LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IP ban op habbo hotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
category
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2007 16:25

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door category »

Ik kreeg in 2006 2 maanden een onterechte IP verbanning, de klantenservice, deelde elke keer mee, dat mijn naam niets fout deed, maar kreeg nooit bewijs terwijl ik meedeelde dat ik niets fout gedaan had, tot nu toe nog nooit bewijs ervan gehad en heb nog nooit vergoeding ontvangen.
Je kan er inderdaad beter je geld er niet aan uitgeven - voor je het weet *pam* onterechte ban.

stella@01
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2007 19:11

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door stella@01 »

Mijn computer was verbanen maar ik heb gewoon aan habbo gevraagd of ze me en tweede kans wouden geven ze zeiden dat ze dat bij velen habbos doen dus je moet het gewoon vragen daar bereik je iets mee :D dus stuur ze en mail en vraag het http://www.habbo.nl

category
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2007 16:25

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door category »

stella - ze zeggen wel dat ze dat bij meerdere habbo's doen - maar - das gore leugen ;)

heb in totaal 3 IP-bans gehad waarvan geen enekele terecht.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Moppentappers »

IP ban is permanent leg eens uit category, how jij dan toch nog van habbo kon "genieten" met proxy is te traag, dus daar trap ik iniedergeval niet in

HabboHotel-RE
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2007 20:35

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door HabboHotel-RE »

Beste mensen,

Habbohotel is wereldwijd groot uitgegroeid tot een wereld bedrijf. Dat heeft natuurlijk niets te maken dat ze u onterecht verbannen. Het bedrijf Sulake heeft uiterst getrainde medewerkers. Ik speel zelf al 3 jaar Habbo en ik ben nog nooit verbannen. Verbannen worden gebeurd niet zomaar, Het Habbohotel heeft hier een reden voor. bijvoorbeeld:

Een verkeerde naam
Een verkeerde missie (Je levens zin ;)
Een verkeerde kamer naam
Wachtwoorden af troggelen
Mensen oplichten via neppe ruil in het ruilscherm
NIET toegestaande URL`s verstrekken
ETC.

MAAR HOE KAN JE HET OPLOSSEN?
Het Habbohotel kan af en toe misschien een vekeerde zet doen door iemand onterecht te verbannen. Ik heb deze dingen allemaal al gezien en gehoord. Als je er echt problemen mee hebt kan je het best je ouders een E-mail laten sturen naar de Habbo Help Tool. Of het Telefoon nummer van het Habbohotel bellen aan de Basisweg.

Tel nummer: 020 5852817

Ik hoop dat ik u voldoende heb geinformeert!

DatabaseSQL
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2007 19:05

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door DatabaseSQL »

Category:
stella - ze zeggen wel dat ze dat bij meerdere habbo's doen - maar - das gore leugen

heb in totaal 3 IP-bans gehad waarvan geen enekele terecht.
Ik kan u alvast mededelen dat de meeste bans van category WEL terecht zijn.
Klagend en tierent wandelt ie het hotel rond, en maakt iedereen die hem niet bevalt in het openbaar waar ruim 80 chatters zitten zwart.

Dan voor Moppentappers:
Category zal je waarschijnlijk dan toch niet helpen, hij heeft het veelstedruk met mij,feivel, en helphab het leven zuur te maken.
Hij lacht om een ban, en het maakt echter niet zoveel indruk op hem.


Voor degene met dit probleem:
Bellen heeft inderdaad nut, doe dit wel tijdens werktijden.
Zodra je belt, dien dan ook een klacht in bij de HelpTool, deze zal dan toch iets sneller in behandeling worden genomen

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Moppentappers »

category,roms,contactdoos,kickboxer
en zo voort zal inderdaad wel een behoorlijk aantal terechte verbanningen achter de rug hebben

vleutenaar
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2007 10:28

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door vleutenaar »

Goeden dag habbo's :-)

Sommige van jullie kennen me al zal verder niet op in gaan wie ik ooit ben geweest in Habbo hotel.

Ik wil hierbij even jullie aandacht ( dit is vooral voor de minderjarige habbos onder ons )

Habbo is een chat / game platform dat in der loop van de jaren erg snel is gegroeit zo bestaat het al meer als in 15 landen ( ongeloofelijk )
Helaas is het beleid wat sulake hanteerd niet altijd hetzelfde in elk hotel. Zoals je in dit topic ( forum post ) hebt kunnen lezen is dat de meningen over bans verdeeld zijn. Ik echter als oud medewerker kan je garanderen dat niet alle bans terecht zijn en of goed worden beordeeld graag wil ik dat elke habbo die er 100 % zeker van weet dat die onterecht is verbannen dat het niet zijn schuld is contact op zoekt met zijn ouder ( mocht dit al gebeurd zjn en geen vooruitzichten ) dan raad ik je toch nogmaals aan om samen met je ouders / verozrgers nogmaals de moeite te doen om de zogenaamde klantenservice van habbohotel te bereiken.

Na mijn weten is habbohotel NL heel onervaren in service zo word ik als ex collega ( nu klant ) totaal genegeerd. Ik ben al iets ouder en verwerk het anders als de meeste habbos het is tenslotte gemaakt voor 12 tot 20 jarige maar bedenk je goed voordat je meubeltjes aanschaft lieve mensen want habbohotel NL costumer service / mods zijn gewoon niet goed getrained om de orde te handhaven.

Hierbij laat ik jullie nog even allemaal weten dat ik bezig ben met radar en andere consumenten om als nog Habbo in het daglicht te zetten nouja eerder de schaduw waar ze hun zelf inhouden :)

Onthou mensen eerlijkheid duurt het langst
Vond het prettig om met vele van jullie gebabbelt te hebben. En als het aan mij ligt zie ik jullie weer naar een paar maanden om nog even bij te babbelen ( maar eerst de zovele onterechte perms dervanaf en dat moet helaas via consumenten )

AUB HABBOS MET BANS gewoon blijven mailen haal je ouder derbij en vraag die eventueel er anders werk van te maken mochten ze ook ( zoals helaas vaak voorkomt ) niet geholpen worden door de klantenservice van HabboHotel NL.

vleutenaar
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2007 10:28

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door vleutenaar »

Klein beetje informatie over habbo :

Wist jij dat er werknemers werken die pas na anderhalf jaar de regels door kregen?

Wist jij dat er een werknemer is die voorheen der voorgevel ( Borsten ) op het internet aan andere heeft laten zien.

Wist jij dat ook jet nog dingen moest leren na 2 jaar.

Wist jij dat jet geen prive dingen van werknemers of vrijwilligers voor der eigen kan houden maar massaal door het kantoor verteld.

Wist jij dat ook werknemers van habbo elkaar in de rug steken.
Het lijkt gezellig maar uit het oog uit het hart helaas.

Wist jij dat jet ook maar begon als een habbo die alleen maar credits kocht en lol trapte.

Wist jij dat hun dat nog steeds doen op kantoor ?

Weet jij dat ik nog meer weet? Ik wel en dit allemaal zal binnenkort nationaal bekend worden habbo gaat naar benee mochten mensen nog vele klachten hebben over habbo en of andere weetjes add ze gewoon kan geen kwaad :)

Groetjes
Eerlijkheid duurt het langst :)

Excalibur_
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2007 00:38

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Excalibur_ »

:? :? :? :? :?

Geld steken in meubels ed die je in een spelletje koopt? Damn waar gaat dat heen met deze wereld. Snap niet dat er mensen zijn die hier intrappen en veel geld in een virtuele wereld stoppen...

vleutenaar
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2007 10:28

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door vleutenaar »

Moet toegeven dat het een leuke virtueele wereld kan zijn.

Toen Habbo eigenlijk net pas online was in nederland vormde habbotjes al snel een gezellig klein knus ( overzichtelijk ) groepje.
Eerlijk gezegd kon ik habbo pas toen het in nederland werd gelanceerd. Hield me hiervoor bezig met het bouwen van MMORPG Multi Massive Online Role Playing Game's. Veel minder grafisch waarbij ik ook wel eens op chats zoals Chatpoint kwam in nederland hebben we na mijn weten nooit zo'n grafische chat gehad tot aan Habbo NL.

Maar .....

Zoals vele inderdaad ook al zeggen het is zonder van je investering je krijgt er uiteindelijk weinig voor terug de hechte vriendschap van vroeger in habbo zal je er niet meer zien zelfs je beste habbo vriend ( denk jij dat gevoel geeft diegene je ) licht je op met habbo meubels en of credits. De veiligheid die habbo zogezegd heeft gegarandeerd bij het programma Radar klopt totaal niet met de werkelijke feiten in het systeem.

Helaas worden nog vele accounts :

- Ontbannen ( duidelijke scams / lokken van kinderen )
- Niet ontbannen ( onvoldoende ingestoken tijd + ervaring om het te beoordelen )
- Klanten niet terug gemaild ( Niet goed werkende mail systeem op de pagina zelf onvoldoende ervaring van klantenservice personeel )

En zo kan ik nog wel verder gaan maarja helaas schiet dat op dit forum weinig op hier zullen we [ Ik denk alleen :) ] toch echt iets aan moeten gaan doen.

Kan dit zo langer ?
Ik als volwasennen nog zonder kids zou eerlijk gezegd mijn toekomstige kids hier nooit op willen zien het is zo goed als onbeveiligd.

In mijn laatste 2 dienst jaren ben ik onvoldoende terug beantwoord door de supervisor van de veligheid oftewel jet comunnity manager Habbo NL over verbannen habbos en of habbo problemen.
In het team zijn er zoveel communicatie fouten dat mods elkaar in de haren vliegen jet de mods zo goed als negeerd en in hun lot overlaat waarbij er vele fouten worden begaan door ex mod collega's en helaas nu nog na mijn vertrek. Vind het zeer triest dat het zo moet want ik heb der voor gevochten heb hogere bij sulake aan proberen te spreken wegens de laks heid van het kantoor en enkele ex mod collega's. Ben helemaal geen verader een klikker of hoe je het dan ook wilt noemen.
Maar deze jongeman had het goed met de klanten voor en wou liever als geen ander dat het beleid gewoon gevolgd en uitgevoerd werd en niet aan de lars werd gelapt zoals het de laatste jaren gaat.

Dus toekomstige en habbotjes van nu kijk goed uit waar je je geld insteekt ook zonder meubels kan je lol hebben op Habbo of een andere chat. Maar kijk vooral goed uit als je op habbo gaat voor mensen die er zitten met de verkeerde intensie spreek nooit iets af met een habbo of je nu vlinders in je buikt ervan hebt of niet er lopen helaas veel viezerikken rond in habbohotel waar ik jullie helaas niet meer bij kan beschermen ( al kon ik dat al niet volledig wat is 1 man tegen tien talle duizende habbotjes he ) :)

Toch zal ik de veiligheid van het hotel aanklagen met mijn feiten want dit kan gewoon niet langer ik vraag bij dit bericht alle aandacht van de ouders kijk eens mee denk ook eens na want echt mevrouw en meneer op Habbo gaan er vreemde dingen in de rondte en gebeuren helaas onacceptabele dingen die als nog niet worden gezien of gedooft door het Sulake team van Nederland.

Groetjes
Eerlijkheid duurt het langst :)

haranka
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2007 18:30

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door haranka »

hallo ik ben verbannen op habbo

ik weet helemaal niet waarom ik ben verbannen
ik ben verbannen mijn ip helemaal
ik mag pas 26-10-18 er weer op en normaale bans duren niet langer dan 2 uur dit vind ik niet eerlijk en al mijn broertjes en zusjes zitten er op en die kunnen er ook niet meer op
en ik was net hc lid geworden :( :(

haranka
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2007 18:30

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door haranka »

er stond bij mij,

u bent verbannen
wegens ilegale activiteiten vet stom omdat
ik NIKS heb gedaan want wij denken zelf
omdat ik 2 dagen gelden toen nog bestolen was
dat die gene die me bestole heeft die heeft
dan dingen gezegt dat niet mag ik snap ook niet waarom
en dit spel is zo verslavent dat me broertje en me zusje er ook aandoet
maar ik heb een ip ban maar gelukkig
ik heb een laptop daarop ben ik verbannen vooraltijd

en we hebben ook nog een computer.
dus ik heb een andere account aangemaakt
en nu zit ik elke keer achter de computer
dus ik heb nog geluk
en ik was net 6 maanden hc op mis-haranka

en nu heet ik mevr-poepje

haranka
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2007 18:30

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door haranka »

ik weet het.

habbo is gewoon niet leuk meer
je krijgt NOOIT EN OOK NOOIT eens een goed
mailtje terug als je er naar toe mailt dit word een
*** spel man

haranka
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2007 18:30

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door haranka »

heej ik ben mis-haranka op habbo,

en ik heb niks gedaan

en ik word verbannen

dikke s>j>i>t< naar tuurlijk

en ik heb nu een ip ban

maar ik zat gelukkig op me laptop,
en we hebben nog een eigen computer
en daar heet ik nu mevr-poepje op

en ik vind het onterecht als je mailt altijd de zelfde mail terug krijgt
heel vaag.

jullie mogen mij vertellen wat er met jullie is gebuurt
plaats dan even een reactie ik geef een reactie terug

maar voeg me toe mevr-poepje

[/u][/b]

Debbeltje
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jun 2006 09:39

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Debbeltje »

Even een vraagje aan Vleutenaar....

Ik ben moeder van een dochter van 10 die al ruim 2,5 jaar regelmatig op Habbo te vinden is (jaja, ze speelt elke dag buiten, gaat ook nog naar school, we gaan 2 X per jaar naar Disneyland, 3 x naar de Efteling, 2 x per jaar op vakantie, speelt ook nog The Sims, zit op tennis & dansles.......om even alle vooroordelen voor te zijn). Nu heeft zij sinds afgelopen dinsdag een permanente ip-ban....omdat zij zich zou hebben schuldig gemaakt aan oplichterij. Ik weet absoluut zeker dat zij niet verkeerds heeft gedaan, omdat ik zo ongeveer met haar mee zat te kijken op de laptop. Maar goed....zo zij het!

Uiteraard hebben wij direct een mailtje gestuurd via de "help" tool, daarnaast heb ik ook nog een apart berichtje gestuurd via de hulp voor ouders. Ook gisteren weer een poging gedaan...maar helaas geen enkel reactie terug!

Dit probleem heb ik een hele tijd geleden ook al eens gehad (een onterechte ban), toen heb ik een mailtje gestuurd naar een rechtstreeks email adres van 1 van de medewerkers van Habbo Hotel. Is er misschien iemand (Vleutenaar??) die mij daaraan kan helpen?

Ik heb er teveel geld in gestopt om dit zomaar te laten gebeuren...zeker omdat het verhaal pertinent onjuist is.

Alle hulp is welkom!! Alvast bedankt.

lindEeE
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2007 15:29

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door lindEeE »

Nou ik had ruzie met caatje89 en meisje op habbo.
ik ging stoppen want habbo was uit op school.
ik gaf me meubels weg aan iedereen ik mad maar een tafeltje ofzo en een kleedje :P
en toen het weer een rqage was was ik zomaar verbannen er swtond:
verbannen wegen oplichterij heel raar ik wil jullie vragen of jullie mij kunnen helpen weer in te kunnen loggen! :D

vleutenaar
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2007 10:28

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door vleutenaar »

Hoi Debbeltje.

Sorry voor de late reactie voor je vraag om hulp.
Als oud klantenservice medewerker weet ik dat heel veel mails niet aan komen bij de habbo en of klantenservice. Het mail systeem van habbo op de site is niet geheel effectief voor gebruikers van habbo zeker al niet voor de doelgroep.

Helaas is het vrijgeven van persoonlijke informatie verboden op habbo en mogelijk ook dit forum dus kan u niet een email verschaffen van eventuele player support ( klantenservice personeel ) om dit verder af te handelen. Heeft u mischien nog de mail adres die u in het verleden heeft gekregen van 1 van de sulake medewerkers ( mogelijk moderator )? Ik kan u wel 2 mail adressen verschaffen die van de klantenservice zelf zijn zo kunt u direct ernaar toe mailen ipv via het formulier op de website.

[email protected]
[email protected]

De eerste email adres is naar gebruikers toe voor vragen de 2e mail adres word vaak gebruikt voor informatieve dingen zoals nieuwjtes in habbo en uitnodigingen naar habbos toe. Hopelijk kunt u via bovenstaande mail adressen verder communiceren met de klantenservice over het probleem.

Verder hoop ik dat het probleem gauw word opgelost zodat u dochter weer van habbo kan genieten :)
Helaas kan ik u niet veel verder helpen als alleen maar informeren aangezien ik uit me functie ontheven ben op habbohotel en der zelf ook niet meer inkom. Verder word ik ook genegeerd door de community manager ( baas van de veiligheid en klantenservice ) dus kan voor u ook geen contact leggen met het hotel.

Mochten er verder nog vragen zijn beantwoord ik die graag natuurlijk :)
Groetjes ( oud klantenservice personeel en oud moderator Powerplant )

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door kanovaarder »

habbohotel.nl (eerste domein) Status actief Registrant Laszo Baan 10 3011 CB ROTTERDAM Netherlands Domicilie N/A Gebonden aan ADR ja Administratief contact L. Stelloo +31 (0)104121190 [email protected] Registrar GMT Online B.V. Muiderstraatweg 15 e 1111 PS DIEMEN Netherlands Technisch contact Lennart Bader +31 (0)20 6005151 [email protected] Nameserver ns1.gmt.nl 212.78.184.13 Nameserver ns2.gmt.nl 62.166.160.34 Nameserver ns3.gmt.nl 213.84.196.133 Datum registratie 16-11-2001 Record laatst gewijzigd 11-02-2004 Record onderhouden door NL Domain Registry

Registrant Laszo Baan 10 3011 CB ROTTERDAM
010 4121190

contact L. Stelloo
[email protected]

Registrar GMT Online B.V. Muiderstraatweg 15 e 1111 PS DIEMEN

(uit mijn archief)
Grootvader

vleutenaar
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2007 10:28

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door vleutenaar »

Misschien helpt het meer om te schrijven.

In eerste instantie is het een email klantenservice maar vaak laten ze ook de habbos een hand geschreven brief schrijven naar de klantenservice

TTG Sulake BV
Basisweg 30, 1043 AP Amsterdam,
Netherlands

T.A.V. Habbohotel.
Helaas is mijn telefoon van de week ontvreemd waar het klantenservice nummer van habbohotel instond anders kon u ook een bericht inspreken op het antwoord apparaat.

Best een gedoe soms om habbohotel te kunnen bereiken terwijl ze toch een goede service aanbieden nu nog krijgen :)

Gesloten