LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
top
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2010 13:36

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door top »

Ik zit ook met hetzelfde probleem. Heb een tablet besteld, na beloofde leveringstermijn nog niet binnen gehad. Na verstreken aantal weken voldeed tablet niet aan verwachtingen. Teruggestuurd. Heb een bevestiging van Rowenco gekregen per email dat artikel door hun is ontvangen en dat ik geld teruggestort zou krijgen, dit mailtje had ik op 6 november ontvangen en nog steeds geen geld

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Update!!!

http://www.rowenco.nl/douaneproblemen

We zullen voor onze gedupeerde consumenten per direct op zoek gaan naar een derde partij welke de
belangen van deze consumenten zal gaan behartigen.
Deze partij zullen we dagelijks op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Tevens zullen we via collega`s en andere kanalen alsnog de bestelde tablets gaan uitleveren of aankoopbedragen restitueren.
Dagelijks zullen we de gestelde namens de consumenten informeren over de voortgang hiervan.
We zullen zo spoedig mogelijk op zoek gaan naar deze partij.
Wilt u zich als bedrijf of natuurlijk persoon stellen namens de gedupeerden dan kunt u zich aanmelden via [email protected].

Ook de verklaring inzake het strafproces zullen we heden publiceren op onze site.

We gaan ervan uit u voorlopig van alle beschikbare info te hebben voorzien.
Mocht u evenwel enige toelichting wensen horen we graag.

Vriendelijke groet,

Rowenco`s Webshop.

elinef
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2011 19:55

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door elinef »

@mensenzijnbeesten:
ik ga over 2 weken een studiereis maken naar het buitenland. Hiervoor heb ik een tablet nodig en daarom heb ik deze een paar weken geleden bij jullie besteld. Aangezien de tijd nu wel begint de dringen, wil ik graag weten of er nog een mogelijkheid is dat ik deze laptop binnen de termijn ga ontvangen?

MEM
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 nov 2011 10:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door MEM »

Vind het een beetje raar dat de site online is met allerlei producten etc.
Terwijl wij nog steeds zitten te wachten.
Daar hebben ze wel tijd voor zeker maar geen tijd om je wachtende klanten nu eindelijk eens eerlijk te vertellen hoe t zit.....

sunnyangel
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2011 15:20

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door sunnyangel »

Ik vind het erg sneu :cry: voor mijn dochtertje van 8 jaar die van haar verjaardagsgeld heeft gespaard om een tablet te kunnen kopen bij Rowenco.Het is haar geld en ze wil het graag terug hebben,hoop dat jullie Rowenco alsnog hieraan kunnen voldoen.

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

sunnyangel schreef:Ik vind het erg sneu :cry: voor mijn dochtertje van 8 jaar die van haar verjaardagsgeld heeft gespaard om een tablet te kunnen kopen bij Rowenco.Het is haar geld en ze wil het graag terug hebben,hoop dat jullie Rowenco alsnog hieraan kunnen voldoen.
Het is inderdaad sneu, maar reken er niet op.

MEM
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 nov 2011 10:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door MEM »

kaat1975 schreef:Update!!!

http://www.rowenco.nl/douaneproblemen

We zullen voor onze gedupeerde consumenten per direct op zoek gaan naar een derde partij welke de
belangen van deze consumenten zal gaan behartigen.
Deze partij zullen we dagelijks op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Tevens zullen we via collega`s en andere kanalen alsnog de bestelde tablets gaan uitleveren of aankoopbedragen restitueren.
Dagelijks zullen we de gestelde namens de consumenten informeren over de voortgang hiervan.
We zullen zo spoedig mogelijk op zoek gaan naar deze partij.
Wilt u zich als bedrijf of natuurlijk persoon stellen namens de gedupeerden dan kunt u zich aanmelden via [email protected].

Ook de verklaring inzake het strafproces zullen we heden publiceren op onze site.

We gaan ervan uit u voorlopig van alle beschikbare info te hebben voorzien.
Mocht u evenwel enige toelichting wensen horen we graag.

Vriendelijke groet,

Rowenco`s Webshop.

Ja ik wil wel toelichting ja...
Wanneer krijgt mijn zoon zijn bestelling of zijn geld terug????????????????

MEM
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 nov 2011 10:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door MEM »

Een bericht op de site van rowenco achtergelaten onder het door ons bestelde product ( en natuurlijk nooit ontvangen) maar wat schetst de verbazing....hup product ineens van de site en mijn beoordeling ook foetsie!!!!!!!!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Wat ik tussen alle regels door nog steeds mis is een antwoord op directe vragen.

Wel de vermoorde onschuld spelen als iemand van een incassoburo Rowenco in twijffel trekt, daar is kennelijk tijd genoeg voor - maar (bewust) gedupeerde klanten krijgen geen antwoord.

Tja, als iemand al zijn klanten al beesten noemt - heb ik weinig vertrouwen in het geheel.

Blijft trouwens ook het feit dat dit 'bedrijf' rustig alle ondernemersrisico`s op klanten afwentelt - en geld reeds ontvangen voor goederen nog steeds niet geleverd gebruikt voor hele andere zaken (kosten rechtszaken etc).

Illegaal? Geen idee.
Kosher? Absoluut niet.
Al is het mogelijk binnen de grenzen van de wet - moreel gezien is het oplichting - want ze laten mensen betalen, en hullen zich in nevelen van blah blah - maar nogmaals - GEEN antwoorden op diverse directe vragen.

blacklisten dit bedrijf totdat men ALLE klanten 100% heeft vergoed.

willemmarieke
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 nov 2011 19:57

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door willemmarieke »

mijn zoontje zit ook nog steeds te wachten op terug betaling van zijn ruim 200 euro,er word totaal niet gereageerd door rowenco,ze hebben het wel over leveringen,maar het lijkt mij sterk dat derden ons geld gaat terug betalen
zijn er nog mensen die contact hebben gehad met rowenco?

willemmarieke
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 nov 2011 19:57

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door willemmarieke »

ik denk dat we gewoon met een aantal mensen bij rowenco langs moeten gaan om ons geld optehalen

beertje52
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 nov 2011 19:19

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door beertje52 »

Dan ga ik mee!!! Ik was al veel eerder van plan bij ze langs te gaan!
By the way: door de nickname "mensenzijnbeesten" voel ik me niet aangesproken, hoor! Volgens mij gaat dat alleen over zichzelf.

sunnyangel
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2011 15:20

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door sunnyangel »

J@@N schreef:
sunnyangel schreef:Ik vind het erg sneu :cry: voor mijn dochtertje van 8 jaar die van haar verjaardagsgeld heeft gespaard om een tablet te kunnen kopen bij Rowenco.Het is haar geld en ze wil het graag terug hebben,hoop dat jullie Rowenco alsnog hieraan kunnen voldoen.
Het is inderdaad sneu, maar reken er niet op.
Ik heb wel aangifte gedaan bij www.mijnpolitie.nl,ik hoop dat die wat kunnen betekenen,ze gaan er dan mee aan de slag samen met mijn bank.Maar er moeten meer meldingen binnenkomen denk ik willen ze er wat mee kunnen doen.

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

Ook heb afgelopen zaterdag aangifte gedaan van oplichting door Rowenco. Helaas kreeg ik gelijk te horen dat het hier om een civiele procedure ging en geen strafrechtelijke. Het is wel goed om allemaal aangifte te doen, dan staat het maar geregistreerd. Mocht er in de toekomst dan toch nog een strafrechtelijk proces dienen, dan sta je in elk geval als gedupeerde te boek.
Bericht Geplaatst: 30 nov 2011 14:27
Vind het een beetje raar dat de site online is met allerlei producten etc.
Terwijl wij nog steeds zitten te wachten.
Daar hebben ze wel tijd voor zeker maar geen tijd om je wachtende klanten nu eindelijk eens eerlijk te vertellen hoe t zit.....
Toen ik op de site keek zag ik dat nu in elk geval alle producten out of store stonden, dus een nieuw slachtoffer krabt zich (hopelijk) nog wel even achter zijn oren. Ik hoop natuurlijk dat straks blijkt dat het geen luchtkastelen zijn die ons weer worden voorgespiegeld, maar in het slechtste geval kopen nieuwe klanten weer lucht. :oops: En kan Rowenco het ene gat met het andere dichten. :wink:

LeepeHeepie
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 nov 2011 08:12

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door LeepeHeepie »

Oh mooi,

Dan ga ik nog wat geld weggooien??? Hij snapt het echt niet he? En hij gaat het ook nooit meer snappen ook. Er staat nu wel niet meer op voorraad, maar levertijd? 12 weken tot nooit?

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Op de site van Rowenco:

ARTIKEL 7 - Kosten in geval van herroeping
1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

JOEHOEEEE de 30 dagen zijn allaaaaaaaaaaang om, en mijn geduld overigens ook! :evil:

denny009
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 dec 2010 17:45

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door denny009 »

Mensen mensen, weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en niks geleverd krijgen. Waarom toch geen "gewone" winkel?

Ik las net een interessant artikel op de site van de consumentenbond over goedkope tablets, lekker laten staan en sparen voor een "echte" !!!

http://www.consumentenbond.nl/test/elek ... et-tablets

Suc6 met het terugkrijgen van jullie geld.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door ArneLH »

kaat1975 schreef:
ArneLH schreef:Nog niets ontvangen maar de huispost wordt meestal rond 12-13 uur rondgebracht in Utrecht.
Is hopelijk niet dezelfde postbode als die van Dhr W. Die moet nog komen???
Aangezien ik nog niets heb gekregen begin ik dat wel te vrezen.

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

Mensen mensen, weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en niks geleverd krijgen. Waarom toch geen "gewone" winkel?

Ik las net een interessant artikel op de site van de consumentenbond over goedkope tablets, lekker laten staan en sparen voor een "echte" !!
Denny009, leuk dat je mee wil praten, maar het aat hier toch echt wel om andere bedragen als waar die test over gaat. Deze tablets kosten allemaal vanaf €150 tot € 230. Lijkt me toch een iets andere prijs als € 90. Bovendien ... die tablets worden in elk geval nog geleverd, die van ons niet :twisted:

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

Ik las net een interessant artikel op de site van de consumentenbond over goedkope tablets, lekker laten staan en sparen voor een "echte" !!
Dit is een heel ander segment en dit is echt appels met peren vergelijken.

Die daar besproken worden, hebben kleine schermen en weinig rom / ram geheugen. Tablets als de Flytouch / Superpad hebben een groot 10" scherm en de moderne varianten 16GB geheugen en zelfs ingebouwde GPS. Het nog nieuwere model heeft de mogelijkheid om mee te bellen.

Gesloten