The more people you sign up to sell, the more money you make. Of course, Quixtar invites anyone to log on and buy the stuff, but the goal is to get recruits to pay $39 to become an IBO and get on the ladder.
DÁT staat er in het artikeltje....
Het wekt de indruk dat er aan inschrijven iets verdiend wordt.....
Weet zo'n reporterje veel!!!
Ik luister liever naar Rich Karlgaard van Forbes....
Maar grappig dat onze roddelaar weer van zich laat horen.....
Wanneer de bagger naar boven komt..., komt hij vanzelf onder een steen vandaan...
En Pruim..., sorry..., ik was je naam écht ff kwijt....
Zal wel weer gezien worden als opzet... door boze geesten, maar ik had geen zin om het op te zoeken.
Bij deze mijn excuses.
Verder schrijf je:
a, een leuk filmpje. Had net zo goed over de Scientology church kunnen gaan.
Maar dit topic gaat over het MLM systeem, en over hoe geweldig het al dan niet is. En als je dat andere topic nog eens doorleest, dan kun je lezen dat ik alleen maar nieuwschierig ben naar die geheime, kwalitatief goede producten die verkocht worden.
Je bent ook inderdaad ook alleen maar
nieuwsgierig en de waarheid interesseert je niks.
Maar, "for the sake of justice"..... hier wat de rechtbank er na uitgebreid onderzoek van vindt, wat jou weer geen reet uitmaakt want je mening staat al vast.
CONCLUSIONS
The Amway Sales and Marketing Plan is not a pyramid plan. In less than 20 years, the respondents have built a substantial manufacturing company and an efficient distribution system, which has brought new products into the market, notably into the highly oligopolistic soap and detergents market. Consumers are benefited by this new source of supply, and have responded by remarkable brand loyalty to Amway products
Au! Au! Au!.......
What this means overall is that consumers are obviously well served by the products that Amway supplies them with. In fact, they are so well¬served, in the face of a large number of available substitutes, they purchase Amway products to a degree which is almost unknown to other brands in the market.
Au! Au! Au!.......
In 1970, retail prices set for most Amway catalog products were set below the prices for comparable items sold in department stores but above prices charged by discount stores. (CX 522¬Z¬ 176 to 177)
Au! Au! Au!.......
Wel... er is niet veel veranderd......... sinds 1970.
Eat your hearts out....
So be it
Draag eens wat bij, Pruim......
Zaken om te liegen staan er in overvloed op de baggersite van anti-mlmspammer.
Je leeft je maar uit.