tttlocke schreef: ↑07 apr 2020 17:18
Obelix1 schreef: ↑07 apr 2020 16:59
Santo Antão Corona vrij, 0,0 doden geen opname`s. Gewoon Spic en Span ook weer vandaag, al weken lang. Mijn doelstelling is ruim en breed bereikt, mis mijn hond wel in Africa en we kunnen er niet heen.
Stoere praat.
Dat deden er wel meer.
Moesten ze later toch een beetje bijstellen.
Bijstellen? Een beetje? klopt, wordt niet anders gedaan.
Mensen die besmet zijn geweest met het coronavirus en milde klachten hadden, zijn daarna niet automatisch immuun. RIVM-baas Jaap van Dissel zei woensdag in een briefing in de Tweede Kamer dat er een groep is die mogelijk geen immuniteit opbouwt na milde coronaklachten
Heel Nederland dacht van wel, maar moet de realiteit toch bijstellen zegt Jaap. Dus het virus moet eerst goed hebben huis gehouden zodat je op de I.C. komt te liggen, knap je daar van op krijg je het certificaat ,,virus bestendig deel 1,,
Jongens, wat ben ik blij dat op Santo Antào en de andere eilanden de pleuris niet uitbreekt, we willen alleen immuun worden door de vaccinatie. Vandaag alles kalm hier, de regering helpt de mensen in donkere tijden. Electra, water, telecom facturen hoeven niet betaald te worden en de winkels blijven open voor levensbehoeften.
Veel respect voor deze regering die de mensen beschermen voor dit vreselijke virus. En de economie ....ach stond toch op een laag pitje, Kaapverdianen/Afrikanen weten niet beter om te overleven. Ik leer er enorm van in ieder geval, het laat de andere kant van het leven zien.
We zijn hier allemaal solidair aan de ouderen die velen kinderen hebben opgevoed, voor mij en mijn vrouw komt die tijd ook, en dan staan familie en kinderen vanzelfsprekend voor ons klaar.
Ja, culturen verschillen enorm.