LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Durion
Re: Durion
Dag bezuinigende forumlezers!
Een mondelinge overeenkomst is bindend. Je geeft aan de telefoon je giro- of banknummer, je geboortedatum en 8x antwoord op de vragen die medewerkers van durion, gecontroleerd door de toezichthouder op de energiemarkt (DTE), waarna ze vragen of u met alles akkoord gaat.
Vervolgens weet u dat u in de periode van 7 werkdagen - staat in het script - vanaf het moment dat de bevestiging binnen komt kun annuleren: uw wettelijk recht. Na die zeven dagen is het: geen bericht, goed bericht en maakt durion de korting in orde.
U hebt de garantie alles door te lezen, wij nederlanders beslissen graag zorgvuldig op basis van tastbare gegevens. Die hebt u, doet u niets dan blijft u bij uw mondeling akkoord. En zeggen dat je die per ongeluk thuis hebt gekregen is een beetje tekort doen aan het werk van de callcenter medewerkers - die vrijwel allemaal niet op provisie basis werken - en aan het controlerende werk van de DTE, die op komt voor de consumentenbelangen. Maar als u het op uw eigen manier liever doet, steek daar dan alstublieft uw tijd in en bedank voor het telefoontje
groeten - wouter (ik heb voor 90% erg vriendelijke gesprekken, de overige 10% zegt geen behoefte te hebben aan het gesprek. Zo kan het ook)
Een mondelinge overeenkomst is bindend. Je geeft aan de telefoon je giro- of banknummer, je geboortedatum en 8x antwoord op de vragen die medewerkers van durion, gecontroleerd door de toezichthouder op de energiemarkt (DTE), waarna ze vragen of u met alles akkoord gaat.
Vervolgens weet u dat u in de periode van 7 werkdagen - staat in het script - vanaf het moment dat de bevestiging binnen komt kun annuleren: uw wettelijk recht. Na die zeven dagen is het: geen bericht, goed bericht en maakt durion de korting in orde.
U hebt de garantie alles door te lezen, wij nederlanders beslissen graag zorgvuldig op basis van tastbare gegevens. Die hebt u, doet u niets dan blijft u bij uw mondeling akkoord. En zeggen dat je die per ongeluk thuis hebt gekregen is een beetje tekort doen aan het werk van de callcenter medewerkers - die vrijwel allemaal niet op provisie basis werken - en aan het controlerende werk van de DTE, die op komt voor de consumentenbelangen. Maar als u het op uw eigen manier liever doet, steek daar dan alstublieft uw tijd in en bedank voor het telefoontje
groeten - wouter (ik heb voor 90% erg vriendelijke gesprekken, de overige 10% zegt geen behoefte te hebben aan het gesprek. Zo kan het ook)
hallo ja ook wij zitten met een probleem na eerst twee jaar bakkeleien met nuon over een jaarafrekening vonden we het geweldig om over te stappen naar essent ik heb mezelf op het postkantoor daarvoor netjes aangemeld en kreeg nog een mooi handoekenpakket ook.het kon een maand of twee drie duren voor het omgezet werdt .
ondertussen werd ook mn vriend gebeld door ja durion dezelfde week kregen we ionformatie thuisgestuurt en een week erna werd er bij mn vriend 10euro administratiekosten afgeschreven.erg vreemd punt 1 omdat het huis en dus ook de energie op mn naaam staat en punt twee ik nergens opdracht toe heb gegeven of heb getekent omdat ik dat bij essent heb gedaan nu wordt er dus maandelijks door durion afgeschreven op mn vriends rekening en ook naam .nau is mijn vraag kan dit zomaar ik ben toch huurder van dit huis en ik beslis toch over dit soort dingen hoe kunnen ze nu zonder mijn hantekening of toestemming dit zomaar doen?
ik hoop dat jullie antweoord op mn vraag hebben zodat ik weet welke stappen we kunnen ondernemen heb weinig zin om ook met durion nog eens te gaan bakkeleien groeten moontje
ondertussen werd ook mn vriend gebeld door ja durion dezelfde week kregen we ionformatie thuisgestuurt en een week erna werd er bij mn vriend 10euro administratiekosten afgeschreven.erg vreemd punt 1 omdat het huis en dus ook de energie op mn naaam staat en punt twee ik nergens opdracht toe heb gegeven of heb getekent omdat ik dat bij essent heb gedaan nu wordt er dus maandelijks door durion afgeschreven op mn vriends rekening en ook naam .nau is mijn vraag kan dit zomaar ik ben toch huurder van dit huis en ik beslis toch over dit soort dingen hoe kunnen ze nu zonder mijn hantekening of toestemming dit zomaar doen?
ik hoop dat jullie antweoord op mn vraag hebben zodat ik weet welke stappen we kunnen ondernemen heb weinig zin om ook met durion nog eens te gaan bakkeleien groeten moontje
De ex van mijn vriendin heeft vlak voor de scheiding contact met durion gehad. Prompt verschijnen er ekeningen naast die van Essent. Vervolgens is mijn vriendin verhuisd en krijgt weer de stroom van Essent en tevens schrijft Durion geld af. Ze heeft geschreven en gebeld, maar Durion gaat rustig verder met geld afschrijven. De bank ingelicht. Nu kan Durion geen geld meer voor niet geleverde diensten incasseren. Durion maakt op deze manier geweldige winsten: 100%, alleen maar afschrijven. Hoeveel vooral oudere mensen hebben geen internet en denken: het zal wel goed zijn, ik zal het wel niet begrijpen. Ook ik zie nu pas via Internet wat er gebeurt, dit is niet meer een foutje dat toevallig mijn vriendin overkomt. Volgens mij weten die onderbetaalde mensen van die call centers niet wat er gebeurt. Als die horen: als u ergens goedkopere stroom kunt krijgen, krijgt u geld terug. Klinkt goed, maar zeggen en doen zijn er twee. Papier is geduldig. Je krijgt niet eens geld terug van stroom die niet gelverd is. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt. Je gelooft natuurlijk de hand die je voedt, helaas boeven beloven ook van alles. De feiten liegen niet, ik hoop dat veel klanten de streken van Durion aan de kaak stellen
Je vriendin heeft een contract lopen met durion voor 1 of misschien zelfs 2 jaar. De energieleverancier, in dit geval Durion, verhuisd mee door geheel Nederland. Dat betekent dat een contract niet opeens stopt bij verhuizen. In principe is het gemakkelijker om het verbruik gedeelte met Essent te verbreken omdat u daar geen contract mee hebt lopen. Maar dat moet u zelf beslissen natuurlijk. Succes in iedergeval!
Hoe kom je ooit weer van durion af is mijn vraag...
Ze reageren niet op telefoongesprekken ,want diegene die er achter zit weet nooit wat.Zelf reageren ze niet op aangetekende briefen.
Dit gaat zoal een jaar haast en we worden er zo langzamerhand hopeloos van....
Ze reageren niet op telefoongesprekken ,want diegene die er achter zit weet nooit wat.Zelf reageren ze niet op aangetekende briefen.
Dit gaat zoal een jaar haast en we worden er zo langzamerhand hopeloos van....
Okee, nu zal ik mijn verhaal eens vertellen. Ik ben namelijk een callcenteragent voor Durion. Ik ben dus degene die mensen thuis belt! (En ik ben zelf ook lid van Durion.) Ten eerste mogen callcenteragents niet zonder toestemming van een particulier zomaar iets toesturen. We moeten duidelijk vermelden dat het om de voorwaarden en een contract gaat. We moeten ook zeggen dat mensen 7 werkdagen de tijd hebben om te reageren anders worden ze lid.
Met andere woorden, we zijn verplicht de voorwaarden voor te lezen en na elke voorwaarde zijn we verplicht een akkoord te krijgen van de particulier aan de telefoon. Er moet dus 10x JA gezegd worden. We vragen om een geboortedatum en een bankrekening nummer! Dus mensen weten wat ze aangaan en weten dat ze alsnog 9 dagen hebben om ons te bellen om het af te zeggen. Ik ben zeer vriendelijk en als mensen niet willen dan willen ze niet. Het is een vrijblijvende aanbod dat ik doe aan de telefoon. Zowiezo, als ik een oudere dame/heer aan de telefoon krijg dan sluit ik zowiezo niks af want deze mensen begrijpen er niks van. Dus die sla ik over!
En wat Durion zegt is waar! U bespaard meer dan 15% want dat staat zwart op wit! En u bent ook goedkoper uit! Ik bespaar behoorlijk wat bij Durion! Ik ben zeer tevreden over Durion en ik heb nog geen problemen gehad.
Met andere woorden, we zijn verplicht de voorwaarden voor te lezen en na elke voorwaarde zijn we verplicht een akkoord te krijgen van de particulier aan de telefoon. Er moet dus 10x JA gezegd worden. We vragen om een geboortedatum en een bankrekening nummer! Dus mensen weten wat ze aangaan en weten dat ze alsnog 9 dagen hebben om ons te bellen om het af te zeggen. Ik ben zeer vriendelijk en als mensen niet willen dan willen ze niet. Het is een vrijblijvende aanbod dat ik doe aan de telefoon. Zowiezo, als ik een oudere dame/heer aan de telefoon krijg dan sluit ik zowiezo niks af want deze mensen begrijpen er niks van. Dus die sla ik over!
En wat Durion zegt is waar! U bespaard meer dan 15% want dat staat zwart op wit! En u bent ook goedkoper uit! Ik bespaar behoorlijk wat bij Durion! Ik ben zeer tevreden over Durion en ik heb nog geen problemen gehad.
Ik zit sedert november 2003 ongewilt bij Durion, dat heb je als je de afschrijvingen niet waarneemt. Die positieve callcenter medewerkers van
hierboven zijn waarschijnlijk onderdeel van die groep die moet zeggen " Sorry ik kan niets voor u doen anders dan uw vragen naar het hoofdkantoor doorgeven" waarna je vervolgens NIETS meer hoort.
Ik had binnen de afkoel periode afgezegd omdat bleek dat ik er bijna niets op vooruit zou gaan, dus waarom al die moeite doen.
Vervolgens heb ik mij daarna nog twee keer telefonisch opgezegt
(ik verdom het om er geld in te steken met aangetekende brieven)
Na dat er over een periode van 4 maanden geen afschrijvingen hadden plaats gevonden kreeg ik ineens een briefje van Interum Justitia (u kent ze wel). Zij waren echt welwillend en besloten na mijn telefoontje om contact op te nemen met Durion (waar zij natuurlijk ook geen antwoord kregen)
Belangrijk advies Contact ALTIJD het incasso bureau en leg uw situatie uit.
Vervolgens heb ik mij nu weer aangemeld bij Eneco en kreeg ik na 8 mailtjes zowaar een telefoontje van Durion of ik geen lid wilde blijven en zo niet dat zij wel wilde meewerken met mijn overgang.
Hoe stom kan je zijn.
De achterstanden heb ik nu reeds voldaan omdat de periode te ver gaat om dit achteraf nog met een andere te verrekenen maar de incasso kosten verdom ik te betalen. Ben benieuwd hoever ze daarvoor zullen gaan.
gr P
hierboven zijn waarschijnlijk onderdeel van die groep die moet zeggen " Sorry ik kan niets voor u doen anders dan uw vragen naar het hoofdkantoor doorgeven" waarna je vervolgens NIETS meer hoort.
Ik had binnen de afkoel periode afgezegd omdat bleek dat ik er bijna niets op vooruit zou gaan, dus waarom al die moeite doen.
Vervolgens heb ik mij daarna nog twee keer telefonisch opgezegt
(ik verdom het om er geld in te steken met aangetekende brieven)
Na dat er over een periode van 4 maanden geen afschrijvingen hadden plaats gevonden kreeg ik ineens een briefje van Interum Justitia (u kent ze wel). Zij waren echt welwillend en besloten na mijn telefoontje om contact op te nemen met Durion (waar zij natuurlijk ook geen antwoord kregen)
Belangrijk advies Contact ALTIJD het incasso bureau en leg uw situatie uit.
Vervolgens heb ik mij nu weer aangemeld bij Eneco en kreeg ik na 8 mailtjes zowaar een telefoontje van Durion of ik geen lid wilde blijven en zo niet dat zij wel wilde meewerken met mijn overgang.
Hoe stom kan je zijn.
De achterstanden heb ik nu reeds voldaan omdat de periode te ver gaat om dit achteraf nog met een andere te verrekenen maar de incasso kosten verdom ik te betalen. Ben benieuwd hoever ze daarvoor zullen gaan.
gr P
Ik ben dus duidelijk niet de enige met problemen met Durion. Ik heb nooit nergens een handtekening gezet en ik werd aan de telefoon ronduit associaal behandeld. Ik heb het nu via email geprobeerd en hoop dat ik nu zonder problemen terug kan naar mijn vertrouwde Essent! Ik vind het wel een beetje eng dat zoiets mogelijk is.
ik wil nog even reageren op het verhaal van deze callcentre medewerker.
Ik betaalde bij Essent 0,00 euro per maand, omdat ik erg weinig stroom verbruik werd dat op de een of andere manier kwijtgescholden. (heb ik zwart op wit) Nu betaal ik 17,86!!!!!! Niet echt goedkoper dus. Verder vraag ik me af of je het niet een beetje raar vind dat zoveel mensen hetzelfde probleem hebben.
Ik betaalde bij Essent 0,00 euro per maand, omdat ik erg weinig stroom verbruik werd dat op de een of andere manier kwijtgescholden. (heb ik zwart op wit) Nu betaal ik 17,86!!!!!! Niet echt goedkoper dus. Verder vraag ik me af of je het niet een beetje raar vind dat zoveel mensen hetzelfde probleem hebben.
Ik ben ook gebeld door the Callgirls van Durion, deze dames (en wellicht ook heren) worden betaald obv de contracten welke ze afsluiten. De kans wordt dus groot dat de integriteit ver te zoeken is. Ik ben vanavond ook gebeld en in mijn geval werd er heel duidelijk aangegeven dat het gesprek wordt opgenomen en geldt als bindende overeenkomst (obv mondelinge overeenkomst). Beetje stupid als je dat niet door hebt.
Let dus een beetje op als je gebeld wordt !!
p.s. Ik neem zowel stroom als gas af van Durion. (scheelt echt !)
Ben gebeld door Durion. Als vaste klant van NUON was ik geselecteerd om een korting te krijgen van maar liefst 17% op mijn energienota. NUON boodt dit alleen voor haar vast klanten aan.
Op mijn antwoord dat ik alleen schriftelijk een overeenkomst aanga met de volledige contractvoorwaarden aanwezig werd ik verwezen naar de website van Durion. (We zijn zo goedkoop omdat we geen mailingen sturen!).
Ik heb vervolgens het gesprek afgebroken en contact opgenomen met NUON over deze vreemde afspraken tussen Durion en NUON. U begrijpt het allang; Er is geen overeenkomst, men pakt het vaste voedingsgebied van NUON en belt lukraak in de hoop slachtoffers te maken. De medewerker van NUON was zelfs zo eerlijk om te zeggen dat de overstap mogelijk een klein voordeel zal opleveren maar dan in de orde van twee tientjes op jaarbasis.
Kijk, met zo'n antwoord maak ik de keuze om bij diegene te blijven die eerlijk opereert.
Ik was weer stomverbaasd toen Durion mij vanochtend opnieuw belde en vroeg of ik al een besluit had genomen. Toen ik de dame in kwestie confronteerde met de reactie van NUON gaf ze doodleuk terug: "ach ja, het zijn concurenten en die hebben hun eigen verhaal". Vervolgens werd de verbinding verbroken.
Is er geen mogelijkheid om aangifte te doen tegen dergelijke praktijken? Ik ben voorgelogen om mij tot een contract te bewegen. Ik schat in dat dit contract niet bengt wat men beloofd en dat de voorwaarden van dit contract dus geen korting van 17% gaan opleveren. Ik ben hier zeer verontwaardigd over!
Dit is juridisch toch in ieder geval flessetrekkerij of zelfs bedrog??
Op mijn antwoord dat ik alleen schriftelijk een overeenkomst aanga met de volledige contractvoorwaarden aanwezig werd ik verwezen naar de website van Durion. (We zijn zo goedkoop omdat we geen mailingen sturen!).
Ik heb vervolgens het gesprek afgebroken en contact opgenomen met NUON over deze vreemde afspraken tussen Durion en NUON. U begrijpt het allang; Er is geen overeenkomst, men pakt het vaste voedingsgebied van NUON en belt lukraak in de hoop slachtoffers te maken. De medewerker van NUON was zelfs zo eerlijk om te zeggen dat de overstap mogelijk een klein voordeel zal opleveren maar dan in de orde van twee tientjes op jaarbasis.
Kijk, met zo'n antwoord maak ik de keuze om bij diegene te blijven die eerlijk opereert.
Ik was weer stomverbaasd toen Durion mij vanochtend opnieuw belde en vroeg of ik al een besluit had genomen. Toen ik de dame in kwestie confronteerde met de reactie van NUON gaf ze doodleuk terug: "ach ja, het zijn concurenten en die hebben hun eigen verhaal". Vervolgens werd de verbinding verbroken.
Is er geen mogelijkheid om aangifte te doen tegen dergelijke praktijken? Ik ben voorgelogen om mij tot een contract te bewegen. Ik schat in dat dit contract niet bengt wat men beloofd en dat de voorwaarden van dit contract dus geen korting van 17% gaan opleveren. Ik ben hier zeer verontwaardigd over!
Dit is juridisch toch in ieder geval flessetrekkerij of zelfs bedrog??
Ik ben afgelopen zaterdag door Durion gebeld met de vraag of we 17% minder wilden betalen voor onze energierekening. Daar staan we natuurlijk wel voor open, maar de agressieve manier waarop dit gebeurde staat mij niet aan. Meerdere keren werd gezegd dat ze de overeenkomst met de post gaan opsturen waarna we nog enkele dagen de tijd hadden om e.e.a. te blokkeren. Ik heb ook meerdere keren gezegd dat ik niet via de telefoon van energieleverancier ga wisselen. Wel de toezegging gedaan om op durion.nl te kijken naar wat ze te bieden hadden. Direct van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook de diverse forums eens na te lopen en zie hier, daar word ik niet vrolijk van. Durion zou later deze week terugbellen, maar mijn antwoord is al klaar: GEEN INTERESSE! Nu maar afwachten of ze niet in de tussentijd al een overeenkomst gestuurd hebben. Wat ik mij wel afvraag is hoe men aan het bankrekeningnummer komt om automatisch geld te incasseren? Dit ga je toch niet over de telefoon geven?
Ook ik ben gebeld door een medewerkster van Durion, een zeer snel pratende dame, dat zal wel bij de overrompelingstactiek van het bedrijf horen. De vraagstelling is wel zodanig dat je wel haast niet anders kan dan 10x ja zeggen. Ook had ik meteen al gezegd dat ik NIET wilde overstappen en mij werd uitdrukkelijk verzekerd dat dit ook niet zou gebeuren, wél dus! Pure misleiding! Ik vind de benaderingswijze agressief. Ik heb inmiddels de dag erna een mailtje gestuurd dat ik er vanaf wil zien, de dag daarna kreeg ik antwoord met het verzoek om adresgegevens (die was ik vergeten), en twee dagen daarna kreeg ik een mailtje dat het bij de betreffende afdeling was neergelegd. Voor de zekerheid heb ik ook nog een brief geschreven. En nu maar hopen dat het alsnog weer goed komt. Ik blijf ze nu achter de vodden zitten, net zolang tot het weer ongedaan is gemaakt. Dit is geen manier om klanten te werven.
Mijn vriendin heeft grote problemen met durion. Haar ex heeft ooit contact gehad met durion. Zij krijgt rekeningen van durion op haar oude adres en nieuwe adres. Er wordt echter helemaal geen stroom geleverd door durion, maar door essent. De automatische overschrijvingen (hoe dat kan terwijl zij zelf nooit contact heeft gehad met durion) heeft zij ingetrokken, maar al het geld dat al afgeschreven is krijgt zij volgens de klanten service niet terug. Bij de klantenservice ligt de aantekening: mevrouw wordt niet uitbetaald. mevrouw zelf weet van niets, kent ook de argumentatie achter deze weigering niet. Alle contacten, telefonisch (u wordt teruggebeld, niet dus), schriftelijk, email: geen respons. Het lijkt pure oplichting, gebruik maken van gebrek aan kennis over bedrijven als durion en hun manier van geld incasseren voor niet geleverde diensten en vervolgens net doen of je gek bent. De meeste mensen haken af, denk ik vooral ouderen.
frits wuinter
frits wuinter
Ook wij hebben enorm veel problemen met Durion. Eerder al eens een heel verhaal op deze site gezet, en ook benaderd door Radar, al zochten zij toen mensen voor in de studio i.v.m. de manier van het afsluiten van contracten. In het kort: wij hadden keurig opgezegd via Cogas, hebben bewijzen dat zij dat op tijd hebben gedaan, maar Durion draaide het weer terug en toen bleken we ineens weer aan Durion vast te zitten. Halve maand april Cogas, en de andere helft van april tot heden wederom Durion! En niemand die daar wat aan kon veranderen…… Hebben maar een halve maand betaald, en daar draait het nu om (het zou dan om euro 24 moeten gaan, maar vreemd genoeg vergeten ze het al betaalde voor die maand en eisen gewoon het maandbedrag!). Overigens nog nooit een jaarafrekening ontvangen, dus we weten niet of we genoeg, te weinig of teveel aan Durion betalen. Durion geeft al die tijd geen thuis.......
In ieder geval zijn wij nu in het laatste stadium met Intrum Justitia beland: de laatste 'dreigingen': binnen 3 dagen betalen, anders worden we afgesloten. Nogmaals geprobeerd telefonisch contact op te nemen met Durion, en wat schetst mijn verbazing: ik werd direct doorgeschakeld en .... kreeg een werknemer van Intrum Justitia aan de telefoon!!! Zij ondersteunen Durion. Eindelijk! Het is daar een enorme puinhoop, dus het werd tijd dat daar eens orde op zaken wordt gesteld (hopelijk werkt het??!!).
Hij raadde mij aan om per direct mijn dossier op de fax naar Intrum Justitia te zetten, (ik had het al tot 2x toe per post verstuurd, maar nooit wat van I.J. gehoord, en via emails naar Durion alleen de standaardemail van Durion), w.o. email-uitwisseling met Cogas en Durion en de afrekening van Cogas. In een van de emails van Cogas staat ook zwart op wit dat Durion aan Cogas heeft toegezegd om ons niet te belasten voor de halve maand april. Nu nog niets gehoord, maar hopelijk wordt het probleem nu voor eens en voor altijd verholpen. Wat zullen wij blij zijn als het eind maart 2005 is, eindelijk verlost van Durion!!!!
In ieder geval zijn wij nu in het laatste stadium met Intrum Justitia beland: de laatste 'dreigingen': binnen 3 dagen betalen, anders worden we afgesloten. Nogmaals geprobeerd telefonisch contact op te nemen met Durion, en wat schetst mijn verbazing: ik werd direct doorgeschakeld en .... kreeg een werknemer van Intrum Justitia aan de telefoon!!! Zij ondersteunen Durion. Eindelijk! Het is daar een enorme puinhoop, dus het werd tijd dat daar eens orde op zaken wordt gesteld (hopelijk werkt het??!!).
Hij raadde mij aan om per direct mijn dossier op de fax naar Intrum Justitia te zetten, (ik had het al tot 2x toe per post verstuurd, maar nooit wat van I.J. gehoord, en via emails naar Durion alleen de standaardemail van Durion), w.o. email-uitwisseling met Cogas en Durion en de afrekening van Cogas. In een van de emails van Cogas staat ook zwart op wit dat Durion aan Cogas heeft toegezegd om ons niet te belasten voor de halve maand april. Nu nog niets gehoord, maar hopelijk wordt het probleem nu voor eens en voor altijd verholpen. Wat zullen wij blij zijn als het eind maart 2005 is, eindelijk verlost van Durion!!!!
Ja ook wij (ik) had ja gezegd na een vrolijke juffr aan de lijn gehad te hebben. Hebben dit een jaar gehad konden nu omswitchen en heb hun afgeblazen.
"ja mevr. alles is geregeld en vanaf nu bent u niet meer lid bij ons."
Helaas dromen zijn bedrog. Heb nu brief met contract waarop je ook kunt kiezen voor 1 of 2 jaar gekregen... Nou ja zeg is bij hun ook nee=ja
Ik dacht dat ik ervan af zou zijn..Maar we zullen weer eens in de telefoon klimmen.. [/b]
"ja mevr. alles is geregeld en vanaf nu bent u niet meer lid bij ons."
Helaas dromen zijn bedrog. Heb nu brief met contract waarop je ook kunt kiezen voor 1 of 2 jaar gekregen... Nou ja zeg is bij hun ook nee=ja
Ik dacht dat ik ervan af zou zijn..Maar we zullen weer eens in de telefoon klimmen.. [/b]
ook ik ben gebeld dinsdag 7dec en heb toe gezegt maar ik twijfelde dus daarom vraag ik wat is dit en is dit tevertrouwen?
ik moet de brief nog krijgen dus ik heb nog tijd om het uit tezoeken.dus wie helpt me hiermee.is dit echt?
ik moet de brief nog krijgen dus ik heb nog tijd om het uit tezoeken.dus wie helpt me hiermee.is dit echt?
Stroom en gas zijn goedkoper bij Durion. En na 1 januari 2005 blijft dit zo heb ik mij laten vertellen. Bedrijven worden gecontroleerd door de DTE om te controleren of de gemaakte afspraken met de klant na worden gekomen. Je betaalt gewoon minder.
Ook wij hebben de eer gehad een dame van DURION telefonisch te hebben gesproken. Het verhaal dat ze namens Essent belde klopt al niet. Daarna hadden we nog wat vragen waarna de beldame boos de telefoon neer legde met de opmerking dat wij geen geld wilden besparen. En dat terwijl we alleen nog maar in de fase van nieuwsgierigheid zaten en vragen hadden over de garantie van groenen stroom. Mijn vrouw mocht niet eens uitpraten aan de telefoon. Wat een schofterige manier van klanten benaderen zeg.
Jhv
Jhv
reactie op xaico:
DTe controleert op redelijkheid. Dat wil nog niet zeggen dat je dan een lager tarief hebt of houdt......
Overigens zou ik mij flink belazerd voelen als blijkt dat er van zogenaamde 20% korting niets, maar dan ook niets overblijft... (wat het geval is na 1 januari 2005.)
A
DTe controleert op redelijkheid. Dat wil nog niet zeggen dat je dan een lager tarief hebt of houdt......
Overigens zou ik mij flink belazerd voelen als blijkt dat er van zogenaamde 20% korting niets, maar dan ook niets overblijft... (wat het geval is na 1 januari 2005.)
A