LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

IPB wil je het?

Ja, wanneer de kinder ziektes opgelost zijn
89
53%
Nee, het is niets
64
38%
Weet niet overige
16
9%
 
Totaal aantal stemmen: 169

Lanjul
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2006 22:13

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Lanjul »

Lieve Kijkbuiskindertjes,

De volgende ingrediënten voeg ik graag aan de discussie toe. Een en ander naar persoonlijke visie en ervaring.

Ik sta er van te kijken hoe mensen zich druk kunnen maken over internetplusbellen. Niet doen!....

Maak plezier.... zorg voor ontspanning.... schilder eens een aquarelletje....concentreert u zich voor de grap in de keuken eens op het maken van het u l t i e m e gevulde eitje.....RELAX

Werkt internetplusbellen niet? Heeft u in alle redelijkheid en met alle beschikbare middelen (waaronder telefoon en email :wink: ) uw best gedaan om uw klachten bekend te maken aan uw provider? Werkt het dan nog steeds niet? Betaal dan niet meer.....

Stop er gewoon mee, draai dicht die geldkraan welke de Tiran voedt! De Tiran is daar héél gevoelig voor en raakt daardoor gemotiveerd, beter zijn (haar?) best te doen.

Op zijn ergst wordt u afgesloten.... :) (ohhhhhhhhhh)

Denk aan het genot welke het u schept, als u droomt over het kort geding welke de Tiran mogelijk tegen u aan zou kunnen spannen....

Zie in uw dromen u zelf, ondersteund door uw raadsman, uw eigen pleidooi voeren tegenover een tot tranen geroerde rechter.....

Notabene een rechter die overtuigd is van UW gelijk versus de Tiran's beroerde diensten en slechte service.

Weeg alstublieft bovenstaand droomscenario eens af tegenover een dagje pretpark en bedenk wat u méér zal behagen: Het pretpark of een dagje Vrouwe Justitia.

Eén ding weet u zeker: Na een een dagje pretpark heeft u zowieso
een lichtere portemonee, na een dagje rechtbank is dat nog maar de vraag....

Trouwens van het pretpark weet u volgend jaar al niet meer dat u het heeft bezocht, echter van De Zaak tegen de Tiran zult u nog lang na kunnen genieten, ongeacht de uitspraak..... :wink:


-In loving memory: Bob Ross, phtalo blue nog aan toe-

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Jan9 »

Je kan er wel een grap van maken maar deze bedrijven zijn semi-monopolist.
Kort geleden heb ik kennis gemaakt met de klantenservice van UPC.
Ze lezen gewoon niet goed daar, ze beloven van alles maar je krijgt vaak niks. Nu is KPN ook aangestoken door dit virus :lol:

gaheuver
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2006 18:42

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door gaheuver »

Ik heb gisteravond internet+bellen zakelijk aangesloten (2 lijnen). Bleek goed te werken tot vanmiddag. Iemand belt op het hoofdnummer en het gesprek komt via het 2e nummer (tel2) binnen. Vanaf dat moment geen binnenkomend telefoonverkeer meer mogelijk. Ik kan dus wel bellen, maar niet gebeld worden. Als ik de telefoon weer rechtstreeks op de webvox aansluit (die er nog tussen zit) dan werkt het wel weer (op de oude manier dus met ISDN). Experia box al diverse malen gereset, maar het probleem blijft. Iemand een idee? Het blijkt dat als je wat gedownload hebt je telefoonverkeer daarvan nog een halve dag last kan hebben???!! dat kan toch niet waar zijn, maar het staat op de site van kpn. Is dit ook nog als de binnenkomende gesprekken niet meer via de nt1 + webvox gaan?

Ik ga me zo maar eens naar de helpdesk bellen :(

gaheuver
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2006 18:42

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door gaheuver »

Oh ja, internet werkt wel goed! :roll:

angel.
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2006 21:21

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door angel. »

Kpn planet is bij mij zo erg dat als ik aan de telefoon zit met mensen,
Dat ik er gewoon uit word gegooid dan kost het me erg veel moeite die persoon weer te pakken te krijgen
Na 5 a 10 x bellen krijg ik weer een lijn

Ook mijn pc geeft fouten aan hij in komend verkeer
Ik word er gek van
Ik zit op dit moment weer aan de telefoon met kpn planet althans in de wacht
Na 66 min heb ik iemand aan de lijn van kpn
En u raad het al ze weten het niet meer

Dit problemen heb ik al sinds januari 2006
Heb er al meerdere keren over gebeld en is mijn x box verhoogd

Ik kon niet normaal aan de telefoon zitten, haperen, stotteren, stukken uit de zin , of de lijn werd verbroken ,
Mensen moesten raden wat ik gezegt zou hebben
het is een tijd goed gegaan en nu begint het gezeur weer
Wanneer lost het zich nou eens op

Ik wil ook mensen waarschuwen die planet hebben en naar kpnplanet over willen stappen
Ze zeggen dat het zo kan en dat zij het wel opzeggen en veranderen
maar niets is er van waar ik heb 7 maanden in de ellende gezeten om te vechten dat ik geen 2 abonnementen hoefde te betalen ,
Het is een onderdeel van maar ook weer 2 losse onderdelen delen
Uiteindelijk hoefde ik het niet meer te betalen maar de brieven voor een advocaat lagen al klaar
Als ik dit allemaal eerder had geweten had ik nooit met kpn in zee gegaan
Laatst gewijzigd door angel. op 17 dec 2006 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

gaheuver
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2006 18:42

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door gaheuver »

Ik heb de box gisteren geactiveerd. Zou ik hem nog terug kunnen sturen? Op de site lees ik iets van 7 dagen na ontvangstdatum.

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Jan9 »

Nee, dan heb je minimaal een jaar IPB :)
Nou ja, als alles het doet is dat geen probleem....

"zucht"
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2006 20:51

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door "zucht" »

"Leuk" al die klachten over KPN.
Het is inmiddels duidelijk dat veel mensen hetzelfde probleem hebben.
Ook wij hebben sinds mei IPB en tot 1/2 november geen klachten. Sinds die tijd kunnen wij niet meer bellen, gebeld worden of telewerken. Het grootste probleem is niet kunnen telewerken omdat dat per werkdag een onnodige reistijd kost van 5 uur!!
Ook wij krijgen geen reactie. Wel 2 weken geleden een brief dat ze niets konden ontdekken en dat wij de aansluiting moesten nakijken.
Dit is aangesloten door een KPN monteur en daar is dus niets mis mee. Wij hebben niets veranderd en konden toen ineens 2 dagen bellen, internetten en telewerken. Hoera dus, maar helaas....we kunnen na die 2 dagen, inmiddels ook al weer 2 weken geleden nog steeds niet bellen en telewerken. Wel een mailtje ontvangen dat de storing weer is doorgegeven met nr...... aan de betreffende afdeling. Daar schiet je dus niets mee op. In de uitzending van Radar zijn de 700 klachten meegegeven aan de man van KPN dus daar worden we ook niet wijzer van!!! Wat mij enorm stoort is dat Radar het probleem aankaart, mensen uitnodigt, en er vervolgens niets mee doet. Het is makkelijk om alles te verzamelen en uit te zenden maar een oplossing is er niet. Dat je nu ineens voor minder geld een helpdesk kan bellen daar heb je ook niets aan. Je zou er beter voor kunnen zorgen dat het bellen van een helpdesk niet nodig is!!! Zels al zou het 100 euro kosten per minuut, je wordt er totaal niet wijzer van.
Ik heb dan ook een boodschap aan Radar: Doe er iets aan en los het op! Het noemen van klachten om een uitzending vol te krijgen daar hebben consumenten totaal niets aan!!! Chatten kan je genoeg en daar heb je Radar niet voor nodig.[/u][/b]

michael_02hhw
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 dec 2006 05:45

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door michael_02hhw »

ik wil ook even reageren, ik ben zelf medewerker bij de technische dienst van kpn IPB en ik kan vertellen dat het wel een goed product is. er zijn wel een aantal klachten maar dat komt ook omdat wij ook de meeste klanten hebben. ik heb zelf het product ook en ik heb helemaal geen problemen ermee en al mij kennisen die ik het aangeraden heb hebben ook nergens last van.
en andere providers hebben de zelfde kinderziektes als bij kpn.
dus schroom niet neem gewoon IPB van kpn het is een goed product hoor !!! :D

mocht iemand een vraag hebben stel em en ik geef antwoord

lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door lammertc »

Net terug van huis, waar KPN man (notabene) mijn speedlinq heeft aangesloten. Werkte direct, iets wat ik van IPB niet kon zeggen.
Ik ga nu een jaar bellen en supersnel internetten voor 25 euro per maand ipv de helft niet gebeld kunnen worden met traag internet geen gratis bellen en niet bereikbare helpdesk voor 34.95 per maand

Nee KPN voorlopig niet meer !!!!!!!!!!!!

chipkaart
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 dec 2006 12:18

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door chipkaart »

Nou, michael_02hhw, ik zou je graag verwijzen naar mijn topic, http://www.trosradar.nl/?url=PHP/qcl2/letter/19/9.
Graag zou ik je antwoord erop willen hebben :)

michael_02hhw
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 dec 2006 05:45

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door michael_02hhw »

"""Een productiefout aan de voorveren van de Renault Twingo zorgt ervoor dat klanten al binnen een paar jaar een dure reparatie aan de auto moeten laten uitvoeren, zo hebben we laten zien in deze uitzending. Renault komt de klanten voor 20% in de kosten tegemoet, terwijl ze recht hebben op een volledige vergoeding.""""


hier komt je link op uit
sorry maar daar heb ik geen antwoord voor

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Mickey D »

ik wil ook even reageren, ik ben zelf medewerker bij de technische dienst van kpn IPB en ik kan vertellen dat het wel een goed product is.
Okee, op mijn vraag dan wel? Ik ben er al van op de hoogte dat IPB op een aantal adressen wel goed werkt. Maar bij mij is er steeds telefonie storing: verbroken verbindingen, geen kiestoon maar een soort ingesprektoon, onterechte ingesprektoon als mensen mij proberen te bellen, of de telefoon gaat gewoon niet over, echo's tijdens gesprekken.

Heel vaak bellen naar de helpdesk heeft niet veel opgeleverd voor deze storingen. Wel is er al 5x een monteur geweest, die vanaf de eerste al gezegd hebben dat de aansluiting goed was. Wat is er dan aan de hand/hoe kan ik of de KPN dit oplossen?

En dan natuurlijk gelijk een tweede vraag: waarom wordt deze oplossing mij dan niet geboden door de eerste, tweede of derdelijn technische helpdesk, ook niet na ingrijpen van de derdelijns klantenreacties?

Tegen beter weten in hopende op een antwoord dat ook een oplossing zou inhouden,
met vriendelijke groet,

Mickey D

michael_02hhw
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 dec 2006 05:45

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door michael_02hhw »

mijn mail adres staat bij mij naam, mail je postcode en huis nummer ga ik er vanavond naar kijken en krijg jij van mij via dit forum de uitleg en/of oplossing voor jou probleem. of misschien kan ik het probleem vanavond oplossen.

groet

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Mickey D »

Op welk niveau helpdesk zit je dan? Want kijken naar welke lampjes er branden ben ik intussen wel zat hoor, en veel verder komt de eerste lijn dus niet..... Behalve die ene medewerker die ALLE problemen kon oplossen, ook die waar het expertteam niet uitkwam. Waarom HIJ dan niet in dat team zat? Tsja.....Daar vraagt u me wat.....
Hij ging 'even naar mijn instellingen kijken', en het gesprek dat ik vervolgens had, was met een medewerker van het retentieteam.... Inmiddels heb ik dus een gezond wantrouwen in KPNers. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt, ik heb geleerd door de ervaringen.

michael_02hhw
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 dec 2006 05:45

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door michael_02hhw »

ik ben van de technische dienst en niet van de helpdesk. maar het is een aanbieding die ik je doe het hoeft niet ik doe dit op vrijwillige basis omdat ik vind dat het product namelijk wel goed is. ik werk er vanaf het begin dus weet ook wel waar ik over praat. maar het is aan je zelf. en idd lampjes kijken heeft weinig zin maar dat was ik ook niet van plan

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Mickey D »

mail is verzonden, PC+huisnummer in onderwerpregel, ben benieuwd...

"zucht"
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2006 20:51

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door "zucht" »

Iedereen mag het weten!!!!
Wij kunnen vandaag internetten, telewerken en bellen!!!
Ik zal niet al te blij zijn omdat het morgen wel weer anders zou kunnen zijn. Ik ga nu snel iedereen bellen die ik afgelopen maand niet heb kunnen spreken.
Allemaal veel succes!!!

bobber
Berichten: 34
Lid geworden op: 07 jul 2006 22:12

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door bobber »

Ik ben ook maar zo vrij geweest naar bovenstaande helpdeskmedewerker te reageren. Misschien werkt deze "lijn"korten en beter. Na 4 mnd werkt t bij ons nog steeds niet. Talloze telefoontjes en mailtjes lossen niets op. Ik wordt van t kastje naar de muur gestuurd.
Ik stap op t punt alles terug te sturen. Ik neem aan dat di zonder problemen kan want er wordt niet geleverd waar ik om gevraagd heb.

chipkaart
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 dec 2006 12:18

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door chipkaart »

Excuses voor mijn vorige linkfout, het ging dus om de volgende link:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=46426
Duizend maal excuses!

Gesloten