LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

als je een kat neemt om deze vervolgens binnen te houden
dan is dit een belachelijke zaak.

Een kat moet zich zelf kunnen zijn,en dus naar buiten kunnen wanneer hij/zij dat wenst.
je moet niet zo egoistisch zijn om een dier het natuurlijke gedrag af te nemen.
dan moet je gewoon geen dier nemen.

wanneer je buren bij je klagen dat de kat in hun tuin poept,dan zou je er over kunnen denken om de buren een reigerverjager kado te geven

dit is een sproeier met een detectie oog,welke een waterstraal spuit richting een beweging in de tuin.

na enkele keren belaagd te zijn door de waterstraal zal de kat deze tuin mijdden

dit zou je ook kunnen toepassen in speeltuinen e.d.


oh ja ik heb zelf geen katten

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Nou Gina,

Ik woon in een dorpje genaamd Rotterdam, enige veldjes hier zijn speelveldjes voor kinderen. Leuk wildrooster waar de honden overheenlopen of ze er niet zijn, alleen een dwergpincher zou zijn pootje bezeren misschien.

Hier laten enkele malloten wel hun hond los over straat, misschien een verschil met de grote stad waar jij woont, maar ik denk het niet... Dat de politie de tijd heeft om te controleren of de honden wel aangelijnd zijn toont dat ze het niet echt druk hebben. Begrijp me niet verkeerd, dat is juist goed...

En speciale veldjes waar de hond mag loslopen... als er hier al een veldje is dan zit er niet eens een hekje omheen, lekker loslopen dan... als een schlemiel zijn slecht luisterende Rotweiler uitlaat is het altijd maar hopen dat er geen kind langsloopt die hij ineens ziet als flostoy.

Gesnopen wijsneus?
Een kat moet zich zelf kunnen zijn,en dus naar buiten kunnen wanneer hij/zij dat wenst.
Waarom moet een kat dat? En waarom een hond niet wanneer hij dat wil? En je kinderen? Wanneer die naar buiten willen moet dat kunnen? Om 3 uur snachts ook? Wat een onzin, een kat is een huisdier, let op het woord huis...

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

En wie is nu eigenlijk wie hier want ik zie gast en gast en gast
makkelijk om je eigen zo te verschuilen
Ach, de ene keer bedien jij je van de naam vies en nu weer gina en weet ik veel hoeveel verschillende namen je nog gebruikt. En steeds ook als gast-gebruiker.
Dus wat is het verschil???

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet....... :lol:

En ja hoor, ineens zijn er geen "zichzelf uitlatende honden" meer en natuurlijk wijst het vingertje weer naar de kat en zijn/haar eigenaar.
Veel (DUS NIET ALLEMAAL) hondeneigenaren reageren gewoon asociaal als het om het schijtgedrag van hun hond gaat.

Niet voor niets staat hondenpoep in de top 10 van ergernissen van Nederland (behalve dan in dat gehucht waar gina vies woont) :lol:

joukje

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door joukje »

hond poept op eigen erf en natuurlijk ruimen wij dat zsm op.
hond poept achter kinderen spelen meestal voor of in de speeltuin.
achter spuiten we de tegels ook geregeld schoon met hoge druk.
er is ook gras.

en dat er nog nooit een dooie is gevallen door katten en wel door honden slaat nergens op wat ik schreef.

dus jij vind het goed dat een kat zijn beurt afwacht dat als de kids de zanbak nog maar met 1 been eruit zijn dat hij er dan al in wil om te poepen.???

tuurlijk moet je de eigenaars er op aanspreken maar heb je dat zelf wel eens gedaan????
werkt hier niet!
en ze geven je ook niet een reiger water spuiter kado.
en er zit maar een klein beetje stroom op als je dat boven een schutting doet.
hoe moet het dan met al die koeien en paarden ect.

joukje

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door joukje »

en omdat iedereen zich ergert aan honde poep doet de mijne het dus in de achter tuin waar het daarna in de kliko verdwijnt.

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Michellangelo »

en dat er nog nooit een dooie is gevallen door katten en wel door honden slaat nergens op wat ik schreef.
Was ook alleen een vaststelling, niet een reactie op jou... buiten dat de meeste hondenslachtoffers het slachtoffer worden door honden die los lopen ;)

GINA

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door GINA »

Gast 10.00
Ik ben Gina en blijf Gina,
Waarom zou ik een andere naam aannemen?
Maar zoals de waard is zo vertrouwd hij zijn gasten .
Of ben je een zij
En Angelo in s-Hertogenbosch is het ook niet slecht wonen
Alleen overlast van katten
En verder ga ik er niet meer op in
Hou DOE

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

En Angelo in s-Hertogenbosch is het ook niet slecht wonen
Alleen overlast van katten
Ik kom ook regelmatig in Den Bosch. Echt wel dat er op veel plekken hondenstront ligt. Je moet nu niet net doen alsof Den Bosch een uitzondering is, zelfs het staionsplein moet regelmatig schoongeveegd worden van junkies. Een kat zie ik er nauwelijks. Dus je overdrijft een beetje erg veel, Gina!!

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

En Angelo in s-Hertogenbosch is het ook niet slecht wonen
Alleen overlast van katten
Wat een schijnheilige troela.....laatst nog een vrij grote "mop" in het straatje naast V&D richting Pieter van Osch, platenzaak en uitgesmeerde stront voor Van Haren schoenen en beide liggen toch in het drukke winkelgebied. Zelfs op het stationsplein bij Burgerking een lekkere "mop". Ook al eens bijna in een hoop getrapt bij uitgang[ingang] WC Heuvelpoort.
Je wilt me toch niet vertellen dat het buiten het centrum van Den Bosch beter is? Je klets nu maar wat raak, Gina!!!

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Toch is is het in den Bosch wel leuk 8)
maar dat is een andere topic :D

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Katten zijn beesten, honden zijn beesten en mensen zijn nog erger.
Op naar volgende 20 pagina's.

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Leuk zeg, RADAR haalt een woord weg, alleen niet overal zie o.a. bericht Michellangelo 20 januari. Het woord wordt wel en ook niet weggehaald. Ook dwergpinscher blijft staan. Streper weet waarschijnlijk niet wat dit voor een dier/ras is.

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Bericht 19.43 uur kan weer weg want hond wordt weer vermeld. Dank U.

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Geplaatst op 21 Jan 2005 19:19 door Gast


----------------------------

Katten zijn beesten, honden zijn beesten en mensen zijn nog erger.
Op naar volgende 20 pagina's.
Helemaal mee eens....

kattekop

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door kattekop »

ja hallo
het ging over belasting voor katten
van mij mag het
en mensen die hun kat buiten de deur zetten
ik hoop dat heel jullie tuin onder gescheten word door honden
weet je ook eens wat het is

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 21 Jan 2005 20:21 door kattekop


--------------------------------------------------------------------------------

ja hallo
het ging over belasting voor katten
JA HALLO, JA HALLO.......Dáár gaat het nu juist NIET over!!!
Het onderwerp (zie topicnaam) is: Handtekeningenaktie VOOR kattenoverlast!!! Dus wat mauw je nu?

kattekop

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door kattekop »

nou en ,ik maak er belasting van gast gast gast
welke gast is dit weer?
o hondekop!

ultrafox
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 jan 2004 12:23

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door ultrafox »

Ach, wat maakt het als elke nacht een kat in je duivenhok inbreekt en er 4 of 5 duiven dood of verminkt puur voor de lol.
Nou ik kan je 1 ding zeggen die ene kat doet dat dus niet meer en mijn duiven zijn voorlopig weer veilig.
En roep niet dat ik de klep beter moet sluiten want een kat is veel te slim en vindt toch weer een manier om binnen te komen.

Hondenbelasting kennen we allemaal maar van kattenbelasting heb ik nog nooit gehoord.
Enig idee hoeveel katten er s'nachts buiten rondlopen en hoeveel schade ze aanrichten aan flora en fauna.
Elke katteneigenaar heeft het wel een keer meegemaakt dat zijn of haar lief onschuldig poesje een muis of vogeltje mee naar huis bracht voor het baasjes ontbijt.
Dus wanneer krijgen we vanuit politiek Den Haag hier eens een oplossing voor of is de kat ineens een beschermde diersoort geworden die s'nachts andere diersoorten op het lijstje van uitgestorve diersoorten zet.

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Ach, ik heb meer last van duiven die alles onder kakken dan van katten. Dat ze muizen en ander gespuis eten was toch allang bekend? Overigens dezelfde muizen die van jouw spouwmuurtje een gatenkaasje maken ;)

Wat minder duiven, ik maal er niet om, als men de duiven zo nodig wil beschermen nemen ze ze binnen in huis toch? En wat betreft duivenmelkers, die laten hun duiven toch ook overal kakken terwijl de melkers wachten op de terugkomst van hun geliefde gevederde vriendjes? Als dan een kat ze onderweg te pakken krijgt is dat toch de schuld van de melker? Die laat ze bewust vrij....

Goh, het is best wel gemakkelijk om zo te reageren, ik lijk de topic-opener en zijn vriendjes wel :)

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 23 Jan 2005 18:43 door kattekop


--------------------------------------------------------------------------------

nou en ,ik maak er belasting van gast gast gast
welke gast is dit weer?
o hondekop!
Jij maakt helemaal niks!
Het onderwerp is bij aanvang bepaald door de topicstarter. Maar misschien is dat iets teveel voor die grijze massa van je om te verwerken. Geeft niks. Zien we hier wel meer..... :lol:

Gesloten