Nee,dat verzon ik niet,dat vroeg ik.angel1978 schreef: ↑29 jun 2021 19:42Er is een marge ingebouwd van 15 minuten om heftige allergische reacties op te vangen.scharrelschipper schreef: ↑29 jun 2021 19:11Wat een onzin weer!angel1978 schreef: ↑29 jun 2021 16:13
Als je na 12 min onderweg naar huis onderuit gaat is dat je eigen schuld. Niets ongelukkig geformuleerd, dat is wat het is.
het is je eigen keuze om voor die 15 min weg te gaan. Was je blijven zitten, dan had je nooit na 12 min onderweg onderuit kunnen gaan. Dus hoezo ongelukkig geformuleerd?
die 15 min is ook maar een idee,je moet toch wat om de mensen min of meer gerust te stellen?
Dus als je braaf 15 min blijft zitten kan er niets meer gebeuren?
Dat is de vraag die ik natuurlijk ook niet kan beantwoorden.
Je wordt gevraagd om 15 minuten te blijven zitten. Als je ervoor kiest om binnen die 15 minuten weg te gaan en je krijgt toch zo'n reactie, dan is het dus je eigen schuld. Je hebt het advies zelf in de wind geslagen en er is nu niemand van de GGD of EHBO die je nu snel kan helpen.
Ik zeg nergens dat je na 15 minuten niets meer kan gebeuren. Dat verzin je er volledig zelf bij.
???weet je wel?
Goed lezen helpt om beter te reageren.
Hoewel ik onmiddelijk toegeef dat ik ook wel eens mis ben.