Huiskamer
Re: Huiskamer
Vandaag naar Tenerife gevlogen. Wat een verschil is die luchthaven met onze luchthavens. Ik was het vliegtuig uit, ging even naar het toilet en mijn koffer lag klaar, vervolgens kon ik direct in een taxi stappen. Tussen de landingsbaan en het hotel zat amper 40 minuten. In Eindhoven, Amsterdam, maar ook Weeze moest ik altijd langer wachten. Al wil men het in Weeze ook wel eens binnen een kwartier voor elkaar hebben met de koffers.
Zeker Tenerife sur? Norte is vaak mist. Daarom worden die vaak doorgestuurd naar sur. Maar op Zuid heb ik ook wel eens langer moeten wachten, ook bij het uitgiftepunt voor autoverhuur. Als er meer vliegtuigen tegelijkertijd binnenkomen is het daar ook druk. Ik blijf in Nederland liever via Maastricht vliegen. Gratis parkeren en in twintig minuten thuis. Nu ook drinkflesjes door de beveiliging meenemen in het toestel. Koffer meestal tussen 15 tot 30 min.
Is het jullie ook opgevallen dat we nu we een PVV minister voor Sport hebben, we nog geen enkele olympische medaille hebben gewonnen? Wat zit daar achter? Of wordt de MSM gedwongen om Nederlandse successen niet te publiceren? Ik vind het allemaal maar verdacht....
Erthanax
vindt dit leuk
Het kan ook zijn dat ze niet goed genoeg zijn. Zou het met school te maken?
Sud ja, maar volgens mij is dat nog het enige internationale vliegveld, zoals ik het begreep. Ook omdat het toerisme daar veelal zit. Is ook echt een heel groot vliegveld qua faciliteiten. Daar kan een Eindhoven Airport of Weeze echt niet aan tippen. 6 bagagebanden, de vertrekhal daar kun je gewoon uitgebreid zitten en er zijn heel veel winkeltjes en restaurants (toevallig loopt de aankomst route onder de vertrekhal langs en kon je dus alles heel goed zien). Ik ben op veel buitenlandse vliegvelden geweest (Brussel, Dublin, Mallorca, Ibiza, Rhodos, Kreta, Corfu, Düsseldorf, Weeze), maar de enige die qua faciliteiten en snelheid in de buurt kwam, dat was La Prat in Barcelona. Maar dat is ook gewoon een oversized vliegveld dat men in leven probeert te houden. Als men dat serieuzer aanpakte, dan kon men daar een geweldig vliegveld maken, dat winst zou draaien.
Man, man, man, zoek hulp.rwolters schreef: ↑30 jul 2024 22:27Is het jullie ook opgevallen dat we nu we een PVV minister voor Sport hebben, we nog geen enkele olympische medaille hebben gewonnen? Wat zit daar achter? Of wordt de MSM gedwongen om Nederlandse successen niet te publiceren? Ik vind het allemaal maar verdacht....
witte angora
en J. Deltoer
vinden dit leuk
Nou, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de reden dat wij nog geen medaille hebben, dat dat de buitenlanders zijn. Ohja en een lekke band. Maar de medaillespiegel zegt alles, alle medailles gaan naar buitenlanders.rwolters schreef: ↑30 jul 2024 22:27Is het jullie ook opgevallen dat we nu we een PVV minister voor Sport hebben, we nog geen enkele olympische medaille hebben gewonnen? Wat zit daar achter? Of wordt de MSM gedwongen om Nederlandse successen niet te publiceren? Ik vind het allemaal maar verdacht....
rwolters schreef: ↑30 jul 2024 22:27Is het jullie ook opgevallen dat we nu we een PVV minister voor Sport hebben, we nog geen enkele olympische medaille hebben gewonnen? Wat zit daar achter? Of wordt de MSM gedwongen om Nederlandse successen niet te publiceren? Ik vind het allemaal maar verdacht....
-
Dan hebben we hier nog veel meer buitenlanders nodig. Voor de bouw, voor de zorg, voor de boeren, en voor de medailles.Nijogeth schreef: ↑30 jul 2024 23:01Nou, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de reden dat wij nog geen medaille hebben, dat dat de buitenlanders zijn. Ohja en een lekke band. Maar de medaillespiegel zegt alles, alle medailles gaan naar buitenlanders.rwolters schreef: ↑30 jul 2024 22:27Is het jullie ook opgevallen dat we nu we een PVV minister voor Sport hebben, we nog geen enkele olympische medaille hebben gewonnen? Wat zit daar achter? Of wordt de MSM gedwongen om Nederlandse successen niet te publiceren? Ik vind het allemaal maar verdacht....
-
NS heeft weer wat nieuws: koffie voor 1,50, is een actie. Helaas, als je dit via de laptop claimt: geen mogelijkheid de barcode naar je telefoon te zenden of uit te printen.
Enne... het gaat alleen om de zwarte koffiesoorten. De cappuccino kun je dus gevoeglijk vergeten. Maar of je nu 1,50 betaalt of dat je 1,50 korting krijgt, daar zijn ze in de voorwaarden ook nog niet over uit.
https://storage.googleapis.com/media-ns ... 1%2C50.pdf
Enne... het gaat alleen om de zwarte koffiesoorten. De cappuccino kun je dus gevoeglijk vergeten. Maar of je nu 1,50 betaalt of dat je 1,50 korting krijgt, daar zijn ze in de voorwaarden ook nog niet over uit.
Screenprint van de barcode maken en naar je eigen emailadres sturen.witte angora schreef: ↑31 jul 2024 07:41NS heeft weer wat nieuws: koffie voor 1,50, is een actie. Helaas, als je dit via de laptop claimt: geen mogelijkheid de barcode naar je telefoon te zenden of uit te printen.
Enne, eigen koffiemok meenemen hè, anders betaal je extra bij Kiosk voor de beker
-
Nou, de eerste is binnen. Ongetwijfeld hebben ze je bericht gelezen, en is er van hogerhand bevolen dat 'onze mannen' geen strobreed of roeispaan in de weg mag worden gelegd. Ongelooflijk, wat een gekonkel allemaal.rwolters schreef: ↑30 jul 2024 22:27Is het jullie ook opgevallen dat we nu we een PVV minister voor Sport hebben, we nog geen enkele olympische medaille hebben gewonnen? Wat zit daar achter? Of wordt de MSM gedwongen om Nederlandse successen niet te publiceren? Ik vind het allemaal maar verdacht....
Ze moeten het ding wel in vieren snijden, voor ieder een kwart, maar dat zal zo'n probleem niet zijn. Daar zijn het Nederlanders voor.
https://www.rtl.nl/nieuws/sport/artikel ... -nederland
Toch was er weer een groepje buitenlanders die hun best deed om de Nederlanders dwars te zitten.
-
Dat was alleen maar voor de Bühne, dat snap je toch zeker wel?
Meneer Deltoer, ik verwacht wel oprechte felicitaties met het doorgaan van Ajax.
Putin heeft zijn moordenaars weer thuis!
Weer volledig inzetbaar voor speciale operaties..
Weer volledig inzetbaar voor speciale operaties..
-
-
Nee, bedankt. Het gaat prima hier