Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Thijs124
Berichten: 1234
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Nu ondertussen wel denk ik. Zal mama de auto wel gemist hebben!

witte angora
Berichten: 31883
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
04 aug 2024 17:44
Zal deze puber zijn ouders geïnformeerd hebben? https://www.telegraaf.nl/nieuws/1349200 ... heuvel-aan
Denk het niet. Als die er achter komen at hij drugs gebruikt zwaait er wat. Om het over de drank nog maar niet te hebben.

ZeerPrivé
Berichten: 6008
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Die ouders krijgen net als @thecure vanzelf een rekening thuis gestuurd. Vermoed ietsje meer dan 2.000 euro.

Nou, de Haagse trambanen waren ook weer in trek. De 1e bleef onnodig links rijden, dus krijgt ook nog een bekeuring. :mrgreen:
https://district8.net/dronken-automobil ... -haag.html

https://district8.net/automobilist-eind ... -haag.html

Bezorgdeburger

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Het is echt genieten van de Olympische Spelen. Dat is nog eens sporten op hoog niveau. En prachtig in beeld gebracht door de NPO. Met aandacht voor echt alle sporten. Prachtig.

Nijogeth
Berichten: 10468
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Al moet ik zeggen dat het gemengd boksen wel veel aandacht heeft gekregen de afgelopen week.

Thijs124
Berichten: 1234
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Maar wel vlug afgelopen.

Nijogeth
Berichten: 10468
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nou, er staan er nog 2 met een te hoog testosteron in de halve finale. Waarschijnlijk zijn ze beide intersekse, wat het hoge testosteron zou verklaren. Dus wel deels vrouwelijk, maar profiterend van hun mannelijke delen. Dan zou je je af moeten vragen, waar leg je een grens. Als je de bouw van een man hebt daardoor, zou je met de mannen mee moeten doen, in mijn ogen. Anders is het nut van vrouwensport ook verdwenen.

Nijogeth
Berichten: 10468
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik moet wel zeggen dat ik me hier vanuit mijn torentje toch wel een beetje kan ergeren aan het nieuws over de Britse protesten. Men doet net of het extreem rechts is dat protesteert, maar dat is het al lang niet meer. Ik hoor vanuit mijn vakantieplek van Engelsen dat ze er graag hadden gestaan voor hen die eindelijk opkomen voor de Engelsman. Het heeft gewoonweg een hele lange geschiedenis, daar horen onder andere de zaken in Rotherham bij (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rotherh ... on_scandal) en andere misbruik zaken bij. Allemaal zaken waarbij de politie niet in durfde te grijpen vanwege de angst om racistisch te zijn. In 1 van de zaken is letterlijk gezegd dat men wel Britse mensen uit elkaar kon houden maar Pakistanen niet, waardoor men niet ingreep, omdat men mogelijk onschuldige Pakistanen zou kwetsen.

Lowieze
Berichten: 6850
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Nijogeth schreef:
06 aug 2024 01:49
Ik moet wel zeggen dat ik me hier vanuit mijn torentje toch wel een beetje kan ergeren aan het nieuws over de Britse protesten. Men doet net of het extreem rechts is dat protesteert, maar dat is het al lang niet meer. Ik hoor vanuit mijn vakantieplek van Engelsen dat ze er graag hadden gestaan voor hen die eindelijk opkomen voor de Engelsman. Het heeft gewoonweg een hele lange geschiedenis, daar horen onder andere de zaken in Rotherham bij (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rotherh ... on_scandal) en andere misbruik zaken bij. Allemaal zaken waarbij de politie niet in durfde te grijpen vanwege de angst om racistisch te zijn. In 1 van de zaken is letterlijk gezegd dat men wel Britse mensen uit elkaar kon houden maar Pakistanen niet, waardoor men niet ingreep, omdat men mogelijk onschuldige Pakistanen zou kwetsen.
Ik kan me indenken dat je tegen bepaalde dingen wilt demonstreren, in je eentje of met een groep, maar niets, echt helemaal niets rechtvaardigt dit walgelijke geweld.
Ik mag hopen dat zulk gedrag niet overslaat naar andere delen in omliggende landen.
Ik heb er geen enkel begrip voor, wat voor achtergronden je hier ook noemt.
Vreselijk dat mensen dit anderen aandoen.

ZeerPrivé
Berichten: 6008
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Zullen ze in het Huis van Bewaring rollators, scootmobielen en thuiszorg hebben?
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1961192 ... 2-met-bijl

Erthanax
Berichten: 9999
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik vind het maar een akelig bericht. Vergrijzing in detentie heeft overigens wel de aandacht van de autoriteiten. Gisteren was er in de T sprake van een 81-jarige “drugsopa”, het hoofd van een criminele familie.

witte angora
Berichten: 31883
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
07 aug 2024 18:59
Zullen ze in het Huis van Bewaring rollators, scootmobielen en thuiszorg hebben?
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1961192 ... 2-met-bijl
Als je zo'n mep kan geven heb je dat allemaal niet nodig. Een breiwerkje daarentegen zou wel zo fijn zijn. ik weet alleen niet of dat wel kan, vanwege de naalden. En een bloempot met een geranium zal ook niet echt op bijval rekenen denk ik.

rwolters
Berichten: 1785
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

Lowieze schreef:
06 aug 2024 08:18
Nijogeth schreef:
06 aug 2024 01:49
Ik moet wel zeggen dat ik me hier vanuit mijn torentje toch wel een beetje kan ergeren aan het nieuws over de Britse protesten. Men doet net of het extreem rechts is dat protesteert, maar dat is het al lang niet meer. Ik hoor vanuit mijn vakantieplek van Engelsen dat ze er graag hadden gestaan voor hen die eindelijk opkomen voor de Engelsman. Het heeft gewoonweg een hele lange geschiedenis, daar horen onder andere de zaken in Rotherham bij (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rotherh ... on_scandal) en andere misbruik zaken bij. Allemaal zaken waarbij de politie niet in durfde te grijpen vanwege de angst om racistisch te zijn. In 1 van de zaken is letterlijk gezegd dat men wel Britse mensen uit elkaar kon houden maar Pakistanen niet, waardoor men niet ingreep, omdat men mogelijk onschuldige Pakistanen zou kwetsen.
Ik kan me indenken dat je tegen bepaalde dingen wilt demonstreren, in je eentje of met een groep, maar niets, echt helemaal niets rechtvaardigt dit walgelijke geweld.
Ik mag hopen dat zulk gedrag niet overslaat naar andere delen in omliggende landen.
Ik heb er geen enkel begrip voor, wat voor achtergronden je hier ook noemt.
Vreselijk dat mensen dit anderen aandoen.
Inderdaad. Je ziet bepaalde mensen direct argumenten zoeken om de fascistische rellen te bagatelliseren of goed te praten.

J. Deltoer
Berichten: 3344
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Misschien eens wat minder volkskrantartikelen lezen meneer Wolters. U wordt er zo zuur van.

Nijogeth
Berichten: 10468
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik zeg alleen dat het niet alleen extreem rechts is en dat er een grotere oorzaak achter zit. Dat ik het daarom niet eens ben met de verslaggeving. Overigens vind ik het wel slecht dat er weinig bericht is over de gewapende rellen door de Pakistanen in Leeds al voor die steekpartij waar die kinderen door gingen, waarbij mensen gewond raakte en de politie minder hard ingreep. Deze week waren er ook geweldadige tegendemonstraties (de media noemt ze vreedzaam, de beelden zeggen wat anders) en het geringe ingrijpen van de politie bevestigt daardoor alleen maar het standpunt van die mensen die aan het rellen zijn. De media en de politie zijn bang om uitgemaakt te worden voor racisten, waardoor bepaalde groepen gewoon met veel meer weg kunnen komen dan de Britten.

Het is allemaal een grote zooi, maar het heeft weinig met extreem rechts meer te maken. Ook dat verhaal over dat men een hotel met immigranten in brand wilde steken, dat klopt gewoonweg niet. Er zaten nog geen immigranten, het was een beoogd plan om ze daar te gaan huisvesten. Het is natuurlijk onzin, maar als je als Britse bevolking lijkt te vechten tegen de politiek, politie en media, die beslissingen maakt die gebaseerd zijn op angst om racistisch te worden genoemd, dan speelt er heel wat meer dan puur buitenlanderhaat. En daar spelen de gigantische misbruikzaken met duizenden Britse minderjarige slachtoffers en Pakistanen als daders natuurlijk een grote rol in. Zeker omdat de politie daar besloot geen uiterlijke kenmerken te benoemen of zelfs aangiftes aan te nemen uit angst voor racisme, waardoor onderzoeken belemmerd werden uit angst voor racisme. En in eerste instantie (nog voor 2010) was het alleen extreemrechts die uitgebreid riep dat Pakistanen Britse meisjes misbruikten, maar die groep is groter geworden, zeker ook omdat nog maar 60 van de meer dan 200 daders in Rochester berecht zijn, 10 jaar na dato.

https://www.forbes.com/sites/rogerscrut ... rrectness/

https://www.aljazeera.com/opinions/2024 ... er-learned

juliomariner
Berichten: 5069
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

J. Deltoer schreef:
11 aug 2024 11:37
Misschien eens wat minder volkskrantartikelen lezen meneer Wolters. U wordt er zo zuur van.
Ach die artikeltjes uit de Nederlandse Pravda neemt toch geen enkel weldenkend mens meer serieus.

J. Deltoer
Berichten: 3344
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Een weldenkend mens inderdaad niet...

Onkruid71
Berichten: 2996
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ben ik blij dat ik weldenkend ben. 😄

witte angora
Berichten: 31883
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk dat ik maar even niks zeg over mijn weldenkendheid... :mrgreen:

DeZevendeHenk
Berichten: 871
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

J. Deltoer schreef:
11 aug 2024 11:37
Misschien eens wat minder volkskrantartikelen lezen meneer Wolters. U wordt er zo zuur van.
Er is werkelijk niets zuurs aan de betreffende reactie in tegenstelling tot jouw reactie die helaas geen inhoud heeft, kenmerkend voor soort volk dat in z'n meningsvorming helaas nooit verder komt dat de Telegraaf, inderdaad fout in de oorlog en nog steeds trouw aan de zaak. En de dombo's er maar achteraan lopen, hoewel tegenwoordig mogen we "weirdos" zeggen.

Plaats reactie