witte angora schreef: ↑09 aug 2023 19:33
Lady1234 schreef: ↑09 aug 2023 19:21
Zou het niet gewoon uit beleefdheid kunnen zijn? En wat is het probleem van het ontvangen van een mail.
Het probleem is dat ik niet alles uit de kast wil halen om een mail te lezen waarvan ik de inhoud al ken. En beleefdheid? Is dat weer een van die 'social talks' van neurotypicals? Voor mij is het simpel: als je een vraag stelt, kun je ook een antwoord verwachten. Wil je het antwoord niet horen, stel dan ook de vraag niet.
Alles uit de kast? Je houd er echt van om dingen zwaar te overdrijven he... Stel je niet zo aan. Ik ben echt geschrokken van de koppige blindheid en naiviteit die je hier tentoonstelt. Je hebt 0 expertise op het gebied maar je doet alles af als onzinnig omdat je denkt het beter te weten. Compleet kansloos in een discussie natuurlijk en je zet je zelf behoorlijk voor schut. Was je in school vroeger ook zo? Ik kan het mij bijna niet voorstellen.
witte angora schreef: ↑09 aug 2023 20:43
Ik denk, maar eigenlijk weet ik dat al heel lang, nog in de tijd dat ik op de redactie van Vermande werkte, dat de overheid compleet is doorgeslagen. Het gaat niet om de veiligheid, het gaat er om dat 150 marionetten in wisselende samenstelling bij elkaar zitten om over van alles te praten en 's avonds met een goed gevoel naar huis kunnen omdat ze iets 'bereikt' hebben. Doorgaans, dat is het gros van de wetswijzigingen, gaat het om het verplaatsen van een komma of het omdraaien van twee woordjes. Veel meer is het niet. En ondertussen zijn de echte problemen in het land onbeheersbaar.
Ook van politiek heb je geen kaas gegeten als je dit serieus denkt. Waar haal je deze onzin vandaan, serieus. Dat je het al hebt over marionetten vertelt mij genoeg over jouw manier van denken. Het is heel erg populistisch en onwetend. Ondertussen zit je achter je beeldscherm een beetje te klagen. De wereld wordt daar ook niet echt veel beter van.
witte angora schreef: ↑10 aug 2023 11:54
Ik verlang steeds meer naar mijn eigen Weiland.
Succes daar op je weiland zonder water- en stroomvoorzieningen. Succes in je weiland zonder zorgstelsel. Je snapt dat als je 'soeverein' wil zijn dat je de eerste en beste ziekenhuis nota voor de rest van je leven mag afbetalen. Succes in je weiland zonder pensioenstelsel. Heb je je pijl en boog al klaar en weet je al hoe je vuur moet maken? Succes in een weiland waar je niks kan importeren omdat je daarvoor verdragen nodig gaat hebben met Europa. Succes in een weiland waar je alleen en armoedig achter zal blijven want dat weiland wat jij wil bestaat alleen maar in je fantasie.
Je hebt geen flauw idee wat je te danken hebt aan de maatschappij waar je in leeft.
Ik vind jouw hele houding om je te schamen.