Emmy75 schreef:In de schaakwereld was het allang remise geworden.
Enkel wanneer de schakers volgens de pim-pam-pet-regels zouden spelen.
Leo The Emperor schreef:...maken de discussie tot een klucht.
Hier kan ik me geheel in vinden.
Een slapstick in optima forma.
Overloos kwam ook even in me op.
Hier een PU-coating welke zeer goed warmte geleid, bestand is tegen zout water en allerlei chemische middelen, een laagdikte heeft van 25-30 μm (25 tot 30 duizendste van een milimeter), en weet ik het allemaal.
Voor iemand die de techniek dermate hoog in het vaandel draagt, en zich keer op keer een bovengemiddelde kennis van die techniek toebedeelt, lijken de antwoorden als gegeven eerder op niet gewild zijn een mogelijke oplossing te onderkennen.
Aan deze coating zal ook wel weer wat mankeren, en daar zal door de industrie ook wel weer een oplossing voor gevonden zijn. Zo heeft het bedrijf waarvan ik eerder
een link naar een productblad plaatste ook speciale warmtegeleidende (onder meer) poly-urethaan producten, voor toepassingen waarbij warmetafgifte van belang is.
Toen is ook al tussen neus en lippen door opgemerkt dat het commerciele belang van Apple, zoveel mogelijk Iphone4's en after-market licenties / spulletjes verkopen en daarbij zoveel mogelijk oortjes over houden, niet strookt met het belang van de consument, zo lang mogelijk van zijn Iphone4 genieten zonder problemen. Daarbij is ook gewezen op het grote aantal klachten mbt. condensvorming aan de binnenzijde van een Iphone4 zonder dat het apparaatje in direct contact met nattigheid is geweest.
Laat nu het voornoemde belangenconflict iets zijn wat de wetgever beoogt te reguleren, in het voordeel van de consument, en laat nu de condensvorming een duidelijke indicatie zijn dat de Iphone4 niet voldoet aan de hedendaagse maatstaven, ook al verwoorden die maatstaven de opvattingen van de consument.
Het slotje, prima idee.
Maar dan wel graag met een objectief slotwoord, misschien iets voor iemand van het Radar-team zelf om hier eens een lichtje op te schijnen.
Ga ik nog even een verweerschrift schrijven mbt. een garantie claim op een client, met daarin de juiste argumenten.