Huiskamer
Re: Huiskamer
Mooie kerstdagen allemaal!
De Sint is ons dit jaar ontnomen maar de Kerstman is gekomen.
Voor een ieder dat 2019 u veel geluk mag overkomen.
Voor een ieder dat 2019 u veel geluk mag overkomen.
-
????
Eigenlijk is het wel wat jaren geleden dat ik dat deed. Maak nu mijn eigen speellijst op Spotify en luister daar vaak naar.
Vind de de Top 2000 te lang duren en teveel gepraat tussendoor.
Wij mijden de Top 2000 ook.
Sowieso luisteren/kijken wij steeds minder naar Nederlandse zenders en halen nieuws, films, muziek, series, docu's online binnen.
Kort geleden waren we in Hamburg en dat was op radiogebied een feest. Twee nieuwszenders, die alleen nieuws uitzenden. De één wat meer op hoofdlijnen, de ander met langere interviews en op allebei ben je binnen een goed half uur weer helemaal bij. Muziekzenders in overvloed, allemaal met strakke presentatie zonder eindeloos geouwehoer tussendoor. Dan blijft de radio aan in plaats van binnen drie minuten elkaar even aan te kijken en de usb-stick met muziek erop aan te slingeren.
Top 2000 heb ik wel langs zien komen in alle mails van de reisbemiddelaars. Er wordt volop geadverteerd voor het komende vakantieseizoen.
Sowieso luisteren/kijken wij steeds minder naar Nederlandse zenders en halen nieuws, films, muziek, series, docu's online binnen.
Kort geleden waren we in Hamburg en dat was op radiogebied een feest. Twee nieuwszenders, die alleen nieuws uitzenden. De één wat meer op hoofdlijnen, de ander met langere interviews en op allebei ben je binnen een goed half uur weer helemaal bij. Muziekzenders in overvloed, allemaal met strakke presentatie zonder eindeloos geouwehoer tussendoor. Dan blijft de radio aan in plaats van binnen drie minuten elkaar even aan te kijken en de usb-stick met muziek erop aan te slingeren.
Top 2000 heb ik wel langs zien komen in alle mails van de reisbemiddelaars. Er wordt volop geadverteerd voor het komende vakantieseizoen.
De luisteraars hebben geen enkel invloed op de muziek keuze .
hier staat hij op de achtergrond gewoon lekker aan.... afgewisseld met Arrow Rock 500
-
Een heel gezellige en vooral veilige oudjaarsavond gewenst ,
en een gelukkig , gezond, tevreden en voorspoedig 2019 .
-
Wat vooral opvalt is dat goede en slechte muziek van alle tijden is. Ondanks dat veel mensen denken en zeggen dat de muziek vroeger beter was is er toch heel veel baggermuziek uit de 60s, 70s en 80s te vinden in de top2000.
Costnix
vindt dit leuk
Ik ken alleen een Top 40, en dat duurt me al te lang......
Prettige jaarwisseling
Prettige jaarwisseling
Costnix
en moederslink
vinden dit leuk
Mag ik me hier volmondig bij aansluiten?moederslink schreef: ↑31 dec 2018 10:04Een heel gezellige en vooral veilige oudjaarsavond gewenst ,
scontra
, Costnix
, moederslink
, Lady1234
en Theotrucker
vinden dit leuk
-
Ja natuurlijk , graag zelfs
En laten we hopen dat 2019 voor eenieder goed uitpakt , in eigen kleine kring en ook wereldwijd gezien.
En laten we hopen dat 2019 voor eenieder goed uitpakt , in eigen kleine kring en ook wereldwijd gezien.
Hopelijk komen er niet te veel mensen in de schuldhulp verlening in 2019
Lady1234
, Theotrucker
, moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
De beste wensen voor iedereen
moederslink
en Lady1234
vinden dit leuk
Ja dat is natuurlijk wel uw broodwinning toch. Ik zie ook regelmatig dat uw fanclub constant aanwezig is, als u een post plaatst
gosewijn
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
heeft niet iedereen behoefte aan wat fans?
Al is het maar in je directe omgeving en ja ook hier op dit forum?
Waar zouden we zijn zonder trouwe fans?
Goed voor je ego en goed voor je welbevinden ___ een beetje bevestiging krijgen is voor eenieder weldadig, toch?
Al is het maar in je directe omgeving en ja ook hier op dit forum?
Waar zouden we zijn zonder trouwe fans?
Goed voor je ego en goed voor je welbevinden ___ een beetje bevestiging krijgen is voor eenieder weldadig, toch?