Ik zou "hem" hebben gebruikt???:shock:Zelf meld je hem open en bloot dat je meer om jouw vijanden geeft dan om hem, maar zodra het je te pas komt en je in de veronderstelling verkeert dat er iets onaardigs tegen hem gezegd wordt t.a.v. een onderwerp dat ook jou raakt dan is opeens de wereld te klein en wordt hij opeens liefdevol omarmd totdat je hem niet meer kan gebruiken in de discussie en hij van jou weer een rotschop kan verwachten en je hem laat vallen als een baksteen. Hoewel hij toch in meerdere opzichten een broeder in jouw kamp is distantieer jij je van hem als jij er beter van uit de discussie denk te komen en misbruikje hem als je ook daarmee weer denkt beter uit de discussie te komen. Een betere illustratie voor schijnheiligheid zou men niet kunnen verzinnen!
En liefdevol hebben omarmd??? Wanneer dan???
Hij? Een broeder in mij kamp??
Aha!!! Je bedoeld waarschijnlijk dat ik mij lang fatsoenlijk heb gedragen t.o. "hem".....??
Dat is jou vreemd, natuurlijk, dus ik begrijp je frustratie.....
Je bent weer iemand aan het vernederen. Zoals gewoonlijk. Je merkt het niet eens.Probeer trouwens eens rustig uit te leggen wat er mis was met mijn opmerking? Mijn suggestie dat ieder zijn tijd gaat besteden aan dat waarin hij het beste in staat is? Dat ik de zeephandel noem terwijl het ook tandenborstels, make- up en wat dies meer zij omvat? Of was het de uitgang -tje achter de in parttime uitgevoerde zeephandel waarnaar ik refereerde?
Wie reageerde er, beste jongen???Zeg het eens, beste man, wat je nou precies dwars zat bij de geciteerde opmerking?
WIE zat iets dwars???
SBI