Het Jomanda-effect....
Bah, wat kleinerend allemaal weer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het Jomanda-effect....
Het is jammer dat je hier geen foto's kunt plaatsen...
Vertaling is denk ik niet nodig......Da bewegte elektrische Ladungen auch in Atomen auftreten, wo sich eben Elektronen um den Atomkern bewegen, weist jeder Stoff, jedes Material einen gewissen Magnetismus auf.
I am an independent distributor with Nikken - and not a magnetic scientist. You ask about the conection between magnetic resonance and Nikken magnets. What do you mean by "magnetic resonance". My only knowledge of "resonance" is as in MRI machines - absolutely no connection to the static magnets that I have from Nikken.
Een en ander staat in het boek "Mehr energie" van Petra Döring.Geplaatst op 22 Aug 2006 13:25 door mlmangel
--------------------------------------------------------------------------------
Energetix,
Op 21 Aug 2006, 12:29uur schreef je: "Volgens sommigen is een sterkte van 500 Gauss al voldoende om enig effect te hebben..."
Waar baseer je deze uitspraak op?
Wat voor effect?
BRON: http://www.realbusiness.co.uk/Default.a ... 931&loc=rbBreak the mould (March 1997)
Perhaps the most "alternative" business on the list is Cabouchon. There's nothing new about jewellery, is there? Nor about network marketing, the nineties version of pyramid selling.
Petra Doring put the two together and added some magic dust. Doring was 30 and had no managerial experience when she decided there was a gap in the market for costume jewellery, which was to be sold via a network of party-givers. With ample funding from her parents, she launched a catalogue and started recruiting agents. Several dozen of these now earn over £100,000 a year.
From scratch in 1990, Doring reached £55m of sales by 1995 and seems likely to exceed £100m this year assuming her current US launch is successful. In 1996, having already penetrated every European country, Doring tackled Japan and reported £7m of sales there within six months.
[Editors' note, July 1999. Oops. Cabouchon went bust soon after publication.]
Tsk, tsk, tsk, Alex toch!!Wij hebben een magneet die zo sterk is dat deze een paperclip of zelfs een gelijkwaardige magneet vast kan houden als je de magneet aan de binnenkant van je hand doet en de paperclip of die andere magneet aan de andere kant van je hand... Als een statische magneet dat kan, kan deze dus ook invloed uitoefenen op je bloed...
Door de opmerking over niet werkende rimpelcreme van azalia ben ik eens gaan kijken.de verkoopmethode
Welk ijs? Het ijs van het voortdurend welles-nietes en het ik heb gelijk, nee ik heb gelijk? Kom maar eens op dan met de verhalen waar ik door het ijs ben gezakt? Vol verwachting klopt mijn hart! Als een discussie nergens meer heen gaat en vast blijft zitten zijn mensen meteen bij jou door het ijs gezakt? LIn die magnetendiscussie was je vorig jaar toch al ernstig door het ijs gezakt waarna je met gezwinde spoed het hazenpad hebt gekozen, en nu kom je terug voor een nieuwe portie, nu je je kans schoon ziet met nieuwe discussiepartners?
Het was magnetiseur. En het is hier niet tot sprake gekomen. Simpel toch? Ik zie niet in om iederekeer als er een "nieuwe" discussie is allle paparassen opnieuw te moeten presenteren. Jij dus blijkbaar wel? Ga je gang..Je verzwijgt deze keer zelfs je opleiding op dit gebied (wat was het ook alweer, aardmagnetische straling en bloesemtherapie toch?), waarom is dat?
http://www.sat1.de/comedy_show/clever/w ... 00575/005/Da bewegte elektrische Ladungen auch in Atomen auftreten, wo sich eben Elektronen um den Atomkern bewegen, weist jeder Stoff, jedes Material einen gewissen Magnetismus auf.
Ja, Cabouchon bestaat nog. Daar ging het niet om! Kern van mijn bericht was dat zij geen betrouwbare bron is, daar zij zelf die magneten verkocht. Dat ze het nog steeds doet maakt haar pro-magneten houding enkel begrijpelijker, het is in haar voordeel ze aan te prijzen. Dus geen onafhankelijke bron!Het klopt dat Petra Döring eigenaar was van Cabouchon en raar maar waar cabouchon bestaat nog steeds.
Bedankt, hier had ik niet naar gezocht, dit zegt veel over Energetix...Tevens - als je google echt goed machitg bent zul je zien dat Petra eigenaar is van Energetix...
Je ijverig zoek gedrag bewijst maar eens te meer dat je er allerlei dingen moet bijhalen om ook maar enigzins iets zinnigs te moeten kunnen vertellen..
Ik kan me nog een posting herinneren van Meneer dat het hier over Nikken ging en dat magnetische resonatie - aangaande mijn linken - niets met deze posting te maken heeft of had...
Gevoel voor humor heb je wel!Wat, kan je er niet tegen dat ik voortdurend de beweringen van MLM'ers onderuit haal met gedegen bronnen onderzoek?
Blijkbaar niet.Anders zou niemand het meer kopen.dat die anti-rimpelcremes niet doen wat de fabricanten beweren weet iedereen...