - Zitting 2 februari.
'Samenwerking'
  • Natuals B.V zit in het zelfde kantoor Beyond Beauty B.V, en heeft tevens de zelfde manier van zaken doen.
  • De website beheerder (registrant) van BeyondBeauty.eu zit op het zelfde adres als Direct Pay Services ( http://www.eurid.eu/en/content/whois-result )
  • Direct Pay Services valt onder de dezelfde bedrijvengroep WEBcasso, welke tevens in het zelfde pand gehuisvest is.
Voor mij geldt dat ik zitting heb op 26 januari maar gaat latere datum zijn omdat mijn advocaat brief erheen stuurt
(rechtbank) voor uitstel.

Gesloten