Misschien woon ik al wel in Friesland?choocomell schreef:nu verbied je weer mensen iets puur om het naar jouw zin te maken, verhuis gewoon naar friesland ofsow ?
Waar staat mijn verbod?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Misschien woon ik al wel in Friesland?choocomell schreef:nu verbied je weer mensen iets puur om het naar jouw zin te maken, verhuis gewoon naar friesland ofsow ?
Jolijn schreef: zoveel mogelijk winkels, bedrijven, noem maar op, alles waar je best een dagje zonder kunt, op 1 en dezelfde dag gesloten te houden.
dit lijkt mij een redelijk eind richting verbod komen:Jolijn schreef:Misschien woon ik al wel in Friesland?choocomell schreef:nu verbied je weer mensen iets puur om het naar jouw zin te maken, verhuis gewoon naar friesland ofsow ?
Waar staat mijn verbod?
Dat is voor mij een argument om zoveel mogelijk winkels, bedrijven, noem maar op, alles waar je best een dagje zonder kunt, op 1 en dezelfde dag gesloten te houden
Waar staat dan ergens een 'verbod', opgelegd door @jolijn? Denk toch dat een ieder zijn/haar eigen mening mag hebben. Als ik op de hei zou wonen (letterlijk dan) kan men daar ook niet op zondag en zelfs niet op de bonnefooi gaan 'shoppen'; op die zgn. heide gaat men dan naar de boerderijen die hun waar aan de man brengen. Die aanbouw winkeltjes (aan de boerderijen) zijn zelfs niet iedere dag open. Wel een klus natuurlijk: van farm naar farm om je voedsel bijeen te garen. Zie trouwens het hele 'probleem' van open of niet open niet. Is alles open kan iedereen gaan en staan waar men wil; dicht: nou, dat is een gesloten deur.angel1978 schreef:dit lijkt mij een redelijk eind richting verbod komen:Jolijn schreef:Misschien woon ik al wel in Friesland?choocomell schreef:nu verbied je weer mensen iets puur om het naar jouw zin te maken, verhuis gewoon naar friesland ofsow ?
Waar staat mijn verbod?
Dat is voor mij een argument om zoveel mogelijk winkels, bedrijven, noem maar op, alles waar je best een dagje zonder kunt, op 1 en dezelfde dag gesloten te houden
Kan ik hier ook ,en ook op loopafstand , alleen niet op zondag.vogels schreef:Ik heb niks tegen rust en stilte. Maar ALS ik wil (fun)shoppen, terrasje pakken, kan ik gelukkig op loopafstand overal terecht.Jolijn schreef:Werkt die rust op de zenuwen? Is het beangstigend? Het is, zo te lezen, iets dat als onprettig ervaren wordt?
Het moet dan ook voor anderen gelden ( we noemen het dan niet verbieden ), snap dat danvogels schreef:Dat heb je toch zelf in de hand? Je bent niet verplicht op zondag te gaan shoppen.Jolijn schreef: Even niet 'ik wil het en ik wil het nu'.
Precies, voor iedereen gelijk.angel1978 schreef:Het moet dan ook voor anderen gelden ( we noemen het dan niet verbieden ), snap dat danvogels schreef: jolijn Even niet 'ik wil het en ik wil het nu'.
Dat heb je toch zelf in de hand? Je bent niet verplicht op zondag te gaan shoppen.
Ik ook.Btw ik behoor tot de 70%.
Dan zijn er veel, die anonym gestemd hebben, want 48 verschillende personen hebben hier niet geschreven.Chocomelk schreef:Deze poll geeft aan dat er wel behoefte is aan een supermarkt
die geopend is op zondag.
Overigens heb ik maar weinig leden zien schrijven waarom ze voor NEE
gestemd hebben.
Ik heb niet gestemd.eleven schreef:
Dan zijn er veel, die anonym gestemd hebben, want 48 verschillende personen hebben hier niet geschreven.
Of de behoefte bestaat is door de poll niet duidelijk, alleen dat mensen het prettig vinden, om ook zondags een open supermarkt te kunnen bezoeken.
eleven schreef:Dan zijn er veel, die anonym gestemd hebben, want 48 verschillende personen hebben hier niet geschreven.Chocomelk schreef:Deze poll geeft aan dat er wel behoefte is aan een supermarkt
die geopend is op zondag.
Overigens heb ik maar weinig leden zien schrijven waarom ze voor NEE
gestemd hebben.
Of de behoefte bestaat is door de poll niet duidelijk, alleen dat mensen het prettig vinden, om ook zondags een open supermarkt te kunnen bezoeken.
Wat denk je van concurrentiebelangen?vogels schreef:Als er geen behoefte aan was, waren er ook geen winkels (w.o. supermarkten) op zondag open.eleven schreef:Of de behoefte bestaat is door de poll niet duidelijk, alleen dat mensen het prettig vinden, om ook zondags een open supermarkt te kunnen bezoeken.
je hebt gewoon gelijk, maar sommigen maken er een sport van om 'vervelende' vraagjes te stellen ipv bij te dragen aan een discussie.Chocomelk schreef:Ken 2 vrouwen die bij Jumbo werken op zondag achter de kassa en daar is het gewoon vol
af en toe zitten ze gewoon met 5 cassieres.
En nee er zijn heel wat mensen die gewoon hun wekelijkse boodschappen dan komen doen.
Dus niet alleen de vergeten artikelen.
Maar goed heb ik geen behoefte om hier in het belachelijke getrokken te worden want het
is toch niet waar wat ik schrijf dus ik laat het hier maar bij, bah.