LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euphony: ervaringen van mensen?
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Trouwens, wanneer denk jij dat ze naar de beurs zullen gaan? Voor jou als topverkoper moet dat toch wel aantrekkelijk zijn.
kuklos schreef:Trouwens, wanneer denk jij dat ze naar de beurs zullen gaan? Voor jou als topverkoper moet dat toch wel aantrekkelijk zijn.
Inkoppertje!
Je slaat weer door.newmikey schreef:Jij rekent met 40 gesprekken van 3 minuten ieder. Nergens op de prijslijsten van Euphony, of de FAQ, of de rest van de website staat dat die gesprekken waar 2 minuten korting op zit van de drie ook maar geen starttarief hebben. Uit je duim gezogen en manipulatief dus.yekki77 schreef:De eerste twee zijn volledig gratis. (eerste 2 m van gesprek ook geen starttarief)
Hou toch op joh, we hebben jouw soort al zo vaak voorbij zien komen hier de laatste paar jaar. Als we ze allemaal hadden geloofd had Euphony nu al een marktaandeel van minstens 40% gehad en was het al 4 keer naar de beurs gebracht.
Het tegendeel is waar, Euphony Benelux volgt exact maar dan ook exact het patroon van Euphony UK waar het uit voortgekomen is door een management buyout. Véél hosanna verhalen over beursgang en succes, dan dalende netto winsten bij gelijkblivende omzet en tenslotte liquidatie waarbij één van de ex-topmensen de klantenbestanden te gelde maakt bij een reguliere marktpartij. De mlm'ers hebben tenslotte het nakijken want: géén contracten, géén enkele verplichting, géén èchte bedrijfjes maar keukentafel geknutsel.
Zielig maar waar, wel een opluchting dat mlm'ers er nooit slechter uitkomen als dat ze begonnen: armetierig. Ze hebben alleen geheel vrijwillig een tijdje lang geld gedoneerd aan de organisatie, maar soi, dat vindt iedereen gewoon sympathiek van ze...
De discussie ging over de prijs van de producten en de kwaliteit.
MLM heeft niks te maken met de producten. Deze producten worden namelijk ook verkocht door KPN , Tele2 , Telfort en Euphony. Ik ben hier niet om Euphony in de lucht te prijzen!! Ik ben hier om te laten zien dat het product wat Euphony verkoopt. Gewoon een normaal en scherpt geprijsd product is!!!
Als dit product verkocht zou worden door elk willekeurig bedrijf was er niks aan de hand. Euphony maakt je gek:)
In je post staat dat je geld verliest.....kuklos schreef:@sukkel6666, ik heb nergens gezegd dat je moet investeren. Hoe jij dat uit mijn post haalt is knap, want het staat er namelijk niet.
- MLM-ers die anderen woorden in de mond leggen: CHECK.
Om geld verliezen dien je eerst geld te investeren. Wellicht tijd voor jou om te slapen.
Leuk he Mikey!!! Je hebt me gezocht op google.....newmikey schreef:kuklos schreef:Trouwens, wanneer denk jij dat ze naar de beurs zullen gaan? Voor jou als topverkoper moet dat toch wel aantrekkelijk zijn.
Inkoppertje!
Jawel dus. Want bij KPN, tele2 en al die anderen heb ik geen last van mensen in mijn netwerk/omgeving die mij lopen te vertellen dat ik hun iets moet gunnen en omdat ze mij kennen ze me willen helpen.yekki77 schreef:Je slaat weer door.
MLM heeft niks te maken met de producten.
Neehee, het is dus niet scherp geprijsd.yekki77 schreef:Ik ben hier om te laten zien dat het product wat Euphony verkoopt. Gewoon een normaal en scherpt geprijsd product is!!!
Opnieuw, neehee, geld verliezen kan ook door geld uit te geven. Bijvoorbeeld telefoontjes, benzine, en dan vergeten we nog de tijd en de vriendschappen.yekki77 schreef:In je post staat dat je geld verliest.....kuklos schreef:@sukkel6666, ik heb nergens gezegd dat je moet investeren. Hoe jij dat uit mijn post haalt is knap, want het staat er namelijk niet.
Om geld verliezen dien je eerst geld te investeren. Wellicht tijd voor jou om te slapen.
Maarruh, wanneer gaan jullie nu naar de beurs? Ik ben inmiddels zo overtuigd dat ik ook aandelen wil hebben.
PS: De keuze voor de term formulierenlopertjes is denigerend en toch bewust gekozen. Het geeft de rechtspositie van een mlm-er weer. Omdat er geen dienstverband is worden er geen sociale lasten afgedragen en is er dus geen recht op ww. En kan het bedrijf opgedoekt worden of doorverkocht en hebben de distributeurs (mlm-ers) alleen maar lege handen waarmee ze achterblijven.
De jaren vóór het roemloos einde véél gespamd op belasting- en hypotheekboards: CHECKangel1978 schreef: Ah, nog een.
Mislukt als ondernemer: CHECK
Noemt zich "Financieel adviseur": CHECK
*****, nummer hoeveel is dit inmiddels wel niet op dit forum? Ze komen en gaan en blijven komen en gaan. Af en toe komt er ééntje trots in de Panorama, nooit meer iets van het "succesverhaal" gehoord. Blijkbaar trekt MLM toch echt alleen het zwakke deel aan - het "iets voor niets" deel maar ook vooral het "verdien geld over de rug van buren, vrienden en familie" deel.
Er is inderdaad wel een trend te ontwaren. Iemand begint met mlm en verdedigt het met verve hier en op andere plekken. Op een gegeven moment hoor je niets meer, maar je ziet ze ook nooit terug in de Quote of in andere publicaties waar de rijken geportretteerd worden.
Dus we kunnen concluderen dat je er blijkbaar niet rijk van wordt. Maar het is zo verbazingwekkend dat je ook nooit mlm-ers tegenkomt die er een fulltime inkomen mee verdienen. Waarbij we fulltime inkomen op modaal zullen stellen.
Dus we kunnen concluderen dat je er blijkbaar niet rijk van wordt. Maar het is zo verbazingwekkend dat je ook nooit mlm-ers tegenkomt die er een fulltime inkomen mee verdienen. Waarbij we fulltime inkomen op modaal zullen stellen.
Dus jij zegt dat ik geld verlies!!! Weer op niks gebaseerd!!!!!!kuklos schreef:Jawel dus. Want bij KPN, tele2 en al die anderen heb ik geen last van mensen in mijn netwerk/omgeving die mij lopen te vertellen dat ik hun iets moet gunnen en omdat ze mij kennen ze me willen helpen.yekki77 schreef:Je slaat weer door.
MLM heeft niks te maken met de producten.
Je wordt dus continue lastig gevallen. Zuig je weer compleet uit je duim. " Vrienden" van jou doen ook Euphony wat schattig!!!
KPN stuurde van de week nog een grote folder naar je huis.
Neehee, het is dus niet scherp geprijsd.yekki77 schreef:Ik ben hier om te laten zien dat het product wat Euphony verkoopt. Gewoon een normaal en scherpt geprijsd product is!!!
Oke, geef mij de prijzen nou eens van deze partijen ???
Opnieuw, neehee, geld verliezen kan ook door geld uit te geven. Bijvoorbeeld telefoontjes, benzine, en dan vergeten we nog de tijd en de vriendschappen.yekki77 schreef:In je post staat dat je geld verliest.....kuklos schreef:@sukkel6666, ik heb nergens gezegd dat je moet investeren. Hoe jij dat uit mijn post haalt is knap, want het staat er namelijk niet.
Er zijn binnen Euphony echt een groep mensen die hier een fulltime inkomen uit hebben.kuklos schreef:Er is inderdaad wel een trend te ontwaren. Iemand begint met mlm en verdedigt het met verve hier en op andere plekken. Op een gegeven moment hoor je niets meer, maar je ziet ze ook nooit terug in de Quote of in andere publicaties waar de rijken geportretteerd worden.
Ze staan niet in de quote. Ik ben er een van!!!! Ik kan gewoon bewijs leveren.
Jij levert totaal niks behalve heel veel gebakken lucht.
Een groep mensen zelfs. Lever dat bewijs dan maar.
Ik wil best het bewijs leveren als jij openlijk in dit forum vermeld dat je uitspraken over een fulltime inkomen niet kloppen. Dat je het eigenlijk niet weet. Waarschijnlijk verzin je dan weer wat anders zoals bij de prijzen van de producten. Is dat een deal?
Waarom zou ik mislukt zijn?? Op wat gebaseerd? ?newmikey schreef:De jaren vóór het roemloos einde véél gespamd op belasting- en hypotheekboards: CHECKangel1978 schreef: Ah, nog een.
Mislukt als ondernemer: CHECK
Noemt zich "Financieel adviseur": CHECK
*****, nummer hoeveel is dit inmiddels wel niet op dit forum? Ze komen en gaan en blijven komen en gaan. Af en toe komt er ééntje trots in de Panorama, nooit meer iets van het "succesverhaal" gehoord. Blijkbaar trekt MLM toch echt alleen het zwakke deel aan - het "iets voor niets" deel maar ook vooral het "verdien geld over de rug van buren, vrienden en familie" deel.
Ik ben een hypothecair planner en niet meer praktiserend.
Zoals ik al zei beloop ik de zakelijke markt. Ik pas absoluut niet in je plaatje.
Wat ben je ook weer persoonlijk.
Wil je echt graag dat je hele verleden ( dat gewoon op internet staat ) hier gepost staat of doe je nu alsnog.. face it, je bent mislukt als ondernemer een faillissement of wellicht bijna zie ik als mislukking ) en nu het volgende moeras ingestapt...Waarom zou ik mislukt zijn??
laat nu eerst maar eens iets van bewijs zien van je beweringen..
Trek je nu je aanbod in? Eerst heel stoer roepen dat je bewijs kan leveren, maar wordt daarom gevraagd en dan ineens wil je het niet meer leveren?yekki77 schreef:Ik wil best het bewijs leveren als jij openlijk in dit forum vermeld dat je uitspraken over een fulltime inkomen niet kloppen. Dat je het eigenlijk niet weet. Waarschijnlijk verzin je dan weer wat anders zoals bij de prijzen van de producten. Is dat een deal?
Je trekt dus onderstaande eerdere aanbod terug?
yekki77 schreef:Er zijn binnen Euphony echt een groep mensen die hier een fulltime inkomen uit hebben.
Ze staan niet in de quote. Ik ben er een van!!!! Ik kan gewoon bewijs leveren.
[Belediging verwijderd door de Moderator] Mijn BV verkeerde in zwaar weer door toedoen van een onbetrouwbare partner. Gelukkig is dit door hard werken opgelost. Mijn BV bestaat nog steeds!! Daar zijn de openbare registers voor. Kortom een hoop gebakken lucht van jou en onbetrouwbare conclusies.
Ik lever bewijs aan als jij eerlijk bent!!
Ik lever bewijs aan als jij eerlijk bent!!
Eerst bied je aan bewijs te leveren en nu ineens ga je voorwaarden stellen?yekki77 schreef:Ik lever bewijs aan als jij eerlijk bent!!
Van het vorige geval heb ik te weinig kennis, alleen wat ik gelezen heb op internet. Maar een paar dingen vallen wel op. Indertijd ging je blijkbaar met een onbetrouwbare partner in zee, en nu met euphoney waar in het verleden het nodige niet netjes gegaan is, ik doel dan op euphoney UK.yekki77 schreef: Mijn BV verkeerde in zwaar weer door toedoen van een onbetrouwbare partner. Gelukkig is dit door hard werken opgelost. Mijn BV bestaat nog steeds!! Daar zijn de openbare registers voor. Kortom een hoop gebakken lucht van jou en onbetrouwbare conclusies.
En vervolgens wijt jij falen aan een ander, maar succes aan jezelf.
Sorry, maar beide argumenten in ogenschouw nemend zie ik niet direct iemand in wie ik nou het vertrouwen heb om mij advies te geven.
Jammer van al die negatieve uitlatingen, duidelijk geen ervaringen in de MLM . Het is heel simpel hoe harder je werkt hoe meer je verdient doe je weinig verdien je weinig, het is inderdaad geen baan voor figuren die bij een baas werken en de hele dag met hun vingers in hun neus staan en dan aan het eind van de dag weer klagen dat het zo zwaar was die dag
Als het product goed is en de prijs is scherp wat is er dan mis mee, vertel het mij maar, en dan de kritiek op Green choice, verdiep je eens in een bedrijf voor dat je schade toe brengt met domme uitspraken.
Als het product goed is en de prijs is scherp wat is er dan mis mee, vertel het mij maar, en dan de kritiek op Green choice, verdiep je eens in een bedrijf voor dat je schade toe brengt met domme uitspraken.