LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo klacht

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
olandos
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2008 13:37

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door olandos »

Datum; 20 november 2008

Geachte,….Ziggo…..

Hieronder een opsomming van wat ik gedaan heb om te bewerkstelligen dat ik mijn televisie abonnement op mijn nieuwe woonadres aangesloten krijg.

17-09-2008 verhuizing van tv/digitale tv/telefoon/internet telefonisch doorgegeven. Werd verteld dat dit 1 a 2 weken kon duren. +/- 15 min gebeld
06-10-2008 gebeld met ziggo, gesproken met Janita Douma, deze kon mij niet in het systeem terug vinden. Bestond volgens haar niet meer in het ziggo systeem, moest mij maar opnieuw aanmelden. Doorverbonden met afd verkoop, gesproken met Silvia van Lenz. Heeft ook in oude systeem gezocht en daar stond ik keurig in vermeld. Ziggo ging over van oud naar nieuw computer systeem werd mij verteld. Verhuizing was dus niet ingevoerd. Moest a.s. woensdag 08-10-2008 terug bellen konden ze me helpen. +/- 30 min gebeld
08-10-2008 gebeld met ziggo, Janita Douma, kon me nu wel vinden en heeft per direct de verhuizing door laten voeren. Duurt ongeveer een week zei ze. +/- 20 min gebeld
13-10-2008 gebeld met ziggo, Ingrid de Vries,voor verhuizing moest in bellen met afd wijzigingen, status staat in 4 – 6 dus nog niet volledig doorgevoerd.
16-10-2008 gebeld met ziggo, Mathijs Odding, verhuizing staat in het systeem nu. Zou vanddaag uitgevoerd worden dat het bij mij op het nieuwe adres aangesloten word. Dit staat ook in de brief die ik heb ontvangen, dd 08-10-2008, dat het op 16-10-2008 op het leverings adres wordt aangesloten. (gemiste kans…)
17-10-2008 gebeld met ziggo, met Baukje, doorverbonden met afd. verhuizing, kon niets voor mij doen heeft mij doorverbonden met afd. technische ondersteuning, Marja Ruiters. Die kon ook niets voor mij doen daar de verhuizing nog niet doorgevoerd is.Dus weer terug naar afd verhuizing. Verbinding verbroken door ziggo vanwege drukte moest later terug bellen. Bellen vanaf 15.30 t/m 17.15
23-10-2008 gebeld met ziggo, Thomas Oudenkirchen, aanvraag staat nog steeds in status 4 – 6….zou vandaag iemand, monteur langs geweest zijn die in de wijk de centrale kast zou hebben ingeschakeld, is gewoon niet geweest, geen reden voor waarom niet terwijl die wel stond ingepland…….dit kan weer enige dagen duren
24-10-2008 via de site van ziggo mijn digitale tv/internet/telefonie opgezegd. Mailtje van ze ontvangen; wij hebben je wijzigings verzoek in goede orde ontvangen.
Onder tab 3…wijzigen op hun site staan netjes mijn gegevens en dat mijn abonnement is terug gezet naar een televisie z 1


28-10-2008 gebeld met ziggo, dhr. Klein afd verhuizing. Staat nog steeds in status 4 – 6…vreemd, wordt dus totaal niets mee gedaan. Wist wel te vertelellen dat er wederom een service monteur stond ingepland voor 30-10-2008. ben benieuwd. Heb hem uitgelegd dat ik nu al sinds 17-09-2008 geen diensten meer van Ziggo kan ontvangen daar het nog niet overgezet is. Adviseerde mij om een crediterings verzoek in tedienen.
31-10-2008 gebeld met ziggo, is momenteel druk probeer het op later tijdstip nog een keer.
01-11-2008 gebeld met ziggo, is momenteel te druk, kunnen me niet tewoord staan. Belt u alstublieft op een ander moment terug.
03-11-2008 gebeld met ziggo, dhr Grave. Was nu een ander keuze menu moet me 4 cijfers van postcode intoetsen…. Hij zal monteur inplannen en het 1 en ander uitzoeken hoe het kan……..
06-11-2008 gebeld met ziggo, dhr Gertjan van Schieken. Volgens hem tv actief…huh…. Staat in status 2 – 6 vertelde hij mij en heeft nooit in status 4 – 6 gestaan…hoe kan dit….4 zou betekenen dat het aangesloten zou zijn…..pland nu een monteur in voor 14-10-2008……
17-10-2008 gebeld met ziggo, Nanda Stegeman, kon niets voor mij doen door verwezen naar afd wijziging. Wachttijd meer dan 10 min. Heb nu via de site van ziggo klacht ingediend.


Zoals u in bovenstaand kunt lezen, een zeer slechte kwalijke zaak, ondanks diverse toezeggingen van de kant van ziggo dat het geregeld zou worden, is er tot op de dag van vandaag nog niets geregeld.

Hierbij tevens een crediterings verzoek vanaf 17-09-2008 tot de dag dat ik
televisie z 1 kan ontvangen, wat tot op heden niet mogelijk is.

Zelfs het aansluiten van televisie z 1 lukt hun niet.

Ben ten einde raad nu….heb nog niets gehoord van hun…..wat kan ik nu….

Mvg,

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Misschien helpt het als u een brief schrijft aan de directeur van Ziggo.
Heeft u al een klacht ingediend bij Consuwijzer.nl over deze gang van zaken?

DG1
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 nov 2008 18:00

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door DG1 »

Beste,

Ik begrijp niet dat Ziggo na de uitzending van Radar zoveel fouten maakt.
Het heeft kennelijk echt te maken met de mensen die er werken en geen binding hebben met Ziggo. Schrijven enkel de uren en zijn na een paar weken weer weg.

Bovengenoemde situatie is erg triest maar ben zelf al bijna 6 maanden aan het vechten met Ziggo.
Niks lossen ze op, nou ja, enkel fouten die ze maken proberen ze te corrigeren.
Ze stelen geld en verrekenen bij de eerst volgende nota, m.a.w. ze trekken een maand rente.

Binnenkort ga ik dus het dossier alhier publiceren, want praatjes in Radar en tot op heden niente compensatie voor alle gemaakte kosten.

Sterkte in deze donkere tijden die Ziggo heet.

Fouke
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2008 17:58

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Fouke »

Hallo allemaal ik heb gister hier een bericht geplaatst. Kort daarop heb ik een email gestuurd naar Ziggo dat als je binnen 24 uur mijn televisie niet zouden reparen, ik hun voor de rechter zou slepen. En wat denk je binnen 24 uur deed opeens mijn tv het weer.

En het mooie is ik hoef 2 maanden geen abbonemenstkosten te betalen nou beter kan gewoon niet. Ziggo moet nog veel respecht van de klanten afdwingen, maar op dit moment zijn ze bij mij op het goeie adres.

Dus stuur gewoon een brief van je advocaat ernaar toe

Groetjes

Fouke

AMGONZAGARIBEIRO
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2008 17:25

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door AMGONZAGARIBEIRO »

Geachte internetklant,

Wij informeren u dat u op dit moment 100% van het toegestane Newslimiet via de
Newsserver van Ziggo heeft verbruikt. Het is niet meer mogelijk om te
downloaden via de Newsserver totdat uw nieuwe periode ingaat. Na de resetdag
heeft u weer de beschikking over uw nieuwe maandquotum en kunt u weer
gebruikmaken van de nieuwsserver.

Met verbazing ontving deze bericht van jullie,na meer dan tien jaren abonee te zijn van wanadoo, waar het downloaden onbepertkt was, dus ook nooit zo een bericht gekregen, nú in minder dan een jaar dat jullie het hebben overgenomen zijn het er alleen maar problemen, jullie hebben niet eens de moeite te meededelen aan de abonees dat het downloaden limiet is veranderde,mag dat zo maar? dat vraag ik me af ...zal daarom contact openeem met onder ander kassa en radar, wwar jullie nog niet zo lang nog zijn gewest, en bij hun mmedelen dat onlangs al jullie beloften op televesie dat het beter zou gaan jullie helemaal het niet waar maken.Klanten zijn allen een middelen om geld binnen te halen,zeker jullie policy onbeperkt klantt onvriendelijk.Schandalig.
Zo gauw ik een ander provider kan vinden ben ik bij jullie weg,en kan alleen maar hopen dat al die mensen dat jullie zo slecht behandelen het ook doen,jullie verdienen het niet beter...WEG MET ZIGGO.

olandos
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2008 13:37

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door olandos »

Fouke,

Lees je verhaal nog een x en zie dat je nu wel weer bent aangesloten nadat je gedreigd hebt met het uithanden tegeven. Sta zelf ook op het punt om het maar uithanden te geven, consuwijzer.nl zag ik ook al staan om daar te reageren en verder om het bij de advocaat neer te leggen.
Ziggo heeft schijnbaar aan een particulier geen boodschap om daar iets voor te doen als ze een klacht hebben. Ondanks de toezegging van ziggo om daar iets aan te doen. Afgelopen maandag ook al een klacht via hun eigen website gestuurd, krijg je een noreply mailtje terug dat het in behandeling is en dat ze er zo "snel..." mogelijk op terug komen.
Nou, niet dus.
Hoop dat ze dit ook lezen en er iets aan doen, anders meld ik mij ook af als televisie z1 abonnee en ga naar een andere provider.
Geef ze nog tot morgen middag, 21-10-2008 14.00 uur de tjid om te reageren anders dan....

Ben het nu beu....

Mvg,...

DG1
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 nov 2008 18:00

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door DG1 »

Blijven volhouden Olandos, dat doe ik ook.
Ben al bijna 6 maand bezig en moet nu al mijn onkosten nog vergoed zien te krijgen.
Wat schetst mijn verbazing vanochtend, weer foutieve facturen.
Ik word gek!

Ik heb zeer recentelijk met Camera al de nodige stuipen bij Ziggo Groningen op het lijf gejaagd, maar de volgende keer ga ik nog verder.
Het is diep droevig gesteld met Ziggo.

Een glunderde J. Evers in Radar, het is schijnheiligen tijd maar volgens mij is dat pas op 5 dec. Dhr. J. Evers schijnt nu even niet daar te zijn, maar inmiddels heb ik 2 andere knapen in de correspondentie e-mail.
Ik wil nog niet zover gaan, hun e-mail adressen en namen te openbaren maar ben er niet ver vanaf.

Het is ronduit schandalig dat door fouten van Ziggo de mensen de kosten maar moeten accepteren die ze gehad hebben en dat Ziggo dat niet compenseert.
Helaas hebben ze aan mij echter een verkeerde.
Laatst gewijzigd door DG1 op 21 nov 2008 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.

YoniP
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2008 12:19

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door YoniP »

Het is echt verschrikkelijk wat ik met Ziggo meemaak. Al moet ik zeggen dat de medewerkers wel sympathiek zijn. Maar dan is ook alles gezegd.

Ik woon in een studentenhuis en mijn huisgenoten hebben twee maanden geleden een nieuwe router geprobeerd te installeren. Dat bleek niet goed te gaan, onze modem werd er direct uitgegooid. Na een beetje klooien met de modem hebben we toch maar gebeld naar Ziggo. De wachttijden zijn al ernstig, het keuzemenu ook, maar dan heb ik het nog niet eens over de service. De eerste maand werd me steeds weer hetzelfde gevraagd, welke lampjes op de modem brandden, welk merk modem ik heb, wat de codes zijn. Daarna werd me verteld dat het doorgestuurd zou worden naar de technische dienst en die zouden langskomen. Of niet. Want de ene medewerker zei van wel, de volgende weer niet. Ik hoefde niks te doen, het zou binnen enkele dagen weer opgelost zijn. Met de activatiesite hoefde ik niks te doen.

Toen: Ziggo bij Radar.
Mijn internet deed het nog steeds niet, en de directeur had beloofd dat alles opgelost zou worden na drie weken. Ik belde dus weer en die jongen vertelde dat er al een week geleden een service-aanvraag was gedaan, dus binnen twee weken moest het opgelost zijn, en ik moest wel degelijk de activatiecode invoeren!
Natuurlijk deed het het na twee weken nog niet. Weer gebeld. De service-aanvraag was kwijt!

Opnieuw een service-aanvraag aangemaakt, anderhalve week geleden. Weer werd me verteld, wacht een week, dan doet het het weer.
Na een week: Nog niks! Nog een keer gebeld en dat meisje begon wéér te vragen: welke lampjes branden er? Welk merk hebt u?
Nou toen schoof ik uit m'n slof. Ik ben nota bene al twee maanden aan het bellen, waarom in vredesnaam ga je met standaardprocedures dit proberen op te lossen, als het toch wel OVERduidelijk is dat dit niet gewerkt heeft. Ik heb haar verteld dat ik het opgeef, ik ga niet meer bellen. Het is klaar.

- Ik heb ruim €70,- aan telefoonkosten
- Ik heb meer dan 25 keer gebeld
- Ik heb nog steeds geen internet


Ik ben inmiddels al overgestapt op Tele2, ik krijg 3 december mijn pakketje, dus hopelijk ook weer internet.

Ik heb Ziggo duidelijk gemaakt d.m.v. een klacht dat dit van de gekke is. Ik woon in een studentenhuis met 5 andere mensen, wij kunnen maar tot 20.00 uur terecht in de bibliotheek op de universiteit (daarbij hebben we college van 9.00 uur tot 17.00), we moeten onze opdrachten maken met behulp van internet (anders kan het écht niet), opdrachten van internet halen, roosterwijzigingen, onze cijfers staan op internet.
Dit kan gewoon niet! Ik loop enorm achter met school, evenals mijn huisgenoten door een fout van Ziggo!
Hoe vervelend zou het zijn als ik of één van mijn huisgenoten door toedoen van Ziggo ons jaar over zouden moeten doen, een heel collegejaar, ter waarde van ruim 1500 euro! Dat heb je dan mooi op je geweten met je wachttijden en je keuzemenu's.
Dit is echt gestoord, hoe moeilijk kan het zijn om een modem opnieuw in te voeren?

(ik heb nog steeds geen internet, ik zit in mijn vrije tijd op mijn werk klachten te schrijven, onder werktijd is dat verboden)

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

U heeft bij Ziggo een kalendermaand opzeg termijn. Dus simpel schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging opzeggen per 1 januari 2009. Tevens per die datum uw machtiging voor a.i. intrekken.
Vervolgens vordert u de betaalde abonnementsgelden terug over de maanden dat geen dienst geleverd is inclusief de gemaakte kosten.
Reageert Zgiggo niet door geen schriftelijke bevestiging einde overeenkomst te sturen binnen 10 werkdagen ( waarom u vraagt in uw opzegbrief)
Komt de brief niet binnen 10 werkdagen, dan via site klacht hierover indienen. Komt brief dan nog niet, dan aangeven dat ook dit aan de geschillencommissie wordt voorgelegd.
Reageert Ziggo hier niet op, dan legt u uw probleem voor aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Voor het terugstorten van abonnementskosten kunt u Ziggo 4 weken de tijd geven.

Als u kopie van uw brief heeft en verzend- en ontvangstbewijs goed bewaart kunt u alles in 1 ;) voorleggen aan de Geschillencommissie.

bes
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2008 07:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door bes »

Ik was er al bang voor toen ik als tevreden klant van Athome hoorde dat Casema onderdeel van de nieuwe Ziggo was. Het ging even goed, maar niet voor lang...

Onze verbinding is een ramp!! Vijf van de zeven dagen hebben we vanaf een uur of 8 's avonds geen connectie (en daarmee ook geen telefoon -- handig alles in een!!!!) Als freelance programmeur werk ik voor een aantal bedrijven in Amerika. Het is daar een aantal uren vroeger, gevolg: heel vaak onmogelijk online te testen en te overleggen met het bedrijf. Sinds Ziggo ben ik een aantal klanten kwijt geraakt en iets meer dan 6000 dollar inkomsten misgelopen!

Uiteraard Ziggo gebeld toen het mis ging... Die lieten me de standaard dingen controleren die ik al gecheckt had, daarna wisten ze het ook niet meer (hun antwoord! :roll:) Toen heb ik gemaild.... Hetzelfde standaard antwoord als aan de telefoon. Reply email-adres: [email protected]....
.....CASEMA !?!?!? Een aantal jaar geleden zoveel problemen met Casema gehad en werd toen uitgescholden door de telefoon (ja, hun helpdesk naar mij!!) Uiteindelijk mijn gelijk moet halen (en gekregen via de rechtbank.)

Ik heb Ziggo aangetekend opgezegd en de automatische incasso geblokkeerd. Na het weekend (maandag of dinsdag) heb ik een nieuwe provider en kan ik weer normaal werken en mijn familie en vrienden bellen!

Ziggo moet zich schamen! Nog lang niet volwassen!!

w.weemaes
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 nov 2008 22:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door w.weemaes »

Ik had bij Ziggo een internet- en telefonieabonnement en een (digitale) televisieabonnement. Hiervoor ontving ik maandelijks 2 fakturen. Ziggo maakt al enige tijd reklame voor een all-in-one abonnement. Omdat mij dit wel handig leek, heb ik onlangs besloten mijn bestaande abonnementen om te zetten in zo'n all-in-one abonnement. Voor mij als bestaande gebruiker zou er, behalve de aangeprezen voordelen, niks veranderen, zo deelt Ziggo mede. Toch presteren zij het nu om mij €29,90 aansluitkosten radio- en televisie in rekening te brengen. Dit terwijl ik al sinds "mensenheugenis" radio- en televisie van Ziggo en haar rechtsvoorgangers afneem.
Het lukt echter niet om hierover opheldering te krijgen. De klantendienst is telefonisch niet bereikbaar en op e-mails reageren ze niet. Ik besloot toen maar een brief te schrijven aan de directeur klantenservice J. Evers, waarin ik de zaak helder uiteen heb gezet. Ook deze mijnheer laat niets van zich horen. Integendeel, Ziggo heeft nu de ongehoorde brutaliteit tentoon gespreid om gewoon toch het bedrag af te schrijven, zonder verder dus ook maar iets van zich te hebben laten horen.

DG1
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 nov 2008 18:00

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door DG1 »

Hallo, vergeet het maar, Dhr. J. Evers reageert niet.
Dus heb geen illusies, deze man zwijgt als het graf.

Inmiddels heb ik van 2 interne personen persoonlijke mailadressen omdat na 4 brieven aan Dhr. J. Evers iemand bedacht om eens te bellen.
Nu reageren ze niet meer op berichten, claim minimaal € 350,00 vanwege veel kosten van bellen, 2 x bij Ziggo geweest waarvan een bezoek van 2 uur, vrij genomen etc.
Op een van die bezoeken kon ik onverrichte zake retour, men wilde het pakket niet aannemen en moest het opsturen.
Met Ziggo afgesproken aan de balie het pakket af te leveren, het is van den gekke.

De producten zijn goed maar alles erom heen is een bende, over de medewerkers niet veel goeds te melden. Het tijdperk van stekkers eruit trekken en 5 minuten wachten ligt ver achter me.

Van de facturatie klopt echter niets en denk je dat alles klopt, blijken er weer fouten te zitten in de maand facturatie.
Ik worstel al bijna 6 maand, maar Dhr. J. Evers heeft de grootste minachting tegen over klanten.

Het zal hem een grote zorg zijn dat klanten klagen, de non verbale communicatie en een lachend gezicht in Radar vertellen mij genoeg.
Immers hij heeft nog steeds niet het tegendeel bewezen.

Toen Paul Doop bij AtHome, de voorganger was was het al niets dan ellende maar het word gewoon geconsolideerd.
Het advies is niet opgeven en ik blijf ze volgen, komt mijn minimale € 350,00 niet terug gaat het naar onze huisadvocaat maar vooralsnog neem ik even net zoveel geduld als Radar.

Het is toch van de gekke dat de klant alle kosten moet opsouperen door de fouten van Ziggo.

Sterkte, hier geldt overigens dat we geen bloemen hoeven.
Advies: op verzoek e-mail adressen te verkrijgen via PB!

O ja, trek je machtiging in, kan gewoon per e-mail en sommeer om aangifte te doen.

DG1
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 nov 2008 18:00

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door DG1 »

Er rest mij eigenlijk een aantal vragen:

Hoe kan dit allemaal?

Doen mensen wel wat ze moeten doen, al kun je voor minder dan € 10,00 bruto per uur ook geen kwaliteit verwachten.

Waarom zeggen mensen bij Ziggo wat ze doen en doen ze niet wat ze zeggen?

Als mijn collega's in mijn bedrijf zo'n puinhoop ervan maken heb ik ze al tig keer op kantoor geroepen.
Nu weet ik wel dat callcenter medewerkers weinig binding hebben, vandaag zijn ze er en morgen zijn ze weg.

Er is bij Ziggo niemand die iets kan oplossen, in meer dan 300 e-mailtjes is het altijd sorry en excuses.
Maar ik krijg zo langzamerhand het idee lees: ALice, KPN, Ziggo, UPC en noem ze maar op enkel voor big money gaan i.p.v. service.

Meneer Herman van de Kamp is ook weer zo'n mooie snelle prater en inderdaad heeft hij de grote mond ietsje getemperd.

qnty
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 nov 2008 15:35

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door qnty »

ze blijven maar proberen zelfs aangetekend reageren ze niet ik blijf de incsso steeds terug halen kijken wie het langst vol houdt maak geen gebruik meer van hun diensten

DG1
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 nov 2008 18:00

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door DG1 »

qnty, het zou het beste zijn als iedereen massaal opzegt.
Maar dat lijkt een utopie

qnty
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 nov 2008 15:35

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door qnty »

hoera een brief van ziggo ze vinden het jammer dat bij ze weg ga dus per 31-12-08 ben ik van ziggo af pfffffffffffff heeft even geduurt maar ze maken een fout ik heb op 23 okt per brief aangetekend op gezegd dus 01-12-08 loopt het af jammer ziggo dus de factuur die voor dec al is afgeboek is weer retour en het modem ook al en dan durtf u een datum te stellen dat het binnen 15 dagen in u bezit moet zijn met een lijst erbij waarom ik het modem niet meer gebruik moet ik nu gaan lachen nee hoor ik blijf vrolijk ben van u af maar u nog niet van mij
o ja die vrolijke broeder die zogenaamd voor zigo hier rond loert man zoek een andere baan lijkt me beter je bent geen knip voor je neus waard je belooft van alles maar je kan niks maar blijf dit volgen ok al ben ik bijna geen ziggo klant meer

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Ulbe »

RE. DG1:
Doen mensen wel wat ze moeten doen, al kun je voor minder dan € 10,00 bruto per uur ook geen kwaliteit verwachten.

Ik betwijfel dat het callcenterpersoneel er in de eerste plaats debet aan is dat het bij Ziggo zo'n dikke bende is, :?

De "loslopende honden" die er achter de telfoon zitten proberen naar mijn mening de klant zoveel mogelijk te helpen en "moed" in te praten, zeer waarschijnlijk hebben ze daar oprdracht toe gekregen om de klant nog wat te motiveren,

Zelf heb ik het gevoel dat het bij de TD en de administratie de schoen wringt, de callcenter medewerker geeft het correct door maar het computersysteem is één dikke bende en iedere klant heeft een dubbeldik dossier waar iedereen maar wat in kwakt,

Oorzaak, de één weet niet wat de ander doet!, de TD heeft grote technische problemen die maar moeilijk te verhelpen zijn maar wil dat niet onderkennen, evenals de administratie die het smoor druk heeft met klachten en verrekeningen van boze klanten, en daarbij nog die nieuwe klanten intake moet verzorgen,

Wanneer ik in mijn werk zo'n grote bende achterliet dat er bij Ziggo nu gewoon is had ik letterlijk de straattegels gevoeld en de schoen van mijn baas!, er zijn maar weinig bedrijven waar het zo'n zooitje is!, en dan nog nieuwe klanten het verderf in helpen!, en dat wordt notabene geaccepteerd!,

De mensen die hier de grote fouten maken hebben vast en zeker meer dan die rottige € 10,- per uur, de "loslopende honden" kunnen er nooit zo'n bende van maken!, anders waren ze er al lang uitgetrapt!. :cry: :oops:

Heidy
Berichten: 161
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Heidy »

Bij mij duurt het bijna 14 minuten voordat ik contact krijg met internet.
Ik heb ziggo gebeld en je krijgt niet meer te horen dat de wachttijd langer is dan 10 minuten.
Ik heb 20 minuten aan de lijn gehangen.
Ik moet bij de lan aansluiting Internet Protocol versie 6 uitzetten en dan zal het opgelost zijn.
Het duurt nu nog steeds 14 a 15 minuten.
Dit komt door Windows Vista wordt er gezegd!

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Heidy,

Welk pakket en merk modem heb je?, is het een gewoon "Lan" modem of een USB of Wireless modem?,

Allemaal factoren die meespelen,

Zelf werk ik ook met Vista en heb nooit geen problemen gekend met Internet van Ziggo Alles-in-1 Plus, ik werk ook met de nieuwste Internet Explorer en heb weinig problemen,

Een tip; kun je wel direct je mail ophalen?, dan is jouw internet in orde, en anders probeer een andere browster zoals Firefox, deze gebruik ik ook, en deze loopt zelden tot nooit vast, terwijl Internet Explorer dit wél doet!,

Wanneer Firefox geen problemen kent, heb je direct internet, dan ligt het niet aan de instellingen van je computer, je hoort direct op internet te kunnen!, mits je CC-nummer correct is ingesteld in je computer en/of router,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

anaconda
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 nov 2008 16:50

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door anaconda »

Na een lange tijd met veel plezier bij Quicknet (adsl) gezeten te hebben kwam ik wegens een overname in de klauwen van vodafone terecht.
Dit bleek een dermate grote ramp te zijn dat ik reeds na een maand frustratie besloot dit abonnement op te zeggen en te gaan voor een kabelaanbieder namelijk @home.
Omstreeks deze tijd werd ik gemigreerd van het @home naar het Ziggo netwerk en verloor toen de mogelijkheid in te loggen bij mijn@home en kon tevens met geen mogelijkheid in mijn@ziggo komen.
Hierover heb ik reeds 15x gebeld en gemaild.
Tevens heb ik een veel tragere verbinding dan op de pagina gegarandeerd wordt en worden er vreemde bedragen door Ziggo afgeschreven.
Deze rekeningen kan ik niet nazien aangezien ik niet op mijn@ziggo kan.
De laatste stappen die ik heb ondernomen zijn de volgende.
Op de pagina van ziggo het klachtenformulier invullen en wachten.
Een week later antwoord krijgen via mail (standaardmail) dat dit probleem via de telefoon opgelost moet worden.
Nu maar weer bellen om te horen dat ik niet had moeten kiezen uit "problemen met de verbinding"maar uit "problemen met mijn@ziggo"
Samen met die meneer maar weer een webformulier ingevuld en maar weer wachten.
Nu weer een mail gekregen (standaardmail) waarin staat dat ik voor dit probleem moet bellen.
Maar weer gebeld en nu als het goed is krijg ik een brief met mijn gebruikersnaam en inloggegevens.
Nu eerlijk, ik geloof er helemaal niets van dat ik deze brief ga krijgen.
Na heel veel beloftes begin ik de moed te verliezen en denk ik dat ik mij op ga maken voor een afscheid van Ziggo.
Mijn stressfactor reist de pan uit zodra ik weer een reclame zie van "neem nu Ziggo alles in 1"
"3 keer niks zullen ze bedoelen"

Groetjes,

Martin

Gesloten