LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VSNP Nederland

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jannekej1972
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door jannekej1972 »

dat zijn de problemen die de meesten hier zo goed kennen,altijd een ander excuus en je slikt ze allemaal totdat je ineens een jaar verder bent en de zaken nog steeds zo rommelig verlopen,geloof me dit verandert niet de drukte vanwege vele aanvragen die hebben ze al een paar jaar?!
buiten dat,als ik het goed begrijp doet hij alle zaken om niet en zijn de kosten die we elke maand moetsen betalen voor personeelskosten,reken eens uit als hij zoveel aanvragen en zoveel clienten heeft hoeveel je dan als personeelslid wel niet kan verdienen daar...
zeg niet dat hij dit moedwillig heeft gedaan maar blijf van mening dat hij ergens aan is begonnen wat hij niet heeft overzien van te voren en voor mij is gebleken dat hij niet in staat is de taken die hij heeft tot een goede uitvoering te brengen.om zichzelf voor een ondergang te behoeden krijg je het ene excuus na het andere,waarom dan nog nieuwe clienten aannemen?zou het dan toch eerst proberen te regelen voor de mensen met wie je al afspraken hebt lopen.wij wisten van te voren dat het moeilijk zou worden dat hadden ze ons eerlijk gezegd,maar het zooitje dat er uiteindelijk van kwam was nog erger,na zelf iedereen gebeld te hebben bleek de oplossing heel simpel als je je maar aan je afspraken houdt met de eisers en dit deden zij niet en wij nu wel.de meeste eisers juichten het zelfs toe dat we daar weg waren en zijn blij dat ze ons nu elke dag kunnen bellen en gelijk antwoorden krijgen ipv weer maanden lang niets te vernemen,de termijn van de ene eiser was al verlopen en een ander had nog niet eens een aanvraag voor een betalingsregeling gekregen,zo blijf je toch in cirkeltjes ronddraaien of zie ik dat verkeerd?ik hoop alleen dat de rest van de mensen er ook uit kunnen komen,wij betalen nog jaren maar dat vind ik niet erg nu het goed geregeld is,geeft zelfs elke maand weer een goed gevoel dat je weer wat dichterbij komt,alleen dat is het punt voor de meesten...een regeling voor elkaar krijgen en genoeg inkomen om je eraan te kunnen houden.
volgende week weer een afspraak met de advocaat voor een update...
we zullen zien hoelang vsnp het volhoud...

angelique_1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 jul 2007 10:03

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angelique_1970 »

Aangenaam verrast dat er een rechter is welke nu volgens de wet handeld. Heppy, super van je dat je de mensen up to date houdt. Zo blijf ik ook op de hoogte van de ontwikkelingen. Hopelijk zijn er niet teveel gedupeerden erbij gekomen en de mensen welke nu nog bij dhr B zitten wel goed zullen worden opgevangen. Eveneens er achteraf niet achter moeten komen dat schulden zijn toegenomen zoals bij vele anderen. Hoger beroep lijkt me niet slim. Ik denk die rechter niet anders zal/kan beslissen. Wet en regelgeving is er toch niet voor niets. Ook daar heeft dhr. B zich aan te houden :lol:
Verder wens ik alle gedupeerden heel veel succes en hopelijk krijgen jullie je geld alsnog terug.

robert74
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jun 2008 14:30

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door robert74 »

Het bericht over de VSNP gelezen. Toch vraag ik mij af of h.b veroordeeld is omdat hij zijn werk niet goed doet of dat de rechter tot deze uitspraak is gekomen omdat nu eenmaal in de wet geregelt is dat alleen de kredietbank schuldhulp mag doen? Dat staat niet vermeld in het artiekel van de krant. En dat laatste wil B juist laten veranderen door de regering begrijp ik van de informatie op z' un website

jannekej1972
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door jannekej1972 »

buiten alleen dat feit dat voor jou schijnbaar alleen maar telt,word voorbijgegaan aan alle ellende die hij clienten heeft bezorgt door afspraken niet na te komen met eisers?als hij zijn werk goed deed was dit topic er niet geweest en had t er niet toe gedaan of hij wel of geen kredietbank is die dit werk doet.want daar had zich dan niemand zo druk om gemaakt omdat hij ook daadwerkelijk mensen hielp tot het einde van traject,probleem blijft dat hij dit niet doet.
als er mensen zijn met aanzienlijke schulden die hij bij vsnp tot het einde erdoorheen heeft geloodst dan hoor ik dat graag.de enige positieve die ik nou hoor die lopen er pas net en moeten nu al toegeven onder het mom van startproblemen dat het niet lekker loopt,zo begonnen we allemaal.
nogmaals ik zeg niet dat h dit moedwillig heeft gedaan maar heeft niet overzien hoeveel er allemaal bij kwam kijken en kreeg dit gewoon niet geregeld,maar daar betaalden we wel elke maand voor.en met ons vele anderen...

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Robert 74,
Krantenartikel:
NVVK:Een lijstje met malafide bureaus, en daar staat VSNP ook op.
Even speciaal voor jou de betekenis van malafide: van zakenlieden, onbetrouwbaar!! Zoek maar op in het woordenboek.

De rest zal nog wel boven water komen en hij ook daar niet mee weg komen. En terecht! Het is de bedoeling dat je mensen helpt en niet helpt om verder in de ****** komen.

Advies speciaal voor jou:
1: lees "alle" berichten goed. Dus vanaf pagina 1 tot en met 18 inmiddels.
2: Kom je er vanzelf achter waarom de rechter tot deze uitspraak is gekomen.
3: Lees verder dan je neus lang is.
4: kom je er "als het goed is" vanzelf achter dat hij zich m.b.t. de Wet op het Consumentenkrediet, zich niet aan de wettelijke regels houdt!
5: Koop je anders een boek waarin de regels beschreven staan.
6: Kom de volgende keer met een zinvolle opmerking of vraag.

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

Bus gaat echt voor de bijl hoor.
Er is geen redden meer aan voor hem,hij pleegt feiten die bij de wet strafbaar zijn.

Als je hem ziet lopen is het net een ziek mannetje met een hele grauwe uitstraling,nog steeds hoor ik dat er menen zijn die hij onder valse voorwendselen binnenhaald en hun gewoon met de rug tegen de muur zet.

Ik zou willen dat iemand de intake gesprekken opnam,zodat we het bewijs ook voor dat feit hebben.

Heb gisteren een gesprek gehad met iemand die ook bij een bewindvoering werkt,hij wist niet wat ie hoorde toen ik mijn verhaal deed.
Steeds meer mensen durven hun recht te gaan halen,maar als het aan mij ligt nagel ik hem vast aan de hoogste juridische paal die er is.
Ik ga door tot aan het europees gerechtshof als het moet...

Bus hoort zich aan de afspraken te houden die er gemaakt zijn,ik geloof er niet meer in dat hij dit niet bewust doet,ik zie hem eerstdaags met de stille trom vertrekken,richting buitenland met het geld wat hij alle mensen heeft afgezet,we hebben gewoon betaald voor wanbeleid.

Ik verzamel bewijzen,en ga door.
Het zal hem echt spijten dat ie mij heeft leren kennen,dreigementen ben ik niet bang voor,dat ie dat maar doet,liefs schriftelijk...

Angel :lol:

robert74
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jun 2008 14:30

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door robert74 »

Aan heppie-de-peppie:
volgens mij ben je helemaal niet zo heppie als je naam doet vermoeden. Je reactie naar mij is arrogant en bot. Je meent het recht te hebben om iemand de les te kunnen lezen en suggereert dat ik maar geen berichten op dit forum moet plaatsen. Nou gelukkig heb jij daar helemaal niets mee te maken. Dat maak ik zelf wel uit.

Aan Angelique:
als ik jouw reacties lees kan ik eruit opmaken dat je H B persoonlijk kent. Krijg de indruk dat je met hem gewerkt hebt aangezien je kennelijk beschikt over info hoe de intakegesprekken zijn verlopen. Jouw mening en informatie lijkt me dan ook op de eerste plaats relevant en betrouwbaar. Het kan natuurlijk zijn dat je door een persoonlijk conflict met HB de zaak "gekleurd" ziet maar die indruk heb ik niet eerlijk gezegd.

Om bepaalde redenen zou ik met je in contact willlen komen.
Kan je iets achterlaten op dit forum zodat ik je kan bereiken?
Groet
Robert

stumper
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 dec 2007 12:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door stumper »

ik vind het echt jammer dat ik het niet heb gezien ook ik ben toen op tv geweest samen met de advocaat maar ik zeg wel dat het veel energie van je vreet s'morgens naar de rechtbank en we waren nog onderweg naar huis toen de advocaat al belde dat de hele media aan de lijn hing en wat doe je dan.
je neemt dan de stap om het wel of niet te doen en wij hadden ervoor gekozen om het wel te doen al was het maar om andere mensen hiervoor te behoeden.
en we gaan nu verder om alle geld terug te krijgen door de schuld van de hr b zijn wij ons huis kwijt maar we gaan door. opgeven kan altijd nog maar we kunnen alleen maar iets winnen we zijn toch al allles kwijt.

kassacontrol
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2008 17:26

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door kassacontrol »

Hallo Robert,

De een zegt dingen helder en duidelijk zoals heppie en de ander schrifjt wat meer vanuit z'n buik, dat jij je meer door de een dan door de ander aangesproken voelt vertelt iets over jou en niet over de schrijver/schrijfster van een bericht !

De info die heppie je geeft is duidelijk en helder, geen speld tussen te krijgen en was inderdaad voor jou geen nieuws geweest als je alles goed in je had opgenomen vanaf bericht nr.1

groet,

kassacontrol

robert74
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jun 2008 14:30

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door robert74 »

Angelique moet natuurlijk zijn Angel

Kassacontrol:
het gaat mij niet eens om de inhoud van heppie etc maar de wijze waarop.
Aanmatigend en arrogant en dat ik mij daar aan stoor zegt idd iets over mij; gelukkig wel!

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Beste Robert 74:
Als eerste:
volgens mij ben je helemaal niet zo heppie als je naam doet vermoeden.
Gelukkig kan ik je mededelen dat ik zeer heppie ben, ik zit namelijk gelukkiig niet in de situatie als de gedupeerden hier, en als ik deze op een of andere manier kan helpen zal ik dit niet na laten om te doen.
suggereert dat ik maar geen berichten op dit forum moet plaatsen. Nou gelukkig heb jij daar helemaal niets mee te maken.
Mijn advies onder nr: 6:
Kom de volgende keer met een zinvolle opmerking of vraag. Wederom onzorgvuldig gelezen naar mijn mening.
Aanmatigend en arrogant en dat ik mij daar aan stoor zegt idd iets over mij; gelukkig wel!
Sorry, maar deze reactie roep je op jezelf af. Omdat je onzorgvuldig bent met lezen en met oud nieuws komt. Kassacontrol begrijpt het wel :wink: Over wie zegt dit nu iets?
Voor mijn gevoel toon je ook weinig respect en medeleven voor de gedupeerden van Dhr B. Je mag blij zijn dat jij er zo goed van ben afgekomen.
En met wie wil je nu in contact komen? Met angel of Angelique. Dit is mij namelijk onduidelijk omdat ik de berichten welke geplaatst zijn wel bij houd. Angel lijkt me toch duidelijk een gedupeerde van dhr B.

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

Nee Robert,ik heb niet met hem gewerkt,
Zie hem echter recent daar ik in de buurt moet zijn waar zijn kantoor is.

Wat wil je weten wat anderen hier op dit forum niet mogen weten?
Stel je vraag gerut en ik zal hem in alle openheid beantwoorden,ook mijn doel is hier mensen een hart onder de riem te steken en ze zeer zeker te behoeden voor het werk van HB.

Mijn doel is ook om de mensen te vertellen wat ze kunnen ondernemen,en inderdaad ik heb bewijzen in de hand ja,ik ga echt door totdat ie zijn kantoor kan sluiten,al moet ik naar het Europees Gerechtshof gaan ermee.

Als je een intake wil gaan doen of moet doen,neem het gesprek op,ze halen mensen binnen onder valse voorwendselen,maken beloftes dat alles helemaal in orde komt,zetten je met de rug tegen de muur en maken misbruik van de situatie dat jij in de zorgen zit en ellende hebt.

Ook stuurt hij dreigbrieven aan mensen,dat is gewoon niet correct.
Groetjes Angel

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

Heppie,
Blijf jij lekker jezelf,we hebben veel aan je berichten :!:
Ik ga mijn gegevens echt niet open en bloot hier op de site zetten en voor mijn eigen veiligheid geef ik ze ook niet door aan derden.

Ik weet waar B toe in staat is en als Robert goed leest ziet ook hij dat er dreigementen vanuit Bus zijn kant zijn gekomen bij verschillende mensen.

Ik moet nu even op de achtergrond blijven,als ik te veel ga vertellen weet B exact wie ik ben,als het achter de rug is zal ik alles vertellen hier,om jullie te helpen.

B werkt bij een familielid van mij in de buurt,dus ik zie hem echt regelmatig lopen,hij ziet er niet uit,je kunt zien dat het hele gebeuren flink aan hem knaagt.
Zijn verdiende loon krijgt ie dus zowieso al,zo te zien slaapt ie geen nacht meer,en het kantoortje is niet voor niets de hele dag afgesloten,zo bang zijn ze daar voor represailles van woedende (ex) clienten.

Laat B maar lekker lijden,hij lijdt nog niet genoeg.Hetgene wat ie iedereen heeft geflikt en aangedaan,hij zou de stress en de spanning ,het verdriet en wanhoop van elk van ons persoonlijk moeten voelen.
Daarbij een fikse veroordeling en een verbod om zich binnen europa te vestigen met welk bedrijf dan ook,en een schadevergoeding voor het aangedane leed dat hij bij iedereen heeft veroorzaakt.

Het zal hem echt spijten dat ie met mij gesold heeft,ik pak hem terug,op een legale manier.

Angel

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Dankjewel Angel :wink:
Ik ben blij dat men iets aan mijn berichten heeft. Dit is ook alleen maar mijn bedoeling. Het is al erg genoeg voor jullie dat dit allemaal gebeurd met jullie.

Het is ook absoluut niet mijn bedoeling om bot of arrogant over te komen. Kan er alleen slecht tegen als mensen onzorgvuldig te werk gaan. Krijg zelfs het gevoel bij Robert dat het dhr B zelf is of iemand welke kort bij hem staat.

Voor jou Angel heb ik enorm veel respect en waardeer je inzet. Dit doe je inderdaad niet alleen voor jezelf maar ook voor de andere gedupeerden. Super :wink: Dat vele jouw voorbeeld mogen volgen.

Geef inderdaad niet teveel van jezelf prijs. Enige voorzichtigheid is zeer zeker geboden bij zo een man als Henk B. Dat het nu zo slecht met hem gaat.........super! Ik hoop dat hij vele slape loze nachten heeft. Want zoals hij met de mensen om is gegaan en nog.....dan verdien je nog wel veel meer dan slapeloze nachten.

Wat de dreigbrieven betreft: gewoon aangifte doen bij de politie. Hoe meer er van hem op papier staat op des te meer vlakken kan hij worden genageld.

Veel sterkte en kracht voor de komende tijd :wink:

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

Geplaatst op 16 Aug 2008 01:03 door angel68


--------------------------------------------------------------------------------

Ook ik heb een vreemd gevoel bij die meneer R74 die contact met me wil.
Denk ook aan een insider van B of B zelf ja.

Ik kan ook totaal niet zeggen dat jij bot bent,of lomp overkomt,het is heel duidelijk wat je schrijft.
Ook ik heb de eerste keer al tegen R74 verteld dat hij eens fatsoenlijk moest lezen,ik heb het hele forum misschien al 10 keer nagelezen,zo dat ik er zeker van was dat ik geen feiten miste.
Met feiten kunnen we namelijk heel veel,dat is nu precies wat de rechter nodig heeft,feiten en bewijzen zwart op wit.

Ook een van de redenen dat ik de laatste maanden steeds de bij en afschrijvingen op mn persoonlijke site bij B heb opgeslagen op mn pc en die inmiddels bij de advokaat liggen.

Door het lezen van het forum en het reageren erop,voelen we ons allemaal niet alleen,we zijn met velen,er zijn een hele hoop mensen die niet eens weten dat het forum bestaat,jammergenoeg.

Met dreigementen mag Bus inderdaad komen,daarom zei ik ook liefst schriftelijk,komt ie me aan de deur wacht hem een hele dikke honkbalknuppel,kijken of die daar wel tegen kan.

Wat mij betreft mag hij inderdaad nog heel veel slapeloze nachten hebben,en eens nadenken welk voorbeeld dat hij aan zijn 2 kinderen geeft.

Zielig voor die kinderen,hun pappa doet aan oplichting van mensen die zijn hulp nodig hadden,du hij doet niet alleen ons allemaal een groot onrecht aan,maar ook zijn kindjes.

Wat ook iedereen dnk Heppie,ik heb veel aan e en haal veel wijsheid en steun uit je berichten.
Dank je wel.

Angel

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Hoi Angel, effe 1 heel goed advies voor je. Ik weet niet of je dit namelijk weet.
komt ie me aan de deur wacht hem een hele dikke honkbalknuppel,kijken of die daar wel tegen kan.
Zorg er dan svp voor dat je er een balletje bij hebt liggen.
Want dan lag deze daar omdat je er een spel mee had gespeeld :D Vat je hem? Verder heb je mijn zegen.
Anders ben jij strafbaar en dit vind ik toch niet de bedoeling dat men de verkeerde gaat aanpakken :wink:

Weet je Angel, ik ben zelfs bang dat vele mensen welke bij B zitten niet eens weten hoe het met hun dossier daadwerkelijk gesteld is. Zelf vrees ik die mensen nog wel eens flink zouden schrikken.
En jammer genoeg denk ik dat vele mensen zich schamen dat ze schulden hebben. Dit vind ik spijtig omdat het niet nodig is.

R74 heeft zich niet meer gemeld, dus het zal wel goed zijn.

Als ik hierin iets kan/mag betekenen zal ik dit zeer zeker niet nalaten. Het is al zwaar genoeg als men schulden heeft en dan ook nog bedonderd word. Hou alles maar goed bij :wink: De aanhouder wint.

En geen dank Angel, heel graag gedaan en zal het blijven doen :wink:

Groet,
Heppy

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

Je hebt gelijk Heppie,ik weet dat er balletje bij moet liggen :wink:

Ik denk echter niet dat hij het lef heeft om aan de deur te komen,volgens mij weet hij heel goed dat ie hardstikke klem zit en zelf geen kant meer opkan nu.

R 74 heeft inderdaad niets meer gezegd nee,laat het ook maar zo,ik ga echt geen prive gegevens doorgeven,no way!!!

Er staat in elk geval heel wat op stapel,er gaat veel gebeuren in de komende tijd,en niet met 1 advokaat maar met meerderen.

Soms heb je het even niet in de hand en ontstaan er inderdaad schulden,daar hoeft geen mens zich voor te schamen,er kunnen verschillende oorzaken aan ten onder liggen die je gewoon niet in de hand hebt zoals ook bij mij.Ik heb geen gekke dingen gedaan,het is voor een belangrijk iets geweest,het moest ik kon niet anders helaas.

Ik voel me niet schuldig meer,ben blij hier mensen gevonden te hebben die er hetzelfde bijzitten en spreek er ook met mn vrienden en familie open en bloot over. Praten erover lucht op,het geeft je meer ruimte.Ik weet nu hoe het niet moet,dus zal er ook echt wel op letten dat het anders loopt nu en in de toekomst.

Van fouten kun je leren,en als je leert ervan is het goed.

Dank je Heppie

robert74
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jun 2008 14:30

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door robert74 »

Hallo dames (heppie en angel)

Robert had niet meer gereageerd omdat Robert simpelweg niet dagelijks achter de pc zit. Er moet ook nog gewerkt worden tenslotte.

Ik heb inderdaad niet alle berichten van a tot z gelezen op dit forum. Daar kan je dan een mening over hebben maar als iemand zoals ik dan kennenlijk voor jullie insiders een 'domme vraag stel' kan daar toch op een respectvolle manier op gereageerd worden?

Wellicht zien jullie het zelf niet meer, maaar soms lijkt het alsof jullie de haat en nijd tegen Bus door laten klinken in de antwoorden tegen mensen zoals ik die, puut toevallig op deze site terecht zijn gekomen.
Maar goed, zand erover.

Wat ik wil weten, om persoonlijke redenen, is of dhr HB daadwerkelijk mensen heeft belazerd of dat er alleen (weliswaar hele pijnlijke) fouten zijn gemaakt, bijvoorbeeld ook door zijn vorige werknemers.
Ik weet dat hi de wet over treed door wat hij doet, maar dat is puur een juridische kwestie, dat is nog geen bewust duperen van mensen.
Ik kan ook wel zeggen waarom ik dat wil weten: ik ben zoals jullie weten destijds goed geholpen door zijn bureau. Nu heeft een goede vriendin van me financiele problemen en ik wil haar toch bij Hb aanmelden omdat ik heb gemerkt dat hij ook flink in de zaak vastbijt en de schuldeisers nog niet zo snel van hem af zijn.
de kredietbank ga ik niet naar toe, die is waardeloos. Vandaar dat ik meer wil weten.
Ikzelf heb destijds contact gehad met een zekere F, een vrouwelijke medewerker van Bus. Kreeg de indruk dat angel dit was vandaar.

En nee, ik ben niet B zelf...(ben veel knapper...ha,ha)
Ik snap dat niemand hier op dit forum zijn/haar persoonlijke gegevens bloot geeft. Maar ik heb al voldoende aan bijvoorbeeld een ontmoetingsplek op bepaalde datum en tijd.

Als ik zwart op wit te zien en te horen krijg dat B mensen belazerd heeft, ga ik mijn vriendin niet adviseren bij hem aan te kloppen.
Hoop dat het zo helder is.
groetjes

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

@ Robert 74.

Ik ga jou dus niet ontmoeten,daar ik het hele verhaal niet echt vertrouw.
Na het lezen van dit forum zou je toch beslist een goede indruk moeten hebben over het reilen en zeilen van Bus.
Bij het NVVK staat een link van malafide beheerders.
Ga jij je vriendin aanraden contact op te zoeken met HB dan zou ik je willen aanraden om het intake gesprek op te nemen.

Het is een kwestie van vertrouwen bij deze,mijn advokaten hebben me voorzichtigheid aangeraden,aangezien ik HB ook beslist niet vertrouw ga ik niet op je verzoek in.

Lees het Topic van het begin af aan,en anders ga met je vriendin naar de kredietbank,de kredietbanken zijn wettelijk gezien de enigen die bewind mogen voeren.

Jij wil schijnbaar niet erin geloven dat hetgene wat hier gechreven staat klopt,dat is jou goed recht zou ik zeggen,maar weet dat ik geen hond aan zou raden om naar Bus te gaan.
De kranten staan er vol van,het is op tv geweest diverse malen
en hier hoef je ook maar te lezen wat er staat.

Als Bus zijn werk goed had gedaan en geen strafbare feiten had gepleegd,zouden er geen rechtzaken tegen hem lopen,zou hij niet op tv komen,en zou hij zeker geen bedreigingen uiten tegen zijn cliënten en ex cliënten.

Ik wens je veel wijsheid in je beslissing toe.
Angel

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

Nog even terug op je mailtje Robert,
De "fouten" zoals jij het noemt die gemaakt zijn door "vorige werknemers"......

Die zin gaat al niet op,Bus is verantwoordelijk voor alles,hij geeft toestemming voor alles.
De werkgevers de dingen in de schoenen schuiven is de makkelijkste oplossing voor Bus,dat is het niet nemen van zijn eigen verantwoordelijkheid.

En nog wat anders,vind jij het nu echt gek dat wij boos zijn,er zijn mensen bij wiens schuld in een jaar tijd verdubbeld is.......,
Zou toch niet moeten kunnen met bewind of budgetbeheer...

Het vastbijten wat hij doet bij de schuldeisers doet ie al lang niet meer,hij heeft zijn vriendjes hier en daar,die krijgen betaald,dat terwijl hij wettelijk gezien geen cent mag afbetalen en alles wat over is van het leefgeld en de lopende lasten in een potje moet duwen,en daarvan aan het einde van de looptijd een evenredig deel aan de schuldeisers moet betalen.

Daarbij eigent hij zich geld toe wat NIET van hem is,en hem ook niet toebehoord. (bewijs aanwezig)
Met een beetje pech krijg je zelfs geen leefgeld,gaat de schuldeiser voor.
Bij mij meerdere malen gebeurd.

Wij hebben ons stuk voor stuk laten belazeren,laat jij je vriendin in lek geval niet belazeren.

Angel

Gesloten