En stivoro is anti-rook.ciske schreef:hier gaat waarschijnlijk ook de champix erbij komen, alleen moet je met stivoro stoppen dat vind ik wel raar, kost dan toch meer.
Wat raar.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En stivoro is anti-rook.ciske schreef:hier gaat waarschijnlijk ook de champix erbij komen, alleen moet je met stivoro stoppen dat vind ik wel raar, kost dan toch meer.
Sorry verkeerd neergezet, stivoro geeft begeleiding tijdens gebruik van champix , anders krijg je het niet vergoed. Je moet eerst een verwijzing plus recept van je huisarts vragen en dan ben je verplicht via stivoro het te gaan gebruiken.snepke schreef:
En stivoro is anti-rook.
Wat raar.
is goed, ik moet over een week bij de huisarts komen, en dan moet ik me aanmelden bij Stivoro en dan gaat het beginnen, mij lukt het niet zonder hulpmiddel.snepke schreef:
Gaan we gekke dingen verzinnen(denken we niet aan roken)
Dat is aan de ene kant goed, aan de andere kant naar dat van je vriendin.snepke schreef:Ik ben van schrik gestopt
snepke schreef: Als het moeilijk wordt ga je een paar km hardlopen/fietsen of wat dan ook.
Ben zelf toevallig ook twee weken geleden gestopt en ik heb deze keer (net als voorgaande keren) gemerkt dat die behoefte -in mijn geval- inderdaad al na een week minder wordt/verdwijnt..... Zal voor ieder anders zijn, maar een ding is zeker: De behoefte wordt vanzelf minder!snepke schreef:Nou ,probeer het vol te houden.
Je wil het nu zelf,dan gaat het wel lukken hoor.
Het is moeilijk (weet ik van mijn andere stoppogingen)
Maar de behoefte aan een sigaret wordt ook minder,je gaat er op den duur steeds minder aan roken denken.
snepke schreef:Het lukt jullie wel.
Zeker als je er zelf vanaf wil.
En er zijn altijd mensen die jullie een hart onder de riem steken.
Ik vind het knap van jullie, hoe je er vanaf blijft(hulpmiddelen) maakt niet uit,als je er maar vanaf blijft.
Hou vol allebei!!!
Dank je wel!ciske schreef:@jlthkoch
Vind ik knap van je, ik heb dan die zuigtabletten van niquitin, ook zelf gekocht hoop dat ik het vol hou want dit is pas mijn 1 ste dag maar ik sta er wel achter.
Mijn gevaarlijke cholesterol is veel te hoog dus ik moet gewoon opletten en merk dat ik eigenlijk alleen maar meer last dan gemak van het roken heb.
Dank je wel 'mama'snepke schreef:Het lukt jullie wel.
Zeker als je er zelf vanaf wil.
En er zijn altijd mensen die jullie een hart onder de riem steken.
Ik vind het knap van jullie, hoe je er vanaf blijft(hulpmiddelen) maakt niet uit,als je er maar vanaf blijft.
Hou vol allebei!!!
jlthkoch schreef:
Ik wens jou ook veel succes met je stoppen met roken!
snepke schreef:
Lukt het een beetje om van de peuken af te blijven?