LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Er zijn al verschillende programmamakers mee bezig hebben we vernomen.
Bekijk a.s. maandag 23 januari 2012 om 21.55u het programma Rambam eens, het gaat over deze sluwe verkooppraatjes.
Maar ook is de Tweede Kamer volop ingelicht maar 'de molens' draaien helaas wel heel erg langzaam.
U kunt het programma ook altijd nog terugkijken via internet (Rambam).

crisscrass
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2012 20:53

Re: Reclame

Ongelezen bericht door crisscrass »

Wel, groeten uit Antwerpen, België.
Mijn moeder kreeg vandaag ook zo'n persoonlijke uitnodiging getekend door P.J. Alleen wordt zij uitgenodigd in een bekend cafe op de Antwerpse Grote Markt op 2 februari om haar prijzen af te halen. Nergens een vemeldin van een naam of bedrijf, als adres op achterzijde enkel een postbus in Wuustwezel, maar het nummer om hen te bellen is uit Nederland.
Dankzij jullie forum dus gezien dat er meer aan de hand is. Ik zal het cafe contacteren en melding maken bij de Blauwe lijn.
Hopelijk wordt het nog afgelast voor er nietsvermoedende mensen intrappen.

Groeten.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Lucy2011 schreef:Er zijn al verschillende programmamakers mee bezig hebben we vernomen.
Bekijk a.s. maandag 23 januari 2012 om 21.55u het programma Rambam eens, het gaat over deze sluwe verkooppraatjes.
Maar ook is de Tweede Kamer volop ingelicht maar 'de molens' draaien helaas wel heel erg langzaam.
U kunt het programma ook altijd nog terugkijken via internet (Rambam).
Ik heb net even zitten kijken, kan het zeker aanraden, wordt op een leuke manier aangepakt :)
http://omroep.vara.nl/media/7058-RamBam

belleke
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2012 11:29

Re: Reclame

Ongelezen bericht door belleke »

Nu is het ook in Belgie actief! Ik heb deze morgen een brief ontvangen waarin ik zeker een prijs heb gewonnen van 200 euro. Ik moet die persoonlijk gaan ontvangen in De Kasteelhoeve in Westmalle op 17/2 om 10u.
Ik ga, nu ik dit hier gelezen heb, mijn reservering niet versturen, maar ik durf wel toegeven dat ik het wou proberen.
Stom van mij :oops:

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Reclame

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:

Gesloten