Pagina 13 van 26
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 07 nov 2008 19:01
door pierrelov
na een kort overleg gister kreeg ik vandaag een telefoontje van hert hoofdkantoor van online. mijn account is terug bij online (lees: weg bij ziggo) en vanaf 17.00 vanavond werken mijn email adressen weer.
mijn dank aan de 2 jongemannen die er 4 dagen mee bezig zijn geweest is groot.
en ook ziggo mag deze heren danken, de advocaat stond klaar om een schade claim in te dienen...
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 07 nov 2008 20:23
door bassie2009
dank voor je reactie
Het zijn de gebruikelijke problemen bij dit bedrijf en zeker ook de gebruikelijke manier van werken voor zover je het werken kunt noemen
De enige manier om dit slecht werkende bedrijf een halt toe te roepen
is massaal over te stappen naar een andere provider
nu wil ik niet zeggen dat er bij andere providers geen problemen kunnen zijn maar het is niet zo erg als bij ZIGGO
Ons advies STAP OVER OP EEN ANDERE PROVIDER.
HET IS BETER VOOR UW GEZOND EN UW PORTOMONE.
een bedrijf voelt de pijn pas echt wanneer de klanten massaal weg lopen
ALLEEN ZO DWINGEN WE ZIGGO TOT VERBETERING
Het anti ZIGGO team
sluit je ook aan bij
http://ziggo59.hyves.nl/ om zo de krachten te bundelen.
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 07 nov 2008 21:09
door frenchforest
Enige weken werden wij door Ziggo ongevraagd overgezet van Orange/Online naar een Ziggo abonnement. Volgens de website van Ziggo zou er voor de Online klanten niets veranderen en bleven de specificaties van het Ziggo abonnement minimaal gelijk aan dat van Online. Nu had ik bij Online een mailbox van 250 MB. Wat schetst mijn verbazing dat ik bij Ziggo ineens maar 50 MB tot mijn beschikking heb. Mijn mailbox was reeds voor 140% vol en kon dus ook meteen geen mail meer ontvangen. Erg fijn dus.
Ik heb hierop een klacht naar Ziggo gestuurd waarop ik na 4 of 5 weken eindelijk eens een reactie kreeg.
Ik kreeg de volgende onzin van Ziggo te horen:
Geachte heer/mevrouw ,
De box van 250 mb bij Orange was eigenlijk alleen voor ADSL klanten. Door een fout van Orange hebben Cable klanten ook de grotere mailbox kunnen aanvragen. Dus eigenlijk had u niet eens recht op die grotere box.
Wat een flauwekul en wat kinderachting van Ziggo! Ik betwijfel ten zeerste of Orange een fout heeft gemaakt maar een bedrijf dat niet meer bestaat is natuurlijk heel makkelijk te beschuldigen. Hoe bedenk je het! Ten eerste wacht je ruim 4 weken op een reactie (en geen excuus hiervoor) en dan melden ze je dit soort onzin.
Klantvriendelijkheid en service zijn woorden die in ieder geval niet in het woordenboek van Ziggo voorkomen.
Die meneer van Ziggo die destijds bij Radar beterschap beloofde heeft blijkbaar ook dingen geroepen die hij niet waar kan of wil maken.
Inmiddels ben ik overgestapt op een alles-in-1 pakket plus. Hier hoort een mailbox bij van 100 MB maar ik zit, ondanks verschillende klachten, nog steeds op 50 MB.
Aangezien wij alleen een kabelaansluiting in huis hebben kunnen wij helaas niet overstappen op een andere provider maar anders zouden we dat zeker doen.
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 07 nov 2008 21:13
door jvy_007
Ben heel benieuwd wanneer een van de directie leden van Ziggo gaat zitten huilen in een uitzending van Radar, die laatste lulde ook maar wat uit zijn nek. Vandaag het ultieme meegemaakt met Ziggo, krijg een rekening voor telefonie van Ziggo terwijl ik een KPN aansluiting heb. Ooit wel geprobeerd over te stappen naar Casema maar door die Ziggo wijziging nooit meer iets gehoord. Ook digitale TV genomen toen bij Casema, netjes kaartje ingevuld en aangegeven welk pakket ik wilde hebben, het enige wat ik kreeg was een melding dat de preview periode verlopen was. Vanaf nu krijgen ze van mij een factuur zodra ik weer moet gaan bellen, schrijven of mailen, 50 euro per uur lijkt mij een heel mooi bedrag, en betalen ze niet dan beslag laten leggen en een incassobureau erop af sturen.
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 09 nov 2008 01:27
door pierrelov
helaas is casema/wanadoo overgegaan in orange en later weer in online.. om vervolgens wederom ongevraagd ZIGGO te worden..
ik ben blij dat ik met ziggo niets meer te maken heb dankzij het feit dat ik hoofdkantoor belde toen de klantenservice mij niet kon helpen..
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 09 nov 2008 21:13
door benchie
ik had al eerder een bericht gestuurd over de puinhoop bij ziggo.
nu het wordt vervolgd enkele weken geleden kregen we een factuur
voor de kabel van 01-11-2008 tot 01-01-2009 terwijl de kabel per
31-07-2008 opgezegd is.
ik zeg net tegen mijn man controleer eens of de kabel soms weer
aangesloten is en wat schets onze verbazing we zijn gewoon weer
aangesloten op de kabel?????????????? we hebben daar helemaal
geen toestemming voor gegeven de maanden augustus september,
oktober hadden we inderdaad geen kabel en nu zijn we zomaar
weer aangesloten.
we hebben net telefonisch contact proberen te krijgen maar je komt
er niet door.
wat moeten we met deze puinhoop!!!!!!!!!!!!!!
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 10 nov 2008 07:23
door TdeHond
Als u bewijs van opzeggen heeft ( schriftelijke bevestiging einde overeenkomst of afsluiten van de kabel dan kunt u hier een kopie van maken en deze met een aangetekende brief naar Ziggo's hoofdkantoor sturen.
Of
U wacht een rechtszaak af door een incassobureau en toont daar schriftelijke bewijs van afsluiten kabel of einde overeenkomst.
Of
U dient een klacht in via de site over onterechte factuur en geeft aan reden van niet betalen.
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 12 nov 2008 23:59
door elmalonl
hallo.
al jaren lang was ik zeer tevreden met mijn casema abo. internet was goed en tv ook. nou had mij moeder (zonder te vragen) zich aangemeld bij ziggo omdat ze telefoon wou hebben. vandaag kwam ziggo bij ons langs en had alles netjes geistaleerd. alles doet het prima. alleen is mijn internet de helt zo traag geworden. en ik betaal 10 euro meer dan normaal. na veel gegoogle te hebben. kwam ik er achter dat ziggo. 3 x niets is. ik naruutlijk proberen te bellen. maar zo als jullie al zullen raden kreeg ik niemand te pakken. en ben ik ook gelijk gestopt met bellen.
nou heb ik via internet dit telefoon nummer gevonden.
http://www.0900alternatieven.nl/index.p ... lternatief
ik weet niet of dat werkt. maar proberen kan geeen kwaad toch
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 13 nov 2008 18:36
door Webcontact01
@elmalonl, benchie
Wij willen graag uw klacht/storing in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op
https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.
Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 14 nov 2008 12:31
door zwartje
klik op de link en je ziet
De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar
Het kan zijn dat het adres in de adresbalk niet klopt of dat er een oud adres in je favorieten staat. Controleer ook of er geen spaties of spelfouten in het adres staan. Of ga naar de voorpagina.
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 15 nov 2008 12:13
door elmalonl
ja ik krijg ook zelfde melding te zien. mooi k*t dus
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 15 nov 2008 14:55
door TdeHond
Ik las bij een ander topic dat de link wel werkt als u de punt na webteam weg haalt.
Ik heb dat geprobeerd en kreeg vervolgens de melding dat ik geen toegang had vanaf mijn ip adres terwijl ik er wel klant ben.
De wondere wereld van Ziggo.
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 15 nov 2008 16:18
door jvy_007
Deze pagina is niet bereikbaar vanaf Ip nummer .............. dat doet Ziggo om te voorkomen dat klanten klagen.
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 16 nov 2008 13:14
door Bengan
Na talloze klachten, via ziggo website gemeld, betreffend diverse problemen waaronder internet connectie, telefonie en digitaal tv.
heb ik na meer dan 3 weken de eerste reactie.
"Onze excuses voor het ongemak voor het slechte bereik en ik wil u vragen uw klachten per mail naar ons door te zenden."
dus een klacht indienen via het daarvoor bedoelde contact formulier op hun website is zinloos.
Ik heb ook nog geen reactie op mijn eis voor financieel compensatie voor betaalde diensten/producten waarvoor betaald is maar niet geleverd. Ook niet na de uitzending van j.l..
gezien de inzet om nieuwe klanten te werven, moet ik misschien eerst afmelden als klant en opnieuw aanmelden..
wordt vervolgd
mvg,
Bengan
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 18 nov 2008 09:36
door qnty
ziggo is alleen geinterseert voor nieuwe klanten oude klanten moeten niet zeuren mail en telefoon worden niet beantwoord zelf als je een incaso terug haald worden ze niet wakker fijn bedrijf heb inmiddels alles opgezegd per mail per aangetekende brief nu maar wachten of het internet weg valt heb inmiddels maar weer een poging gewaagt om weer naar de kpn te gaan binnen een week binnen en het werkt ook nog dus mischien een oplossing vind het alleen jammer dat je nu weer iedereen een mail moet sturen voor weer een nieuw email adres
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 18 nov 2008 10:25
door frenkievee
alleen jammer dat je nu weer iedereen een mail moet sturen voor weer een nieuw email adres
Dat blijft vervelend....
Ik heb dat opgelost door een eigen domeinnaam te kopen en daarbij meteen hosting voor zowel website als email te nemen. Voordeel is dat je onafhankelijk bent van welke provider dan ook en je kunt (meestal) meerdere email-adressen aanmaken zonder dat dat extra geld kost. Voor drie tientjes per jaar heb ik zo'n pakket.
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 18 nov 2008 11:38
door qnty
heb ik ook inmiddels gedaan ben nu niet meer afhankelijk ben naar strato gegaan dus met de mail heb ik geen problemen meer
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 18 nov 2008 13:35
door Webcontact01
Geachte fora bezoeker.
Helaas hebben wij wat technische problemen gehad met de link “
https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam” Deze technische problemen zijn opgelost.
Wij willen uiteraard alsnog uw klacht in behandeling nemen. U kunt het webformulier invullen, zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
Peter.
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 18 nov 2008 14:33
door qnty
ik wil niks meer met ziggo te maken hebben altijd wel een smoes dit is kapot of dit werkt niet meer heb 3 weken gelden al 4 mails gestuurt dus wat mij betreft de stekker eruit
Re: Ziggo klacht
Geplaatst: 19 nov 2008 18:08
door Fouke
Hallo ik heb dus op 8 september 2008 Ziggo all in basis besteld nadat ik 4 weken niks had gehoord. Besloot ik maar eens te bellen. Die meneer kon mij niks vertellen ik had namelijk niks aangevraagd dus alles weer opnieuw vrijdag daarop monteur in huis. Vriendelijke man alles gaat goed telefoon doet het internet doet. Diezelfde dag tv geinstalleerd moet namelijk van ziggo. Na 2 weken proefperiode afgelopen normaal gesproken, moet ie gewoon doorlopen. Dat is dus niet gebeurd terwijl er in de brieven staat. Dat ik niks hoef te doen als ik telefonisch heb besteld. Dus weer met ziggo contact opgenomen ze zeiden dat mijn bestelling was vastgelopen. En dat na pas 1 maand. maar goed, heb toen te horen gekregen dat ik gewoon geduld moest hebben dat het wel goed kwam. Na 1 week deed nog niks ik een mail gestuurd. tot op j.l nog geen antwoord gehad. is nu een dikke maand terug. Ik eergister deze mail gestuurd:
Geachte heer/mevrouw,
Er zijn een paar punten waar ik verheldering om wil.
Ten eerste mijn klacht:
- Ik heb 12 keer gebeld met de klantenservice, alle keren konden ze mij daar niet helpen.
-In totaal ben 24 keer doorgeschakeld geweest, waarna jullie mij nog steeds niet hebben geholpen.
-Ik heb 1 email gestuurd naar jullie 3 weken geleden, daar heb ik tot op heden nog steeds niks over gehoord.
-Ik heb in totaal een redelijke som aan telefoon rekeningen moeten betalen, normaal zou ik dat niet erg vinden. Maar omdat jullie mijn nog geen steek verder hebben geholpen. Neem ik dat Ziggo wel kwalijk.
Nu mijn vraag:
-Ik heb op 8 september 2008 ZIggo all in basis pakket besteld. Nadat ik 2 keer had gebeld, werd er mij gezegdt, dat de bestelling nooit is doorgekomen. Dus ik heb daarna nog een keer besteld. Daarna is er een monteur langsgekomen om bij Televisie en internet te installeren. Dat is allemaal naar wens gelopen.
-Daarna deed alles 2 weken tot 2 á 3 weken terug. De televisie deed het niet meer, toen heb ik ziggo benaderd 5 keer en na de 6de keer kreeg ik te horen dat mijn bestelling was vastgelopen. Dat is heel mooi maar ik heb nu dus geen tv. Al enige tijd. Er werd mij daarna doodleuk gezegdt dat ik 2 weken geduld moest hebben. Dus die had ik, maar ik kijk dus vandaag op de tv, en hij doet het nog steeds niet. Dus ik ziggo weer opgebeld, en daar weer alles uitgelegd. Maar hij kon mij niet helpen hij zou mij wel weer doorverbinden. Dat vond ik ook niet zo erg. dus ik werd doorverbonden, en ik heb 25 minuten staan wachten en tot op heden nog niemand gesproken. Doorverbinden is van toestel naar toestel. En in de wacht zetten betekend dat je lang of kort moet wachten. Maar die man zou mij doorverbinden, en doorverbinden duurt geen klein half uur. Dus kortom ik ben ziggo schijtziek, elke keer moet ik betalen elke keer word ik doorverbonden. Dus hoe gaan jullie mij tegmoetkomen qau kosten
en qau service want dit kan niet. En ik verwacht dat mijn TV vrijdag middag weer werkt is dat niet het geval, dan ga ik overwegen om naar een andere provider te stappen. En ik heb mijn automatische incasso ingetrokken. Zodra er meer bekend is dan overweeg ik om die weer te accepteren.
Daar kreeg ik dus redelijk snel antwoord op en wel dit:
Geachte heer Nijzink,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC7443 - Klacht - Televisie - Algemene informatie: Abonnement".
Volgens onze gegevens is er vandaag, woensdag 19 november, een monteur bij u langsgeweest. Wij hopen dat u weer van al onze diensten gebruik kunt maken.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op
www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Richard Dover
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Nou sorry hoor maar ze moeten die Richard Dover ontslaan. Hij zegt dat die monteur is langs geweest er is vandaag niemand langsgeweest. En hij geeft geen eens antwoord op mijn vragen/klachten.
Ik ben ziggo zo zat dat ik eraan denk om met mijn advocaat verder te gaan praten. mooie praatjes maar ze doen helemaal geen f*ck.
Wat moet ik nu?
Groetjes
Fouke