LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onur Air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Had het gehele stukje ff geplaatst vriend en niet alleen het deel dat jou goed uit komt. :wink:
Maar goed, mag het niet zeggen, maar mag eerlijk gezegd lijden dat jij in een vliegtuig van een Nederlandse maatschappij stapt met technische problemen. (gebeurd ook regelmatig dus de kans is best groot)
Kijken of je ze dan ook nog zo krampachtig blijft verdedigen.

Gast

Reisnieuws

wo 11 mei 2005, 16:39
KLM-toestel blokkeert start- en landingsbaan Heathrow
LONDEN/AMSTELVEEN - Een KLM-vliegtuig blokkeert een van de twee start- en landingsbanen op de luchthaven Heathrow bij Londen. De baan is gesloten en gaat weer open zodra het KLM-vliegtuig is verwijderd. Er zijn aanzienlijke vertragingen ontstaan, aldus KLM woensdag.

De Boeing 767-300 stond op het punt naar Amsterdam te vertrekken. Tijdens het taxiën ging een van de remmen spontaan werken. Niemand raakte gewond. De 106 passagiers hebben het toestel inmiddels verlaten. Ze vertrekken met de volgende vlucht naar Schiphol

Har

Ongelezen bericht door Har »

Aan Gast die zich De Gast noemt:

Jouw tirades laat ik voor jouw rekening.

Overigens neem jij druk deel aan alle forum onderwerpen.

Ik verdedig geen enkele my, waarom zou ik.

Vel succes met het Forum van Radar, is er geen beperking van het aantal inzendingen per dag resp.per uur ?? :lol: :)

Gast

Zou je wel willen Har,Mooi niet dus!!!!!!!

Gast

Har, misschien nieuw voor jou (tja, je naieve gedrag is nu wel duidelijk), maar wanneer iemand geen gebruikersnaam invult komt hij/zij als gast op het forum te staan.
Het gros vult geen gebruikersnaam in, dus ga jij nu maar eens bedenken hoeveel mensen er dus met de naam gast komen te staan.

Archangel

Ongelezen bericht door Archangel »

Maar goed, mag het niet zeggen, maar mag eerlijk gezegd lijden dat jij in een vliegtuig van een Nederlandse maatschappij stapt met technische problemen. (gebeurd ook regelmatig dus de kans is best groot)
Kijken of je ze dan ook nog zo krampachtig blijft verdedigen.

Vind het vrij grof om zoiets te zeggen. Eén technisch mankement kan desastreuze gevolgen hebben.

Gast

Klopt, maar meneer/mevrouw stelde zelf ook al zoiets voor.
Of heeft u daar voor het gemak maar even over heen gelezen?

Devil

Ongelezen bericht door Devil »

Een crash gunnen we toch niemand.

Iedereen moet zelf weten waarmij hij/zij wil vliegen, kwestie van poen.

Gast

Het was een reactie op de volgende uitspraak!
Rest de vraag: hoe veilig moet vliegen zijn? Voor mensen die zich beklagen dat ze nu 20 Euro meer moeten betalen kan er voor mijn part één Onur vlucht per week ingezet worden...enkele reis moet voldoende zijn.
Lijkt me ook duidelijk toch?

sarakaya

Ongelezen bericht door sarakaya »

Hallo Allemaal, zelf vliegen al jaren met Onur Airlines naar Turkey, en het is ons altijd best bevallen, ik vind dat je ook positief mag zijn, als je alleen die negatieve berichten hoort. De service is goed, drinken krijgen we en eten, dus het is niet alleen negatief.
Groetjes van M. Sahin, Den Haag

Devil

Prettig voor U dat u zo gelukkig bent met Ondur Air, wanneer boekt u weer?.

Rest de vraag: hoe veilig moet vliegen zijn? Voor mensen die zich beklagen dat ze meer moeten betalen kan er Inter Airlines ingezet worden,met of zonder kapotte ruiten, dronken mensen aan boord en een Turks sprekende bemanning als het zo uitkomt. :shock: :lol:

alex1972

Ongelezen bericht door alex1972 »

Dear Sir/ Madam,

After an inappropriate action, Onur Air has been subject to a rather unfortunate and unfair treatment by Dutch Air and Sea Transport Authority - Inspectie Verkeer en Waterstaat and our flights to Netherlands are stopped for one month as of yesterday. Onur Air has been holding 50 percent of whole package holiday market in Netherlands as result of its long time satisfactory performance and commercial stability. We have a well-earned reputation in Netherlands as proven by millions of travallers and nearly all Dutch tourism organisations chosen us. The reason of the ban was reported to be the result of a technical problem on one of Onur Air's aircraft last week in Amsterdam, but statistically, it is reported that one airline has a technical delay everyday in Netherlands. In this case dozens of airlines should be stopped operating to Netherlands every month. Unfortunately, German DGCA has followingly stopped our operation to Germany without any event, just as a result of Netherlands's decision. We currently fly to 73 airports in Europe with our 25 aircraft since 14 years now. Our highest achievement awards from Airbus, Boeing and many tour-operators have been acknowledged by all authorities. We believe we have right to be treated equally and fairly with all other airlines in Europe under EASA regulations Yours Sincerely, Hamit Cankut Bagana President Onur Air Turkey

Yours Sincerely,

Hamit Cankut Bagana
President Onur Air
Turkey

note:copied from onur air web page www.ourair.com.tr

Devil

Coredon stuurde gisteren per e-mail een nieuwsbrief rond over hun tevredenheid ten aanzien van Onrun.

Vanmorgen op Brabant TV vertelde de Turkse eigenaar van Coredon, dat de passagiers met een boeking bij Coredon en een vlucht met Onur, naar Brussel konden uitwijken en vliegen met Onur, de busreis zou vergoed worden, bij annulering houden ze 15 % in van de reissom

Coredon stond bij mij redelijk bekend en ik heb er verschillende trips bij geboekt naar Belek .tot tevredenheid, voorlopig even niet, evenmin als Onur , Inter Airlines en dergelijke My.

Onur huurt vliegtuigen in bij aziatische landen, de jammerklacht van Mr Onur is om te huilen. :oops:

aagje

Ongelezen bericht door aagje »

Inderdaad om te huilen die brief van Mr. Onur.

Een goede reactie zou zijn geweest : We hebben inderdaad wat technische mankementen aan de toestellen, we zullen keihard werken om deze mankementen te herstellen.

Bas Bonsel

Ongelezen bericht door Bas Bonsel »

Heel goed, dat vliegverbod op NL, ik heb het laatst met Onur Air gevlogen er gingen dingen fout. Maar ook daarvoor liep niet alles helemaal foutloos.....

:evil:

Gast

Achja, hoe heet dat ook-al-weer.... Slachtoffer cultuur soms :roll:

Gast

Inderdaad achja, de èèn z'n dood is de ander z'n brood.

Tansavia verhoogt de brandstoftoeslagen met € 6,50 enkele reis. Dus mensen die nu NIET met Onur kunnen vliegen, KASSA!!!!!!!!!!!!

Wel heel toevallig dat ze NU ineens de brandstoftoeslagen moeten verhogen! :shock:

aagje

Bas Bonsel, wat is er gebeurd tijdens je vlucht met OnurAir?

Gast

Ik vind het schandalig da ze 2maal 6:50 moeten betalen.Want die nog weg gaan met transavia en weer mee terug komen is toch 13euro
Nog vlug even betalen.Kan je nagaan,over mentaliteit gesproken !!!!!!!!

aagje

nou eh, transavia doet maar hoor, als ze dat geld ook investeren in het onderhoud van hun vliegtuigen is het goed, enne het is nog altijd een keus om te vliegen, maw onze eigen keus om die € 6,50 aan Transavia te btalen, we kunnen ook met de auto naar centerparcs, maar ook dat is niet meer goedkoop tegenwoordig, aan u de keus! :?

Gesloten