Pagina 14 van 16

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 23 dec 2009 15:25
door chris1979
Hoi mensen,

Ook ik heb de aanwijzingen opgevolgd om een moneybookersaccount aan te maken. Ook ik heb hen een email gestuurd. Vandaag een reactie ontvangen:

Please be kindly informed that the processed payments are final and irreversible in our system, which is also stated in our Terms & Conditions, accepted upon completing the purchase.

However, since you have not received what you have paid for and you are not receiving response, the procedure of investigation has been launched and our department in charge is currently examining the issue. However, we need to allow five business days for the seller to get back to us with explanation/resolution of the dispute. As soon as we have some update of your case, you will be notified accordingly.


Kortom, ze geven aan onderzoek te doen, maar betalingen zijn onomkeerbaar.
Dus ik ben erg sceptisch dat ze geld terug overboeken.

Groet,
Chris H.

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 23 dec 2009 15:57
door Dexizzle
Ja idem, maar wie niet probeerd krijgt ook niets!
Heb inmiddels ook een mailtje gestuurd naar moneybookers, ben benieuwd wat ze er mee gaan doen!

Edit:
Please be kindly informed that the processed payments are final and irreversible in our system, which is also stated in our Terms & Conditions, accepted upon completing the purchase.

However, since you have not received what you have paid for, the procedure of investigation has been launched and our department in charge is currently examining the issue. However, we need to allow five business days for the seller to get back to us with explanation/resolution of the dispute. As soon as we have some update of your case, you will be notified accordingly.
Zelfde mailtje terug gekregen! Ik snap het niet, deze oplichters moeten toch bij hun bekend staan nu, nu ze ook al verschillende mensen terug betaald hebben.

Mvg,

Dex

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 23 dec 2009 22:29
door besodemieterd
Ik denk nog even geduld. Ik heb namelijk een zelfde soort mail gehad waarbij ze ook verwezen naar voorwaarden en niets konden betekenen voor mij. Uiteindelijk is het goedgekomen en kan ik mij niet voorstellen dat ze een aantal gedupeerden wel uitbetalen en een aantal niet.

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 23 dec 2009 22:57
door Guardian72
Wat men in feite stelt is "we willen je geen hoop geven - maar er zijn meer klachten, en we kijken of er overeenkomsten zijn".

Als men die dus vind - is de kans aanwezig dat ze inderdaad geld blokkeren, en terugstorten.

Op zich is dit een betere reactie dan die ik van de ING hier heb gezien (wat samengevat neerkomt op - we willen niks, we kunnen niks, dus we doen niks)

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 24 dec 2009 09:08
door Ramondo
:D :D :D :D Jeeeee, het geld is terug op mijn bankrekening :D :D :D :D
Ik hoop voor jullie ook snel, toch nog een mooie kerst.
Ik blijf het forum volgen, al is het alleen maar om anderen te helpen hun geld terug te krijgen.

Veel succes!!!!
chris1979 schreef:Hoi mensen,

Ook ik heb de aanwijzingen opgevolgd om een moneybookersaccount aan te maken. Ook ik heb hen een email gestuurd. Vandaag een reactie ontvangen:

Please be kindly informed that the processed payments are final and irreversible in our system, which is also stated in our Terms & Conditions, accepted upon completing the purchase.

However, since you have not received what you have paid for and you are not receiving response, the procedure of investigation has been launched and our department in charge is currently examining the issue. However, we need to allow five business days for the seller to get back to us with explanation/resolution of the dispute. As soon as we have some update of your case, you will be notified accordingly.


Kortom, ze geven aan onderzoek te doen, maar betalingen zijn onomkeerbaar.
Dus ik ben erg sceptisch dat ze geld terug overboeken.

Groet,
Chris H.
Hebben jullie in je mail wel gerefereerd aan de mail die andere slachtoffers hebben gehad die wel een positieve mail (en geld terug) kregen en eventueel de naam erbij vermeld van de persoon bij Moneybookers die het behandeld heeft in hun geval???

Iemand al een berichtje gehad die mijn opzetje gebruikt heeft???

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 24 dec 2009 10:06
door deenen68
Hoi allemaal,

Ik volg nog steeds aandachtig alle reacties op het forum. Heb gisteren een fax naar ING gestuurd van de voorbeeldbrief van "Opgelicht op Internet". Maandag heb ik een account bij Moneybooker aangemaakt en ze een mail gestuurd. Ik kreeg vannacht een email van Moneybooker. Ik geef hieronder mijn mail en hun reactie even aan:

Mijn mail:

Dear Moneybookers employee,

On 2 december I've bought a gifts for my kids from "Gameboysclub" (maybe you are aware of this name!) I 've payed with Ideal to account number 674773837 and this payment was confirmed by Moneybookers. As many other people I never received a package from Gamesboysclub, so they set me up!!! I've already informed the Police about it and have a statement on paper about this fraude. The amount of money I've payed was €149,00 Underneath I've put the information from my bank about this payment (I've translated the dutch terms into english):

Payement: 149,00
My bank account: ******* - ****** en ******* te ********
Counter account: 674773837
Date: 02-12-2009
Kind of payement: Internetbanking
Name / description
Announcements: ING iDEAL
KN: ********
**************** 02-12-09 00:43
REF Gameboys Club 1186 02-12-09
ING Bank regarding Moneybookers Lim

I hope your are able and willing to refund my payment. I would be very, very greatfull if your could refund this payment.

Kind regards, René Deenen


Reactie van Moneybooker:

Dear Mr. René Deenen


Thank you for contacting Moneybookers Customer Service.

Further to your email, we would like to inform you that we have contacted [email protected] and forwarded your payment issue.

Once we receive a response from the seller in question, we would reply you with, what is the outcome of your case. In case he/she does not respond within five business day, you will be informed on how we would proceed further.

Do not hesitate to approach us, if other questions occur.

Thank you for using Moneybookers.com.


Best Regards,
Ginka
Customer Service


Nou, tot zover. Mijn geduld wordt dus nog even op de proef gesteld. Van ING heb ik nog geen reactie. Afwachten dus.........

Greetz, Rene

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 24 dec 2009 10:32
door Ramondo
Hoi rene, dit bericht is een redelijk standaard bericht die ze sturen naar aanleiding van een klacht, de verkoper heeft 5 dagen om te reageren.
Uiteraard gebeurd dit niet, en dan kijken ze verder.
Wellicht had het geholpen als je had vermeld dat andere slachtoffers al een brief en een refund hebben gehad van moneybookers.

Ik hoop dat het wachten beloont wordt, enige houvast voor je, degene die eerder een mail stuurden en een negatief antwoord kregen alsnog het geld terug.

Wat ik alleen nog niet begrijp is de voor mij willekeurige terustortingen (de ene wel en andere niet) iemand een idee?

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 24 dec 2009 18:39
door Boeruh
Fijn Ramon dat jij je geld terug hebt! Had ik nooit meer verwacht...
Ik was ook wel benieuwd naar je vraag waarom de 1 wel en de ander niet. Heb ik ze na hun mailtje ook gevraagd en dit kreeg ik daar op terug:

Dear Mrs. Olga,

Thank you for contacting us.

Following up on your message please be kindly advised that we may initiate an investigation procedure for every customer affected and non delivered upon personal complain to us in this matter.

Thank you for your concern. Once we get the information on your case we will inform you further.

Have a Happy Christmas!

Best regards,
Scarlett
The Moneybookers


Ben eigenlijk ook wel benieuwd of er al iemand die rechtstreeks aan Plas-van Lier overgemaakt heeft zijn geld al terug heeft...

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 26 dec 2009 18:18
door Meisje25
Ook ik heb afgelopen donderdag mijn geld terug gestort gekregen van Moneybookers!! :D Hebben ze netjes geregeld daar!!Fijne kerst!!

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 27 dec 2009 11:26
door ropast
Deze mail heb ik gekregen.
Thank you for contacting us and providing us with your information.

We are sorry to hear that you are experiencing such situation. We already initiated an investigation on your case which will take some business days until performed. However, we would like to clarify our position on this case. We are online payment provider and as such we are not able to make any statement in relation to or endorsement of the quality, safety or legality of any goods or services provided by a Moneybookers customer.

In this respect our responsibility is limited to transfer the funds from one party to another which is successfully done in your case and for this reason we are not able to guarantee that a refund will be certainly issued.

However, we are doing our best in order to collect the all necessary information on this case. Once we get the feedback from our department in charge we will be able to inform you further.

Thank you in advance fro your patience and understanding during the investigation procedure.

Sincerely,
Scarlett
The Moneybookers


Ik wacht dus ook maar even af.

R Claassen

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 05 jan 2010 12:07
door fabinr1
Zijn er al meer mensen die wat gehoort hebben?
mvg

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 05 jan 2010 12:14
door deenen68
Hoi,

Nee, ik heb nog niks gehoord :( (Nog) niets van ING en niet van Moneybookers.
Afwachten dus...............

Gr. René

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 05 jan 2010 12:55
door doenja01
ik heb ook nog niks gehoort van beiden
sandra

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 05 jan 2010 21:53
door Danielle89
Hoi Hoi,

Fijn voor degene die zijn geld terug heeft gekregen, helaas heb ik nog niets gehoord van iets of iemand.

Helaas ben ik ook geen held in het engels dus ben ook niet verder gekomen dan dat ik een account heb aangemaakt bij mooneybookers,

Balance: 0.00 EUR view limit
YOUR CURRENT TRANSACTION LIMITS


Your outgoing transaction limit [?] 6000.00 EUR / in any 90 day period
Remaining 5957.01 EUR
Your credit/debit card deposit limit 0.00 EUR / in any 60 day period
Remaining 0.00 EUR
Your per transaction limit [?] 1000.00 EUR



NAME VERIFICATION METHODS

The following verification method(s) will verify your name and increase your outgoing transaction limit:
METHOD LIMIT INCREASE DURATION
Verify your credit/debit card + 5000.00 EUR Min. 1 day


WAT BETEKEND DIT ALLEMAAAL ????

moet ik nu gewoon even afwachten?


gelukkig gaat het bij mij om een bedrag van 43 euro, maar dat zou ik wel graag terug willen.

Kan iemand mij misschien verder helpen? ik heb nog een kopie in mijn mail box staan van de betaling via Ideal.!

Groeten,
Daniëlle

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 06 jan 2010 09:03
door Dingus254
Dit is een standaard bericht, moneybookers is een bedrijf die je een soort krediet geeft om dingen te kopen via internet. Die vele euro's die er staan zijn jouw krediet bij moneybookers, maar heeft niets te maken met het geld dat je nog terugkrijgt. Je moet dus gewoon nog wachten tot je misschien bericht krijgt. Succes ermee

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 06 jan 2010 14:49
door Danielle89
Hallo medegedupeerde,

Ik heb net een brief binnen van de Politie,

Even in het kort:

Er staat in de brief dat ze niet verder in onderzoek gaan met deze zaak van Oplichting. dit omdat andere zaken belangrijker zijn!

Helaas kan degene dus gewoon verder gaan met zijn praktijken omdat er toch niets aan gedaan word!!!

Groeten,
Daniëlle

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 06 jan 2010 15:22
door elmo43
:? en zo werkt de politie de oplichtings praktijken in de hand.
Dat is lekker makkelijk dat ze belangrijker zaken te doen hebben dan zich bezig te houden met oplichting.

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 07 jan 2010 09:55
door stefkefox
Na een poos wachten heb ik dan ook geld terug gekregen van moneybookers.

Deze email zat erbij:
"Further to your request please be informed that the merchant, namely - [email protected], did not provide us with a delivery proof within the timeframe given. Therefore, the Non-delivery case would be considered as resolved in your favor.

In that respect, please note that we have issued a refund for the respective purchase amount back to your Moneybookers account.
We appreciate your patience and cooperation.

In case you need further assistance or information do not hesitate to contact us."

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 07 jan 2010 12:11
door ropast
Heb zojuist een bericht gekregen van moneybookers.com.
Op mij account staat nu 329 euro ipv 00.00 euro.
Zoals ik het begrijp krijg ik een cheqeu van 325,50 euro van hun.3,50 euro kosten. het zou fantastisch zijn en alle moeite zou niet voor niets zijn geweest.
Ik hou jullie op de hoogte.
groetjes Rob

Re: gameboys-club.com

Geplaatst: 07 jan 2010 12:24
door fabinr1
Ook ik heb mijn geld terug gekregen!
Bedankt iedereen voor de mailtjes.
Mvg