Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
J. Deltoer
Berichten: 3341
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Het grote probleem is dat iedere vorm van discussie tegenwoordig onmogelijk is. De grachtengordel havermoutcappuccino wokisten bepalen de waarheid en heb je een andere mening dan ben je racist. Probeer je het toch stoppen ze de vingers in de oren en roepen ze hard lalala.

kuklos
Berichten: 10084
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Onkruid71 schreef:
20 jul 2024 12:48
Ik denk dat de Zuid Afrikanen het ook niet fijn vinden als Nelson Mandela gespeeld wordt door een blanke acteur. Of Kunta Kinte ook zou gespeeld worden door een blanke acteur.
Lijken met twee perfecte rollen voor Margot Robbie. :mrgreen:

witte angora
Berichten: 31861
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat zou er gebeuren als er een film over Mohammed wordt gemaakt, je weet wel welke - en de acteur is een blanke baardloze Zweed, of een Schot met een kilt... :? :shock:

Nijogeth
Berichten: 10465
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Margot Robbie kan ook als Mohammed. Met wat douchescenes erbij uiteraard. Alleen de seks met kinderen in zo'n film over Mohammed, die mogen ze direct weglaten.

J. Deltoer
Berichten: 3341
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

witte angora schreef:
20 jul 2024 18:49
Wat zou er gebeuren als er een film over Mohammed wordt gemaakt, je weet wel welke - en de acteur is een blanke baardloze Zweed, of een Schot met een kilt... :? :shock:
U solliciteert naar een ban van een week. Wat u indirect impliceert is pure discriminatie. Dit kan echt niet meer op dit brave NPO forum, deze racisten,
fascisten en al die anderen die het niet meer wisten.
En het is verre van deugend.

witte angora
Berichten: 31861
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Waarom? Ik ben juist erg inclusief.

J. Deltoer
Berichten: 3341
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Het uitbeelden van Mohammed is niet toegestaan.

scharrelschipper
Berichten: 1878
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Ik reageer op niemands bericht,maar wat betreft racisme:dat keur ik uiteraard af.
Heb wat "gekleurde" familie,en dat is allereerst familie en verder eigenlijk niet biezonder.
Heb daar nooit het idee bij dat ze "anders"zijn.
Van mijn moeders kant heb ik de naam de Moor,zal wel ergens uit de geschiedenis komen en dus niet "netjes"arisch zijn.
In mijn familie zijn er nogal wat die, zo als wij dat noemen, een morenvel hebben,dus wat donkerder als de gemiddelde hollander.
Dus ik gruw van het idee dat we nederland wit moeten houden zoals sommigen propageren.
Dat is dus mijn vooroordeel,vast ook niet goed...

witte angora
Berichten: 31861
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Gisteren een flinke pan soep gemaakt: 7 flinke porties. Een eurootje of 7 aan groenten, een eurootje of 6 aan vlees, dan denk je dat je er bent - vergat het gas nog. net zie ik dat het ongeveer 0,4 m3 is.

Duur soepje, uiteindelijk. Maar lekker!

Onkruid71
Berichten: 2995
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

De boodschap van de Nederlandse politiek is ook reageer heftig op elkaar als je een andere mening hebt.
Ff voor de duidelijkheid. 4 meetings in de kamer is toch ff 7900 euro waard, dus mogen we wel wat meer van onze politici verwachten.

J. Deltoer
Berichten: 3341
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

witte angora schreef:
20 jul 2024 21:46
Gisteren een flinke pan soep gemaakt: 7 flinke porties. Een eurootje of 7 aan groenten, een eurootje of 6 aan vlees, dan denk je dat je er bent - vergat het gas nog. net zie ik dat het ongeveer 0,4 m3 is.

Duur soepje, uiteindelijk. Maar lekker!
Ook hier ga je de mist in, twee keer nog wel. Vlees kan echt niet meer, gas is ook fout.

Lady1234
Berichten: 27377
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En hij is het water vergeten. 😁 en het zout, vermicelli?

witte angora
Berichten: 31861
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

O ja, water kost 0,0003 cent, en de vermicelli iets van 10 cent of zo (geen idee eigenlijk).

Zout heb ik er niet zoveel ingedaan, peper een halve theelepel. Was exact goed, je proeft het, zonder dat het overheerst. O ja, een kruidenbuiltje, dat hoorde er ook nog bij.

Die soep is echt astronomisch duur. Dat hoor je eigenlijk met een gouden lepel te eten, van een zilveren bord. En met de pink omhoog, heur. :D

Onkruid71
Berichten: 2995
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Zo Biden is geen presidents kandidaat meer. Nu is de vraag is hij wel capabel om nu nog president te zijn. Ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen.

witte angora
Berichten: 31861
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Een parafrase op een bekend spreekwoord is nu wel heel wrang in de huidige omstandigheden:

"De kogel is door het Witte Huis'.

Thijs124
Berichten: 1218
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Als Biden nu uitvalt is er een legitieme vicepresident, dus geen paniek voor dat halve jaar.

ZeerPrivé
Berichten: 6009
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Wauw, zelfs het Witte Huis leest blijkbaar mee op dit forum, want ik schreef zo'n half jaar geleden al dat het de hoogste tijd werd dat Biden lekker bij het haardvuur ging zitten, kamerjas aan, sloffen en een beetje dommelen. :mrgreen:

kuklos
Berichten: 10084
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Thijs124 schreef:
21 jul 2024 20:57
Als Biden nu uitvalt is er een legitieme vicepresident, dus geen paniek voor dat halve jaar.
Juist wel paniek. Want die VP is Kamala Harris. Die is nog ongeschikter dan een dementerende Biden.

Thijs124
Berichten: 1218
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Ik denk dat zij juist een grote kans maakt bij sommige belangrijke thema's die nu in de US actueel zijn om bepaalde grote bevolkingsgroepen aan te spreken.

J. Deltoer
Berichten: 3341
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dat heeft bij Obama ook zo geweldig gewerkt.

Plaats reactie