LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kitten gereserveerd bij een cattery

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Sahima

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

Hoi Wanja, en anderen

Het lijkt erop dat hier meer eennpersoonlijke vete wordt uitgevochten. Mensen, kijk goed naar de postings van Sue, en zie dat ze de boel probeert op te hitsen, vooral Wanja, omdat de muts( srry voor woordkeus) in die zaak geen poot aan de grond kreeg en krijgt, en ze boontje om loontje kreeg! Verder heeft Sue zowieso een strafbladje dat de afgelopen jaren alleen maar langer werd door dr gedupeer in de kattenwereld. Door t opvragen van een , ahum, "dossier", denkt ze jullie te kunnen intimideren om alsnog van aangiftes cq handelingen naar de rasvereniging af te zien. Hadden jullie dat nog niet door?. De politie is in deze alleen bezig een goed beeld te kunnen krijgen van al HAAR practijken, om haar in de toekomst eventueel alsnog te kunnen vefrvolgen. En daar draait ze zich niet uit, watze ook probeert, en al krijgt ze 10000000 pagina's voor r neus. Maar als we ons blijven verenigen, en niet meer reageren op al r postings( eerder wanhoopswoorden), en alle topics sluiten waar ze zich tot nu toe gemeld heeft, moet ze ergens anders de aandacht zoeken waar ze zo wanhopig naar zoekt. En wij horen vanzelf in de nabije toekomst van de rasvereniging wanneer madam uitgeschreven cq geroyeerd is als lid!
Toch?
Laat dat manipulatieve en manisch-depressieve mens toch in de stront zakken!
Ik stel dan ook voor aan vooral alle verenigde gedupeerden, om zich terug te trekken, en eventuele bewijzen of meningen te concentreren op ons "vertrouwde plekje".

Groetjes, Sahima

wanya

Ongelezen bericht door wanya »

Ik denk dat het erg duidelijk staat beschreven sue!!!
Goed lezen svp
Verder ik wijd en uit niks naar andere of wijk af van zaken!
Ook is alles betaald wat betreft de koop van het kitten (heb jij bewijs dan?)Ik wel namelijk
Kitten is betaald !!!
Verder heb ik jou geen enkele toestemming gegeven Om met Intimidatie Mijn Kitten te ontvreemden,terwijl mijn hulpvraag was kan je meerijden naar de da want het gaat niet goed met hem(heel duidelijk tog)of ben ik een dieren mishandelaar dan vanwege me hulp vraag naar jou toe!!!!(dan ga naar de dierenbescherming en dien een klacht in)Verder hoef ik geen kontact toezoeken met mensen(jij sue en Adje)Die mij wel degelijk bedreigt hebben zowelvia telefoon als via msn als note bene in me eigen huis!!!!
Alle topic,s ben jij gestart niet IK door overal JOU verhaal tebrengen met zowel namen als privezaken als alles eromheen!!
Heb je direct na het incident ook gemeld wat mijn ondernemingen waren in heel dit gebeuren geen enkele reactie van jou uit naar mij overigens Duidelijk tog!!!
Verder sta ik welbekent om en hoe en wie ik ben..niks als positiefs (of heb jij een andere mening of getuigen die anders beweren)
Verder nogmaals de zaak is geseponeerd om duidelijke redenen zowel bij jou als bij mij bekent...Wat betreft die namen in je vorige stukkie is niet mijn laster maar de jouwe en wil dan ook op geen enkele manier dan nog met jou in contact of wat jij ook denkt mij mee te kunnen lasteren...wat betreft je cattery niet mijn zorg ,zijn namelijk meerdere niet alleeen ik...want nogmaals mijn zaak is afgedaan met een sepo!!!
Voor shirkan raar dat jij niet vraagt hoe het gaat... gaat dus goed met hem zowel als alle bezoekjes aan de dierenarst als zowel thuis mag overal komen boven beneden links rechts met zijn speelgoedjes als favorite bankje...Dus ga me niet afschilderen als dierenbeul of wat dan ook in je topic bij PP .....Dat je kwaad ben dat je een koekje van eigen deeg terug heb gekregen jou goed recht..maar ga geen namen noemen en mensen betrekken en iets uitlokken als het een afgedane zaak is get over it...Soms gaan dingen niet zoals je het had uitgestippeld maar daar kun je idd weer van leren tog!
Verder als ik hierdoor jou enige eventuele problemen door ga krijgen Verwijs ik die door naar jou ...Niet mij pakkie aan ook ..Heb het dan ook werkelijk met je te doen sue en dat meen ik uit de grond van mijn hart vond je wel een aardige op eerste oog maar hoe je dingen aanpakt en afhandeldt istog niet echt de manier lijkt mij!!!Blijkt wel
Ik wil ook niet meer reageren want denk niet dat je daar nog wat mee bereikt want ik wil er verder niks meer mee van doen hebben...Had het beste met je voor maar jij niet met mij ...hoop dat je me mening wil respecteren want dat doe ik de jouwe ook!
Veel succes en met alles wat je nog wil ondernemen uitterraad...want ik blijf bij mijn mening wat betreft wat ik met je heb meegemaakt

Laatste posting ook
mvg wanya

Sahima

Goed idee, Wanja. Terugtrekken is in dit geval misschien ook beter. we komen er toch niet mee vooruit . Laat die dame gewoon posten, en r eigen graf graven, en wij wachten gewoon af wat er achter de schermen gaat gebeuren. Totdat we kunnen zeggen( opnieuw): WIE HET LAATST LACHT, LACHT T BEST!!! Dan hebben we rechtvaardigheid, en komen we in alle glorie terug hier!. Om feestje te vieren!:

Dag Sue.., Dag Cattery!
Daar gaat ze dan alWEER!
Dag Sue, dag beestenboel,
Er komt geen derde keer
Dag Sue, dag foktarief,
Gedaan met je gedupeer
Dag Sue, dag broodfok,
Jij verkoopt geen kittens meer

Groetjes Sahima

Just in Time

Ongelezen bericht door Just in Time »

En als wanya dan ook haar kater laat helpen, zijn er tenminste twee wannabees uit de catfancy verdwenen waar we ons dan geen zorgen meer over hoeven maken. :roll:

wanya

@Just in time

Wat jij neerschrijft wannabees ????
Ik heb geen cattery nog ben ik een catfancy
Dus laat JOU aantijging dan ook links liggen heb shirkan als gezeldschapdier!! :wink:

Okay (tipgever)

Sahima

Hey kijk s aan, we hebben een nieuweling op t forum. net pas geregistreerd Sue( of sympathisant ervan).Hoeveel aliassen had je ook alweer?

Just in Time

wat een kul, ik vraag me alleen af hoelang jullie alledrie nog doorgaan met zeuren vanaf de vraag die anastacia jullie al alledrie stelde want sindsdien lees ik alleen maar konstante herhalingen, ook van sue hoor, en de meeste postings beginnen jullie met :" en dit is de laatste keer dat ik er iets over zeg" en maar doorzeiveren.
Dit is gewoon een ordinaire belachelijke ruzie die jullie hier uitknokken en die niet eens meer over dieren gaat............ Dat zegt meer over jullie alledrie dan jullie zelf schijnen te beseffen. :wink:
Laatst gewijzigd door Just in Time op 06 mar 2007 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.

wanya

Als jij de vraag kan terughalen wil ik die wel beantwoorden mits ik dat kan natuurlijk!

mvg en idd onthoud me van verdere commetaar naar(shiva72)alleen!

Sahima

ok , Mevr. just in Time, je hebt ook wel enigszins gelijk. Misschien zouden we het topic beter voorlopig kunnen sluiten.
OOk ik doe r inderdaad aan mee.
Maar de bewuste dupeerder in kwestie moet gestopt worden, daar zijn we t toch wel over eens, of niet soms?

Groetjes sahima

Just in Time

Beste Shiva en Kittekat, (ik (JIT) zet er voor het gemak ook wanya en Sahima bij)

willen jullie niet zo doorgaan, wie er nu gelijk heeft wil niemand meer weten , het verhaal is te lang....

beantwoord liever andere, zoals mijn 24 katten die hulp nodig hebben, het elkaar afkatten is onzin, niemand zal nu jullie nog geloven, en aanpassen, ja, ik maak als russinnetje ook wel eens een taalfout, en dan mag het, maar zomaar inhoud veranderen?

Als jullie hier doorgaan komen nieuwe vragen niet meer in de top 5 en zullen andere eerder ontevreden afhaken, en berijk je het tegenovergestelde, langdurige discussie is saai, en U maakt mijn vraag zo onvindbaar, of moet ik elk uur op mezelf reageren en aanpassen zodat ik bovenaan blijf in de top 5?

Sahima

kopieer/plakbericht met andere aanhef, ok, maar we begrijpen de boodschap wel
Hoe kunnen we je helpen met je katten, misschien kunnen we voor jou een oplossing aandragen,en veranderen we gelijk van onderwerp??

groetjes Sahima.

Dit bericht was al eerder een posting van Anastasia op een forum, vandaar kopieer/plak in mijn aanhef. Dus : dag Anastasia, en tegelijk: Welkom Just in time??

Soraya

Ongelezen bericht door Soraya »

In het begin heb ik nog van me laten horen, totdat ergens een nieuwe discussie begon, die (in mijn ogen) is veranderd in modder gooien. Ik verbaas me erover dat er telkens weer iets nieuws bij wordt gezet.
Over de laatste discussie zal ik weinig te zeggen hebben, dat is echt iets tussen jullie geworden. Ik hoop dat jullie het een keer naast jullie neer kunnen leggen en verder kunnen gaan. Ik kan en zal ook niet oordelen over mogelijke verwijten die heen en weer geslingert worden. Maar ik vind het alleen een beetje lachwekkend, hopelijk kunnen jullie dit op een dag ook zeggen.

@ Just in time, waarschijnlijk zijn er gewoon geen mensen op dit forum die je kunnen helpen, waardoor het toch zou zakken. en de meeste mensen kijken echt wel verder dan alleen bovenin, dus daar zou ik me geen zorgen om maken.

Gesloten