Ik dacht een merkdealer doet het vast wel goed!!
Ik bracht hem naar de dealer voor een beurtje, word ik even later gebeld '' mer jij niks onder het rijden?'' ik zeg nou nee , nou zegt hij je fusee kogel is niet goed en daar moet een andere draagarm voor besteld worden.
Zo gezegt zo gedaan , en breng hem dus weer terug toen hij binnen was.
Mooi eronder geplaatst merkte ik dat hij naar de kant trok waar de draagarm was vervangen dus ik weer terug naar de dealer omdat hij uitgelijnd moest worden.
Nou ik word weer gebeld '' merk jij niks onder het rijden'' ik weer nee hoor.
Je schokbrekers zijn kapot, tjah zet er maar onder.
na de beurt , trilt hij als een gek waar de draagarm is vervangen boven de 140 km/u wat voor mij een standaard snelheid is (mag niet

), hij start slecht en trekt nog een beetje naar links.
Verder wil ik wel even kwijt dat deze auto 4 maanden in mijn bezit was, en daarvoor dus nagekeken is bij een garage onafhankelijk die mij vertelde dat ik zeker nog 2 jaar zonder onkosten buiten de beurt zou kunnen rijden.
Ik denk persoonlijk, dat waar je je auto ook heen brengt er evenveel fouten kunnen gemaakt worden, of dat nou kwikfit is of een andere garage.
Ga naar de gene die je vertrouwd, zelf heb ik niks met kwikfit en zou mijn auto daar gerust heen durven brengen, als het niet goed is horen ze het wel van me.
Groetjes Erik