LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Click and buy

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lupus
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2011 13:40

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door lupus »

Voor mijn zoon van 16 heb ik vorig jaar C & B geactiveerd voor zijn Ipod. Hij gaat altijd netjes met zijn geld om , maar op gegeven moment stond er net niet genoeg geld op zijn rekening en werd hij geblokkeerd. Het gaat om een bedrag van 0,79 cent. Ik heb getracht C & B zowel telefonisch als via de mail ( 4 keer) te bereiken. Een keer een reactie gekregen waarin een banknummer vermeld stond in Engeland. Het bedrag van 0,79 plus de 15 adm kosten heb ik overgemaakt naar dat nummer, maar de 15,79 kwam datzelfde weekend weer terug.
Ik weer een mail sturen, maar geen reactie. Totdat ik afgelopen weekend een brief van Intrim Justita Incassoburo kreeg met incassokosten. Het is nu opgelopen tot 77,86. Eindelijk had ik een nummer welke ik dacht te kunnen bellen.
Ook Intrim Justitia is niet te bereiken en reageert ook niet op mijn klacht die ik via hun site naar hen gestuurd heb.
Ik heb nu 15,79 naar Justitia overgemaakt maar ben niet van plan de rest te betalen.

Zou Radar daar bij een TV uitzending de aandacht op kunnen richten. Ik neem dan dat ik niet de enige ben die tegen dit oploopt. Uit onderstaande berichten lees ik ook dat C &B zomaar geld van je rekening haalt. Wat dat betreft maar goed dat de account van mijn zoon niet meer werkt.

Waar ik wel huivering voor ben is dat ik straks een deurwaarder aan de deur krijg. Het is zonde van de tijd en energie voor zowel voor mij als voor hen. Dan slepen ze me maar voor het gerecht. Schakel dan zelf wel een advocaat in.

Neamara
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2011 19:16

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Neamara »

Bij mij is het volgende aan de hand. Ik krijg vandaag een mailtje van ClickandBuy dat ze een bedrag van €0,99 niet hebben kunnen afschreven. Dit is onmogelijk aangezien er meer dan genoeg geld op mijn rekening staat. Dus via het mailtje wilde ik inloggen om alsnog te betalen. Geen één van mijn wachtwoorden worden geaccepteerd. Hierdoor is mijn account geblokkeerd. Geprobeerd het antwoord op de geheime vraag meerdere keren in te vullen, ook dit wordt niet geaccepteerd. Onmogelijk dus om het bedrag alsnog te voldoen.. dus de kosten gaan oplopen.. aangezien er in het mailtje al wordt verwezen naar de 15 euro administratiekosten. Na dit forum te hebben bekeken voel ik de bui al hangen. Nu dus meerdere mailtjes netjes in het Engels gestuurd, in afwachting van een antwoord.
Maar dit is dus een fout van clickandbuy, want zij zouden het wel degelijk af hebben kunnen schrijven. Ik ben dan ook niet van plan om extra kosten te gaan betalen bovenop de 99 cent die ik hun verschuldigd was.
Schandalig bedrijf...!! :evil:

Tania86
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2011 17:36

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Tania86 »

bij mij precies hetzelfde verhaal. men zou zogenaamd een bedrag van 0,79 niet hebben kunnen incasseren en daarom maar 15,79 willen ontvangen. uiteindelijk ook een brief van intrum justitia ad. 97 euro. (om wat ook ooit 0,79 cent was !!)

aangezien een vriend van mij dit een jaar of twee geleden ook al had meegemaakt en dit succesvol had aangevochten hem om advies gevraagd. wat bleek, je kan met dit bedrijf geen contact opnemen, het nederlandse nummer wordt structureel niet opgenomen, je staat een uur in de wacht en tada, nog nooit iemand opgenomen. om een lang, heel lang verhaal kort te maken, ik mocht van deze vriend de rekening pertinent niet betalen en moest van hem de hele board een e-mail sturen. de ceo's staan namelijk vermeld op hun site en wonder boven wonder word jij ineens gebeld als je het hele bedrijf kapot spamt met een e-mail aan de hoge heren. zaak gesetteld, hoewel een excuus er niet vanaf kon. tot daar toch die brief van intrum justitia kwam. weer de board gemaild, en jawel, weer werd ik gebeld. nu gingen ze het echt in orde maken. ik heb er weinig vertrouwen aangezien ze me een bevestiging zouden sturen vandaag. niet gehad. wel, ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren, maar mijn devies is betaal niet als je niets schuldig bent. ik had genoeg geld op mijn rekening dus het verhaal dat er niet kon worden geïncasseerd is dan ook klinkklare onzin.

radar, ik kan jullie nog een mooi verhaal vertellen van een klantenservice waar je wordt uitgescholden als je vraagt naar de gang van zaken of waar men doodleuk de verbinding verbreekt na een uur wachten. het is echt absurd dat hier een kassa of radar eigenlijk nog nooit iets mee heeft gedaan, en ik zou een item hierover ten zeerste aanraden. aan animo onder consumenten in ieder geval geen gebrek,

ohja, tot slot: de door mij gebruikte e-mail adressen (gewoon je bericht aan allemaal sturen)

[emailadressen verwijderd door moderator]

Groet,

Tania

pinda86
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:56

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door pinda86 »

sow hallo zeg... Ik ben echt blij om te horen dat er meerdere in de clinch liggen met c&b.
Ik heb sinds januari al een heel gedoe met c&b en sinds afgelopen zaterdag ook een brief van intrum justitia gekregen.
Oorspronkelijk ging het om een bedrag van 4.99 dat nu 82,02 is geworden.
Ik krijg ze ook niet te pakken.
Maar zal ook eens een mail sturen naar al de genoemde e-mailadressen.
Thnx

pinda86
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:56

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door pinda86 »

Ik heb gisteren een aantal mails gestuurd naar de hierboven genoemde hoge pieven van c&b. En vandaag ben ik zelfs gebeld door c&b, alleen was ik helaas niet thuis.
Dit betekent in ieder geval dat e-mails correct zijn en dat je zoveel mogelijk mails moet sturen zodat het op valt.

Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen.

Celiien
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 mei 2011 15:41

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Celiien »

Ook ik ben de dupe van C&B!

Ik wilde een week geleden inloggen, omdat ik een nog openstaande rekening wilde betalen. Zo gezegd zo gedaan, ik inloggen. Moest ik mijn geboortedatum invoeren. ik dat dus doen.. fout. dacht dat het een typo was dus nog een x geprobeerd en opeens is dus heel m'n account geblokkeerd!
Ik kreeg een mailtje dat ik moest bellen naar een nummer en mn id (?) bij de hand moest houden. Bel ik het nummer en tot 3x toe wordt ik na 5 minuten eruit gegooid met de mededeling dat er geen mensen beschikbaar zijn(maar wel naar een muziekje luisteren en ofcourse en 0900 nummer!). Heb een mailtje in t nederlands gestuurd, waarop wordt geantwoord(in het nederlands!) dat deze niet meer beschikbaar is en een doorverwijzing naar de duitse/engelse mail. Gestuurd en een leesbevestiging gehad (meteen de dag erna), maar reageren ho maar!

Nu komen mijn vragen:
Hoe zit het nu met mijn onbetaalde debetnota? loopt dat bedrag steeds hoger op of wordt dat nog ergens afgeschreven?
Hoe kan ik mijn account helemaal verwijderen of deblokkeren zodat ik hem daarna kan verwijderen ?

pinda86
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:56

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door pinda86 »

Hi Celiien,

Hoelang was de periode tussen het krijgen van een mail dat het bedrag niet afgeschreven kon worden en blokkeren van je account?
Bij mij was dat binnen 2 weken.

Ook kreeg ik binnen al 2x € 15,00 admin kosten erbij. Ze proberen op deze manier gewoon een extra slaatje te slaan uit ons.
Je moet c&b blijven mailen naar [email protected] en in eerdere berichten staan alle e-mails van de gehele directie en belangrijke mensen daar. Elke dag ong 10 mails sturen (aan te raden in het engels), dan val je ten minste op en weten ze dat er "weer" iets gaande is dat niet juist is.

Het bedrag wordt echter niet afgeschreven in dit geval, anders hadden ze dat al geprobeerd. Nu is het de zaak om het zelf over te maken. Maar hiermee zou ik even wachten, totdat je een reactie hebt gekregen.

De kans zit erin dat ze bij jou ook €15,00 administratiekosten in rekening willen brengen, maar dat moet je nooit betalen.

Het verwijderen van je account heb ik geen antwoord op. Dit zou ik aanvragen in een mail.

Ik hoor het wel.
Succes!

Celiien
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 mei 2011 15:41

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Celiien »

Pinda:

Heb vorige week maandag het mailtje gehad dat het bedrag niet werd afgeschreven (02-05). mijn account is geblokkeerd door de geboortedatum op 03-05. Heb een mail diezelfde dag gestuurd naar de nederlandse klantenservice,
dag erna een antwoord teruggehad dat deze niet beschikbaar meer was. vervolgens heb ik dezelfde dag een mail naar de engelse gestuurd, en gisteravond weer. heb ook een 020 nummer vanuit a'dam gevonden weet niet of deze nog werkt?

Maar het geld wordt dus niet meer afgeschreven denk je? want heb elke dag een printscreen gemaakt van mn bankrekening, zodat ik kan aantonen dat het geld zeker op m'n rekening stond.

hoe kan ik het bedrag zelf overmaken?

pinda86
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:56

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door pinda86 »

Celiien:

Het geld wordt nu niet meer afgeschreven. Zoals je kan lezen bij andere gedupeerden werd er soms wel meer dan de desbetreffende applicatiekosten afgeschreven.
In jou geval wordt dit doorgespeeld naar de afdeling accounting, waarbij de mogelijkheid in zit dat ze jou ook willen die €15,00 adminkosten in rekening willen brengen. Hier moet je alleen tegen in gaan als je er een mail over ontvangt.

Ik raad het je wel aan om zsm de kosten van de applicatie over te maken naar:

Account Holder: ClickandBuy International Ltd.
Account-Number: 18.41.23.410
Name of the Bank: Rabobank Roermond

Maak hiervan een printscreen en stuur dit op als bijlage, waarbij je nogmaals het hele gebeurden omschrijft. Stuur dit naar [email protected] en [email protected] (indien deze het nog doet)

Ik heb zojuist een mail gehad van de zgn. service afdeling([email protected]), waarin vermeld dat ze een reorganisatie hebben ondergaan en de service is verbeterd. Uhu....

Maar in jou geval hebben ze geen poot om op te staan en geen reden om kosten in rekening te brengen of zelfs je account te blokkeren.

Komt goed!

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door killRdevil »

@Celiien:

Ik zie sowieso al een probleem zich voordoen; u spreekt over uw prive rekening, maar C&B gebruikt een tussenrekening via uw account.
Stond daar genoeg saldo op?
Overigens net als Paypal, zo'n systeem gebruikt C&B ook...

Wel wil ik u adviseren die printjes te bewaren, wachten tot C&B u aanklaagt, dan hebben zij geen poot meer om op te staan en worden zij de kosten in de maag geschoven (kosten justitie, onterechte onkosten ad €15,- administratiekosten)...
In de tussentijd geen stappen meer ondernemen, C&B wil in deze toch al t laatste woord hebben, maar gaan dan uiteindelijk lelijk op hun bek haha...

Celiien
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 mei 2011 15:41

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Celiien »

Niet dat ik weet nee, ik zorg er altijd voor dat als ik iets in itunes koop, er genoeg op mijn INGrekening staat en dan wordt het daarvanaf geschreven, tussenrekening? Ik weet dat ik dat met Paypal wel heb ja!

anyways, ik ga het nu overmaken, maak een printscreentje hiervan en stuur die via de mail en een bijbehorende uitleg op. de andere mailtjes bewaar ik ook. Ik hoor nu namelijk niks meer en volgens mijn rechtdocent(heb het even gevraagd), horen zij eerst aan te geven dat er nog een x 15,- moet worden betaald. dit hebben zij niet gedaan, en al zouden ze dat doen is dat onrechtmatig

thanks for all the help! ik was echt een beetje nerveus door dit gedoe :(

Is het trouwens verstandig om als ik het geld astort, bij 'overige mededelingen', het rekeninguitdraainummer bij te voegen? leek mij wel namelijk :P

Rummikup
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 mei 2010 15:15

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Rummikup »

Beste mede lezer,

Ik heb afgelopen woensdag een telefoontje gehad van Intrum Justitia i.v.m. een vordering van ClickandBuy LTD uit Duitsland het bedrag is opgebouwd als volgt:

Hoofdsom: 30,79 (2x 15,00 administratie kosten van ClickandBuy normale bedrag 0,79 cent)

Registratie kosten: 25,00
Incasso dossier kosten: 37,00
Totaal: 92,79

Ik heb in Maart een brief gehad van ClickandBuy in het Nederlands dat zij het bedrag van 0,79 niet konden afschrijven van mijn rekening en daardoor kreeg ik 15,00 euro daarboven op (belachelijk) toen heb ik een e-mail gestuurd: Kreeg ik hem terug (U kunt niet in het Nederlands naar ons e-mail, graag in het Engels of Duits) en gebeld kreeg ik een Duitser aan de telefoon, 2 weken later weer een brief ik moest 30,79 betalen dit ga ik absoluut niet doen want dan moeten ze maar kunnen communiceren met mij..

Wat kan ik doen?

Abdelkarim1978
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2011 23:44

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Abdelkarim1978 »

Beste Allen,

Ik heb sinds kort een account bij click and buy genomen voor mijn Itunes account. Ik heb op Itunes wat apps gedownload en dit via C&B laten betalen. Echter nu kunnen ze het via mijn bank rekening niet afhalen omdat ik automatische incasso’s heb laten blokkeren via mijn bank. Ik heb zitten googlen en kwam schrik barende reacties tegen over deze site! Nu is mijn vraag of ik mijn zorgen moet maken?

Als voorzorg maatregel heb ik mijn account gevuld met wat geld (click and buy). En ik hoop dat ze kosten hiermee afdragen van het bedrag voor Itunes. Daarnaast heb ik een mail gestuurd (in het Engels) dat dit probleem aanwezig is en ik geen problemen wil. Daarom heb ik ze gevraagd om bank informatie zodat ik het geld kan overmaken indien het bovenstaande niet afdoende is.

Heb ik zo genoeg gedaan of kan ook eventueel de bovenstaande bank gegevens overnemen die eerder zijn gepost door (@Pinda)??

Graag zou ik advies willen in deze zaak en alvast dank voor de reacties,

Karim

Celiien
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 mei 2011 15:41

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Celiien »

Grrrr
hebben ze het alsnog afgeschreven, oftewel tis 2x afgeboekt!

heb maar weer een mail gestuurd in t engels dat dit absoluut niet de bedoeling was
ga morgen ook er maar ff achteraan of ik t kan terug laten zetten

wat een rotorganisatie is t toch ook!

Melissa83
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2011 10:47

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Melissa83 »

ook ik heb slapeloze nachten gehad van CLICK AND BUY advies mensen ga hier noooit mee in zee! echt NOOIT. Ik had als verjaardagscadeau een app gekregen (70). Maar er stond niet genoeg op mijn rekening wist ik niet want het was een verrassing.... Stom van mij of degene die het gaf maargoed nu begon het gezeik. Eerst 15 euro admini kosten na veel gemail in het duits/nederlands engels kreeg ik alleen standaard antwoorden terug. Tijdens deze correnspondentie is er nog 15 euro bij het bedrag gekomen, terwijl er wel genoeg op mijn rekeningstond. Deze was door hen C&B geblokkeerd. Uiteindelijk alles betaald om van het gezeik af te zijn. Nu kan ik mijn rekening niet sluiten om dat itunes er op e een bepaalde manier nog aan gekoppeld is.. morgen kan dat als het goed is wel .. voor mij dit echt nooit meer ik koop wel tegoedkaartjes bij de winkel..

Melissa83
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2011 10:47

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Melissa83 »

Abdelkarim1978 schreef:Beste Allen,

Ik heb sinds kort een account bij click and buy genomen voor mijn Itunes account. Ik heb op Itunes wat apps gedownload en dit via C&B laten betalen. Echter nu kunnen ze het via mijn bank rekening niet afhalen omdat ik automatische incasso’s heb laten blokkeren via mijn bank. Ik heb zitten googlen en kwam schrik barende reacties tegen over deze site! Nu is mijn vraag of ik mijn zorgen moet maken?

Als voorzorg maatregel heb ik mijn account gevuld met wat geld (click and buy). En ik hoop dat ze kosten hiermee afdragen van het bedrag voor Itunes. Daarnaast heb ik een mail gestuurd (in het Engels) dat dit probleem aanwezig is en ik geen problemen wil. Daarom heb ik ze gevraagd om bank informatie zodat ik het geld kan overmaken indien het bovenstaande niet afdoende is.

Heb ik zo genoeg gedaan of kan ook eventueel de bovenstaande bank gegevens overnemen die eerder zijn gepost door (@Pinda)??

Graag zou ik advies willen in deze zaak en alvast dank voor de reacties,

Karim
hoi Karim zoals ik het nu lees moet dat voldoende zijn en gaan ze het hiervan afschrijven dit kan 5 werkdagen duren. Houdt die termijn wel in de gaten want als het bedrag wat je hebt gestort niet voldoende is dan rekenen ze direct 15 euro administratiekosten of whatever er bij. Ik heb het openstaande bedrag direct via IDEAL overgemaakt dit werkt vrijwel direct enkele minten later krijg je dan een mail dat het openstaande bedrag is voldaan.

ps ik weet ook niet als je te veel geld op je rekening heb gestort of je dit ooit weer terug krijgt dus pas op met te veel overmaken naar CB

hopelijk heb je hier wat aan SUCCES en koop maar itunekaartjes via de winkel veeel veiliger!

Abdelkarim1978
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2011 23:44

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Abdelkarim1978 »

Beste Melissa,

Dank voor je reactie. Hoe gaat dat een itunes kaartje kopen?

Ik heb nu op mijn itunes account 7,00 euro staan en dit werkt wel veel sneller als je iets koopt via itunes. Verder heb ik een week geleden 10 euro laten overmaken via debet credit ofzoiets (dom ipv Ideal) die ik nog steeds niet op mijn account (C&B) heb staan. Verder hebben ze inmiddels het geld (van bovestaand geval) afgenomen. Maar al deze inforamtie is niet bijgwerkt op mijn c&B account en dit is irritant want hierdoor kan mijn account niet sluiten.
Ik wordt wel volop gspamed dat mijn account niet geactiveerd is terwijl dit wel het geval is.

Abdelkarim1978
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2011 23:44

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Abdelkarim1978 »

Celiien schreef:Grrrr
hebben ze het alsnog afgeschreven, oftewel tis 2x afgeboekt!

heb maar weer een mail gestuurd in t engels dat dit absoluut niet de bedoeling was
ga morgen ook er maar ff achteraan of ik t kan terug laten zetten

wat een rotorganisatie is t toch ook!
Zou je mij de mail adressen kunnen geven, want ik krijg uberhaupt geen reacties als ik ze mail.

PTB
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2011 18:36

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door PTB »

Beste redactie,

Mijn zoontje woont bij zijn moeder. Eind vorig jaar kreeg een iPod kado. Om gratis dingetjes te kunnen downloaden had hij een account bij de iTunes Store EN Click & Buy nodig MET een bankrekeningnummer. MIJN nummer... Ik was er verschrikkelijk tegen en vertelde dat hij het kreng maar terug moest brengen naar de winkel, maar zijn krediet was 0,0 dus hij kon niets kopen, zo werd mij verzekerd door een Apple deskundige.

Een paar maanden geleden kreeg hij een iTunes Gift card cadeau voor een bedrag van 15 Euro. Op één of andere manier kon hij toch voor 16,92 downloaden. Van mijn bankrekening werd 1,92 afgeschreven, maar omdat ik niets had besteld vermoedde ik dat er fraude in het spel was, liet ik het bedrag terugstorten en ben het verder vergeten.

Click & Buy had de contactgegevens van mijn zoon en mijzelf, maar heeft nooit de moeite genomen om contact op te nemen vanwege een mogelijk misverstand en de vordering (ongetwijfeld automatisch) overgedragen aan Intrum Justitia.
Tijdens mijn vakantie stuurde Intrum Justitia binnen 13 ( ! ) dagen 3 aanmaningen voor een bedrag van uiteindelijk 79 Euro. Uiteraard heb ik na thuiskomst direct telefonisch contact opgenomen met de juridische afdeling van Apple, maar moest 16 dagen wachten op een reactie van een dame die "ermee aan de slag" ging.

Click & Buy heeft de account van mijn zoon gesloten, dus kunnen we daar niet meer zien wat er gebeurd is.
In zijn iTunes account zien we geen bestelling.

Mij hangt nu een rechtszaak boven het hoofd voor een bedrag van 1,92 (inmiddels opgelopen tot 97 Euro)
Apple wil niets doen, en legt het neer bij Click & Buy.

Ja, de vorige sprekers hebben gelijk. APPLE bepaalt met wie ze in zee gaat en kan ZEKER druk uitoefenen op Click & Buy om de telefoon op te nemen en haar klanten behoorlijk te behandelen.

Mijn jochie van dertien maakt zich al weken lang zorgen omdat zijn vader naar de rechtbank moet, omdat HIJ een cadeautje heeft gekregen. Ik kan er wel om janken, maar mijn rechtvaardigheidsgevoel zegt: "Niet betalen." Ik zou het mezelf nooit vergeven!

Contact krijgen met Click & Buy is onmogelijk (3 x 30 minuten gewacht) en ook bij Intrum Justitia (20 keer geprobeerd tussen 8.30 en 19.30) wordt de telefoon niet opgenomen.

Zowel Click & Buy als Intrum Justitia hebben niet de moeite genomen om telefonisch contact mij op te nemen of een e-mail te verzenden aan mijn zoon.
In de iTunes account van mijn zoon zie ik geen bestelling. De bewijslast ligt bij Click & Buy. Ik zie een rechtszaak met vertrouwen tegemoet, maar...

Beste redactie,

Wilt u het hoofd marketing van Apple uitnodigen om op tv uit uit te leggen waarom mijn zoontje al weken lang zo slecht slaapt?

Met vriendelijke groet,

Peter ten Berge (geschokt)

Yelsew
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2011 14:41

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Yelsew »

Ik heb dus ook een probleem met C&B bij mij begon t dat ze het bedrag 0,79 niet kunnen afhalen van mijn rekening maar heel leuk allemaal ik heb bewijs van mijn ITUNES aankopen en ook bewijs wat ik heb overgemaakt naar C&B..

19,07 kosten aan apps via iphone 4..
19,86 overgemaakt naar clickandbuy dat is allemaal betaalt dus..

hun zeggen dat ik een paar apps niet heb betaalt maar.. ik heb hun 20 euro betaalt.. dus hoe kunne ze dat verklaren? en ik heb laatst dus een boete gehad van 14,21 dus die ene 0,79 hebbe ze eral vast afgehaalt anders was t dus 15,00 dus ik dacht naja ok ik maaak 15,00 euro over dat dus gedaan en die 15 euro werd erafgehaalt dus ik denk OKE betaalt.. maar nee hoor die 14,21 bleef staan en heb nu 29,21 om te betalen.. dit stat op mijn rekening:

In verband met een betalingsachterstand is uw account tijdelijk geblokkeerd.

Uw account zal weer worden geactiveerd, zodra uw betaling van 29,21 EUR is ontvangen. We verzoeken u voor betaling zorg te dragen.
Wij hebben tevergeefs geprobeerd van het onderstaande betaalmiddel af te schrijven. Klik op 'Opnieuw afschrijven' om het openstaande bedrag automatisch van dit betaalmiddel af te schrijven



Dit gaat me nu wel te ver heb dus 1x al een boete betaalt toen zou t klaar moeten zijn.. maar hun dachten hee hij betaalt we doen er nog 2x wat boven op naja amahoela.. ik verwijder me rekenining nummer van clickandbuy af ik heb al een manier gevonden.. en ik verander me gegegvenss naar neppe gegegevens en ze bekijken t maar..

....

Gesloten