LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opmaak website
Re: opmaak website
sephora30, open dan een nieuw bericht met een soort enquette. Ik weet niet, zoals Witte Angora, hoe zoiets werkt, maar als je denkt dat we misschien wel iets kunnen bereiken bij de redactie: wie weet.
Dus als je "teruggave van het oude wilt" stem ik gelijk voor
Laatst gewijzigd door tenormin op 24 aug 2012 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Mwoah, zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet, pas me wel aan
Een poll bedoel je , moet je onderaan het bericht kijken als je een topic open maakt, alleen denk ik dat het weinig helpt ,en dat we het met deze pestkleur moeten doentenormin schreef:sephora30, open dan een nieuw bericht met een soort enquette. Ik weet niet, zoals Witte Angora, hoe zoiets werkt, maar als je denkt dat we misschien wel iets kunnen bereiken bij de redactie: wie weet.
Ja pokkekleur zeg
-
Een poll maak je door een nieuw topic aan te maken. Onder het tekstvak zie je een knop staan:
<poll toevoegen>. Die knop staat naast de knoppen <Opties> <Bijlage toevoegen> Als je daarop drukt, kom je in een tweede tekstvak, daarin maak je je poll. Je kunt maximaal 10 keuzemogelijkheden geven.
Als je de eerste keuzemogelijkheid hebt ingetoetst, en op <enter> drukt, begin je automatisch met de tweede keuzemogelijkheid. Zolang je geen <enter> geeft, ben je nog steeds met die eerste keuzemogelijkheid bezig.
Je kunt een limiet stellen aan het aantal keuzes dat mensen mogen maken, en je kunt een termijn stellen wanneer de poll afloopt. Permanent laten lopen kan ook.
Als je klaar bent en eerst een voorbeeld wil zien druk je uiteraard op <voorbeeld>. Maar let op: als je daarna dingen wil wijzigen in je poll, moet je opnieuw even op de knop <poll toevoegen> drukken, pas dan verschijnt het tekstvak van je poll weer. Beetje onhandig gedaan, maar ok.
Uiteraard kun je in het andere tekstvak een boodschap meegeven.
<poll toevoegen>. Die knop staat naast de knoppen <Opties> <Bijlage toevoegen> Als je daarop drukt, kom je in een tweede tekstvak, daarin maak je je poll. Je kunt maximaal 10 keuzemogelijkheden geven.
Als je de eerste keuzemogelijkheid hebt ingetoetst, en op <enter> drukt, begin je automatisch met de tweede keuzemogelijkheid. Zolang je geen <enter> geeft, ben je nog steeds met die eerste keuzemogelijkheid bezig.
Je kunt een limiet stellen aan het aantal keuzes dat mensen mogen maken, en je kunt een termijn stellen wanneer de poll afloopt. Permanent laten lopen kan ook.
Als je klaar bent en eerst een voorbeeld wil zien druk je uiteraard op <voorbeeld>. Maar let op: als je daarna dingen wil wijzigen in je poll, moet je opnieuw even op de knop <poll toevoegen> drukken, pas dan verschijnt het tekstvak van je poll weer. Beetje onhandig gedaan, maar ok.
Uiteraard kun je in het andere tekstvak een boodschap meegeven.
Nou, dat bedoel ik: ik kan geen andere kleur meer maken en jij wel. Laat ik het anders stellen: misschien zou ik het kunnen maar weet niet hoe. Nou ja, ook niet zo belangrijk.sephora30 schreef:Ja pokkekleur zeg
tenormin schreef:Nou, dat bedoel ik: ik kan geen andere kleur meer maken en jij wel. Laat ik het anders stellen: misschien zou ik het kunnen maar weet niet hoe. Nou ja, ook niet zo belangrijk.sephora30 schreef:Ja pokkekleur zeg
Kan jij ook, kijk maar boven het bericht... druk je op tekstkleur en dan type je iets in.
WA , maak jij effe een poll
-
Andere kleur maken is niet zo moeilijk: selecteer met je linkermuisknop de tekst die je een kleurtje wil geven. Druk vervolgens op de de knop <tekstkleur>. Dan zie je de kleurtjes waar je uit kunt kiezen. Als je een kleurtje kiest, komt het geselecteerde gedeelte in die kleur te staan.
-
Ik heb hoofdpijn...WA , maak jij effe een poll
ach ach ik zal mezelf maar beledigen: wat ben jij een dom mens. Tjonge jonge, erger dan dit kan toch niet dat ik dat over het hoofd zie/zag. Dank jullie wel. Mijn nederige verontschuldigingen.
Toch zou ik eens benieuwd zijn als ze na een weekje ofzo de oude opmaak weer terugzetten wat dan de reacties zullen zijn. Naar mijn mening zijn er best een aantal verbeteringen.
Paracetamolletje, WA??witte angora schreef:Ik heb hoofdpijn...WA , maak jij effe een poll
vogels schreef:Al die verschillende kleuren maakt het forum behoorlijk rommelig. Persoonlijk vind ik het zeer kinderachtig, leuk voor kleuters. Is ook volkomen overbodig; hooguit wel eens makkelijk bij zeer relevantie informatie. Dat iemand hoofdpijn heeft, is totaal niet interessant bijvoorbeeld.tenormin schreef:Nou, dat bedoel ik: ik kan geen andere kleur meer maken en jij wel. Laat ik het anders stellen: misschien zou ik het kunnen maar weet niet hoe. Nou ja, ook niet zo belangrijk.sephora30 schreef:Ja pokkekleur zeg
ach alles hier is off topic dus zou zeggen lach eens
Wat mij betreft kan men hier wel meer door. Men moet er alleen nog wat aan sleutelen. Ik had het beter gevonden als ze feedback hadden gevraagd aan de forumleden voordat ze definitief overschakelde. Men had de site natuurlijk ook door een extern bureau kunnen laten testen.Emmy75 schreef:Toch zou ik eens benieuwd zijn als ze na een weekje ofzo de oude opmaak weer terugzetten wat dan de reacties zullen zijn. Naar mijn mening zijn er best een aantal verbeteringen.
Emmy75 schreef:Toch zou ik eens benieuwd zijn als ze na een weekje ofzo de oude opmaak weer terugzetten wat dan de reacties zullen zijn. Naar mijn mening zijn er best een aantal verbeteringen.
Nou ik zou zeggen open een poll durf een wedje te maken dat de meeste mensen de oude stijl weer willen, dit is zowat onleesbaar, zo fel.
-
Welnee, het is gewoon nog even wennen. Daarbij: een hele hoop dingen werkten in het begin inderdaad niet goed, en andere dingen werken weer net even anders dan we gewend waren.tenormin schreef:ach ach ik zal mezelf maar beledigen: wat ben jij een dom mens. Tjonge jonge, erger dan dit kan toch niet dat ik dat over het hoofd zie/zag. Dank jullie wel. Mijn nederige verontschuldigingen.
Echt niet voor kleuters die kleurtjes
En ook niemand off topic hier
sephora30 schreef:Echt niet voor kleuters die kleurtjes
kom op WAtenormin schreef:Paracetamolletje, WA??witte angora schreef:Ik heb hoofdpijn...WA , maak jij effe een poll