LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Katten op auto's/in de tuinen etc.

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
duizendheft
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jul 2007 15:25

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door duizendheft »

aan roque:

installeren klinkt misschien ingewikkeld, "plaatsen" klinkt wat eenvoudiger. je moet wel eerst 3 (drie!) onderdelen aan elkaar schroeven en een batterij in de sensor doen. sproeier in de grond steken en aan tuinslang koppelen - met koppelstukken, dat wel.
staat allemaal in gebruiksaanwijzing en is niet moeilijk.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Ik vind dat katten preventief geruimd moeten worden.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door cybertomaat »

ik vind jouw niet goed snik ... dat helpt :wink:

Spiderben
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:57

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door Spiderben »

:evil: Mee eens Cybertomaat. Die Flipvlavaldarie moeten ze maar eens in de dierentuin in de kooi van tijgers of leeuwen doen.

Kijken of die dan nog zo'n opmerking kan/wil maken. :lol:

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Dat wil ik die beesten in de dierentuin niet aandoen spidey ... :wink:
ik ben een dierenvriend weet je nog ...

Maar een uurtje laten weken in wasbenzine ...... goed idee .......
toch flippende flip ???

>cyber<

Spiderben
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:57

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door Spiderben »

Cybertomaat :lol: Ja maar is het dan niet zo dat alleen de buitenkant wordt geweekt :?: :?: Wat te doen met de hersenloze inhoud. Is dat nog te wissen en opnieuw te programmeren :?: :?:

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Ik zal Rasti Rostelli ff een mailtje sturen :wink:
>cybertje<

Spiderben
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:57

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door Spiderben »

Neeeeee, geen goed idee. Ik geloof niet in deze occulte troep. :( :(

Ook niet in Jomanda dus, glaasje draaien, met pen in popje drukken, Tarot :arrow: :arrow: Prut prut en nog eens prut.

Misschien ook maar een paar weken in het dierenasiel laten werken en een en lekkere lik van een kat of hond door zijn gezicht :idea: :?: :?:

En cybertomaat ik ben een gelovig mens. Niet te verfiëren met kerkelijk schijheilig en opdringering. Persoonlijk heb ik een zeer sterke ervaring hiermee gehad en een visioen. Ga ook niet naar de kerk en al die onzin meer en doe rustig op zondag de was. Ik was absoluut eerst niet gelovig en niemand heeft mij het opgedrongen.

Dit even om bovenstaande duidelijk te maken. Dat van in de leeuwenkooi doen is dus dan ook bij wijze van spreken om zo'n iemand duidelijk te maken dat het een onzinnige reactie is.

Enfin genoeg daarover.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Ik ben ook een gelovig mens hoor ......
geloof alleen niet in de instituten :wink:

Heb je toch hopelijk niet ergens beledigd he ???

>cybertje<

Spiderben
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:57

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door Spiderben »

helemaal niet !

:lol: Vind het als grapje zelfs (Rasti....) leuk. Maar vind wel dat ik heel even naar een ander een signaal :shock: moet geven dat ik occulte troep niks vind wegens andere ervaringen.

:roll: Humor is erg belangrijk in het leven maar ik vind wel dat je beide in je moet hebben om geloofwaardig over te komen.

Cybertomaat nu doe ik hetzelfde als jou en wijk ik een beetje van het onderwerp af. Maar heel eventjes dan.

:P Mensen hebt respect voor de kat en elkaar. Zo kom ik weer een beetje terug op het onderwerp :P

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door cybertomaat »

oftewel ... heb respect voor de gehele schepping ...
incl. katten op auto's ...
wie of wat de schepper(s) daarvan ook mogen wezen ???

En spidey ... ik kom je wel weer tegen elders op dit forum
wil dit topic niet (verder) "vervuilen" ......
zou wel een leuk onderwerp zijn voor in de chathoek ......

>cybertje< ... (goed on topic zo ???)

KatHond
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 aug 2007 11:08

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door KatHond »

Hoi Hoi

ik vind het zo jammer dat zo'n beetje alles wat je hier leest op een aggresieve manier wordt verwoord. Ik heb zelf inmiddels 4 katten en 1 hond. Ik woon in een rijtjeshuis (kom uit vrijstaande woning) en heb de hele straat toen ik daar kwam uitgenodigd voor een bak koffie en een praatje. Er zijn helaas maar weinig mensen gekomen WEL heb ik ze allemaal verteld dat ik katten heb en dat deze na verloop van tijd weer naar buiten zouden willen aangezien we in een bosrijke omgeving gewoont hebben. Meteen commentaar!! Ik heb iedereen verteld dat mijn katten bang zijn voor vreemden en dat ik hoopte dat er geen overlast zou zijn. Iedereen gevraagd dat, als er problemen waren ze naar mij moesten komen en geen wraakacties op de katten moesten richten.Lijkt me toch erg redelijk en een volwassen oplossing??!!
Er is in die 1 1/2 jaar niemand bij me komen klagen.
Nu halen we 19 juli een hond uit het asiel een kruising herder van 15 maanden. Beestje heeft vanaf 8 wkn in een schuur opgesloten gezeten en zat sinds maart in het asiel. Nu zijn we dus de hond aan het trainen, aan het eind van de straat ligt een niet afgesloten hondenuitlaatplaats net voor het park. Daar trainen we de hond op 'zit-hier-volg e.d.
Nu hebben we een oudere 'dame' in de straat wonen die een erg argressieve hond heeft die last heeft van 'lijngedrag'. Zodra zij de voordeur uitstapt valt de hond alles aan. we zijn aan het trainen samen met een andere hond die toevallig aanwezig was, lekker spelen met zn 2en, dus deze 2 gaan op haar hond af ze begint naar ons te schreeuwen dat wij onze honden moeten aanlijnen want het zijn ***beesten, vreemde reactie aangezien HAAR hond aanvalt (leuke verdediging) Meteen gillen over mijn katten want dat zijn ook ***katten want NIEMAND IN DE HELEBUURT kan zijn deur nog open zetten want MIJN katten lopen dan naar binnen???? Ik stond er versteld van en kon geen woord meer uitbrengen. Maar zij liep gewoon door ik heb dus maar een brief geschreven dat ik het niet zo netjes vond daty ze ons op deze manier aansprak en dat er nog geen klachten waren geweest over de hond of katten. Ze heeft hier niet op gereageerd we zijn haar nog 2 keer tegengekomen en ze begon meteen weer te schelden, wij hebben hier niet op gereageerd. Nu hebben we onze uitlaattijden al aangepast maar iedere x als wij of voor of achterlangs weggaan met de hond staat ze ook buiten. De laatste opmerking was ' je zal t wat de katten betreft wel merken en de ***hond schop ik zelf terug naar het asiel' Ik vind dit een dreigement en heb de wijkagent gebeld maar die doet niks en vind dat wij de hond uit moeten laten wanneer wij dat willen en ons niet aanpassen aan haar JA DAAR HEB IK DUS HELEMAAL NIKS AAN.
De agressiviteit van nu vind ik zo erg en weet me er eigelijk geen raad mee wat ik ook doen betreft mn hond of katten ik krijg toch wel commentaar en dat blijkt ook wel uit de teksten hier iedereen valt elkaar aan maar een oplossing wordt niet echt geboden...............
Groetjes van iemand die het niet meer weet

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Ik heb zelf inmiddels 4 katten en 1 hond.
En daarna nog een hond erbij gehaald?

Misschien moet je eens een vriend zoeken!

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Je heb ook overal van die oude van dagen die heel de dag niets te doen hebben.

Ik stel voor om ze allemaal een internet aansluiting te geven dan kunnen ze op een forum gaan klagen.

petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door petty1950 »

Zat jij toevallig je kale kruin en mega-rimpels te bekijken toen je die nergens voor nodig k*topmerking typte ''heer'' vanderverdwaal? :roll: Wat ,n zure toon!
Maar goed , een van de bejaarden is in elk geval veilig van de straat. Nu nog van dit forum want hier zit niemand op te wachten :roll:

Niets van aantrekken hoor mevr/meneer? met katten en hond! Ik vind dat jij je heel keurig opsteld en heb zeer met je te doen in deze situatie. In wat voor idiote aso-buurt woon jij eigelijk :shock: En wat akelig dat die wijkagent niet bereid is om te bemiddelen.
Daar heb je idd geen fluit aan :roll: Misschien nog eens een poging doen gewoon op het buro aankloppen?
Maar.....hoe sneu ook voor je katten..... ik zou voor hun veiligheid toch de tuin afrasteren want het klinkt niet fijn dit....
Ik wens je veel sterkte toe en hou ,t koppie recht hoor!!

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 11 Aug 2007 21:28 door petty1950


--------------------------------------------------------------------------------

Zat jij toevallig je kale kruin en mega-rimpels te bekijken toen je die nergens voor nodig k*topmerking typte ''heer'' vanderverdwaal? Wat ,n zure toon!
Maar goed , een van de bejaarden is in elk geval veilig van de straat. Nu nog van dit forum want hier zit niemand op te wachten
Wat is dat voor een opmerking over bejaarden petty 1950.
A.Wie zegt dat het een bejaarde is onze flip.En B.Als iedereen zo voor hun dieren zorgt zoals de bejaarden doen dan was er ook minder rottigheid in de wereld.Bovendien afgaande op je naam ga je ook aardig
de richting van bejaard op. :wink:

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

1. Men neme een buis van 1 meter.
2. Leggen een stuk vis in het midden.
3. Smeren de ingangen in met boter.
4. Leggen de buis horizontaal in de tuin zodat de kat makkelijk er door heen kan.
5. Vacht zit vol met boter.
6. Kat gaat terug naar huis en door het kattenluik naar binnen.
7. Kat gaat lekker op de bank liggen rollen.

Misschien dat op deze kattenvriendelijke manier de kattenbaasjes eens ophouden met het lastigvallen van mensen zonder katten.

petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door petty1950 »

Voor de duidelijkheid Bot....ik reageer op deze tekst van ''jouw'' Flip :idea:

Misschien moet je eens een vriend zoeken!




flipvanderwaal





--------------------------------------------------------------------------------

Je heb ook overal van die oude van dagen die heel de dag niets te doen hebben.

Ik stel voor om ze allemaal een internet aansluiting te geven dan kunnen ze op een forum gaan klagen.
Zegt dus niets over MIJN visie op bejaarden waar ik idd zelf bijna toe behoor 8)

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Nou Petty, een internetaansluiting heb je dus al. :lol:

petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.

Ongelezen bericht door petty1950 »

Yep :lol:
Nu m,n pensioentje nog en assuteffekan ,n gratis O.V.kaart zodat ik met m,n grijze bolletje en breiwerkje op m,n vele kleinkinderen kan gaan passen 8)
Nu nog leren breien en ik ben all set 8)
Maar ja....wat doe ik dan met die internetaansluiting :mrgreen:

Gesloten