LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playco/ Playcollect

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Knarf753
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2008 21:41

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Knarf753 »

Best Kopertje, Philip, Eric, Ricardo, Albert II of hoe dan ook, denk je nu echt dat we zo stom zijn als jij ?
Eerlijk gezegd, ik ben er nog niet uit of je een echte oplichter bent of gewoon oerstom.
Maar in alle geval, we zouden het allemaal apprecieren als je zou stoppen met dit forum te spamen, zodat wij (belgische en nedelandse klanten) onze ervaringen kunnen uitwisselen en kunnen achterhalen hoe we ons geld terug kunnen krijgen.

koperke
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 okt 2008 22:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door koperke »

alsof KNARF uw echte naam is zeker ?

Ik geef dan toch eerlijk m'n voornaam door, dat kan hier van weinig mensen gezegd worden.

Jij denkt dat je geld moet terugkrijgen ? Dat is goed, maar dat gaat niet via een forum en dat hoeft niet ten koste te gaan van mensen die het goed meenden en eigenlijk gewoon lid wilden blijven, als je die gaat verbieden te betalen, dan hebben ze straks 50 keer zoveel kosten: ga jij dat terugbetalen, wanneer zij veroordeeld worden tot het betalen ?

Neen, dus geef dan goede raad, geen slechte raad.

Nog steeds geeft NIEMAND HIER ook maar 1 BESTELNUMMER OF DATUM door !!!

Zo blijven jullie in mijn ogen gewoon leugenaars hoor !

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

hij weet van geen ophouden.nu een nieuwsbrief en verassingen op stapel.alleen na betaling van uw jaarabonnenment.wie wil hier nog lid van zijn???????????????????????????????????????????????
stapelgek word ik van die man met zijn funnbroodwinning :x

Knarf753
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2008 21:41

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Knarf753 »

hahahaha !... Philip, je bent zeker de leukste t'huis!
Inderdaad ben je zo eerlijk om te zeggen dat je Eric heet :P
Als ik iets bestel, betaal en niets krijgt, ja, dan wil ik mijn geld terug.
en als je niets met Playco te maken hebt, zoals je beweert, dan heb jij ook niets aan mijn klantnummer !
Dus wees een braaf joggie en ga terug in je zandbak spelen.
Maar je hebt gelijk, ik moet wel één goede raad geven, dus ik herhaal:
Klachten ? ECC
http://www.eccbelgium.be/NL/infocenter/ ... 35&nID=720

koperke
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 okt 2008 22:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door koperke »

ha daar hebben we weer een pipo, geef je naam, en bestelnummer en datum eens door jongen, dan weten we tenminste dat je niet liegt... zoals al die anderen hier...

koperke
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 okt 2008 22:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door koperke »

ERIK, je kan niet lezen dus, nu kennen we het probleem.

ik vroeg niet om je klantennummer, maar om een bestelnummer en datum, of een referentie, dan weet ik dat het eventueel kan kloppen

dus je liegt dat je zwart ziet

Als je alle andere info hier kan te grabbel gooien, waarom dan dat niet ?
of je emailadres en naam ? Zo kan je toch veel beter in contact komen met de zogezegd andere gedupeerden.

Welke nicknames gebruik je hier nog allemaal ?

en what the **** is een "joggie" ? Iemand die jogt ? Dat doe ik inderdaad elke dag, maar je kent duidelijk iets van zandbakken: graaf je daar jezelf in ? liever vandaag dan morgen


Erik

oude klant
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jul 2008 21:30

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door oude klant »

Hallo koperke
Hier ben ik nog even, ik zou nog even namen weten van bedrijven waar ik die "PASS" zou kunnen gebruiken?
Ik denk dat ik zelf zo'n anderhalf jaar gelden het laast gekocht heb bij playco dus niet bij die andere bedrijven zoals toy+ ofzo.
laat nog even weten waar ik nog meer met die pas terecht kan.
Vr Gr oude klant

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

mag ik dan eerst je adres gegevens koperke?dan weet ik tenminste iets....

koperke
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 okt 2008 22:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door koperke »

Hey oude klant

ik zou het niet weten waar je met die pass terecht kan, wij gebruiken geen pass, wij hebben een multi-account

en jij hebt wablieft 1,5 jaar geleden gekocht ?
Dan heb je zeker geen pass, want toen bestond dat nog niet.

En jij hebt in 1,5 jaar niet eens contact genomen dan ?

Ik snap het niet goed hoor, waarom nog bezig zijn over een bedrijf dat al 14 maanden geen activiteiten meer uitoefent ?

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

geen pas meer?eindelijk...........kopen doe ik niets meer bij je.nooit.ik heb ecc belgium ook al benaderd.

oude klant
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jul 2008 21:30

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door oude klant »

En wat die pass betreft: die bespaart iedere houder gemakkelijk 500 euro per jaar, zelfs meer, die is op zovele plaatsen bruikbaar dat iedereen wel korting kan krijgen ermee.

Ik heb op pretparken alleen al zo'n 400 euro bespaard vorig jaar.

Dit las ik toch in een van die berichtjes van je
Ik moets toen voor die bestelling wel voor een lidmaatschap betalen
dus zeg jij het maar

koperke
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 okt 2008 22:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door koperke »

Die pretparken lopen gewoon via Toys+ dat weet iedereen, die krijg je per nieuwsbrief...

maar wij hebben geen pass, wij hebben een multi-account voor bedrijven, dat wordt niet openbaar gemaakt omdat het niet geldt voor particulieren.

Maar ja, wij hebben een abonnement op Walibi gekocht voor het gezin en daarmee 130,00 bespaard, we hebben ook zo'n 125 euro bespaard bij Bobbejaanland en dan nog eens 240 euro in Disneyland.

Dat is al 400 euro ongeveer...

oke, je bent dan wel lid (geweest), dat was toch altijd voor 2 jaar en het is pas ingevoerd in december 2006, dan zou je nog steeds lid moeten zijn... of je bent een wanbetaler, dat kan ook natuurlijk.

Tenminste dat is wat ik heb kunnen natrekken toen: het bedrijf dat toen werd overgenomen was 1 jaar bezig, van september 2006 !
Ik controleer altijd het verleden van elk bedrijf dat ons iets aanbiedt dat de moeite loont.

We hebben hier nogal wat onderzoeksmiddelen, een van de grote voordelen die we hier hebben...

Maar jij beweert dat je 1,5 jaar geleden bestelde en niets hebt gekregen... of was ik verkeerd en heb je het wel gekregen ?

want het was nogal verwarrend: tegoedbon, iets anders besteld enz...

ben je trouwens een Belgische oude klant of een Nederlandse ?

oude klant
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jul 2008 21:30

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door oude klant »

Wanbetaler want ja ik kreeg niets alleen vreemde mailtjes met smoesjes,en ik ben nederlandse klant.
En ik laat het even hierbij want in ga weer voor 2 weken werken en als ik terug kom zal ik eens kijken of ik alle mailtjes kan vinden want die heb ik ergens uitgedraaid liggen en ook nog wel de pakbonnen van de playmobil die ik wel heb gehad.
Vr Gr en tot over 2 weken

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door gravedigger »

Kijk uit dat je niet pverwerkt raakt oude klant ;)

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Koperke ik ben zeker niet ondernemer met een andere naam. Ik ben Johan en voel me behoorlijk afgezeken door toyplus. Ik betaal, ik wacht, ik wacht en ik wacht op mijn playmobil en na een half jaar wacht ik nog steeds op mijn playmobil. En ja dat vind ik oplichterij. Ik heb helemaal niets gezien van mijn centjes. En dan ga jij vertellen dat ze eerlijk zaken doen. Nou dit valt niet onder eerlijk zaken doen. Dit valt onder oplichting.
En ik ben duidelijk niet van plan om mijn gegevens van mijn bestelling aan jou te verstrekken want je hebt er toch niets mee te maken :shock:
Jij moet trouwens wel slapend rijk worden van al de voordelen die je hebt op Walibi en alle andere pretparken. Man laat me toch niet lachen. Dat jij jezelf nog geloofd.
Laatst gewijzigd door de deurwaarder op 27 okt 2008 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.

koperke
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 okt 2008 22:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door koperke »

hey oude klant

werk goed, ik heb nu vakantie, nuja, niet echt helemaal hoor, maar ik ben wel thuis aan het werken en dat doet deugd.

Een halloween nocturne meepikken in een pretpark met een van onze vele jaarpassen (gratis dus !) dat is leuk voor de kids.

als je nu toch nog gewoon even je naam geeft, dan weten we genoeg of beter nog, stuur met mijn groeten nog 1 email naar Toys+, ze gaan je zeker antwoorden hoor, maar of ze zover kunnen terugkijken weet ik niet echt zeker, maar wat heb jij te verliezen, misschien is er iets echt fout gelopen.

koperke
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 okt 2008 22:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door koperke »

hey Johan

je bent dan alleszins geen deurwaarder, ik zou m'n nick veranderen, want deze gaat je problemen bezorgen vroeg of laat.

Is je pakket verloren gegaan dan ? Dan is het een verzekeringskwestie wellicht ? Dan heb je een tegoedbon gekregen misschien ?

Dat hebben een aantal mensen bij ons ook al meegemaakt en dan vooral met limited editions of uitzonderlijke tijdelijke promoties.

Als iets niet meer bestaat of niet meer kan voor een bepaalde prijs, dan is dat zo. Net zoals in steeds meer winkels, krijg je dan een tegoedbon en geen geld terug, dat staat ook in onze voorwaarden die we kregen hoor.

Het kan niet zijn dat je niets hebt gekregen.

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Ik heb tot op de dag als vandaag niets ontvangen.
Het is trouwens wel heel makkelijk om te zeggen dat je pakket verloren is gegaan. Ik vind dat je dan gewoon opnieuw het produkt thuis moet krijgen en geen tegoedbon. Want voor die prijs kun je nooit hetzelfde artikel kopen.
Ik ben zeker niet van plan om mijn naam te veranderen.
Maar wanneer kom je er nou eerlijk vooruit dat jouw pruts bedrijf Toyplus is. Je praat en schrijft precies zoals ik de mails het thuisgekregen. Dus je hoeft je niet meer te verbergen achter koperke. Oja jij vraag wel aan ons of wij ons bestelnummer en naam moeten geven maar maak jij maar eens wat meer bekend over jezelf en waarom je hebt besloten om mensen op te lichten.

koperke
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 okt 2008 22:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door koperke »

Hey Johan

als je niet wil geholpen worden, is dat jouw keuze
ik heb er verder niks mee te maken

ik hoef me ook nergens achter te verbergen: jullie weten alles wat er te weten valt, mijn naam en adres geef ik ook niet door hoor

stel je voor dat jij een voorhamer koopt van een van die andere dikke zeveraars hier

als er moordbedreigingen aan te pas komen, wie zou zich dan bekend gaan maken ?

Voor mij is het gemakkelijk alleszins, ik hoef me niet bekend te maken, niemand heeft met mij zaken gedaan, jij bent geen personeelslid of student en ik hoef dus niks te doen voor jou.

Maar je blijft liegen want ik wil gewoon weten wat hier allemaal van waarheden verkondigd wordt, het is nog veel gemakkelijker de hele tijd te liegen namelijk...

En of je je naam verandert of niet hier dat kan me niet veel schelen, wie weet ben je weer een andere, niet ondernemer, maar een pipo of iets anders, als er echt controle zou worden uitgevoerd op dat idiote forum hier, dan bleef er misschien maar 1 iemand over die de hele tijd tegen mij bezig is...

Schrijfwijzen vergelijken ? Daar houden ze zich zelfs in een lagere school niet mee bezig jongen

Iedereen zegt hier wel A, maar niemand durft B te zeggen:
iemand vals beschuldigen is gemakkelijk, ik kan morgen ook beginnen daarmee...

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

Philip,

scheer je weg met je fabeltjes en ga of Playmobil inpakken of geld terugstorten in plaats van je kromme redeneringen hier ten toon te spreiden onder een andere naam. Lastig, vervelend, naar mannetje ben je....

Wist je trouwens (als zogenaamd Belgisch taalpurist) dat je loser zonder dubbel o schrijft? Looser betekent namelijk losser, precies hoe jouw aarsje zal zijn in de gevangenis nadat de ECC je frauduleuze praktijken te pakken heeft genomen...

Gesloten