Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

DeZevendeHenk schreef:
12 aug 2024 21:45
witte angora schreef:
12 aug 2024 21:42
DeZevendeHenk schreef:
12 aug 2024 21:40

Dat zou ik ook zeggen, wat me alleen zo verbaasd is dat dit ondertussen je vijfde reactie is op iets waar je geen aandacht aan wil besteden. Ben jij nou een leugenaar of ben je zo dom?
Sja...

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw antwoord op je vraag... :D
Er is iets inherente vreemds aan je eigen vragen beantwoorden, en terzijde, waar heb ik gezegd dat ik er geen aandacht aan wilde besteden?
Dat zou ik ook zeggen,

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

scharrelschipper schreef:
12 aug 2024 21:22
En wat dat roeptoeteren aangaat;je wil toch niet ontkennen dat de "reguliere kranten"grofweg hetzelfde schrijven.
Dat zeker niet. Alleen maak jij er door het gebruik van de term "roeptoeteren" een waarde-oordeel van, en dat is nu net wat anderen van jou niet mogen.
Overigens,MM,begrijp ik nu goed dat de Ander Krant een pro russische en antisemitiese krant is?
Lever mij het bewijs en ik stop met lezen.
Wat dat pro russisch is ontgaat me een beetje,en dat antisemities ook trouwens.
Graag wat meer uitleg ik ga niet op loze kreten af, maar ik wil graag wat leren.
Nooit te oud daarvoor toch?
Begin maar gemakshalve met de wiki-pagina en de daarin gegeven linkjes.
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Andere_Krant
Onkruid71 schreef:
12 aug 2024 21:31
Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit van de artikelen in kranten vaak van laag niveau vind. Er is vaak weinig tot geen onderzoek gedaan naar het onderwerp en inderdaad vaak over genomen, misschien zelfs wel van het persbericht wat vaak uitgegeven wordt.
Helaas voor de kranten heb je tegenwoordig vaak zelf onderzoek kunt doen of het allemaal wel klopt.
In zijn algemeenheid ben ik het daar (helaas) mee eens. Reden waarom ik ook al jaren geen abonnement op kranten meer heb.

JozJan

Ongelezen bericht door JozJan »

Moneyman schreef:
13 aug 2024 09:40
In zijn algemeenheid ben ik het daar (helaas) mee eens. Reden waarom ik ook al jaren geen abonnement op kranten meer heb.
De inkomsten van (nieuws)media stana al onder druk sinds de opkomst van internet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit lagere budget inmiddels ook zijn weerslag heeft op de kwaliteit van de journalistiek. In zijn algemeenheid bedoel ik.

scharrelschipper

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Moneyman schreef:
En wat dat roeptoeteren aangaat;je wil toch niet ontkennen dat de "reguliere kranten"grofweg hetzelfde schrijven.
Dat zeker niet. Alleen maak jij er door het gebruik van de term "roeptoeteren" een waarde-oordeel van, en dat is nu net wat anderen van jou niet mogen.
Als het al een waarde oordeel was,ging dat meer over de mensen die anderen verwijten een bepaalde krant te lezen dan over de kranten zelf.
Al blijf ik van mening dat ze elkaar en de persberichten napraten.
Verder bedankt voor de link,als ik even de tijd heb ga ik dat zeker bekijken.

Moneyman

JozJan schreef:
13 aug 2024 11:47
Moneyman schreef:
De inkomsten van (nieuws)media stana al onder druk sinds de opkomst van internet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit lagere budget inmiddels ook zijn weerslag heeft op de kwaliteit van de journalistiek. In zijn algemeenheid bedoel ik.
Die twee gaan in ieder geval hand in hand, dus het zou me niet verbazen :wink:

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Het is vandaag wel rustig met Kamala fans uit Nederland op internet. Heerlijk.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik weet niet hoe het jullie is vergaan, maar ik heb een paar mooie hoofdstukken voor mijn aankomende roman "plaknacht" kunnen schrijven vannacht.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Plak en priknacht. De muggen waren ook weer fijn actief.

witte angora

Héé sjohie, leuk dat je er weer bent!

Ik heb gewoon geslapen, geen centje pijn of wat dan ook. Net als ik gisteren gewoon gesport en gewerkt heb, al was het wel in een iets aangepast tempo.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

juliomariner schreef:
14 aug 2024 08:52
Plak en priknacht. De muggen waren ook weer fijn actief.
Alle ramen hebben hier horren en staan dag en nacht open. Geen mug meer te zien.

Moneyman

sjohie schreef:
14 aug 2024 08:50
Ik weet niet hoe het jullie is vergaan, maar ik heb een paar mooie hoofdstukken voor mijn aankomende roman "plaknacht" kunnen schrijven vannacht.
Geen last van gehad. Alle ramen open, dun lakentje en ik heb als een roos geslapen.

Maar top dat je er weer bent :wink:

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

sjohie schreef:
14 aug 2024 08:50
Welkom terug! Heel benieuwd wat er allemaal in die roman gebeurd, en naar de karakterontwikkeling van de hoofdpersoon. Is er al een omslagontwerp? Suggestie: Nachtelijk straatbeeld met zware slagschaduw over stenen muur waarop iemand een poster staat te plakken.

Moneyman

Erthanax schreef:
14 aug 2024 10:52
Suggestie: Nachtelijk straatbeeld met zware slagschaduw over stenen muur waarop iemand een poster staat te plakken.
Afbeelding
photo share web

Erthanax

Titel en auteur erop, niks meer aan doen. Alleen nog even de rechten regelen.

witte angora

Dan zou ik toch die hele muur vol geplakt hebben. Het is een plaknacht of het is geen plaknacht.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

De nachten waarop het heel koud is en de ijskristallen tegen de ramen zitten, die noemen we dan kristalnacht?

witte angora

Dat is niet de titel van dat boek.

Erthanax

Hele muur vol? Welnee, dat duurt te lang. Gauw een poster plakken en dan snel wegwezen, op naar de volgende plek. Een gedreven wildplakker probeert tijdens een plaknacht zijn boodschap zo breed mogelijk te verspreiden — en zo snel mogelijk, om niet gepakt te worden.

witte angora

Maar dan blijf je dus niet op één plek plakken. Hoe doe je dat met slapen dan? Stuiter je dan je hele huis door? Of de heel straat? Ik ben toch wel erg benieuwd naar dat boek.

Moneyman

Erthanax schreef:
14 aug 2024 13:06
... wildplakker...
Valt me mee dat de autocorrectie daar niet iets anders van maakte :mrgreen:

Of je moet dat overruled hebben natuurlijk :wink:

Plaats reactie