Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 31188
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt, er zijn flinke moerasgebieden. Dat was ook de reden dat ik om moest lopen: Er werd gewerkt aan natuurherstel. Het is een Natura2000 gebied. Je zou ook eens in Blokzijl en Ossenzijl kunnen kijken. Twee ministadjes, maar toch leuk om een keer te zien.

J. Deltoer
Berichten: 3197
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Jammer. PVV een zeteltje ingeleverd, D66 XL een zeteltje erbij. Gegarandeerd dat een deel van de Nederlandse afgevaardigden in Europa alles zullen doen om de nieuwe Nederlandse regering dwars te zitten.

Wat waren ze trouwens weer blij bij de NOS.

rwolters
Berichten: 1676
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

J. Deltoer schreef:
09 jun 2024 23:21
Jammer. PVV een zeteltje ingeleverd, D66 XL een zeteltje erbij. Gegarandeerd dat een deel van de Nederlandse afgevaardigden in Europa alles zullen doen om de nieuwe Nederlandse regering dwars te zitten.

Wat waren ze trouwens weer blij bij de NOS.

Overigens heeft rechts er slechts 1 zeteltje bijgekregen ondanks dat men denkt dat ze de verkiezingen massaal hebben gewonnen. Pro-EU heeft een hele grote meerderheid in Nederland en in de EU.

En uit jouw tweede zin blijkt dat je totaal geen benul hebt hoe de EU werkt. Het zijn de regeringsleiders en ministers die het beleid bepalen. Het EP mag slechts controleren.

Trouwens wel grappig dat extreemrechts zo bang is voor kleine partijtjes als D66 en Volt. Toch een minderwaardigheidscomplex omdat de intelligente mensen bij die partijen zitten?
Laatst gewijzigd door Radar op 11 jun 2024 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Erthanax
Berichten: 9824
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

rwolters schreef:
10 jun 2024 08:50
J. Deltoer schreef:
09 jun 2024 23:21
Jammer. PVV een zeteltje ingeleverd, D66 XL een zeteltje erbij. Gegarandeerd dat een deel van de Nederlandse afgevaardigden in Europa alles zullen doen om de nieuwe Nederlandse regering dwars te zitten. (…)
(…) En uit jouw tweede zin blijkt dat je totaal geen benul hebt hoe de EU werkt. (…)
Volgens mij weet Deltoer heel goed hoe Europa werkt en blijkt uit die tweede zin vooral dat hij heel goed weet hoe het forum werkt :mrgreen: Verder ben ik het helemaal met u eens.

Erthanax
Berichten: 9824
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het einde is nog niet in zicht, verwacht ik. Later deze regenachtige middag gaat Deltoer vermoedelijk de vruchten van zijn korte bijdrage doorproeven onder het genot van een mooie single malt. Ja, hij weet heel goed hoe dit forum werkt 👌😁

J. Deltoer
Berichten: 3197
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Wat in ieder geval wel klopt is dat ik vandaag nog een mooie single malt ga doorproeven.

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ah, mag ik vragen op welke de keus is gevallen?

J. Deltoer
Berichten: 3197
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Zeker, een fles uit het kleinste whiskygebied van Schotland: Campbeltown. Denkend aan het lied Mull of Kintyre heb ik deze prachtige fles van Glen Scotia soldaat gemaakt.

kuklos
Berichten: 9925
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

@TrosRadar, seriously? Mijn post halen juliie weg, maar de oorzaak wordt slechts wat aangepast en mag blijven staan?

ZeerPrivé
Berichten: 5760
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

kuklos schreef:
11 jun 2024 13:37
@TrosRadar, seriously? Mijn post halen juliie weg, maar de oorzaak wordt slechts wat aangepast en mag blijven staan?
Trouwens wel grappig dat extreemrechts zo bang is voor kleine partijtjes als D66 en Volt. Toch een minderwaardigheidscomplex omdat de intelligente mensen bij die partijen zitten?

Bovenstaande vindt de redactie niet beledigend? Of is de redactie extreem rechts waardoor ze niet in staat zijn om te begrijpen wat er staat?

Erthanax
Berichten: 9824
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Er is flink gebezemd zie ik, waardoor twee reacties van mijn hand elkaar nu opvolgen:
Erthanax schreef:
10 jun 2024 10:43
Volgens mij (…)
Erthanax schreef:
10 jun 2024 13:20
Het einde is nog niet in zicht (…)
Probeer je eens voor te stellen wat digitaal-archeologen hiervan moeten denken, als zij dit uit een forumgrafheuvel blootleggen. Wat is er in die tussenliggende uren gebeurd? Als ze geen idee hebben, komen ze meestal met: “Mogelijk ritueel gebruik.” Dat klopt nog aardig ook, want er is nu inderdaad sprake van een verdwenen forumritueel :mrgreen:

juliomariner
Berichten: 4981
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

kuklos schreef:
11 jun 2024 13:37
@TrosRadar, seriously? Mijn post halen juliie weg, maar de oorzaak wordt slechts wat aangepast en mag blijven staan?
Inderdaad, slaat echt helemaal nergens op. Ook mijn reaactie op die beruchte post van Wolters is weggehaald. Wat voor verschrikkelijk beledigends heb ik daar dan geschreven? Blijkbaar geldt Orwell ook hier. Iedereen is gelijk maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Nu zal ik wel weer voor Calimero worden uitgemaakt door de huis-Lenin.

Cro
Berichten: 2118
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Cro »

Mijn posts zijn ook al weg, en vrij zeker dat ook daar helemaal niets in stond wat niet door de beugel zou kunnen.

juliomariner
Berichten: 4981
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Daar kunt u 100% zeker van zijn, daar stond niets verkeerds in

Radar
Site Admin
Berichten: 5514
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Radar »

We hebben een verwijzing naar nazisme verwijderd. De daarop volgende posts waren daar een directe reactie op. Dus hebben we die ook verwijderd.

Erthanax
Berichten: 9824
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

ZeerPrivé schreef:
11 jun 2024 15:38
Heb ik iets gemist? Is de Avrotros al gefuseerd met de EO?

Misschien heeft de melder het lef of zich even voor te stellen? Zo niet, trek ik de conclusie dat je van links komt, die zijn doorgaans niet zo heldhaftig.
Ik ben een overtuigd anarcho-communist en maak ernstig bezwaar tegen die conclusie, die geen enkele grond vindt in mijn eigen meldingmeldingsgedrag.

Laten we het liever over leuke dingen hebben — marmotten bijvoorbeeld :mrgreen:

kuklos
Berichten: 9925
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Radar schreef:
11 jun 2024 15:53
We hebben een verwijzing naar nazisme verwijderd. De daarop volgende posts waren daar een directe reactie op. Dus hebben we die ook verwijderd.
Nee, de reacties daarop waren een reactie op het gehele comment. Jullie verwijderen dus de reacties op een geheel comment, maar laten de oorzaak staan. Waarom zo selectief?

juliomariner
Berichten: 4981
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Een anders denkende dom of niet intelligent noemen wordt hier blijkbaar gezien als respectvol discussiëren.

Moneyman
Berichten: 30434
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Erthanax schreef:
11 jun 2024 16:22
Laten we het liever over leuke dingen hebben — marmotten bijvoorbeeld :mrgreen:
Strak plan. Heb ik me vandaag kostelijk mee (of beter: om) vermaakt.

Thijs124
Berichten: 908
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Max Verstappen had ook al mot met de bosmarmotten in Montreal

Plaats reactie