LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] INFURN
-
Re: INFURN
Hallo allemaal, ik heb me even aangemeld bij deze website om even een reaktie te geven. Ik deed namelijk research over dit bedrijf, omdat ik was was uitgenodigd voor een sollicatie voor de customer service n.a.v. een advertentie op gumtree (London). Ik woon in Londen en ben op zoek naar een baan en kwam een advertentie tegen waarin gevraagd werd naar o.a. Nederlandstalige mensen (http://www.gumtree.com/p/jobs/customer- ... 1020828366). Ik stuurde een mailtje met mijn CV en vroeg om wat meer info over het bedrijf, want dat was niet echt duidelijk in de vermelde informatie.
Vandaag vond ik een email van de customer service manager en wist ik dus om welk bedrijf het ging. En, toen ben ik even gaan googlen en geschrokken van de negatieve feedback over dit bedrijf. Heb dus een mailtje teruggestuurd dat ik liever niet wilde werken voor een bedrijf wat zoveel negatieve feedback krijgt en heb ook even deze website vermeld als zijnde een belangrijke website voor de Nederlandse Consument.
Nou las ik dus een beetje over verschillende locaties waar dit bedrijf zich zou bevinden en er duiken nogal wat locaties op. Vreemd! Ik keek dus even op hun website en zie dat ze daar contact informatie in Spanje geven. Hoe vreemd is dat? Ik ben namelijk uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek op hun kantoor in Soho, Londen (vlakbij Oxford Street).
Hebben jullie problemen met dit bedrijf, hier is de informatie die ik dus kreeg via de email - de contact details van het customer service team:
Rufus M. Bradshaw
Customer Service Manager
LivingDesign
20 Broadwick Street
London
W1F 8HT
Tel. No: +44 20 3137 1735
[email protected]
http://www.infurn.com
Company Registration No. 06912272
Hopend dat jullie hier wat meer aan zullen hebben dan het Spaanse adres op de website!
Succes en sterkte met de lange wachttijden.
Vandaag vond ik een email van de customer service manager en wist ik dus om welk bedrijf het ging. En, toen ben ik even gaan googlen en geschrokken van de negatieve feedback over dit bedrijf. Heb dus een mailtje teruggestuurd dat ik liever niet wilde werken voor een bedrijf wat zoveel negatieve feedback krijgt en heb ook even deze website vermeld als zijnde een belangrijke website voor de Nederlandse Consument.
Nou las ik dus een beetje over verschillende locaties waar dit bedrijf zich zou bevinden en er duiken nogal wat locaties op. Vreemd! Ik keek dus even op hun website en zie dat ze daar contact informatie in Spanje geven. Hoe vreemd is dat? Ik ben namelijk uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek op hun kantoor in Soho, Londen (vlakbij Oxford Street).
Hebben jullie problemen met dit bedrijf, hier is de informatie die ik dus kreeg via de email - de contact details van het customer service team:
Rufus M. Bradshaw
Customer Service Manager
LivingDesign
20 Broadwick Street
London
W1F 8HT
Tel. No: +44 20 3137 1735
[email protected]
http://www.infurn.com
Company Registration No. 06912272
Hopend dat jullie hier wat meer aan zullen hebben dan het Spaanse adres op de website!
Succes en sterkte met de lange wachttijden.
-
...overige info wat ik op een Duitstalige website heb gevonden, maakt het allemaal nog ingewikkelder.
Wat een dubieus bedrijf!
http://schwarzbuchinfurn.wordpress.com/ ... ortlichen/
Wat een dubieus bedrijf!
http://schwarzbuchinfurn.wordpress.com/ ... ortlichen/
-
Mijn laatste bericht was dat ik bij de politie aangifte had gedaan van oplichting. Daarvan heb ik Infurn op de hoogte gesteld. Daarna duurde het nog bijnan vier weken totdat men reageerde. En zie...het betaalde bedrag voor de niet geleverd stoelen staat op mijn rekening. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Voor mij is het daarmee einde verhaal.
Fred Peters
Voor mij is het daarmee einde verhaal.
Fred Peters
-
Ik heb ook al op verschillende fora gelezen dat deze firma niet of te laat levert. Ik ben ermee in zee gegaan omdat ik het allemaal betrouwbaar vond en blijkbaar niet genoeg op internet heb gezocht naar achtergrondinformatie! Maar niks is minder waar, INFURN in onbetrouwbaar, de levertijd wordt verzet, bijna 3 maanden later!? Hoe kan dit gebeuren, toch? We hebben telefoon gekregen dat zij met een kwaliteitsonderzoek bezig zijn, maar aan een telefoon kan men veel uitleggen natuurlijk! Ik vind het schandalig dat zo'n firma's hun gang kunnen laten gaan, want dit is gewoon fraude, ze zijn echte dieven. Klanten krijgen niks te zien van wat ze besteld hebben! Hier moet toch iets aan gedaan worden?!!
Het belangrijkste wat je kunt doen is binnen een bepaalde termijn de creditcard betaling laten terugboeken. Dat is de belangrijkste reden waarom ze klanten aan het lijntje houden. Na die termijn (ik meen drie maanden) is de betaling onherroepelijk !
Kijk voor meer info en een link met uitleg in een eerdere post van mij.
Kijk voor meer info en een link met uitleg in een eerdere post van mij.
-
Wegblijven!!!!!!! Ik heb 2 stoelen bij ze besteld rond augustus 2012. Levering, na heel veel hene en weer gemail, was uiteindelijk rond 24 april (exact na het aantal weken dat ze volgens hun algemene voorwaarden mochten gebruiken voordat je de bestelling kon annuleren).
De geleverde stoelen voldoen absoluut niet aan de kwaliteit deze beloven!!
Dit meteen gemeld en dat ik ze wil retourneren met geld terug. Geen probleem. Dit was begin mei 2013, tot op heden ben ik nog aan het wachten op mijn geld. Telkens komen ze weer met een nieuwe smoes.
Wanneer je vraagt waar ze zitten komverwijzen ze telkens naar de website. Eerst zitten ze in Londen, nu weer in Madrid........
ABSOLUTE AFRADER!!!!!
De geleverde stoelen voldoen absoluut niet aan de kwaliteit deze beloven!!
Dit meteen gemeld en dat ik ze wil retourneren met geld terug. Geen probleem. Dit was begin mei 2013, tot op heden ben ik nog aan het wachten op mijn geld. Telkens komen ze weer met een nieuwe smoes.
Wanneer je vraagt waar ze zitten komverwijzen ze telkens naar de website. Eerst zitten ze in Londen, nu weer in Madrid........
ABSOLUTE AFRADER!!!!!
-
Ik heb het sterke vermoeden dat ALLE positieve reacties door Infurn mederwerks zelf geplaatst worden. Service: slecht, kwaliteit van geleverde goederen: zo mogelijk nog slechter, bereikbaarheid: wanneer ze zin hebben,
Smoezen: verschrikkelijk GOED
Kortom: MIJDEN ALS DE PEST!!!!!
Smoezen: verschrikkelijk GOED
Kortom: MIJDEN ALS DE PEST!!!!!
Al Sinds begin februari 2013 wacht ik op een lamp die ik bij Infurn heb besteld.
Nog geen dag na de bestelling werd er contact met mij opgenomen dat het geld nog niet was overgeboekt.
Dit heb ik die avond nog gedaan. Inmiddels zijn we 6 maanden verder en heb ik de lamp nog steeds niet in huis.
Wel snel reageren als je geld kan ontvangen, maar het bestelde product leveren of ingaan op mail is te veel gevraagd bij dit bedrijf. Wat ze wel goed kunnen als ze dan eindelijk een keer reageren, is je aan het lijntje houden en je weer met een flinke wachttijd opzadelen.
Volgens mij noem je dit oplichtingspraktijken.
Nog geen dag na de bestelling werd er contact met mij opgenomen dat het geld nog niet was overgeboekt.
Dit heb ik die avond nog gedaan. Inmiddels zijn we 6 maanden verder en heb ik de lamp nog steeds niet in huis.
Wel snel reageren als je geld kan ontvangen, maar het bestelde product leveren of ingaan op mail is te veel gevraagd bij dit bedrijf. Wat ze wel goed kunnen als ze dan eindelijk een keer reageren, is je aan het lijntje houden en je weer met een flinke wachttijd opzadelen.
Volgens mij noem je dit oplichtingspraktijken.
Op 24 februari 2013 6 stoelen besteld bij Infurn. Site ziet er piekfijn uit, alles vlotjes geregeld (kreeg aanmeldingscode, account toegewezen). Super blij, we zochten deze stoelen al heel lang en gingen verhuizen. Van de verwachte levertijd 8 - 12 weken bleef al snel niets meer over. Na de terms and conditions eens grondig te hebben doorgespit, kwam ik te weten dat er een maximale levertijd was van 18 weken. Swat, eigen fout, had maar alles op voorhand moeten lezen. Uiteindelijk werden ze uitgesteld met 8 weken, ' kwaliteitscontrole niet doorstaan'. Ondertussen al een hele reeks slechte reviews gelezen. 8/10 waren slecht, die 2 gaven echter hoop dat als je wachtte ( en dan konden we ) je beloont zou worden. Opeens mail ter bevestiging dat onze stoelen af waren en dat ze geleverd zouden worden tussen 29/7 en 19/8. Natuurlijk een hele opluchting. Spijtig genoeg 3 weken later krijgen we nog altijd dezelfde melding, dat ze in het warenhuis zijn aangekomen en dat ze wachten tot de papieren geregistreerd zijn. 3 mails zonder antwoord later, besluit ik me op te laten bellen. Eerste beschikbare afspraak 2 weken later. Afspraak, vandaag, 5/9. Zit rustig tv te kijken met gsm naast me. Zie scherm oplichten en nog voor er een toon uit het toestel komt, krijg ik de melding : gemist gesprek. Geen voicemail, geen eens 2 keer laten overgaan. Bel onmiddellijk terug " als je contact wilt opnemen met Infurn, gelieve op de site een afspraak te maken, wij bellen u dan op ". Mijn vraag : is er iemand die al goede ervaringen heeft gehad met Infurn ? Zodat ik de moed blijf opbrengen op erop te wachten. Zelfs alle mensen die hun geld al terug vroegen krijgen het ook niet terug dus daar twijfel ik ook over. Of zijn er mensen die al via een andere weg, advocaat, politie hun geld of hun producten hebben verkregen ?? Bij voorbaat dank.
-
Ik weet niet wat helpt, ik kan wel zeggen dat mijn bericht aan Infurn dat ik bij de politie aangifte had gedaan van oplichting veel in beweging heeft gezet. Bij dat bericht heb ik het nummer van de aangifte dat de politie mij gegeven had vermeld, zodat men niet zou kunnen denken dat het een of andere flauwe grap was. Of juist deze actie de doorslag heeft gegeven,weet ik niet, maar ik heb wel mijn geld terug.
Oke, dit is goede info.Fred Peters schreef:Ik weet niet wat helpt, ik kan wel zeggen dat mijn bericht aan Infurn dat ik bij de politie aangifte had gedaan van oplichting veel in beweging heeft gezet. Bij dat bericht heb ik het nummer van de aangifte dat de politie mij gegeven had vermeld, zodat men niet zou kunnen denken dat het een of andere flauwe grap was. Of juist deze actie de doorslag heeft gegeven,weet ik niet, maar ik heb wel mijn geld terug.
Bedankt
Advies : meld je probleem op www.trustpilot.be ! Na het lezen van mijn review hebben ze me opgebeld. Het zou nog drie weken duren vooraleer ik mijn stoelen heb. Afwachten dus.
Hallo,
hier hetzelfde verhaal: 2 stoelen in april 2013 besteld en betaald..inmiddels 3 keer uitgestelde levering maar wel steeds antwoord op mails doordat er telefonisch contact werd opgenomen. Nu alweer 2 weken na laatstgenoemde bezorgtijd. Hun mail:
Geachte mevrouw #,
Bestelnummer: #######
Hartelijk dank voor uw email. Vandaag hebben wij geprobeerd u telefonisch te bereiken op nummer +316########### 15:10 uur, maar dit is ons helaas niet gelukt.
Betreffende de vertraging van uw bestelling, heeft onze logistieke afdeling ons vandaag bevestigd dat dit is te wijten aan de container met goederen van de fabrikant in China wordt door de douane vastgehouden. Dit komt wel vaker voor in verband met bureaucratische douaneprocedures.
De verwachte leveringsdatum voor uw bestelling is in de week van 26/08/13. Uw klantnummer wordt gecrediteerd met 10% bonus krediet voor de vertraging van deze bestelling. Zie onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie.
Onze excuses voor het ongemak. Indien u aanvullende informatie wenst, neem dan contact met onze Klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Mustafe
Volgens mij lachen ze zich dood daar, en wordt er nooit geleverd!
Is er al IEMAND die wel zijn meubels heeft gekregen?
groet
hier hetzelfde verhaal: 2 stoelen in april 2013 besteld en betaald..inmiddels 3 keer uitgestelde levering maar wel steeds antwoord op mails doordat er telefonisch contact werd opgenomen. Nu alweer 2 weken na laatstgenoemde bezorgtijd. Hun mail:
Geachte mevrouw #,
Bestelnummer: #######
Hartelijk dank voor uw email. Vandaag hebben wij geprobeerd u telefonisch te bereiken op nummer +316########### 15:10 uur, maar dit is ons helaas niet gelukt.
Betreffende de vertraging van uw bestelling, heeft onze logistieke afdeling ons vandaag bevestigd dat dit is te wijten aan de container met goederen van de fabrikant in China wordt door de douane vastgehouden. Dit komt wel vaker voor in verband met bureaucratische douaneprocedures.
De verwachte leveringsdatum voor uw bestelling is in de week van 26/08/13. Uw klantnummer wordt gecrediteerd met 10% bonus krediet voor de vertraging van deze bestelling. Zie onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie.
Onze excuses voor het ongemak. Indien u aanvullende informatie wenst, neem dan contact met onze Klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Mustafe
Volgens mij lachen ze zich dood daar, en wordt er nooit geleverd!
Is er al IEMAND die wel zijn meubels heeft gekregen?
groet
Laatst gewijzigd door krietveld op 17 okt 2013 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Update : blijkbaar zijn op dezelfde dag dat ik werd opgebeld ( zie post hierboven ) mijn stoelen geleverd ( bij de ouders ).. Er werden wel maar 3 van de 6 stoelen geleverd !! Ik heb ze meteen ineen gestoken 1tje bleek wel nog een beetje vuil ( plakmiddel van tape ofzo ) maar ik was wel tevreden over de kwaliteit ervan. Heb wel meteen een mail gestuurd hoe het mogelijk was dat maar de helft van mijn bestelling geleverd was ?? Wat er misschien nog het ergste is, is dat 'Mustafa' ( persoon die me opgebeld had ) me had gezegd dat het onderweg was en binnen de 3 weken geleverd zou worden. Hij had dus totaal geen idee dat de stoelen eigenlijk op dat moment al geleverd waren !! Totaal geen controle of transport ... Kort verhaal : heb helft van mijn bestelling, goede staat ( buiten die 1ne ). Hoop dat er morgen antwoord komt op mijn mail of dat ik de overige stoelen krijg en deze NACHTMERRIE over is.
bericht door krietveld » 08 sep 2013 19:45
Hallo,... Hun mail:
Geachte mevrouw R####, <------[ briljant icm deforumnick]----
Bestel...
groet Kirsten
November 2012 meubels bij deze club besteld. Deze zouden Maart 2013 worden geleverd.
Na de gebruikelijke smoesjes (container uit China vertraagd en kwaliteitscontrole niet doorgekomen), ook na de maximale 8 weken uitstel niets ontvangen. Je krijgt dan 10% korting op je volgende bestelling, alsof je nog meer meubels zou willen bestellen bij deze oplichtersbende.
Ben mijn geld gaan terugeisen en dan begint het grote negeren. Emails worden niet meer beantwoord en het "bel me terug verzoek" wordt ook genegeerd.
WEG BLIJVEN BIJ DEZE OPLICHTERS is mijn advies. Geld ben je dus gewoon kwijt.
Hans
Na de gebruikelijke smoesjes (container uit China vertraagd en kwaliteitscontrole niet doorgekomen), ook na de maximale 8 weken uitstel niets ontvangen. Je krijgt dan 10% korting op je volgende bestelling, alsof je nog meer meubels zou willen bestellen bij deze oplichtersbende.
Ben mijn geld gaan terugeisen en dan begint het grote negeren. Emails worden niet meer beantwoord en het "bel me terug verzoek" wordt ook genegeerd.
Hans
Helpt niet, dit advies heb je zelf ook niet opgevolgd.Hans1959 schreef:November 2012 meubels bij deze club besteld. Deze zouden Maart 2013 worden geleverd.
Hans
Jolijn,
Mijn eigen advies ontstaan uit ervaringen met deze club opvolgen heb ik dus opgevolgd lijkt mij logisch (of dacht je soms dat ik nog klant was van deze tent?). Advies is aan derden. Volgens mij komt het ervaren voor het advies. Dus ik begrijp je reaktie niet zo.
Hans
Mijn eigen advies ontstaan uit ervaringen met deze club opvolgen heb ik dus opgevolgd lijkt mij logisch (of dacht je soms dat ik nog klant was van deze tent?). Advies is aan derden. Volgens mij komt het ervaren voor het advies. Dus ik begrijp je reaktie niet zo.
Hans
Anderen zijn je voor geweest en hebben hier op dit topic al eerder gewaarschuwd bij Infurn weg te blijven.
Dat heeft jou niet weerhouden toch te bestellen.
Dat heeft jou niet weerhouden toch te bestellen.
Jolijn, ik begrijp niet zo goed waarom je zo reageerd het lijkt wel alsof je me wil wegzetten als dom persoon.
Ik post gewoon mijn ervaring (bestelling was trouwens van november 2012 toen speelde het volgens mij nog niet zo).
Het lijkt me trouwens nuttig om zoveel mogelijk reakties te posten misschien doet men dan wat aan de praktijken van Infurn.
Hans
Ik post gewoon mijn ervaring (bestelling was trouwens van november 2012 toen speelde het volgens mij nog niet zo).
Het lijkt me trouwens nuttig om zoveel mogelijk reakties te posten misschien doet men dan wat aan de praktijken van Infurn.
Hans