Huiskamer
-
Re: Huiskamer
En die zin: " dat iemand meer in zijn eigen kapsel kan staan " ____hilarisch!
Ik heb het uuuren geprobeerd vanmorgen......tis me niét gelukt.
Ik heb het uuuren geprobeerd vanmorgen......tis me niét gelukt.
Moneyman
, Komkommertijd
en Meiklokje
vinden dit leuk
-
Kapper en ook nog bijna huisarts, het kan niet op. Zou ze de alu piramide van het hoofd van de klant halen voordat ze begint te voelen?
Komkommertijd
vindt dit leuk
De Speld meldde een jaar of wat terug dat een therapeut was bestraft omdat hij iemand naast zijn kracht had gezet. Vermakelijk.
Maar de werkelijkheid is soms nog veel vermakelijker, dat blijkt maar weer.
Blokkades in het haar, daar is toch conditioner voor?
Maar de werkelijkheid is soms nog veel vermakelijker, dat blijkt maar weer.
Blokkades in het haar, daar is toch conditioner voor?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Beetje aanstampen misschien?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ik zou in ieder geval niet mijn werkschoenen aan doen. Misschien zijn pantoffels een beter idee?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Gelukkig niet
Jongens , jullie discrimineren ,er is /was Damesvoetbal . Foei
moederslink
vindt dit leuk
-
Staan de damesvoetballers ook in hun eigen kapsel?
Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
Ach dames met een schortje voor is zo ouderwets, toch
-
gosewijn
vindt dit leuk
-
even iets héél anders :
weet je wat ik eigenlijk best wel vies vind.....
op een feestje of aan de bar met zn allen graaien en grabbelen in hetzelfde bakje nootjes, chippies of tegen Sinterklaastijd grabbelen in een uitnodigend bakje kruidnootjes....dat uitgestald staat bij wat voor balie, toonbank dan ook iedereen zit er met zijn ( vieze ? ) vingers aan.
op een feestje of aan de bar met zn allen graaien en grabbelen in hetzelfde bakje nootjes, chippies of tegen Sinterklaastijd grabbelen in een uitnodigend bakje kruidnootjes....dat uitgestald staat bij wat voor balie, toonbank dan ook iedereen zit er met zijn ( vieze ? ) vingers aan.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Griebel grabbel graaien maar! Omdat het graties is
En daar hou je dan zo'n lekker norovirusje aan over....
En daar hou je dan zo'n lekker norovirusje aan over....
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Daarom grabbel ik nooit in zo'n bak met nootjes of snoep... Ik doe ook niet aan de zelfschep of iets dergelijks.
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Tsja.... En hoe doe je dat met deurkrukken, geld, al en die andere zaken waar óók iedereen met z'n vingers aan zit?moederslink schreef: ↑03 sep 2019 23:55even iets héél anders :
Het gaat om iets wat je in je mond stopt, waar iedereen aan heeft kunnen frunniken.Moneyman schreef: ↑04 sep 2019 08:11Tsja.... En hoe doe je dat met deurkrukken, geld, al en die andere zaken waar óók iedereen met z'n vingers aan zit?moederslink schreef: ↑03 sep 2019 23:55even iets héél anders :
Ik vind het ook een vies idee, pak ook nooit zo’n stukje worst of kaas in de supermarkt, brrr.
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
@lowieze en moederslink Jullie stoppen na het aanraken van handscanners, supermarktkarren, liftknopjes, roltrappen, geld enz. dus nooit wat in je mond?
moederslink
vindt dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
Eigenlijk niet nee . Als ik thuis kom van de supermarkt, of uit de bus of trein kom, is het eerste wat ik thuis doe, mijn handen wassen.
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
En als je dan op een feestje verschillende mensen een hand gegeven hebt, moet je dan eerst je handen gaan wassen voordat je een stukje kaas of worst van de schaal pakt?
Te schoon zijn is ook niet goed.
Te schoon zijn is ook niet goed.
Komkommertijd
vindt dit leuk